Dat bestaat. Nu heb je vandaag weer wat geleerd.quote:Op maandag 5 november 2012 17:04 schreef leeell het volgende:
20 jaar en je zo gek laten maken, niet voor jezelf op kunnen komen.
gebrek aan empatisch vermogen of dingen rationeel kunnen zien, zit dicht bij elkaar tegenwoordigquote:Op maandag 5 november 2012 17:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gek? Nee. Gebrek aan mensenkennis en empathisch vermogen? Ja.
Hoezo dit?quote:Op maandag 5 november 2012 17:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gek? Nee. Gebrek aan mensenkennis? Ja.
Als je niet heel hard huilt om die jongen ben je kil en doods van binnen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:15 schreef leeell het volgende:
[..]
gebrek aan empatisch vermogen of dingen rationeel kunnen zien, zit dicht bij elkaar tegenwoordig
Ik hoop voor je dat je nooit ontdekt wat het is om gepest te worden.... want je onderschat het behoorlijk.quote:Op maandag 5 november 2012 17:08 schreef leeell het volgende:
[..]
wat een walgelijke aantijging om te insinueren dat ik troll.
nee ik meen dit.
Nee, het zijn echt twee hele aparte dingen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:15 schreef leeell het volgende:
[..]
gebrek aan empatisch vermogen of dingen rationeel kunnen zien, zit dicht bij elkaar tegenwoordig
absoluut, het maakt en breekt mensen, waardoor je persoonlijkheid gevormd word naar al gelang hoe je er op reageert (er tegenin gaan, voor jezelf opkomen, of juist via andere weg er bovenop komen)quote:Op maandag 5 november 2012 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je nooit ontdekt wat het is om gepest te worden.... want je onderschat het behoorlijk.
Een Facebook pagina en 40.000 likes.. Nu staat de wereld op het punt om te veranderen. Wat leven wij toch in een bijzondere tijd.quote:Op maandag 5 november 2012 17:16 schreef ArnosL het volgende:
Er is nu ook een speciale Facebook pagina voor hem aangemaakt. 112Enschede heeft op Facebook ook al het plaatje uit de OP geüpload, die inmiddels door bijna 40.000 mensen geliked is binnen drie uur. Dat plaatje lijkt me genoeg, het moet geen aandachttrekkerij worden.
en lekker die knuffelsamenleving stimuleren he, allemaal blij en gelijkquote:Op maandag 5 november 2012 17:18 schreef S95Sedan het volgende:
Echt he, sommige reacties...
Die pesters moeten ze gewoon keihard aanpakken, wat mij betreft tegen de muur.
Denk dat 90% er ook nog erg ver vanaf zit qua inschatten hoe erg dit soort dingen kunnen zijn.
Mee eens. Zo'n Tristan wist tenminste wèl hoe hij ze het betaald kon zetten. Die knalde er gewoon een zooi af. Daar heb ik meer respect voor.quote:Op maandag 5 november 2012 17:04 schreef leeell het volgende:
20 jaar en je zo gek laten maken, niet voor jezelf op kunnen komen.
dat had toch niets geworden
Ik heb geen traan gelaten om deze jongen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je niet heel hard huilt om die jongen ben je kil en doods van binnen.
dat was inderdaad een manier, hij heeft op zijn manier "gewonnen"quote:Op maandag 5 november 2012 17:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Mee eens. Zo'n Tristan wist tenminste wèl hoe hij ze het betaald kon zetten. Die knalde er gewoon een zooi af. Daar heb ik meer respect voor.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:18 schreef S95Sedan het volgende:
Die pesters moeten ze gewoon keihard aanpakken, wat mij betreft tegen de muur.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Mee eens. Zo'n Tristan wist tenminste wèl hoe hij ze het betaald kon zetten. Die knalde er gewoon een zooi af. Daar heb ik meer respect voor.
quote:
Dat ziet hij juist heel duidelijk in. Daar baseert hij juist zijn post op.quote:Op maandag 5 november 2012 17:19 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb geen traan gelaten om deze jongen.
Als je echter niet inziet, dat niet iedereen er tegen kan om jarenlang gepest en buitengesloten te worden (en dan ook nog eens aangeeft "dat het toch niks was geworden" ) heb je een gebrek aan inlevingsvermogen.
Als deze jongen niet zo gepest was, niet zo'n binnenvetter was geweest en de juiste personen had getroffen om hem te helpen, had hij nu nog geleefd en nog een prima kans gehad op een fijn leven.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:19 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als je echter niet inziet, dat niet iedereen er tegen kan om jarenlang gepest en buitengesloten te worden (en dan ook nog eens aangeeft "dat het toch niks was geworden" ) heb je een gebrek aan inlevingsvermogen.
Als deze jongen niet zo gepest was, niet zo'n binnenvetter was geweest en de juiste personen had getroffen om hem te helpen, had hij nu nog geleefd en nog een prima kans gehad op een fijn leven.
Volgens mij ben jij degene die het niet helemaal snapt hier maargoed.quote:Op maandag 5 november 2012 17:19 schreef leeell het volgende:
[..]
en lekker die knuffelsamenleving stimuleren he, allemaal blij en gelijk
je snapt de natuur dan gewoon niet.
dat zeg ik toch, le-zenquote:Op maandag 5 november 2012 17:19 schreef MaLo het volgende:
[..]
Welnee, je kunt ook niet overal om gaan huilen. In dit geval zijn er veel te weinig feiten bekend, en vooral verhoudingsgewijs teveel van een kant.quote:Op maandag 5 november 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je niet heel hard huilt om die jongen ben je kil en doods van binnen.
Ja, vanaf groep 1 ofzo... nou nou wat nuttig.quote:Op maandag 5 november 2012 17:18 schreef leeell het volgende:
[..]
absoluut, het maakt en breekt mensen, waardoor je persoonlijkheid gevormd word naar al gelang hoe je er op reageert (er tegenin gaan, voor jezelf opkomen, of juist via andere weg er bovenop komen)
tis heel nuttig.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:19 schreef MaLo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |