quote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoor meteen de stem van m'n vader in m'n hoofd.
Je hebt ergens wel gelijk, maar je kunt de toekomst toch niet voorspellen.
Compenseert het weer.quote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een hart van goud. Net als Dommel.
Ik denk niet dat ze altijd doorhebben dat ze het zo erg maken voor diegene.quote:Op maandag 5 november 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is toch gewoon niet normaal dat er mensen zijn die een ander dusdanig kunnen pesten dat diegene alleen nog maar dood wil...
Een beetje plagen moet kunnen. Maar hoe hard heb je iemand wel niet gepest als dit het resultaat is?
Maar je hebt plezier in wat je doet?quote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zal nooit rijk worden met mijn werk.
Daar moeten we nog achter komen, ik studeer nu nogquote:Op maandag 5 november 2012 16:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je hebt plezier in wat je doet?
Ik hoor niet zo vaak dat iemand zelfmoord pleegt omdat hij/zij gepest wordt. Ja, laatst dat meisje in Amerika, wat ik ook echt heel aangrijpend vond.quote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit gebeurt honderden keren per jaar in Nederland. Wat maakt dit dan ineens zoveel bijzonderder?
Nee, ik praat het niet goed en vind het natuurlijk ook verschrikkelijk.
Ook. Maar daar wil ik het verder niet over hebben hierquote:
Dat is mijn woord.quote:
Dat denk ik dus ook. Daarnaast zijn het vaak meerdere mensen, en als die het dan niet van elkaar weten dan heb je geen idee hoe erg het eigenlijk is.quote:Op maandag 5 november 2012 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze altijd doorhebben dat ze het zo erg maken voor diegene.
Heb het 3 keer meegemaakt met vrienden. Helaas went het nooit.quote:Op maandag 5 november 2012 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoor niet zo vaak dat iemand zelfmoord pleegt omdat hij/zij gepest wordt. Ja, laatst dat meisje in Amerika, wat ik ook echt heel aangrijpend vond.
[..]
Ook. Maar daar wil ik het verder niet over hebben hier.
Maar je bent de studie gaan doen omdat het je leuk lijkt dan.quote:Op maandag 5 november 2012 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar moeten we nog achter komen, ik studeer nu nog
Ok.quote:Op maandag 5 november 2012 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoor niet zo vaak dat iemand zelfmoord pleegt omdat hij/zij gepest wordt. Ja, laatst dat meisje in Amerika, wat ik ook echt heel aangrijpend vond.
[..]
Ook. Maar daar wil ik het verder niet over hebben hier.
Ik denk dat een aantal het wel weetquote:Op maandag 5 november 2012 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze altijd doorhebben dat ze het zo erg maken voor diegene.
Ik merk het ook wel in mijn klas ook wel hoor, er is 1 meisje en die is om het zo maar te zeggen.. raar. Ze is er ook nooit dus het werkt niet echt motiverend voor de rest om veel met haar te doen. Ik moet wel zeggen dat ik haar echt niet mocht, maar ze blijkt uiteindelijk wel mee te vallen, maar de rest probeert het niet zo.quote:Op maandag 5 november 2012 16:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Daarnaast zijn het vaak meerdere mensen, en als die het dan niet van elkaar weten dan heb je geen idee hoe erg het eigenlijk is.
Zelf nooit gepest zeker?quote:Op maandag 5 november 2012 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal het wel weet. Ik las van de week nog een verhaal van een meisje dat zelf is gaan pesten omdat ze bang was om gepest te worden.
Wel lastige materie. Ik deed altijd lacherig over pesten, van goh, zet je eroverheen, het zijn maar woorden. Maar soms kan je beter een flinke rotschop krijgen dan jaar in jaar uit mentaal gekleineerd te worden...
En terecht.... ik was bezig, moest even 1 vraag beantwoorden van mijn zoontjequote:
Nee. Is al weer een hele tijd terug. Dat meisje werd ook heel erg gepest. Ik weet niet meer precies hoe het zat.quote:Op maandag 5 november 2012 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok.
Dat meisje in Amerika, diegene die bleek dronk? Dat was toch wel een iets ander verhaal dan gepest worden.
Er komt veel werk in, maar de komende 5-10 jaar nog niet echt geloof ik.quote:Op maandag 5 november 2012 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je bent de studie gaan doen omdat het je leuk lijkt dan.
Of puur omdat er genoeg werk in te vinden is?
Beter dat je de pester een flinke rotschop geeft.quote:Op maandag 5 november 2012 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal het wel weet. Ik las van de week nog een verhaal van een meisje dat zelf is gaan pesten omdat ze bang was om gepest te worden.
Wel lastige materie. Ik deed altijd lacherig over pesten, van goh, zet je eroverheen, het zijn maar woorden. Maar soms kan je beter een flinke rotschop krijgen dan jaar in jaar uit mentaal gekleineerd te worden...
Wat doe je voor studie dan?quote:Op maandag 5 november 2012 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er komt veel werk in, maar de komende 5-10 jaar nog niet echt geloof ik.
Danke.quote:Op maandag 5 november 2012 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee geeft 'kutTT' terug aan Fera
Je lult poep.quote:Op maandag 5 november 2012 16:25 schreef Topiek het volgende:
Na de cola discussie gister, heb ik vandaag Coca Cola Vanille gehaald, wat een faaldrank
Veel mensen worden erin meegetrokken doordat ze er niet tegenin durven te gaan, terwijl het eigenlijk maar een paar zijn die echt de harde kern zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 16:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Daarnaast zijn het vaak meerdere mensen, en als die het dan niet van elkaar weten dan heb je geen idee hoe erg het eigenlijk is.
Dat zie je wel vaker.quote:Op maandag 5 november 2012 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En terecht.... ik was bezig, moest even 1 vraag beantwoorden van mijn zoontje
en ik druk op invoeren .. en error
Dat ze 'raar' is wil nog niet zeggen dat ze gepest hoeft te worden. Dat je dan niet veel met haar doet kan ik me wel voorstellen, maar dat is toch wel iets anders.quote:Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik merk het ook wel in mijn klas ook wel hoor, er is 1 meisje en die is om het zo maar te zeggen.. raar. Ze is er ook nooit dus het werkt niet echt motiverend voor de rest om veel met haar te doen. Ik moet wel zeggen dat ik haar echt niet mocht, maar ze blijkt uiteindelijk wel mee te vallen, maar de rest probeert het niet zo.
Daar zet je je echt niet zomaar overheen. Vooral dat lacherige erover doen is kut.quote:Op maandag 5 november 2012 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lerarenopleiding exacte vakken, richting biologie. Misschien ga ik natuur- of scheikunde er nog bij doen.quote:
En dus? Kan kan ik geen medelijden hebben met mensen die gepest worden?quote:
Sja, dat sowieso. Maar ik bedoel meer te zeggen dat woorden echt vele malen meer pijn kunnen doen.quote:Op maandag 5 november 2012 16:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beter dat je de pester een flinke rotschop geeft.
M'n pa had daar een uitspraak over: 'Ze kunnen je maar 1 keer doodmaken'
Jij bent dus ook gepest. Jij snapt het.quote:Op maandag 5 november 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Daar zet je je echt niet zomaar overheen. Vooral dat lacherige erover doen is kut.
Nog nooit geprobeerd.quote:
Dat is waar, veel mensen durven er niet tegenin te gaan. De zogeheten meelopers.quote:Op maandag 5 november 2012 16:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Veel mensen worden erin meegetrokken doordat ze er niet tegenin durven te gaan, terwijl het eigenlijk maar een paar zijn die echt de harde kern zijn.
Denk dat er inderdaad best veel zijn die maar meedoen met de pesters omdat ze bang zijn dat ze anders zelf het slachtoffer gaan worden.quote:Op maandag 5 november 2012 16:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Veel mensen worden erin meegetrokken doordat ze er niet tegenin durven te gaan, terwijl het eigenlijk maar een paar zijn die echt de harde kern zijn.
[..]
Dat zie je wel vaker.
Gelukkig weet je nu beter. Gepest worden is echt niet leuk.
Of hij tv mocht kijken... maar het is nog geen tijd.. en er waren 3 dozen speelgoed over de vloer, dus eerst dat opruimenquote:
Ze wordt niet gepest met woorden, ze wordt vooral buiten gesloten. Maar stiekem kan ze af en toe best tof zijn dus.quote:Op maandag 5 november 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ze 'raar' is wil nog niet zeggen dat ze gepest hoeft te worden. Dat je dan niet veel met haar doet kan ik me wel voorstellen, maar dat is toch wel iets anders.
[..]
Daar zet je je echt niet zomaar overheen. Vooral dat lacherige erover doen is kut.
Zodra jij begint met "lacherig doen" en "zet je er overheen" denk ik niet aan medelijden hebben.quote:Op maandag 5 november 2012 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dus? Kan kan ik geen medelijden hebben met mensen die gepest worden?
[..]
Sja, dat sowieso. Maar ik bedoel meer te zeggen dat woorden echt vele malen meer pijn kunnen doen.
Pffft, wat een uitspraak.
Ja, dat weet ik nu. Denk je dat ik dat als klein Samzz'je al doorhad?quote:Op maandag 5 november 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ze 'raar' is wil nog niet zeggen dat ze gepest hoeft te worden. Dat je dan niet veel met haar doet kan ik me wel voorstellen, maar dat is toch wel iets anders.
[..]
Goed zoquote:Op maandag 5 november 2012 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of hij tv mocht kijken... maar het is nog geen tijd.. en er waren 3 dozen speelgoed over de vloer, dus eerst dat opruimen
Wees blij, het tekent je voor het hele levenquote:
Wat ben jij streng zeg.quote:Op maandag 5 november 2012 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of hij tv mocht kijken... maar het is nog geen tijd.. en er waren 3 dozen speelgoed over de vloer, dus eerst dat opruimen
Precies, we kunnen elkaar de hand schudden denk ik.quote:Op maandag 5 november 2012 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent dus ook gepest. Jij snapt het.
Mja, buitengesloten worden is toch echt iets anders.quote:Op maandag 5 november 2012 16:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze wordt niet gepest met woorden, ze wordt vooral buiten gesloten. Maar stiekem kan ze af en toe best tof zijn dus.
Goed gedaanquote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nu. Denk je dat ik dat als klein Samzz'je al doorhad?
Overigens heb ik zelf nooit gepest en ben ik altijd normaal met de gepeste persoon om blijven gaan.
Ik snap ook.quote:Op maandag 5 november 2012 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent dus ook gepest. Jij snapt het.
De hierarchie des levens.quote:Op maandag 5 november 2012 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat er inderdaad best veel zijn die maar meedoen met de pesters omdat ze bang zijn dat ze anders zelf het slachtoffer gaan worden.
Het blijft toch altijd een soort survival off the fittest
Jezus fuckquote:Op maandag 5 november 2012 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zodra jij begint met "lacherig doen" en "zet je er overheen" denk ik niet aan medelijden hebben.
Sorry, maar dit is echt zo'n onderwerp dat als je er niks van weet, zeg er dan niks over.
Ze zegt dat ze dat eerst dacht, inmiddels is ze daar dus anders over gaan denken.quote:Op maandag 5 november 2012 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zodra jij begint met "lacherig doen" en "zet je er overheen" denk ik niet aan medelijden hebben.
Sorry, maar dit is echt zo'n onderwerp dat als je er niks van weet, zeg er dan niks over.
Nee oké. Het is gewoon een zwaar gevoelig onderwerp voor mij.quote:Op maandag 5 november 2012 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus fuck. Ik zeg toch dat ik nu wel beter weet en dat ik vroeger als kind dacht dat het overdreven werd.
Nee, want tv kijken tot etenstijd, daarna naar boven douchen en slapenquote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat ben jij streng zeg.
Dat speelgoed heeft ie toch straks weer nodig dus dat kan hij net zo goed laten liggen
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 november 2012 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee, want tv kijken tot etenstijd, daarna naar boven douchen en slapen
Je kan een man niet vroeg genoeg aanleren dat hij zijn troep achter zijn reet moet opruimen
Daarom kun je nog wel normaal doen en lezen wat er getypt wordt.quote:Op maandag 5 november 2012 16:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee oké. Het is gewoon een zwaar gevoelig onderwerp voor mij.
Mwoah, sommige mensen blijven zich er ook achter verschuilen.quote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wees blij, het tekent je voor het hele leven(in sommige gevallen) En in sommige dus te korte levens
Nee dat zie je verkeerdquote:Op maandag 5 november 2012 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee, want tv kijken tot etenstijd, daarna naar boven douchen en slapen
Je kan een man niet vroeg genoeg aanleren dat hij zijn troep achter zijn reet moet opruimen
quote:Op maandag 5 november 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom kun je nog wel normaal doen en lezen wat er getypt wordt.
Ware woorden dit.quote:Op maandag 5 november 2012 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd
Doordat we dat altijd van onze moeders moesten is dat het eerste wat we niet meer doen als we op ons zelf gaan wonen
Klopt, maar is ook niet heel fijn.quote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, we kunnen elkaar de hand schudden denk ik.
[..]
Mja, buitengesloten worden is toch echt iets anders.
Meestal zijn mensen waarvan je het niet verwacht best tof. mijn ervaring althans.
Oh nee, dat is het zeker niet.quote:Op maandag 5 november 2012 16:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar is ook niet heel fijn.
Kan ja.
Werksequote:
Wel een betere oplossing als je 't mij vraagt. Alleen moet je je wel bewust zijn van de consequenties natuurlijk.quote:Op maandag 5 november 2012 16:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik werd vroeger gepest, toen pakte ik een steen en sloeg ermee op iemand zijn hoofd.
Werkt heel effectief.
Lees even terug wat je zegtquote:Op maandag 5 november 2012 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom doe ik NU weer niet normaal? Er is ook echt altijd wat he
Helaas wel.quote:
Ze heeft wel een beetje gelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Samzz heeft soms een erg groot ego.. frustreert een beetje dat snap ik.quote:Op maandag 5 november 2012 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet waarquote:Op maandag 5 november 2012 16:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas wel.
Mannen maken overal een teringbende van.
Het werkt alleen niet zo effectief als je mistquote:Op maandag 5 november 2012 16:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik werd vroeger gepest, toen pakte ik een steen en sloeg ermee op iemand zijn hoofd.
Werkt heel effectief.
Hmmm... Ik ken meer mannen die erg netjes zijn op zichzelf dan vrouwen die dat zijnquote:Op maandag 5 november 2012 16:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas wel.
quote:Op maandag 5 november 2012 16:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas wel.
Ik heb verschrikkelijk nare ervaringen op het gebied van pesterijen en vrienden verliezen door zelfmoord door die pesterijen. Het spijt me dat ik dan fel reageer.quote:Op maandag 5 november 2012 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze heeft wel een beetje gelijk.
Je oordeelt terwijl je de post gewoon niet goed gelezen had.
ik woon nog thuis en heb er al last vanquote:Op maandag 5 november 2012 16:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas wel.
Maakt ook niet uit, is ook begrijpelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 16:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb verschrikkelijk nare ervaringen op het gebied van pesterijen en vrienden verliezen door zelfmoord door die pesterijen. Het spijt me dat ik dan fel reageer.
Tzijn de vrouwen die ze aansturen he... Met pikstraf enzo.quote:Op maandag 5 november 2012 16:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas wel.
Of je houdt je er gewoon buiten.quote:Op maandag 5 november 2012 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze heeft wel een beetje gelijk.
Je oordeelt terwijl je de post gewoon niet goed gelezen had.
Is ook wel onderzoek naar geweestquote:Op maandag 5 november 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
zijn op zichzelf dan vrouwen die dat zijn.
Ja, of ik doe dat nietquote:Op maandag 5 november 2012 16:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of je houdt je er gewoon buiten.
Daar staat mij ook iets van bijquote:Op maandag 5 november 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is ook wel onderzoek naar geweest
Schijnt ook daadwerkelijk zo te zijn dat vrouwen viezer zijn.
quote:
Dat kan ik niet ruiken, Gitaar. En ik snap ook dat je fel reageert omdat het je aangrijpt, maar je moet wel gewoon lezen wat er staat en mij niet meteen veroordelen omdat ik vroeger niet goed snapte wat pesten inhield.quote:Op maandag 5 november 2012 16:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb verschrikkelijk nare ervaringen op het gebied van pesterijen en vrienden verliezen door zelfmoord door die pesterijen. Het spijt me dat ik dan fel reageer.
Dan nog ben ik geen strenge moederquote:Op maandag 5 november 2012 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd
Doordat we dat altijd van onze moeders moesten is dat het eerste wat we niet meer doen als we op ons zelf gaan wonen
In studentenhuizen ja, niet echt de meest betrouwbare doelgroep.quote:Op maandag 5 november 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is ook wel onderzoek naar geweest
Schijnt ook daadwerkelijk zo te zijn dat vrouwen viezer zijn.
In de ogen van je zoontjes vast welquote:Op maandag 5 november 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan nog ben ik geen strenge moeder
quote:Op maandag 5 november 2012 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ruiken, Gitaar. En ik snap ook dat je fel reageert omdat het je aangrijpt, maar je moet wel gewoon lezen wat er staat en mij niet meteen veroordelen omdat ik vroeger niet goed snapte wat pesten inhield.
En jij begint over goed lezen?quote:Op maandag 5 november 2012 16:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb het 3 keer meegemaakt met vrienden. Helaas went het nooit.
Nou, ik verander de conclusie dan wel even:quote:Op maandag 5 november 2012 16:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In studentenhuizen ja, niet echt de meest betrouwbare doelgroep.
En ik ben gewoon een enorme sloddervos.quote:Op maandag 5 november 2012 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben dan ook wel heel proper, volgens mij.
Oh vast maar daar hebben kinderen sowieso een handje vanquote:Op maandag 5 november 2012 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de ogen van je zoontjes vast wel
Oke dan bemoei ik me er ook wel mee.quote:Op maandag 5 november 2012 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, of ik doe dat niet
Keuzes, keuzes
Ja, dat heb ik wel gelezen jaquote:Op maandag 5 november 2012 16:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
En jij begint over goed lezen?
Nee, ik ben eigenlijk wel voor voorlichting op scholen. Dat bewustzijn moet er gewoon ingestampt worden ofzo.quote:Op maandag 5 november 2012 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ruiken, Gitaar. En ik snap ook dat je fel reageert omdat het je aangrijpt, maar je moet wel gewoon lezen wat er staat en mij niet meteen veroordelen omdat ik vroeger niet goed snapte wat pesten inhield.
Ja, en ik kan me nog goed inleven in hoe kinderen denkenquote:Op maandag 5 november 2012 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh vast maar daar hebben kinderen sowieso een handje van
Ja die keuze is aan jou hequote:Op maandag 5 november 2012 16:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke dan bemoei ik me er ook wel mee.
Dat klopt.quote:Op maandag 5 november 2012 16:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou, ik verander de conclusie dan wel even:
Vrouwelijke studenten zijn viezer dan mannelijke studenten.
Mijn ouders zijn niet heel netjes, daarom ben ik ook niet heel netjes. Dus?quote:Op maandag 5 november 2012 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik ben gewoon een enorme sloddervos.
Komt misschien omdat ik ben opgevoed door een moeder die alles altijd schoon moest hebben. Ze had ook niks anders te doen, maar toch.
Later, toen ze weer ging werken en mijn ouders wat geld hadden, namen ze een schoonmaakster. Ging ze staan schoonmaken omdat de schoonmaakster kwam.
quote:Op maandag 5 november 2012 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt misschien omdat ik ben opgevoed door een moeder die alles altijd schoon moest hebben. Ze had ook niks anders te doen, maar toch.
Later, toen ze weer ging werken en mijn ouders wat geld hadden, namen ze een schoonmaakster. Ging ze staan schoonmaken omdat de schoonmaakster kwam.
Ik snap jouw moeder wel. Mijn beide oma's en ouders waren allebei vreselijk netjes. Mijn broertje heeft daar schijt aan, maar bij mij is het gewoon een tic geworden. Maar dat heeft ook te maken met de chaos in m'n hoofd. Als m'n omgeving ook een chaos is, dan word ik gewoon gek.quote:Op maandag 5 november 2012 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg wou je even op de gang met je grote mondquote:Op maandag 5 november 2012 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en ik kan me nog goed inleven in hoe kinderen denken
Dan nog vraag ik me af of dat er ooit ingestampt kan worden.quote:Op maandag 5 november 2012 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik ben eigenlijk wel voor voorlichting op scholen. Dat bewustzijn moet er gewoon ingestampt worden ofzo.
Mede zodat jongens als ik die ook continu gepest zijn, niet naar de begrafenissen van twee zoons van dezelfde ouders hoeven.
Op de trapquote:Op maandag 5 november 2012 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg wou je even op de gang met je grote mond
Ik denk niet dat je het erin kan stampen. Ik denk wel dat voorlichting goed is, overigens.quote:Op maandag 5 november 2012 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik ben eigenlijk wel voor voorlichting op scholen. Dat bewustzijn moet er gewoon ingestampt worden ofzo.
Mede zodat jongens als ik die ook continu gepest zijn, niet naar de begrafenissen van twee zoons van dezelfde ouders hoeven.
Nee, maar ik wil best naar mijn kamer hoorquote:Op maandag 5 november 2012 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg wou je even op de gang met je grote mond
Dat kan niet. Kinderen kunnen consequenties over het algemeen niet overzien.quote:Op maandag 5 november 2012 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog vraag ik me af of dat er ooit ingestampt kan worden.
Ja, wij zijn de meest agressieve en sadistische soort die er is.quote:Op maandag 5 november 2012 16:41 schreef Fera het volgende:
Pesten zal altijd blijven bestaan, vrees ik. Het zit in onze natuur.
Het gaat hier met fases.. gister heeft de oudste nog een mega driftbui gekregen..quote:Op maandag 5 november 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op de trap
Daar heb ik zo vaak gezeten
Nee, want zo werkt dat niet. De cognitieve processen die goed en gewenst gedrag kunnen doen begrijpen zijn op de basisschool bij veruit de meeste leerlingen niet ontwikkeld. Dat duurt nog jaaaaaren.quote:Op maandag 5 november 2012 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik merk dat laatste wel, alleen ben ik te lui het te doen.quote:Op maandag 5 november 2012 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap jouw moeder wel. Mijn beide oma's en ouders waren allebei vreselijk netjes. Mijn broertje heeft daar schijt aan, maar bij mij is het gewoon een tic geworden. Maar dat heeft ook te maken met de chaos in m'n hoofd. Als m'n omgeving ook een chaos is, dan word ik gewoon gek.
Weet niet of het meer of minder gebeurd, denk wel dat de manieren anders zijnquote:Op maandag 5 november 2012 16:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En zo is dat...
Is het zo dat jongens meer pesten dan meisjes?
Dan zouden ze die pesters (in de extreme gevallen) moeten verplichten de begrafenis bij te wonen en de ouders in de ogen te kijken.quote:Op maandag 5 november 2012 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan niet. Kinderen kunnen consequenties over het algemeen niet overzien.
Dat denk ik niet, kinderen hebben wat dat betreft nog geen geweten.quote:Op maandag 5 november 2012 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelend jaquote:Op maandag 5 november 2012 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat hier met fases.. gister heeft de oudste nog een mega driftbui gekregen..
Standaard eigenlijk als hij bij zijn vader vandaan komt. Moeilijk om om te schakelen...
Ik voel me dan altijd erg klote
Weet wel zeker dat vrouwen achterbakser zijn met pesten....quote:Op maandag 5 november 2012 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet niet of het meer of minder gebeurd, denk wel dat de manieren anders zijn
Kunnen inderdaad de gevolgen ervan op lange termijn niet overzienquote:Op maandag 5 november 2012 16:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, kinderen hebben wat dat betreft nog geen geweten.
Geen idee eigenlijk. Daar is vast wel een onderzoek naar gedaan.quote:Op maandag 5 november 2012 16:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En zo is dat...
Het heeft ook te maken met bescherming van de soort, om de afwijkende mensen buiten te sluiten omdat die eventueel een bedreiging kunnen vormen. Maar ik weet het niet meer precies.quote:Op maandag 5 november 2012 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, wij zijn de meest agressieve en sadistische soort die er is.
Jongens pesten jongens, meisjes pesten meisjes is mijn ervaring.quote:Op maandag 5 november 2012 16:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En zo is dat...
Daar bereik je niks mee, ja, een schuldgevoel op de korte termijn of zo. Kinderhersens zitten heel anders in elkaar dan volwassen hersens.quote:Op maandag 5 november 2012 16:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan zouden ze die pesters (in de extreme gevallen) moeten verplichten de begrafenis bij te wonen en de ouders in de ogen te kijken.
Ja.quote:Op maandag 5 november 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maargoed, verwacht jij dat dat veranderd na de studententijd?
En jij denkt dat dat goed is voor de ouders.quote:Op maandag 5 november 2012 16:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan zouden ze die pesters (in de extreme gevallen) moeten verplichten de begrafenis bij te wonen en de ouders in de ogen te kijken.
Ik werd gepest door beidenquote:Op maandag 5 november 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jongens pesten jongens, meisjes pesten meisjes is mijn ervaring.
Voor schoonmaken ben ik eigenlijk nooit echt te lui. Maar dat is omdat het een drang is.quote:Op maandag 5 november 2012 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want zo werkt dat niet. De cognitieve processen die goed en gewenst gedrag kunnen doen begrijpen zijn op de basisschool bij veruit de meeste leerlingen niet ontwikkeld. Dat duurt nog jaaaaaren.
[..]
Ik merk dat laatste wel, alleen ben ik te lui het te doen.
Zo'n pester mag wat mij betreft de rest van z'n leven een schuldgevoel hebben. Heb er 0 medelijden mee. Het spijt me verschrikkelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar bereik je niks mee, ja, een schuldgevoel op de korte termijn of zo. Kinderhersens zitten heel anders in elkaar dan volwassen hersens.
Nee, kinderhersenen werken anders.quote:Op maandag 5 november 2012 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar bereik je niks mee, ja, een schuldgevoel op de korte termijn of zo. Kinderhersens zitten heel anders in elkaar dan volwassen hersens.
Waarom dan? Ik snap niet waarom je opeens meer behoefte hebt aan een schoon huis als je klaar bent met studerenquote:
Dan nog zijn wij de enige soort denk ik die veel dingen niet alleen maar doen om te overleven.quote:Op maandag 5 november 2012 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Daar is vast wel een onderzoek naar gedaan.
[..]
Het heeft ook te maken met bescherming van de soort, om de afwijkende mensen buiten te sluiten omdat die eventueel een bedreiging kunnen vormen. Maar ik weet het niet meer precies.
Dat snap ik. Logische reactie. Maar dat zal nooit gebeuren tenzij de pester er later in het leven (als volwassene) weer mee geconfronteerd wordt.quote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo'n pester mag wat mij betreft de rest van z'n leven een schuldgevoel hebben. Heb er 0 medelijden mee. Het spijt me verschrikkelijk.
Andersom danquote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar ik heb nog nooit meisjes jongens zien pesten.
Gitaar, ik begrijp je helemaal. Maar kind van bijvoorbeeld acht of tien jaar oud, daar kun je nog niet van verwachten dat hij ziet wat de consequenties zijn. Zo'n kind confronteren met zelfmoord, met als bedoeling te zeggen: "Dit heb je aangericht", komt zijn psychische gezondheid niet ten goede. Dan ben je nog verder van huis.quote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo'n pester mag wat mij betreft de rest van z'n leven een schuldgevoel hebben. Heb er 0 medelijden mee. Het spijt me verschrikkelijk.
Ja, dat bedoel ik te zeggen.quote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, kinderhersenen werken anders.
Nee, oké, uit wraak. Maar pesten is niet per se uit wraak.quote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog zijn wij de enige soort denk ik die veel dingen niet alleen maar doen om te overleven.
geloof niet dat dieren uit wraak een soortgenoot kapot willen maken, en bereid zijn om jaren te wachten voor het juiste moment
Gebeurt meer in de puberteit denk ikquote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso, hoe kan je met jezelf leven als iemand zelfmoord pleegt door wat jij allemaal tegen diegene gezegd heeft?quote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oh maar dat gebeurt zeker wel hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Olifantenquote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog zijn wij de enige soort denk ik die veel dingen niet alleen maar doen om te overleven.
geloof niet dat dieren uit wraak een soortgenoot kapot willen maken, en bereid zijn om jaren te wachten voor het juiste moment
Klopt, had het ook niet over pesten.quote:Op maandag 5 november 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, oké, uit wraak. Maar pesten is niet per se uit wraak.
Ik denk dat het een gevoel van macht isquote:Op maandag 5 november 2012 16:47 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat pesten haast nooit uit wraak is eigenlijk...
Als kind heb je dat toch niet door? Daar moet iemand je dan als je volwassen bent weer mee confronteren.quote:Op maandag 5 november 2012 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gebeurt meer in de puberteit denk ik
[..]
Sowieso, hoe kan je met jezelf leven als iemand zelfmoord pleegt door wat jij allemaal tegen diegene gezegd heeft?
En terechtquote:Op maandag 5 november 2012 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Olifanten. Maar dat is dan meestal naar mensen gericht
.
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op maandag 5 november 2012 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh maar dat gebeurt zeker wel hoor.
En denk dat die pesterijen misschien nog wel harder aan kunnen komen als pesterijen van je eigen geslacht.
Meer tijd ervoor. De meeste studenten hebben naast hun studie (en stage) nog een bijbaan en gaan regelmatig naar hun ouders toe. Erg veel tijd houd je dan niet over hoorquote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik snap niet waarom je opeens meer behoefte hebt aan een schoon huis als je klaar bent met studeren
Ik denk wel dat als iemand samenwoont, en dan vooral vrouwen... Dat die dan wel graag erg netjes voor de dag komen...
Sowieso, als je het huis met mensen deelt vind ik de noodzaak op een schoon huis wel groter.
Oké.quote:Op maandag 5 november 2012 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt, had het ook niet over pesten.
Gewoon over onze aard in het algemeen
Sorryquote:
Hangt er vanaf hoe oud je bent. En ook als kind heeft een dood, al dan niet natuurlijk, best veel impact hoor. Vooral als het iemand van je eigen leeftijd is.quote:Op maandag 5 november 2012 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als kind heb je dat toch niet door? Daar moet iemand je dan als je volwassen bent weer mee confronteren.
Maar dat geld ook voor de mannen, die hebben daar minder last van ofzo?quote:Op maandag 5 november 2012 16:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Meer tijd ervoor. De meeste studenten hebben naast hun studie (en stage) nog een bijbaan en gaan regelmatig naar hun ouders toe. Erg veel tijd houd je dan niet over hoor
Al lag Alison Brie nu naakt in m'n bed. Ik zou er niet warm van worden.quote:Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Kunnen we het niet gewoon over sex hebben?
Maar daar weet ik niks van.quote:Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Kunnen we het niet gewoon over sex hebben?
Mannenhersenen werken anders.quote:Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dat geld ook voor de mannen, die hebben daar minder last van ofzo?
Natuurlijk. Maar ik denk gewoon niet dat een kind begrijpt dat zijn of haar klasgenootje daar ligt om wat hij of zij heeft gezegdquote:Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe oud je bent. En ook als kind heeft een dood, al dan niet natuurlijk, best veel impact hoor.
Wie?quote:Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Al lag Alison Brie nu naakt in m'n bed. Ik zou er niet warm van worden.
Geen idee wie het isquote:Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Al lag Alison Brie nu naakt in m'n bed. Ik zou er niet warm van worden.
Weet ik wel zeker, maar waarom zijn wij dan zo machtsgeil..quote:Op maandag 5 november 2012 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat het een gevoel van macht is
Dat niet, maar er zijn ook mensen die ouder zijn die pesten. Kijk naar jouw rouwadvertentie.quote:Op maandag 5 november 2012 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar ik denk gewoon niet dat een kind begrijpt dat zijn of haar klasgenootje daar ligt om wat hij of zij heeft gezegd.
Ja, die mensen kan je dat wel aan het verstand peuteren inderdaadquote:Op maandag 5 november 2012 16:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat niet, maar er zijn ook mensen die ouder zijn die pesten. Kijk naar jouw rouwadvertentie.
Nee.quote:
Dat jaquote:Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
+1. Herinneringen komen boven alles.
Is het ook, en ik had het al gezien, traantje weggepinkt en hup gewoon weer door.. .. helaas werkt dat dus niet altijd hierquote:Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry. Ik vond het bericht gewoon heel aangrijpend
.
Oergevoelens denk ik, natuur, zoals Fera zeiquote:Op maandag 5 november 2012 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker, maar waarom zijn wij dan zo machtsgeil..
Dat is wel iets voor mannen overigens... Bij vrouwen krijg ik meer het idee dat ze meer iemand willen buitensluiten...
Dus waar een jongetje een ander jongetje opzoekt om te pesten zou een meisje dat misschien minder snel doen.
Ik weet nog steeds niet of ik dat leuk vindquote:
Forget it, vrouwen zijn net zo machtsgeil als wij, alleen spelen die het meer vanuit de achtergrond.quote:Op maandag 5 november 2012 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker, maar waarom zijn wij dan zo machtsgeil..
Dat is wel iets voor mannen overigens... Bij vrouwen krijg ik meer het idee dat ze meer iemand willen buitensluiten...
Dus waar een jongetje een ander jongetje opzoekt om te pesten zou een meisje dat misschien minder snel doen.
Hetzelfde idee als iemand doodrijden als je met je dronken hoofd achter het stuur gaat zitten.quote:Op maandag 5 november 2012 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die mensen kan je dat wel aan het verstand peuteren inderdaad.
Ja dat heb ik ook, soms vind ik een aflevering leuk, en dan de aflevering daarna weer te flauw voor woordenquote:Op maandag 5 november 2012 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik dat leuk vind.
Heb ooit een theorie bedacht over mensen met alcohol op achter het stuur... Ik werd voor gek verklaard.quote:Op maandag 5 november 2012 16:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hetzelfde idee als iemand doodrijden als je met je dronken hoofd achter het stuur gaat zitten.
Vrouwen spelen smerig.quote:Op maandag 5 november 2012 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Forget it, vrouwen zijn net zo machtsgeil als wij, alleen spelen die het meer vanuit de achtergrond.
Vertel.quote:Op maandag 5 november 2012 16:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ooit een theorie bedacht over mensen met alcohol op achter het stuur... Ik werd voor gek verklaard.
Achterbakse shit, werkt frustrerender denk ik wel... Die ander kwetst alleen wat meer.quote:
ja vaak wel, die spelen het spel vaak via hun man.quote:
Als je gaat rijden een tolerantie van 0 qua alcohol. Ook niet 1 of 2 biertjes/wijntjes whatever dus. Word je gepakt, een boete van een paar duizend euro. Word je nog een keer gepakt? Rijbewijs kwijt.quote:
ik neem aan dat je het hier over hebtquote:Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry. Ik vond het bericht gewoon heel aangrijpend
.
Ik heb geen idee, ik zou het een kwelling vinden, maarja misschien word ik niet succesvol dunnoquote:Op maandag 5 november 2012 16:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja vaak wel, die spelen het spel vaak via hun man.
Achter de meeste "succesvolle" mannen staat een vrouw die de touwtjes stevig in handen heeft.
Goed punt.quote:Op maandag 5 november 2012 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je gaat rijden een tolerantie van 0 qua alcohol. Ook niet 1 of 2 biertjes/wijntjes whatever dus. Word je gepakt, een boete van een paar duizend euro. Word je nog een keer gepakt? Rijbewijs kwijt.
Radicaal? Ja.
Maar waarom zou je überhaupt toestaan dat iemand de weg op gaat die weet dat zijn/haar rijvaardigheid verslechterd is?
Dat is toch nu al min of meer zoquote:Op maandag 5 november 2012 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je gaat rijden een tolerantie van 0 qua alcohol. Ook niet 1 of 2 biertjes/wijntjes whatever dus. Word je gepakt, een boete van een paar duizend euro. Word je nog een keer gepakt? Rijbewijs kwijt.
Radicaal? Ja.
Maar waarom zou je überhaupt toestaan dat iemand de weg op gaat die weet dat zijn/haar rijvaardigheid verslechterd is?
Nee hoor. Als ik vanavond 4 bier drink en gepakt word, mag ik 4 uur niet rijden, krijg een boete van 300 euro en morgen is er niks meer aan de hand.quote:
Ik heb wel eens een onderzoek gelezen waar uit naar voren kwam dat veel mensen beter gingen rijden na 1 glas alcohol.quote:Op maandag 5 november 2012 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Radicaal? Ja.
Ja je mag een bepaald promillage hebben, maar zoveel is dat niet.quote:Op maandag 5 november 2012 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, je mag namelijk nu nog steeds drinken.
Omdat het kan gebeuren dat iemand nog een klein beetje alcohol in zijn bloed heeft zitten....quote:Op maandag 5 november 2012 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Radicaal? Ja.
Niet fors genoeg imo, anders zouden mensen het wel laten.quote:Op maandag 5 november 2012 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je mag een bepaald promillage hebben, maar zoveel is dat niet.
En de boetes zijn al fors
Kan ik me moeilijk voorstellenquote:Op maandag 5 november 2012 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een onderzoek gelezen waar uit naar voren kwam dat veel mensen beter gingen rijden na 1 glas alcohol.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat het kan gebeuren dat iemand nog een klein beetje alcohol in zijn bloed heeft zitten....
Omdat het effect van dat kleine beetje te klein is om daadwerkelijk verminderde rijvaardigheid te constateren...
Dat het verschillend is voor beginnende rijders en ervaren rijders vind ik wel nonsens overigens.
Je hebt altijd een bepaald percentage alcohol in je bloed he.quote:Op maandag 5 november 2012 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Radicaal? Ja.
Nee hoor, sommige leren het gewoon nooit.quote:Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet fors genoeg imo, anders zouden mensen het wel laten.
Die moet je dan opsluiten.quote:Op maandag 5 november 2012 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, sommige leren het gewoon nooit.
Ken hier mensen die het al zeker zo'n 10000 euro gekost heeft.
Maar die hebben het geld er voor en het boeit ze niks.
Bij sommige helpt ook het rijbewijs voorgoed afpakken niet, die rijden toch wel.
Ja, maar er is ook nog iets als een verschil van bewust 1-2 biertjes drinken en dan gaan rijden of gisteravond 5 bier gedronken hebben en nu nog 0.00000001 promille in je bloed hebben.quote:Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat het kan gebeuren dat iemand nog een klein beetje alcohol in zijn bloed heeft zitten....
Omdat het effect van dat kleine beetje te klein is om daadwerkelijk verminderde rijvaardigheid te constateren...
Dat het verschillend is voor beginnende rijders en ervaren rijders vind ik wel nonsens overigens.
quote:
Je hebt mijn DM niet gezienquote:Op maandag 5 november 2012 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
Tijd om naar huis te gaan, straks even terug lezen.
Had te maken met zenuwen geloof ik. Is te lang geleden dat ik het gelezen heb,quote:Op maandag 5 november 2012 16:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan ik me moeilijk voorstellen
Dat lijkt me wel heel erg verwaarloosbaar...quote:Op maandag 5 november 2012 16:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt altijd een bepaald percentage alcohol in je bloed he.
Zenuwen op de weg?quote:Op maandag 5 november 2012 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had te maken met zenuwen geloof ik. Is te lang geleden dat ik het gelezen heb,
Ik drink ook wel eens bewust 1 biertje waarna ik na 1- 2 uur ga rijden.quote:Op maandag 5 november 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar er is ook nog iets als een verschil van bewust 1-2 biertjes drinken en dan gaan rijden of gisteravond 5 bier gedronken hebben en nu nog 0.00000001 promille in je bloed hebben.
Maar na 1-2 uur is dat biertje jouw lichaam wel uit. Als jij echter wéét dat je niet meer zou moeten rijden en het toch doet? Ik vind dat ze dat écht heel hard aan moeten pakken.quote:Op maandag 5 november 2012 17:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik drink ook wel eens bewust 1 biertje waarna ik na 1- 2 uur ga rijden.
Dan mag je officieel pas na 10 uur weer rijdenquote:Op maandag 5 november 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar er is ook nog iets als een verschil van bewust 1-2 biertjes drinken en dan gaan rijden of gisteravond 5 bier gedronken hebben en nu nog 0.00000001 promille in je bloed hebben.
Die dikke audi's en mercedessen die je met 200 voorbij komen blazen?quote:Op maandag 5 november 2012 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel mensen zijn niet echt ontspannen achter het stuur
Nouja, zenuwen. Over dat je iets losser bent, dus minder last hebt van spanning en dergelijke.quote:
Nee hoor, er zijn heel veel mensen die niet echt vertrouwen in zichzelf hebben achter het stuur.quote:Op maandag 5 november 2012 17:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die dikke audi's en mercedessen die je met 200 voorbij komen blazen?
Ik zou zeggen dat 2 flesjes verschillend kan uitvallen....quote:Op maandag 5 november 2012 17:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
. Als jij echter wéét dat je niet meer zou moeten rijden en het toch doet? Ik vind dat ze dat écht heel hard aan moeten pakken.
Daarom een shotje alcohol voor je rijexamen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn heel veel mensen die niet echt vertrouwen in zichzelf hebben achter het stuur.
en daardoor heel gespannen achter het stuur zitten, waardoor ze juist meer fouten gaan maken.
Mja.. Daar zit wat in.quote:Op maandag 5 november 2012 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn heel veel mensen die niet echt vertrouwen in zichzelf hebben achter het stuur.
en daardoor heel gespannen achter het stuur zitten, waardoor ze juist meer fouten gaan maken.
Wat ben je toch een doetje, kan je niet tegen een stootje?quote:Op maandag 5 november 2012 17:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja beter, niet meer gemeen doen...
jij bent gewoon een bitchquote:Op maandag 5 november 2012 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ben je toch een doetje, kan je niet tegen een stootje?
Kben zacht en fluffy.quote:Op maandag 5 november 2012 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ben je toch een doetje, kan je niet tegen een stootje?
Hijs best dik hoor..quote:Op maandag 5 november 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zacht en fluffy. Jij bent dun en hard.
ik was afgelopen weekend tijdens de museumnacht bij nemo. daar stond een autosimulator, moest je eerst een stukje 'nuchter' rijden, daarna werd er 0,8 promille gesimuleerd. ik ben op een gegeven moment eenb rug afgereden.quote:Op maandag 5 november 2012 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een onderzoek gelezen waar uit naar voren kwam dat veel mensen beter gingen rijden na 1 glas alcohol.
Ik heb zo mijn twijfels bij zo een simulatie maargoedquote:Op maandag 5 november 2012 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
ik was afgelopen weekend tijdens de museamnacht bij nemo. daar stond een autosimulator, moest je eerst een stukje 'nuchter' rijden, daarna werd er 0,8 promille gesimuleerd. ik ben op een gegeven moment eenb rug afgereden.
oki, nu is 0,8 toch wel behoorlijk, maar toch.
tuurlijk, maar het geeft wel een indicatie van hoe belabberd je dan rijdt.quote:Op maandag 5 november 2012 17:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn twijfels bij zo een simulatie maargoed
Whehehequote:Op maandag 5 november 2012 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
ik was afgelopen weekend tijdens de museumnacht bij nemo. daar stond een autosimulator, moest je eerst een stukje 'nuchter' rijden, daarna werd er 0,8 promille gesimuleerd. ik ben op een gegeven moment eenb rug afgereden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
0,8 is wel een stuk meer dan 1 biertje vriend.quote:Op maandag 5 november 2012 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
ik was afgelopen weekend tijdens de museumnacht bij nemo. daar stond een autosimulator, moest je eerst een stukje 'nuchter' rijden, daarna werd er 0,8 promille gesimuleerd. ik ben op een gegeven moment eenb rug afgereden.
GVD KT! Ik wil helemaal niks weten over je pener!quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Nee totaal niet....quote:Op maandag 5 november 2012 17:08 schreef dawg het volgende:
[..]
tuurlijk, maar het geeft wel een indicatie van hoe belabberd je dan rijdt.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]Nee dat denk ik niet, ik ken je niet echt maar je komt best leuk overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Ook Gij, Gitaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is deze?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Wil je hem zien?quote:Op maandag 5 november 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
GVD KT! Ik wil helemaal niks weten over je pener!
Wat is deze, jij wil een keer niks weten over een pener?quote:Op maandag 5 november 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
0,8 is wel een stuk meer dan 1 biertje vriend.
[..]
GVD KT! Ik wil helemaal niks weten over je pener!
Hey, ik had het lef het tegen je te zeggen waar je bij wasquote:
Ik speelde hard to get.quote:Op maandag 5 november 2012 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is deze, jij wil een keer niks weten over een pener?
Wanneer was dat dan?quote:Op maandag 5 november 2012 17:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hey, ik had het lef het tegen je te zeggen waar je bij was
Weet alleen niet meer waarom dat was
quote:
Je faalde.quote:
O wacht, ik weet het weer. Maar dat was toch als grapje? Net als dat je me soms een kreng noemt en ik jou een lulhannes.quote:Op maandag 5 november 2012 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ehh, vrijdagavond of zaterdagmorgen gok ik zo.
Nee joh, we moeten er wel een beetje moeite voor moeten doen hequote:Op maandag 5 november 2012 17:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe lang moet je dat volhouden dan?
Sowieso - hard to get - instant turn off.
ja weet ik.quote:Op maandag 5 november 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
0,8 is wel een stuk meer dan 1 biertje vriend.
Ik hoef KT z'n pener niet.quote:Op maandag 5 november 2012 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik de foto voor jou bemachtigen.
Zo waar maar je kan niet meer abrupt reageren op snel ontstane situaties.quote:Op maandag 5 november 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee totaal niet....
Mijn inschattingsvermogen verbeterd overigens.. Ik ga meer op timing werken zogezegd...
Don't blow my cover, man.quote:
Yesquote:Op maandag 5 november 2012 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
O wacht, ik weet het weer. Maar dat was toch als grapje? Net als dat je me soms een kreng noemt en ik jou een lulhannes.
Niet?quote:
Tuurlijk, maar ze moet de moeite wel leuk vinden... / laten blijken dat ze het wel aangenaam vindt dat je wat probeert.quote:Op maandag 5 november 2012 17:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee joh, we moeten er wel een beetje moeite voor moeten doen he
Oké. Gelukkig maar.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet?
Komt dat omdat je dan niet meer naar hem kan kijken zonder zijn pener voor je te zien?
Baasquote:Op maandag 5 november 2012 17:16 schreef heloef het volgende:
Ik zie dat de bazen weer aanwezig zijn.
Goedenavond.
Nooit meer. Gemaakt door de duivel.quote:Op maandag 5 november 2012 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
Kaneel, ze heeft al zo een torenhoog libido, maak het nu niet erger...
Straks stapt ze gillend terug op de pil.
Is ze zo erg?quote:Op maandag 5 november 2012 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
Ja, doet jouw pener dat met vrouwen?quote:Op maandag 5 november 2012 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
Sorry, ik liet me even gaan.quote:
Loefboefje!quote:Op maandag 5 november 2012 17:16 schreef heloef het volgende:
Ik zie dat de bazen weer aanwezig zijn.
Goedenavond.
Bel de politie! Fera is ontsnapt!quote:Op maandag 5 november 2012 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nooit meer. Gemaakt door de duivel.
Ik ben eindelijk vrij, verdomme.
Pics.quote:Op maandag 5 november 2012 17:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor, maar ik heb gewoon een erg mooie lul.
I'M NEVER GOING BACK THERE.quote:Op maandag 5 november 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bel de politie! Fera is ontsnapt!
Maar natuurlijk, maar geen enkele beschrijving is accuraat omdat hij soms van gedaante veranderd.quote:Op maandag 5 november 2012 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, doet jouw pener dat met vrouwen?
Moet wel een mooie pener zijn dan. Kun je hem beschrijven?
Flauwe kutgrap.quote:Op maandag 5 november 2012 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, maar geen enkele beschrijving is accuraat omdat hij soms van gedaante veranderd.
IK WIST HET!quote:
Jammer dit.quote:Op maandag 5 november 2012 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, maar geen enkele beschrijving is accuraat omdat hij soms van gedaante veranderd.
Wow ... Halloquote:
Volgens mij bestaan er agenten die knapper zijnquote:
Ik ben nieuwsgierig nu.quote:
Ik zit niet bij de politie hoorquote:Op maandag 5 november 2012 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan er agenten die knapper zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft gewoon een heerlijke domme bakkus met een gespierd lichaam en een wapenstok..quote:Op maandag 5 november 2012 17:20 schreef Samzz het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2012 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit niet bij de politie hoorHandboeien maken je nog geen agentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar, ik vind bovenstaande agent dus niet echt knap of zo.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik heb niet zo veel met een domme bakkesquote:Op maandag 5 november 2012 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een heerlijke domme bakkus met een gespierd lichaam en een wapenstok..
Hij heeft hem jou al gestuurd?quote:Op maandag 5 november 2012 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
KT heeft vast wel een foto die hij met je wil delen.
Dan zal ik maar geen flauwe wapenstok grap makenquote:Op maandag 5 november 2012 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Handboeien maken je nog geen agent.
Maar, ik vind bovenstaande agent dus niet echt knap of zo.
Yes, ik maak nog kansquote:Op maandag 5 november 2012 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met een domme bakkes.
Nee, ik heb tot op heden nog geen naaktfoto's van FOK!kers, zowel man als vrouw, mogen ontvangen.quote:
+1quote:Op maandag 5 november 2012 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet?quote:Op maandag 5 november 2012 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik heb tot op heden nog geen naaktfoto's van FOK!kers, zowel man als vrouw, mogen ontvangen.
Aaah, doe eens! Ik wil wel even lekker lachenquote:Op maandag 5 november 2012 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zal ik maar geen flauwe wapenstok grap maken
Nee, sorry.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |