hoi, ook zwanger??quote:Op maandag 5 november 2012 16:01 schreef Wumb het volgende:
He prut. Ik wilde net mijn post bewerken, kon het niet meer.
Ik heb het topic trouwens geopend vanaf mobiel, dus als er iets niet klopt... Sorry.
cathmar krijgt toch twee meiden? Die moet toch ook in nov bevallen? Die staat er alleen niet tussen.quote:Op maandag 5 november 2012 16:07 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben benieuwd of coco de combo knaller gaat verpesten met een meisje..
Dan telt het niet... :pquote:Op maandag 5 november 2012 16:09 schreef becky27 het volgende:
[..]
cathmar krijgt toch twee meiden? Die moet toch ook in nov bevallen? Die staat er alleen niet tussen.
Ze begon zo goed met al die updates, maar nou stelt ze wel een beetje teleur hoor...quote:Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef Kyara het volgende:
Oh sorry, had niet in de gaten dat ik het vorige topic dichtgooide.
Hoe zou het met Coco zijn inderdaad!
Dat denk ik wel anders had ze wel geupdate. Op een gegeven moment heb je andere dingen aan je hoofd dan updatenquote:Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze begon zo goed met al die updates, maar nou stelt ze wel een beetje teleur hoor...
Misschien is ze al bezig![]()
Prioriteiten zijn voor watjesquote:Op maandag 5 november 2012 16:14 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat denk ik wel anders had ze wel geupdate. Op een gegeven moment heb je andere dingen aan je hoofd dan updaten
Dan mag jij heul niet meer in dit topic komenquote:Op maandag 5 november 2012 16:16 schreef Kyara het volgende:
[..]
* Kyara slaat deze post op voor als Spirit gaat bevallen
Ik woon hier bijna. Ik ben de vorige keer ook maar een maand of 5 weg geweest hoorquote:Op maandag 5 november 2012 16:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan mag jij heul niet meer in dit topic komen
Damn jij, jij vruchtbare vrouwquote:Op maandag 5 november 2012 16:20 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik woon hier bijna. Ik ben de vorige keer ook maar een maand of 5 weg geweest hoor
Wat is een MMM?quote:Op maandag 5 november 2012 16:22 schreef Kyara het volgende:
[..]
van M. ben ik zwanger geworden in de onderzoeksfase van de MMM
quote:Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
Ze begon zo goed met al die updates, maar nou stelt ze wel een beetje teleur hoor...
Ik ookquote:Op maandag 5 november 2012 16:07 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben benieuwd of coco de combo knaller gaat verpesten met een meisje..
Ik zie ook helemaal voor me dat je naar de wc gaat straks omdat je denkt dat je moet poepen en dat je zo dat kind eruit gooitquote:Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hai!
[..]
Niks nieuws hier, telefoon was leeg en ik lag in bedDaarna stond/zat ik onder de douche (geniale opstelling gemaakt, zal m zo eens posten).
Weeën worden qua intensiteit iedere keer heftiger, maar ik snap er niet veel van, want ze hebben af en toe pauze. Dan heb ik een kwartier ofzo geen wee. En vervolgens slaan ze weer toe
Ondanks die pauzes heb ik wel het idee dat het échte weeën zijn. Ze duren lang genoeg, doen meer dan genoeg pijn, er zit echt zo'n 'golfbeweging' in, dus tja.. Oefenweeën lijkt me niet.
Water is nog niet gebroken. Heb geen helderrood bloedverlies (dan moest ik namelijk terugbellen). Pijn is niet ondraaglijk (dan moet ik nl ook terug); ook al wordt 'ie steeds heftiger, ik kan ze op de een of andere manier ook steeds beter opvangen.
Alleen die druk op mijn kont. Zó irritant! De weeën zelf drukken vol op mijn anus, en ook als ik tussen de weeën door opsta, dan voel ik druk. Maar goed.
Heb zoveel mogelijk geslapen, en nu zit ik even aan een kommetje cocopops. Proberen iets van eten binnen te krijgen
[..]
Ik ook![]()
Ik maak zinnetjes met puffen (in mijn hoofd): "de-ze-wee-gaat-zo-weer-over", maar ook "klei-ne-saar-of-klei-ne-tom?".
![]()
Waarom ging je 5 maanden na de geboorte van je zoon alweer die molen in dan als ik mag vragen?quote:Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef Kyara het volgende:
Medische Malle Molen
oftewel, fertiliteitsonderzoek in het ziekenhuis
Nou niet dus. Maar omdat het bij Midas zo lang heeft geduurd dachten we dat het zo'n vaart niet zou lopen dus geen voorbehoedsmiddelen en een beetje de vruchtbare dagen vermijden.quote:Op maandag 5 november 2012 16:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom ging je 5 maanden na de geboorte van je zoon alweer die molen in dan als ik mag vragen?
Ik vind het wel uberstoer dat je dan ook gewoon meteen 2 kinderen doet. Zo van: "wat nou niet zwanger kunnen worden?!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |