Alsof het een het ander uitsluit! Het is goed mogelijk dat klanten versneld hun post hebben gedigitaliseerd (vooral bedrijven) uit onvrede over de bezorgkwaliteit.quote:Op maandag 5 november 2012 20:16 schreef Deezertje het volgende:
PostNL kreeg afgelopen kwartaal ruim 10 procent minder post te verwerken dan een jaar eerder. Dit kwam volgens Verhagen vooral omdat fysieke post wordt vervangen door e-mail. De problemen rond de bezorging hebben PostNL volgens haar geen klanten gekost.![]()
![]()
Wat is dit nou voor instelling.quote:"We gaan ons best doen om de kerstkaarten allemaal op tijd te bezorgen, maar u moet zich voorstellen dat er in een kerst- en nieuwjaarsperiode altijd veel meer post is, en dat heeft altijd wat impact op kwaliteit. Dus ook dit jaar," aldus Bos.
Dat zie je verkeerd. Op het moment dat alles weer goed gaat, gaan ze alles nog verder "verbeteren".quote:Op maandag 5 november 2012 22:23 schreef Deezertje het volgende:
Hoorde vanavond op TV ook zo'n mooie uitspraak van de top: ''Pas wanneer in het voorjaar de bezorgkwaliteit op orde is, gaan we verder met reorganiseren.''
Oftewel: op het moment dat het volgens de 'cijfers' (lees; 95%) weer op tijd komt, gaan ze meteen verder met de reorganisatie. Oftewel wanneer alles weer goed is gaan ze meteen daarna het weer slecht maken...
Ik ben alleen bang dat ze ons de mee de diepte in gaan slepen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:01 schreef Hoplahopla het volgende:
Het is een kwestie van tijd eer PostNL over de kop gaat...
Er stond vandaag nog in het MZ journaal dat ze dat niet kunnen verplichten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:56 schreef Anonymousz het volgende:
Ik hoorde vandaag dat ik van ma t/m za moet werken (17 december t/m 22 december en maandag 24 december)
klopt maar ik hoorde van mijn baas dat het verplicht isquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:02 schreef Selestha het volgende:
[..]
Er stond vandaag nog in het MZ journaal dat ze dat niet kunnen verplichten?
Jumbo Euroborg in Groningenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:55 schreef KatrienDuck het volgende:
Ik vind het niet erg om ma. 24 dec. te werken, ik wou alleen dat hier de winkels op zondag open waren, dan kon ik dan m'n boodschappen doen. Maar ja, daar hoef ik niet op te rekenen.
En wat voor gepruts is er dan gebeurd?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:04 schreef Stefanovic83 het volgende:
Postnl![]()
Iets besteld uit Estland, is terug gestuurd dankzij gepruts van de bezorger. Vervolgens kon ik dus wederom verzendkosten betalen. Ik heb een klacht ingediend bij Postnl maar die zeggen dat ze vanuit Estland maar een klacht moeten indienen.Alsof ze dan niet met een andere smoes komen..
Hoe krijg ik Postnl zo ver dat ze die kosten gewoon aan mij gaan vergoeden?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:07 schreef VixenFromHell het volgende:
Ha daar ging het hier laatst ook al over. Bij ons was het altijd een verzoek, maar bij andere collega's hier op fok bleek dat niet zo. In ieder geval staat in het blaadje idd dat afgesproken is dat dit op vrijwillige basis zal zijn!
Dus @Anonymousz: blaadje onder de neus van je baas duwen
fouten op het afhaalbericht. De barcode was met haast onleesbaar handschrift opgeschreven (3-4 letters waarvan je maar moest gokken wat het was) en in plaats van mijn naam, was de naam van de afzender er op gezet. De afhaallocatie was ook meer onleesbaar gepriegel dan leesbaar handschrift. En omdat die naam me niet bekend voorkwam dacht ik dat het gewoon een verkeerd bezorgd pakketje was ofzo. Online kon ik het ook niet nakijken dankzij die onleesbare barcode.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:34 schreef gridjuh het volgende:
[..]
En wat voor gepruts is er dan gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |