abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119065669
Ik had vandaag bij de HAH een blaadje van postalgold oid. Graffolders :r
pi_119071698
Je komt wel zeikerds tegen af en toe, hoor! En mag dat trouwens: De postbode ongevraagd filmen en dan het web op slingeren?

Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_119071923
Wat een treurig figuur. Beetje vertrouwen in je medemens is ook niet verkeerd.
pi_119071955
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:02 schreef Yreal het volgende:
Ik had vandaag bij de HAH een blaadje van postalgold oid. Graffolders :r
Die folders zijn vreselijk ja!

Ik heb een man in mijn wijk die elke week minstens 1 pakketje heeft :P En vandaag had ik voor 1 huis wel 6 pakketjes uit het buitenland. Van die eBaydingen enzo.

Ik kon bij 1 huis geen folders kwijt, want de brievenbus (buitenbus) zat klem onder de leuning van de trap en was ook niet los te krijgen. Prima, dan krijg je toch geen folders. :P
pi_119072130
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Je komt wel zeikerds tegen af en toe, hoor! En mag dat trouwens: De postbode ongevraagd filmen en dan het web op slingeren?

Ik zou hier niet eens op ingaan.. :') Vind de postbode nog erg beleefd en geduldig.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:40:52 #106
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_119072442
Ik zou zeggen:

"Prima. Financieer jij even een standaard die functioneert en blijft functioneren met twee volle fietstassen?"
pi_119076261
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:

Dat soort mensen :r :r :r
pi_119076924
quote:

Dat commentaar bij het filmpje. De beste stuurlui staan altijd aan wal hè? :{
pi_119077119
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:40 schreef Zelva het volgende:
Ik zou zeggen:

"Prima. Financieer jij even een standaard die functioneert en blijft functioneren met twee volle fietstassen?"
En dan nog! De enige mogelijkheid om de fiets permanent onder beheer te laten is met iedere postbode een bewaker meesturen.

Gelukkig zie je aan het commentaar bij het YouTube filmpje dat echt unaniem de kant van de postbode (of postbezorger) wordt gekozen, en niet van dat bijdehante studentje.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_119077404
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 08:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

En dan nog! De enige mogelijkheid om de fiets permanent onder beheer te laten is met iedere postbode een bewaker meesturen.

Gelukkig zie je aan het commentaar bij het YouTube filmpje dat echt unaniem de kant van de postbode (of postbezorger) wordt gekozen, en niet van dat bijdehante studentje.
Je kan mij niet vertellen dat dit filmpje komt van een student; anders is het wel heel zielig gesteld met het onderwijs anno nu. :') Hij zal zelf niet even doordenken dat er zoveel factoren meespelen die ervoor zorgen dat iemand onmogelijk je zware fiets, of post kan stelen.

Die tas krijg je niet een, twee, drie open, om er vervolgens genoeg tijd aan over te houden uit 't weerkerende zicht van de bezorger te komen.
pi_119077590
quote:

...
Ik vind die postbode veel te beleefd. Ik was gewoon op de fiets gestapt en verder gegaan met m'n werk! Had die postbode zijn fiets ook nog keurig op slot! Ik kots van zulke arogante mensen als deze interviewer!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_119078758
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 09:36 schreef wesleydie het volgende:

[..]

Je kan mij niet vertellen dat dit filmpje komt van een student; anders is het wel heel zielig gesteld met het onderwijs anno nu. :') Hij zal zelf niet even doordenken dat er zoveel factoren meespelen die ervoor zorgen dat iemand onmogelijk je zware fiets, of post kan stelen.

Die tas krijg je niet een, twee, drie open, om er vervolgens genoeg tijd aan over te houden uit 't weerkerende zicht van de bezorger te komen.
Ik weet ook niet of het een student is, maar hij praat nogal studentikoos.
pi_119080312
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 11:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Meneer heeft inmiddels nog twee andere filmpjes geupload :r
pi_119080354
Je zal maar tijd over hebben.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 11 november 2012 @ 12:43:57 #115
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_119080457
hij heeft er gewoon een hekel aan dat de fiets tegen zijn muurtje staat. Verder zit hij op het randje van strafbaarheid door in de tassen te koekeloeren
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_119081285
Zielig.. als ik bewoners zie dan vraag ik altijd of ze last hebben van mijn fiets.
Nu loop ik wel een wijk waarbij ik echt bijna nooit een bewoner zie.
pi_119082163
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 12:39 schreef Selestha het volgende:

[..]

Meneer heeft inmiddels nog twee andere filmpjes geupload :r
Wat een stumperd! Met zijn ziekelijke obsessie voor postbezorgers! :r Heeft zeker niks beters toe doen.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_119082215
Ben blij dat hij niet in mijn wijk zit.. Je zal er maar zo één tussen hebben zitten.. :{
  Redactie Frontpage / Sport zondag 11 november 2012 @ 13:54:18 #119
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_119082475
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 13:47 schreef Selestha het volgende:
Ben blij dat hij niet in mijn wijk zit.. Je zal er maar zo één tussen hebben zitten.. :{
ik kan uit eigen ervaring vertellen dat zulke personen op elke slak zout leggen. Ze zeuren over het minste of geringste
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 11 november 2012 @ 15:35:15 #120
381146 gelezwembroek
Driesje Driesje
pi_119086839
Ik heb een a twee weken geleden gesolliciteerd toen heb ik een standaard gesprek gehad. Uiteindelijk kwam het er op neer dat ik op sollicitatiegesprek mocht komen maar dat er geen gesprek gepland kon worden omdat er niemand was die het gesprek kon doen. Ik werd op een wachtlijst gezet nu zijn we 1 a 2 weken verder heb ik niets meer gehoord?

Ben ik nu te snel of?
  zondag 11 november 2012 @ 15:37:23 #121
381146 gelezwembroek
Driesje Driesje
pi_119086929
Nu is de wijk van me eigen huis ook beschikbaar moet ik hiervoor opnieuw solliciteren of kan ik gewoon bij sollictatiegesprek aangeven dat ik deze wijk liever wil doen?
  zondag 11 november 2012 @ 15:40:47 #122
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_119087050
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:35 schreef gelezwembroek het volgende:
Ik heb een a twee weken geleden gesolliciteerd toen heb ik een standaard gesprek gehad. Uiteindelijk kwam het er op neer dat ik op sollicitatiegesprek mocht komen maar dat er geen gesprek gepland kon worden omdat er niemand was die het gesprek kon doen. Ik werd op een wachtlijst gezet nu zijn we 1 a 2 weken verder heb ik niets meer gehoord?

Ben ik nu te snel of?
Ik zou zelf contact proberen te houden, want van PostNL komt het vaak gewoon niet. Had zelf de eerste keer ook een sollicitatiegesprek gehad en helemaal niets meer gehoord daarna.
  zondag 11 november 2012 @ 15:55:02 #123
381146 gelezwembroek
Driesje Driesje
pi_119087688
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:40 schreef Zelva het volgende:

[..]

Ik zou zelf contact proberen te houden, want van PostNL komt het vaak gewoon niet. Had zelf de eerste keer ook een sollicitatiegesprek gehad en helemaal niets meer gehoord daarna.
Oké ga ze morgen dan wel eventjes bellen.
  zondag 11 november 2012 @ 18:39:29 #124
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_119094135
Officieel mag het inderdaad niet, je fiets of kar laten staan. Collega's hier zijn er ook wel eens door hun Tc op aangesproken.

Maar het slaat natuurlijk nergens op. Hoe wil jij op een piekdag en folders/post bij elkaar pakken en je fiets meenemen? Vind het zo iets doms. Ga de postbode er de schuld van geven dat er mensen geen fatsoen hebben.

Overigens hebben we hier ook een regel tegenwoordig die zegt dat je geen post rechtstreeks aan bewoners mag geven. Dus zit iemand in z'n voortuin de krant te lezen, dan moet jij het evengoed in de brievenbus gooien. Dit onder het mom dat er mensen waren die dan gewoon in iemands voortuin gingen staan in de hoop post te score met waarde.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_119094237
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:39 schreef V__L_N het volgende:
Officieel mag het inderdaad niet, je fiets of kar laten staan. Collega's hier zijn er ook wel eens door hun Tc op aangesproken.

Maar het slaat natuurlijk nergens op. Hoe wil jij op een piekdag en folders/post bij elkaar pakken en je fiets meenemen? Vind het zo iets doms. Ga de postbode er de schuld van geven dat er mensen geen fatsoen hebben.

Overigens hebben we hier ook een regel tegenwoordig die zegt dat je geen post rechtstreeks aan bewoners mag geven. Dus zit iemand in z'n voortuin de krant te lezen, dan moet jij het evengoed in de brievenbus gooien. Dit onder het mom dat er mensen waren die dan gewoon in iemands voortuin gingen staan in de hoop post te score met waarde.
Maar als jij die mensen vanuit die deur ziet komen, mag het dan? Of als je ze elke week weer ziet. :P
pi_119095692
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:39 schreef V__L_N het volgende:

De regel is dat je fiets in het zicht moet houden, dat is iets anders dan de fiets van deur naar deur moeten meenemen. Maar los daarvan is het totaal onmogelijk om constant zicht op je fiets te hebben: zodra je naar een voordeur loopt is je fiets al uit het zicht. Of wat dacht je van wijken met een inpandig bussenfront: moet je dan met je fiets de hal in rijden? Of, zoals we hier op een aantal plekken hebben: galerijflats zonder bussenfront, waar je dus alle galerijen moet aflopen om de post te bezorgen. Zolang je je fiets op slot zet valt je niets te verwijten: we runnen geen waardetransport, en echt kostbare zaken kun je dan ook beter aangetekend verzenden.
pi_119096594
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 13:47 schreef Selestha het volgende:
Ja inderdaad :{
Ben blij dat niemand in mijn wijk echt moeilijk is. Ja, er zitten een paar zeikerds tussen, maar niet zo erg.
Bij 1 mag ik niet tegen het hek staan, maar tegenover is een muurtje, dus dat is makkelijk opgelost. Maar heb toch een fijne wijk met heel veel muurtjes.
De wijk die ik van de zomer liep, heeft dat veel minder.

Je fiets constant in het zicht houden is gewoon onmogelijk. Ik zet hem standaard op slot, maar hem meenemen doe ik echt niet of zo. Althans, niet constant.
pi_119096863
Het lukt me echt niet om mijn fiets constant in het zicht te hebben, heb een portiek waarbij ik de straat niet kan zien, dus dat is sowieso onmogelijk.

Verder is het een lange straat waar ik bezorg, dus meestal zie ik mijn fiets wel.
  zondag 11 november 2012 @ 22:37:32 #129
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_119107845
quote:

Wat een irritante zak is dat zeg! :( Die pipo heeft zeker niets beters te doen dan anderen van hun werk af te houden. 'Die klacht leg ik wel bij je baas...' Stomme mongool! 8)7

Net of postbodes nog niet genoeg worden afgeknepen tegenwoordig, en dan kan je er ook nog eens dit soort gezeik bij krijgen. Helaas heb ik dit soort types ook al vaak genoeg meegemaakt. Alleen maar klagen, nooit pakketjes willen aannemen of eens hulpvaardig doen etc.

Gelukkig heb ik dat niet in mijn vaste wijk op zaterdag, want daar is praktisch iedereen relaxt! ^O^
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zondag 11 november 2012 @ 22:39:15 #130
341900 Atmosphere82
pi_119107923
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik zou hier niet eens op ingaan.. :') Vind de postbode nog erg beleefd en geduldig.
Ja, die postbode is waarschijnlijk te goed voor deze wereld! :{
  zondag 11 november 2012 @ 22:40:30 #131
341900 Atmosphere82
pi_119107984
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 11:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Zo'n vies Leidens balletje, zo klinkt ie! :r
pi_119108600
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:39 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Ja, die postbode is waarschijnlijk te goed voor deze wereld! :{
Ik denk dat de postbode eerder aardig overwelmd was en niet wist wat ie hier nou mee moest.
  maandag 12 november 2012 @ 01:07:00 #133
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_119112716
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 18:42 schreef wesleydie het volgende:

[..]

Maar als jij die mensen vanuit die deur ziet komen, mag het dan? Of als je ze elke week weer ziet. :P
Nee, het mag niet. Je moet het altijd in de brievenbus gooien.
Het is gewoon een rare regel. Heb hier bv veel open deuren. Gooi het er gewoon in de gang. Kan ook iedereen het pakken.
Enne mensen die in de deuropening staan enzo.

Is gewoon zo'n regel van postnl om z'n eigen hachje te redden op het moment dat het fout gaat.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_119120016
Wij mogen het inderdaad ook niet, maar er zijn vrij veel bewoners die ik ken van gezicht en naam
pi_119123029
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het lukt me echt niet om mijn fiets constant in het zicht te hebben, heb een portiek waarbij ik de straat niet kan zien, dus dat is sowieso onmogelijk.

Verder is het een lange straat waar ik bezorg, dus meestal zie ik mijn fiets wel.
Ik zie mijn fiets meestal niet meer omdat de deuren in mijn wijk allemaal om een hoekje zitten en ik hem maar op een beperkt aantal plekken kan neerzetten.

Twee oplossingen voor het probleem dat die vent heeft:
1. Gewoon nooit van je fiets afstappen en op de fiets dus naar de deur. Of
2. Stalen fietstassen met slot die zijn vast gelast aan de fiets zelf. En bij het neerzetten van de fiets niet alleen een gewoon slot maar ook met een kabel vast aan een hek of lantaarnpaal.

Wat een debiel!
pi_119128739
hoe staat het bij jullie met de voorbereidingen voor de kerst? Zijn er hier ook mensen die nachtdiensten gaan draaien op hun eigen kantoor?
  maandag 12 november 2012 @ 16:19:32 #137
341900 Atmosphere82
pi_119128925
In het jaar 2001 of 2002 (ik weet het niet meer precies) was mijn TC (die ik toen had als teamleider en nu weer) ook eens flink aan het zeiken. Er was namelijk eens een zaterdag waarop ik maar liefst vijf pakjes kwijtraakte, allemaal in mijn toenmalige wijk. Een groep vervelende Marokkanen (echt wel een man of vijftien) was toendertijd (en nu trouwens nog af en toe) in de buurt van een flat bijna iedereen aan het lastigvallen. Dat probeerden ze ook bij mij te doen.

Het ene 'heee mafketel' na het andere vloog me om de oren. Ik negeerde het maar. Toen moest ik echter die flat in om op drie hoog twee pakjes af te geven (in die tijd kreeg je nog vele pakjes mee waarvoor moest worden aangebeld, dus geen busstukken). Dus ik kon die twee pakjes afgeven en ik ging weer naar beneden. Ik was in totaal misschien nog niet eens vijf minuten binnen geweest. Buiten aangekomen trof ik een tas open aan waaruit drie pakjes waren gestolen (Neckermann met scheerartikelen, en nog wat dingen).

Dat scheermes trof ik honderd meter verder aan en de gesloopte pakketjes ook. Ik was al flink laaiend maar ik besloot toch maar mijn wijk af te maken, zoveel had ik immers niet meer te doen (een half uur nog toen). Bij de eerstvolgende straat moest ik een hoekje om voor de oneven nummers. Wat denk je? Teruggelopen was ik weer twee pakjes kwijt, weer gestolen! Er was niemand op straat behalve wat mocro's dus je kan wel weer raden wie de schuldigen waren (tenminste dat wist ik toen bijna 100 procent zeker). Een fijne oogst op zo'n dag hè!

De maandag daarop moest ik weg voor mijn stage en belde ik rond 9.00u mijn TC om het verhaal uit te leggen. Die aap gaf mij nog eens fijn de schuld ook, terwijl ik alle tassen goed had dichtgemaakt! Hij bleef er maar op hameren dat hij het 'schandalig vond' en dat ik 'aangifte moest doen' en was zeer irritant bezig! Ik dacht stik er maar lekker in, ik heb het gemeld en daarmee basta! Ik heb gewoon opgehangen en niet meer gegroet, zoek het maar lekker uit! :(

Wanneer zou ik bovendien aangifte moeten doen om iets dat ik niet zelf veroorzaakt en wanneer zou ik dat moeten doen? Ik had elke week stage waarbij ik om 7.00u moest opstaan (het was in Den Bosch) en pas om 18.00u thuis was... 8)7

Deze TC is dezelfde retard die laatst begon te zeuren over al reeds toegekende verlofdagen (door die TC die weg moest).
pi_119129198
brrrrrr, breng je die pakjes dan met de fiets weg ofzo ??
  maandag 12 november 2012 @ 16:33:42 #139
341900 Atmosphere82
pi_119129436
Eh ja, toen wel ja, maar toen moest iedereen dat tenzij je zo'n soort loopkar had voor in de binnenstad.
pi_119133733
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 16:13 schreef kaars het volgende:
hoe staat het bij jullie met de voorbereidingen voor de kerst? Zijn er hier ook mensen die nachtdiensten gaan draaien op hun eigen kantoor?
Op ons vbg worden geen nachtdiensten gedraaid.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_119133867
quote:
13s.gif Op maandag 12 november 2012 16:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
...
Vreselijk, wat een ellende lijkt me dat! En dan ook nog op je kop krijgen, pfff! :r
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_119135026
Aangifte had je dus wel moeten doen, die drop je op z'n bureau en dan is het pas klaar
  maandag 12 november 2012 @ 18:57:58 #143
341900 Atmosphere82
pi_119135341
quote:
6s.gif Op maandag 12 november 2012 18:50 schreef Mirgeam het volgende:
Aangifte had je dus wel moeten doen, die drop je op z'n bureau en dan is het pas klaar
Hm nou die TC was het de volgende zaterdag schijnbaar al vergeten, hij heeft het er nooit meer over gehad! Wat een figuur! :')
  maandag 12 november 2012 @ 18:58:14 #144
341900 Atmosphere82
pi_119135352
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:24 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Vreselijk, wat een ellende lijkt me dat! En dan ook nog op je kop krijgen, pfff! :r
Ja irritant hè!
pi_119135529
Jemig wat een tc!
Ben echt heel blij dat ik dat niet heb in mijn wijk.
pi_119137146
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:03 schreef Herfstblad het volgende:
Jemig wat een tc!
Ben echt heel blij dat ik dat niet heb in mijn wijk.
Mooie nieuwe avatar. Toepasselijk! :D
Waarom staat er wolvreter in je handtekening, brei je veel?
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_119138705
quote:
13s.gif Op maandag 12 november 2012 16:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
In het jaar 2001 of 2002 (ik weet het niet meer precies) was mijn TC (die ik toen had als teamleider en nu weer) ook eens flink aan het zeiken. Er was namelijk eens een zaterdag waarop ik maar liefst vijf pakjes kwijtraakte, allemaal in mijn toenmalige wijk. Een groep vervelende Marokkanen (echt wel een man of vijftien) was toendertijd (en nu trouwens nog af en toe) in de buurt van een flat bijna iedereen aan het lastigvallen. Dat probeerden ze ook bij mij te doen.

Het ene 'heee mafketel' na het andere vloog me om de oren. Ik negeerde het maar. Toen moest ik echter die flat in om op drie hoog twee pakjes af te geven (in die tijd kreeg je nog vele pakjes mee waarvoor moest worden aangebeld, dus geen busstukken). Dus ik kon die twee pakjes afgeven en ik ging weer naar beneden. Ik was in totaal misschien nog niet eens vijf minuten binnen geweest. Buiten aangekomen trof ik een tas open aan waaruit drie pakjes waren gestolen (Neckermann met scheerartikelen, en nog wat dingen).

Dat scheermes trof ik honderd meter verder aan en de gesloopte pakketjes ook. Ik was al flink laaiend maar ik besloot toch maar mijn wijk af te maken, zoveel had ik immers niet meer te doen (een half uur nog toen). Bij de eerstvolgende straat moest ik een hoekje om voor de oneven nummers. Wat denk je? Teruggelopen was ik weer twee pakjes kwijt, weer gestolen! Er was niemand op straat behalve wat mocro's dus je kan wel weer raden wie de schuldigen waren (tenminste dat wist ik toen bijna 100 procent zeker). Een fijne oogst op zo'n dag hè!

De maandag daarop moest ik weg voor mijn stage en belde ik rond 9.00u mijn TC om het verhaal uit te leggen. Die aap gaf mij nog eens fijn de schuld ook, terwijl ik alle tassen goed had dichtgemaakt! Hij bleef er maar op hameren dat hij het 'schandalig vond' en dat ik 'aangifte moest doen' en was zeer irritant bezig! Ik dacht stik er maar lekker in, ik heb het gemeld en daarmee basta! Ik heb gewoon opgehangen en niet meer gegroet, zoek het maar lekker uit! :(

Wanneer zou ik bovendien aangifte moeten doen om iets dat ik niet zelf veroorzaakt en wanneer zou ik dat moeten doen? Ik had elke week stage waarbij ik om 7.00u moest opstaan (het was in Den Bosch) en pas om 18.00u thuis was... 8)7

Deze TC is dezelfde retard die laatst begon te zeuren over al reeds toegekende verlofdagen (door die TC die weg moest).
Zo'n wijk vol met die mocro's wil je niet eens lopen :')
pi_119140348
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:42 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Mooie nieuwe avatar. Toepasselijk! :D
Waarom staat er wolvreter in je handtekening, brei je veel?
Daarom had ik hem in het begin ook al heel lang (en toen wat anders genomen) :)
En ik haak veel. Breien kan ik (nog) niet.
pi_119143534
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 20:38 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Daarom had ik hem in het begin ook al heel lang (en toen wat anders genomen) :)
En ik haak veel. Breien kan ik (nog) niet.
Leuk! :)
"Everybody lies..."
House M.D.
  maandag 12 november 2012 @ 23:00:00 #150
341900 Atmosphere82
pi_119148640
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:12 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

Zo'n wijk vol met die mocro's wil je niet eens lopen :')
Nee, ik ben ook heel blij dat ik daar weg ben! Tussen die wijk en mijn huidige wijk liep ik ook nog een tijdje een klein wijkje, eveneens vol met gespuis (maar dan met voornamelijk autochtone tsjappies :') )!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')