Die folders zijn vreselijk ja!quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:02 schreef Yreal het volgende:
Ik had vandaag bij de HAH een blaadje van postalgold oid. Graffolders
Ik zou hier niet eens op ingaan..quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Je komt wel zeikerds tegen af en toe, hoor! En mag dat trouwens: De postbode ongevraagd filmen en dan het web op slingeren?
Dat soort mensenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Je komt wel zeikerds tegen af en toe, hoor! En mag dat trouwens: De postbode ongevraagd filmen en dan het web op slingeren?
Dat commentaar bij het filmpje. De beste stuurlui staan altijd aan wal hè?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
En dan nog! De enige mogelijkheid om de fiets permanent onder beheer te laten is met iedere postbode een bewaker meesturen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:40 schreef Zelva het volgende:
Ik zou zeggen:
"Prima. Financieer jij even een standaard die functioneert en blijft functioneren met twee volle fietstassen?"
Je kan mij niet vertellen dat dit filmpje komt van een student; anders is het wel heel zielig gesteld met het onderwijs anno nu.quote:Op zondag 11 november 2012 08:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En dan nog! De enige mogelijkheid om de fiets permanent onder beheer te laten is met iedere postbode een bewaker meesturen.
Gelukkig zie je aan het commentaar bij het YouTube filmpje dat echt unaniem de kant van de postbode (of postbezorger) wordt gekozen, en niet van dat bijdehante studentje.
Ik vind die postbode veel te beleefd. Ik was gewoon op de fiets gestapt en verder gegaan met m'n werk! Had die postbode zijn fiets ook nog keurig op slot! Ik kots van zulke arogante mensen als deze interviewer!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
...
Ik weet ook niet of het een student is, maar hij praat nogal studentikoos.quote:Op zondag 11 november 2012 09:36 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Je kan mij niet vertellen dat dit filmpje komt van een student; anders is het wel heel zielig gesteld met het onderwijs anno nu.Hij zal zelf niet even doordenken dat er zoveel factoren meespelen die ervoor zorgen dat iemand onmogelijk je zware fiets, of post kan stelen.
Die tas krijg je niet een, twee, drie open, om er vervolgens genoeg tijd aan over te houden uit 't weerkerende zicht van de bezorger te komen.
Meneer heeft inmiddels nog twee andere filmpjes geuploadquote:Op zondag 11 november 2012 11:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het een student is, maar hij praat nogal studentikoos.
Wat een stumperd! Met zijn ziekelijke obsessie voor postbezorgers!quote:Op zondag 11 november 2012 12:39 schreef Selestha het volgende:
[..]
Meneer heeft inmiddels nog twee andere filmpjes geupload
ik kan uit eigen ervaring vertellen dat zulke personen op elke slak zout leggen. Ze zeuren over het minste of geringstequote:Op zondag 11 november 2012 13:47 schreef Selestha het volgende:
Ben blij dat hij niet in mijn wijk zit.. Je zal er maar zo één tussen hebben zitten..
Ik zou zelf contact proberen te houden, want van PostNL komt het vaak gewoon niet. Had zelf de eerste keer ook een sollicitatiegesprek gehad en helemaal niets meer gehoord daarna.quote:Op zondag 11 november 2012 15:35 schreef gelezwembroek het volgende:
Ik heb een a twee weken geleden gesolliciteerd toen heb ik een standaard gesprek gehad. Uiteindelijk kwam het er op neer dat ik op sollicitatiegesprek mocht komen maar dat er geen gesprek gepland kon worden omdat er niemand was die het gesprek kon doen. Ik werd op een wachtlijst gezet nu zijn we 1 a 2 weken verder heb ik niets meer gehoord?
Ben ik nu te snel of?
Oké ga ze morgen dan wel eventjes bellen.quote:Op zondag 11 november 2012 15:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik zou zelf contact proberen te houden, want van PostNL komt het vaak gewoon niet. Had zelf de eerste keer ook een sollicitatiegesprek gehad en helemaal niets meer gehoord daarna.
Maar als jij die mensen vanuit die deur ziet komen, mag het dan? Of als je ze elke week weer ziet.quote:Op zondag 11 november 2012 18:39 schreef V__L_N het volgende:
Officieel mag het inderdaad niet, je fiets of kar laten staan. Collega's hier zijn er ook wel eens door hun Tc op aangesproken.
Maar het slaat natuurlijk nergens op. Hoe wil jij op een piekdag en folders/post bij elkaar pakken en je fiets meenemen? Vind het zo iets doms. Ga de postbode er de schuld van geven dat er mensen geen fatsoen hebben.
Overigens hebben we hier ook een regel tegenwoordig die zegt dat je geen post rechtstreeks aan bewoners mag geven. Dus zit iemand in z'n voortuin de krant te lezen, dan moet jij het evengoed in de brievenbus gooien. Dit onder het mom dat er mensen waren die dan gewoon in iemands voortuin gingen staan in de hoop post te score met waarde.
De regel is dat je fiets in het zicht moet houden, dat is iets anders dan de fiets van deur naar deur moeten meenemen. Maar los daarvan is het totaal onmogelijk om constant zicht op je fiets te hebben: zodra je naar een voordeur loopt is je fiets al uit het zicht. Of wat dacht je van wijken met een inpandig bussenfront: moet je dan met je fiets de hal in rijden? Of, zoals we hier op een aantal plekken hebben: galerijflats zonder bussenfront, waar je dus alle galerijen moet aflopen om de post te bezorgen. Zolang je je fiets op slot zet valt je niets te verwijten: we runnen geen waardetransport, en echt kostbare zaken kun je dan ook beter aangetekend verzenden.quote:Op zondag 11 november 2012 18:39 schreef V__L_N het volgende:
Officieel mag het inderdaad niet, je fiets of kar laten staan. Collega's hier zijn er ook wel eens door hun Tc op aangesproken.
Maar het slaat natuurlijk nergens op. Hoe wil jij op een piekdag en folders/post bij elkaar pakken en je fiets meenemen? Vind het zo iets doms. Ga de postbode er de schuld van geven dat er mensen geen fatsoen hebben.
Overigens hebben we hier ook een regel tegenwoordig die zegt dat je geen post rechtstreeks aan bewoners mag geven. Dus zit iemand in z'n voortuin de krant te lezen, dan moet jij het evengoed in de brievenbus gooien. Dit onder het mom dat er mensen waren die dan gewoon in iemands voortuin gingen staan in de hoop post te score met waarde.
Ja inderdaadquote:Op zondag 11 november 2012 13:47 schreef Selestha het volgende:
Ben blij dat hij niet in mijn wijk zit.. Je zal er maar zo één tussen hebben zitten..
Wat een irritante zak is dat zeg!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ja, die postbode is waarschijnlijk te goed voor deze wereld!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou hier niet eens op ingaan..Vind de postbode nog erg beleefd en geduldig.
Zo'n vies Leidens balletje, zo klinkt ie!quote:Op zondag 11 november 2012 11:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het een student is, maar hij praat nogal studentikoos.
Ik denk dat de postbode eerder aardig overwelmd was en niet wist wat ie hier nou mee moest.quote:Op zondag 11 november 2012 22:39 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, die postbode is waarschijnlijk te goed voor deze wereld!
Nee, het mag niet. Je moet het altijd in de brievenbus gooien.quote:Op zondag 11 november 2012 18:42 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Maar als jij die mensen vanuit die deur ziet komen, mag het dan? Of als je ze elke week weer ziet.
Ik zie mijn fiets meestal niet meer omdat de deuren in mijn wijk allemaal om een hoekje zitten en ik hem maar op een beperkt aantal plekken kan neerzetten.quote:Op zondag 11 november 2012 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het lukt me echt niet om mijn fiets constant in het zicht te hebben, heb een portiek waarbij ik de straat niet kan zien, dus dat is sowieso onmogelijk.
Verder is het een lange straat waar ik bezorg, dus meestal zie ik mijn fiets wel.
Op ons vbg worden geen nachtdiensten gedraaid.quote:Op maandag 12 november 2012 16:13 schreef kaars het volgende:
hoe staat het bij jullie met de voorbereidingen voor de kerst? Zijn er hier ook mensen die nachtdiensten gaan draaien op hun eigen kantoor?
Vreselijk, wat een ellende lijkt me dat! En dan ook nog op je kop krijgen, pfff!quote:
Hm nou die TC was het de volgende zaterdag schijnbaar al vergeten, hij heeft het er nooit meer over gehad! Wat een figuur!quote:Op maandag 12 november 2012 18:50 schreef Mirgeam het volgende:
Aangifte had je dus wel moeten doen, die drop je op z'n bureau en dan is het pas klaar
Ja irritant hè!quote:Op maandag 12 november 2012 18:24 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Vreselijk, wat een ellende lijkt me dat! En dan ook nog op je kop krijgen, pfff!
Mooie nieuwe avatar. Toepasselijk!quote:Op maandag 12 november 2012 19:03 schreef Herfstblad het volgende:
Jemig wat een tc!
Ben echt heel blij dat ik dat niet heb in mijn wijk.
Zo'n wijk vol met die mocro's wil je niet eens lopenquote:Op maandag 12 november 2012 16:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
In het jaar 2001 of 2002 (ik weet het niet meer precies) was mijn TC (die ik toen had als teamleider en nu weer) ook eens flink aan het zeiken. Er was namelijk eens een zaterdag waarop ik maar liefst vijf pakjes kwijtraakte, allemaal in mijn toenmalige wijk. Een groep vervelende Marokkanen (echt wel een man of vijftien) was toendertijd (en nu trouwens nog af en toe) in de buurt van een flat bijna iedereen aan het lastigvallen. Dat probeerden ze ook bij mij te doen.
Het ene 'heee mafketel' na het andere vloog me om de oren. Ik negeerde het maar. Toen moest ik echter die flat in om op drie hoog twee pakjes af te geven (in die tijd kreeg je nog vele pakjes mee waarvoor moest worden aangebeld, dus geen busstukken). Dus ik kon die twee pakjes afgeven en ik ging weer naar beneden. Ik was in totaal misschien nog niet eens vijf minuten binnen geweest. Buiten aangekomen trof ik een tas open aan waaruit drie pakjes waren gestolen (Neckermann met scheerartikelen, en nog wat dingen).
Dat scheermes trof ik honderd meter verder aan en de gesloopte pakketjes ook. Ik was al flink laaiend maar ik besloot toch maar mijn wijk af te maken, zoveel had ik immers niet meer te doen (een half uur nog toen). Bij de eerstvolgende straat moest ik een hoekje om voor de oneven nummers. Wat denk je? Teruggelopen was ik weer twee pakjes kwijt, weer gestolen! Er was niemand op straat behalve wat mocro's dus je kan wel weer raden wie de schuldigen waren (tenminste dat wist ik toen bijna 100 procent zeker). Een fijne oogst op zo'n dag hè!
De maandag daarop moest ik weg voor mijn stage en belde ik rond 9.00u mijn TC om het verhaal uit te leggen. Die aap gaf mij nog eens fijn de schuld ook, terwijl ik alle tassen goed had dichtgemaakt! Hij bleef er maar op hameren dat hij het 'schandalig vond' en dat ik 'aangifte moest doen' en was zeer irritant bezig! Ik dacht stik er maar lekker in, ik heb het gemeld en daarmee basta! Ik heb gewoon opgehangen en niet meer gegroet, zoek het maar lekker uit!![]()
Wanneer zou ik bovendien aangifte moeten doen om iets dat ik niet zelf veroorzaakt en wanneer zou ik dat moeten doen? Ik had elke week stage waarbij ik om 7.00u moest opstaan (het was in Den Bosch) en pas om 18.00u thuis was...![]()
Deze TC is dezelfde retard die laatst begon te zeuren over al reeds toegekende verlofdagen (door die TC die weg moest).
Daarom had ik hem in het begin ook al heel lang (en toen wat anders genomen)quote:Op maandag 12 november 2012 19:42 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Mooie nieuwe avatar. Toepasselijk!
Waarom staat er wolvreter in je handtekening, brei je veel?
Leuk!quote:Op maandag 12 november 2012 20:38 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Daarom had ik hem in het begin ook al heel lang (en toen wat anders genomen)
En ik haak veel. Breien kan ik (nog) niet.
Nee, ik ben ook heel blij dat ik daar weg ben! Tussen die wijk en mijn huidige wijk liep ik ook nog een tijdje een klein wijkje, eveneens vol met gespuis (maar dan met voornamelijk autochtone tsjappiesquote:Op maandag 12 november 2012 20:12 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Zo'n wijk vol met die mocro's wil je niet eens lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |