Dat is meestal zo hé. Als het makkelijk was geweest, dan had iedereen muziek kunnen makenquote:Op maandag 5 november 2012 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pffffff, wat is het lastig er wat moois van te maken, van dat liedje.
True story.quote:Op maandag 5 november 2012 13:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is meestal zo hé. Als het makkelijk was geweest, dan had iedereen muziek kunnen maken
Iedereen kan muziek maken. Niet iedereen kan mooie/goede muziek makenquote:Op maandag 5 november 2012 13:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is meestal zo hé. Als het makkelijk was geweest, dan had iedereen muziek kunnen maken
Gaat jou wel lukken.quote:Op maandag 5 november 2012 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pffffff, wat is het lastig er wat moois van te maken, van dat liedje.
Voor de hond?quote:Op maandag 5 november 2012 13:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laten we een stille tocht organiseren.
quote:Op maandag 5 november 2012 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen kan muziek maken. Niet iedereen kan mooie/goede muziek maken.
Ik kijk geen cabaretquote:
Ik was hetquote:Op maandag 5 november 2012 13:06 schreef muhahaha het volgende:
Wie heeft mijn tekst bij de boterkoekmeet weggehaalt
Branden zul je!
Jaquote:Op maandag 5 november 2012 13:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat jou wel lukken.
[..]
Voor de hond?
quote:Op maandag 5 november 2012 13:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was het
En ik brand al. Van verlangen.
Het is niet grappig.quote:
Ik zat net, met mijn crackertje enzoquote:
Dus ik dacht, ongeacht inspiratie voor een TT, ik kaap emquote:over 2 posts wordt dit topic gesloten
Nobody said it was easy. Maar ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op maandag 5 november 2012 13:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind het wel echt heel lastig hoor
quote:Op maandag 5 november 2012 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nobody said it was easy. Maar ik heb er wel vertrouwen in.
Ik hou van je.quote:
Was niks gekaapt hoorquote:Op maandag 5 november 2012 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zat net, met mijn crackertje enzo
[..]
Dus ik dacht, ongeacht inspiratie voor een TT, ik kaap em
Succesquote:Op maandag 5 november 2012 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oké, ik begin weer helemaal opnieuw. Het klonk nergens naar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ik weet wel hoe mannen zich voelen.quote:Op maandag 5 november 2012 13:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel
Insert een waslijst van inkoppertjes
moet jij gewoon seks hebben ja?quote:Op maandag 5 november 2012 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe mannen zich voelen.Het voelt als een drang, ik moet gewoon seks hebben. Alsof je naar de WC moet.
Ja. Helaas wel. Ik ben dit gevoel niet echt gewend, maar ik heb 'n vervelend hoog libido.quote:Op maandag 5 november 2012 13:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
moet jij gewoon seks hebben ja?
Leren voor tentamens.quote:
Alsof je de eerste de beste helemaal kapot wil neuken.quote:Op maandag 5 november 2012 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe mannen zich voelen.Het voelt als een drang, ik moet gewoon seks hebben. Alsof je naar de WC moet.
Dat werkt bij mij dus niet.quote:Op maandag 5 november 2012 13:17 schreef kingtoppie het volgende:
Oh, ik hoef alleen te fappen en het libido zegt wel weer vaarwel.
quote:Op maandag 5 november 2012 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Helaas wel. Ik ben dit gevoel niet echt gewend, maar ik heb 'n vervelend hoog libido.
De eerste beste nog net niet, maar ik word wel steeds minder selectief ...quote:Op maandag 5 november 2012 13:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alsof je de eerste de beste helemaal kapot wil neuken.
Ja, dagelijkse kost hier.
Sta ik hoog op je lijstje?quote:Op maandag 5 november 2012 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
De eerste beste nog net niet, maar ik word wel steeds minder selectief ...
Deze MIquote:Op maandag 5 november 2012 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook last vanquote:Op maandag 5 november 2012 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Curses.quote:Op maandag 5 november 2012 13:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt misschien omdat je vrouw bent
Niks over mijn lijstje, dat is privé.quote:
ohaiquote:Op maandag 5 november 2012 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op maandag 5 november 2012 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |