Zou je troosten met m'n boerenmetworstquote:Op maandag 5 november 2012 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb even getemd,
Al verbloem je het woord kanker nog zo met rare lettertjes, ik moest er toch door denken aan mijn paard met kanker en toen moest ik huilen.
Denk niet dat er iemand meewilt en waarschijnlijk komt er een slag volk waar ik me als pacifist van distantieerquote:
worden er dan eigenlijk toch nog frikadellen van gemaakt?quote:Op maandag 5 november 2012 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb even getemd,
Al verbloem je het woord kanker nog zo met rare lettertjes, ik moest er toch door denken aan mijn paard met kanker en toen moest ik huilen.
Draken bestaan niet.quote:
Skere vrienden dus. En wat kan jou het schelen wie er op afkomenquote:Op maandag 5 november 2012 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou je troosten met m'n boerenmetworst.
[..]
Denk niet dat er iemand meewilt en waarschijnlijk komt er een slag volk waar ik me als pacifist van distantieer.
Het is Drakes.quote:
Respecttwitter:_lisanneX_ twitterde op maandag 05-11-2012 om 15:49:31respect voor Tim Ribberink die zelfmoord heeft gepleegd omdat hij zijn hele leven lang gepest is. reageer retweet
inderdaad, moet met hoofdletterquote:Op maandag 5 november 2012 15:59 schreef Adolecens het volgende:
Respecttwitter:_lisanneX_ twitterde op maandag 05-11-2012 om 15:49:31respect voor Tim Ribberink die zelfmoord heeft gepleegd omdat hij zijn hele leven lang gepest is. reageer retweet
![]()
Ik vertrouw mensen die teveel WSHH kijken nooit zo bij dit soort aangelegenheden.quote:Op maandag 5 november 2012 15:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Skere vrienden dus. En wat kan jou het schelen wie er op afkomen.
Kijkt ze dan tegen hem op ofso?quote:Op maandag 5 november 2012 15:59 schreef Adolecens het volgende:
![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 15:59 schreef Adolecens het volgende:
![]()
dWc, plsquote:Op maandag 5 november 2012 16:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vertrouw mensen die teveel WSHH kijken nooit zo bij dit soort aangelegenheden.
Weet niet, hangt van de behandeling af of je paard nog naar de slacht kan. En een echt doodziek paard vervoer je niet meer naar het slachthuis.quote:Op maandag 5 november 2012 15:57 schreef Germano het volgende:
[..]
worden er dan eigenlijk toch nog frikadellen van gemaakt?
meer vanwege het feit dat er kanker in zitquote:Op maandag 5 november 2012 16:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet, hangt van de behandeling af of je paard nog naar de slacht kan. En een echt doodziek paard vervoer je niet meer naar het slachthuis.
Nee, door chemokuurtje word je vlees taaiquote:Op maandag 5 november 2012 16:03 schreef Germano het volgende:
[..]
meer vanwege het feit dat er kanker in zit
Tja rare woordkeuze.quote:Op maandag 5 november 2012 15:59 schreef Adolecens het volgende:
![]()
Tja hangt van de kanker af denk ik? Als hij maagkanker heeft dan kan alles behalve zijn maag vast nog wel gebruikt worden.quote:Op maandag 5 november 2012 16:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Dafuq, zit je op een stuk kankergezwel te kauwen, letterlijkquote:Op maandag 5 november 2012 16:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Zo is dat, gedraag je als een neger en ga HAM daar.quote:Op maandag 5 november 2012 16:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
SQUAAAAAAAAD
POW POW POW POW
Zin in.
daarom juist, misschien is het niet schadelijk om te eten, maar het idee is niet fijnquote:Op maandag 5 november 2012 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dafuq, zit je op een stuk kankergezwel te kauwen, letterlijk![]()
.
quote:Op maandag 5 november 2012 16:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo is dat, gedraag je als een neger en ga HAM daar.
Ik hoop nu zo erg dat zieke dieren in z'n geheel niet meer voor consumptie dienenquote:Op maandag 5 november 2012 16:05 schreef Germano het volgende:
[..]
daarom juist, misschien is het niet schadelijk om te eten, maar het idee is niet fijn
Ze is 13 en snapt het woord respect nog niet helemaal denk ikquote:Op maandag 5 november 2012 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja rare woordkeuze.
Ik vraag me sws af waar dit toe leid.. Pesters hebben het 9 van de 10 keer echt niet door wat ze nou eigenlijk veroorzaken.
Denk eerder dat mensen straks naar anderen gaan wijzen en beschuldigen. En het is ook niet niks als je ervan beschuldigd wordt hier medeverantwoordelijk voor te zijn.
nee, die verdwijnen in een allesbranderquote:Op maandag 5 november 2012 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Dank voor deze bemoedigende woorden.
[..]
Ik hoop nu zo erg dat zieke dieren in z'n geheel niet meer voor consumptie dienen. Zal wel toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |