heel veel plezier met elkaar en genoet er vanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:53 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ze is terug!!!![]()
Goede vlucht gehad en ze was ontzettend verrast dat ik haar was komen ophalen.
Nu lekker een weekje samen vrij.
Iedereen hier veel sterkte met de grote afstanden. En veel plezier als jullie je vriend/vriendin binnenkort weer zien.
Ik hoop dat ik niet meer hoef te posten in deze topicreeks
Supertof! Geniet ervan en hopelijk tot nooit ziensquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:53 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Iedereen hier veel sterkte met de grote afstanden. En veel plezier als jullie je vriend/vriendin binnenkort weer zien.
Eigenlijk is het best snel gegaanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:53 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ze is terug!!!![]()
Goede vlucht gehad en ze was ontzettend verrast dat ik haar was komen ophalen.
Nu lekker een weekje samen vrij.
Wat kut zeg. Het is al moeilijk zat, en als mensen dan ook nog 'tegen' je relatie zijn dat maakt het alleen maar moeilijker. Zij vinden vast dat ze er goede redenen voor hebben, maar die hadden ze ook voor zich kunnen houden. Alsof jij nu ineens gaat zeggen "oke prima, dan maak ik het wel uit"quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:40 schreef eenvogeltje het volgende:
En dan verkondigen je ouders dat ze eigenlijk vinden dat je het beter uit kan maken met je vriend![]()
"Ja hij maakt je toch niet gelukkiger en zeker niet op 3000 km afstand"
Dat we allebei gewoon zorgen aan ons kop hebben (ik zit al 2 jaar niet lekker op mn opleiding maar maak het af omdat m;n ouders het betalen + wil zelf gewoon n diploma op zak hebben...en hij vindt geen andere baan in Roemenië,geldgezeik..) wordt dan even vergeten..want jah dat heeft natuurlijk geen invloed op je relatie.
Dat hij autistisch ik en ik gevoelig voor depressies maakt onze relatie natuurlijk ook heel makkelijk vergelijkbaar met een "normaal" stelletje.![]()
Alles bij elkaar is het gewoon moeilijk maar dat vind ik geen reden om het zomaar uit te maken als we nog van elkaar houden.
Nouja, moest het even kwijt hier.Misschien wel herkenbaar? Hebben jullie ook veel onbegrip van vrienden en familie? ( sommige van m'n vrienden vinden het bijv. ook egoïstisch dat ie naar het buitenland is gegaan omdat ie hier geen werk kon vinden)
Ik heb heel lang kaartjes geschreven. Maar kreeg nooit wat terug dus ben er op een gegeven moment maar mee opgehoudenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:03 schreef Okian het volgende:
Wie van jullie schrijft hier ook brieven over en weer trouwens? Ik doe dit wel en vind het persoonlijk echt awesome om toch weer wat tastbaars in handen te hebben als je je vriendin mist en/of nog een tijdje moet wachten tot je elkaar weer kan zien zoals in mijn geval.
Aha, ja voor dat probleem hebben wij eigenlijk een makkelijke oplossing verzonnen. Alles wat we in de brieven bespreken, bespreken we niet op skype of wat dan ook. Blijft het een beetje speciaal en lees je geen dingen die je al weet. En als er niks terug gestuurd word is er geen reet aan neequote:Op zondag 27 januari 2013 01:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb heel lang kaartjes geschreven. Maar kreeg nooit wat terug dus ben er op een gegeven moment maar mee opgehouden
Hele brieven schrijven zou niks voor mij zijn, want we spreken elkaar dagelijks en tegen de tijd dat de brief aan zou komen is alles wat er in staat dan toch al wel besproken.
Je moet de SOA-reeks eens zien!quote:Op zondag 27 januari 2013 12:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk dat dit één van de weinige topics is waarin mensen zitten die blij zijn als ze er nooit meer in hoeven te posten
O ja, dat is nog net een graadje ergerquote:Op zondag 27 januari 2013 12:46 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Je moet de SOA-reeks eens zien!
Balen, voor studie?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:28 schreef M.rice het volgende:
mijn vriendin is vandaag vertrokken naar curacao voor 4 maanden zal haar gaan opzoeken in april en 3 weken daar blijven, wel even slikken maar ben er van overtuigd dat het goed komt
ja voor studie ze doet de pabo namelijk en in mei heeft ze nog een maandje eraan vast geplakt voor vakantie en in die tijd kom ik naar haar toe 3 weken, dus zit in totaal 3 maanden zonder haar vanaf nuquote:
Wat een vertrouwen...quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:18 schreef Faeroer het volgende:
Eergisteren is ze vertrokken naar Zweden voor een traineeprogramma. 4 maanden... Gelukkig heeft zij een hekel aan uitgaan, maar ik zal het never te weten komen mocht er wat gebeuren. FML
Ik heb vertrouwen, maar vertrouwen bewijst niet wat er daadwerkelijk gebeurt.quote:
Zij zou hetzelfde over jou kunnen denken... Blijkbaar vertrouwt ze jou genoeg om weg te gaan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:03 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen, maar vertrouwen bewijst niet wat er daadwerkelijkt gebeurt.
Nee, je hebt onvoldoende vertrouwen, anders had je dit niet gepost en was het nooit een zorg van je geweest.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:03 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen, maar vertrouwen bewijst niet wat er daadwerkelijk gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |