Ik kreeg helemaal geen masker, tenminste, niet toen ik nog wakker was. Infuus en daar werd het narcosemiddel in gespoten.quote:Op maandag 5 november 2012 11:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Niks aan het handje. Gewoon flink ademhalen door dat masker en je bent een paar uur out
Ik had ook een infuus, maar moest ook nog door een zuurstofmasker heen ademen. Dacht dat het altijd zo gingquote:Op maandag 5 november 2012 11:40 schreef Karina het volgende:
Waar ben je precies ongerust over? Het onder narcose gaan is zo gebeurd, voor je het weet ben je weg. Bij mij moest er één keer nog extra narcosemiddel toegediend worden, ik raak niet zo snel onder blijkbaar, maar dat was verder ook niet naar of zo.
Bij het ontwaken heb ik bij 1 operatie wel moeten overgeven, bij de andere 2 niet.
Eerlijk gezegd ben ik banger voor een ruggenprik dan voor volledige narcoes.
[..]
Ik kreeg helemaal geen masker, tenminste, niet toen ik nog wakker was. Infuus en daar werd het narcosemiddel in gespoten.
Volgens mij heb ik dat wel ooit bij het verwijderen van mijn amandelen gehad, maar dat was geen algehele verdoving. Toen werkte de narcose trouwens ook niet helemaal goedquote:Op maandag 5 november 2012 11:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik had ook een infuus, maar moest ook nog door een zuurstofmasker heen ademen. Dacht dat het altijd zo ging
dag opnamen. als het goed is mag ik in de avond weer naar huis.quote:Op maandag 5 november 2012 11:49 schreef Lienekien het volgende:
Geen enge verhalen gaan googelen, hoor! Dan maak je jezelf alleen maar nerveus.
Is het poliklinisch of word je ook opgenomen?
Hoe korter, hoe sneller uitgewerkt.quote:Op maandag 5 november 2012 11:52 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
dag opnamen. als het goed is mag ik in de avond weer naar huis.
hoelang duurt het voor de narcose uitgewerkt is? met de prik weet ik dat het soms lang duurt voor ik weer kan plassen etc..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |