abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119140906
quote:
99s.gif Op maandag 12 november 2012 20:43 schreef Egberts het volgende:

[..]

je hebt maar 10 apoc of is je gear niet up to date?

Ik heb met mijn 19 apoc soms al moeite om zat Ap te krijgen om te blijven casten, hoe doe je dat tegen single enemies?

Toch wel leuk om zo builts te zien die ergens op elkaar lijken en tegelijk toch weer veel verschillen.
Freeze is geen probleem, dat kost geen AP. En inderdaad maar 10 Apoc, maar eigenlijk nooit dat ik langer dan een halve seconde zonder zit omdat er dus continu crits binnen komen, vooral door de chain reaction. Sowieso is een single enemy wat meer opletten, zorgen dat je behalve freeze niet alle over elkaar heen cast en lukraak op de knoppen aan het rammen bent dan kom ik ook nooit zonder te zitten. Maar single gaat wel trager dan dat ik er een groepje omheen heb staan ja.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_119146035
Jeuj door de 100k dps grens gebeukt met mn buffs :) wel maar 22k hp :') ik ga nieuwe boots en belt scoren. 2900 int is misschien wat overkill :P . Unbuffed heb ik nu 74k dps.
pi_119152403
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:14 schreef TC_Artemis het volgende:
Jeuj door de 100k dps grens gebeukt met mn buffs :) wel maar 22k hp :') ik ga nieuwe boots en belt scoren. 2900 int is misschien wat overkill :P . Unbuffed heb ik nu 74k dps.
Hmm ik heb nu alle buffs van Tal rasha's. Ook de belt erbij. Met dank aan de gast die m'n chantando's voor 11 mil en m'n oculus voor 32 mil heeft gekocht ^^

Maar nu 14 AP per sec erbij. over een uurtje de rest van m'n nieuwe gear binnen, ben heel benieuwd hoe hoog ik ga komen met m'n damage. 100k moet makkelijk haalbaar zijn, maar dan wel met 60k HP :o

Edit: GRRRRRR outbid op m'n amulet op het laatste moment en die lul heeft er meer dan 30 mil tegen aan gesmeten :( :( Moet 't nu doen met maar 40K hp

[ Bericht 12% gewijzigd door Harlon op 13-11-2012 10:12:29 ]
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_119185470
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:35 schreef Harlon het volgende:

[..]

Hmm ik heb nu alle buffs van Tal rasha's. Ook de belt erbij. Met dank aan de gast die m'n chantando's voor 11 mil en m'n oculus voor 32 mil heeft gekocht ^^

Maar nu 14 AP per sec erbij. over een uurtje de rest van m'n nieuwe gear binnen, ben heel benieuwd hoe hoog ik ga komen met m'n damage. 100k moet makkelijk haalbaar zijn, maar dan wel met 60k HP :o

Edit: GRRRRRR outbid op m'n amulet op het laatste moment en die lul heeft er meer dan 30 mil tegen aan gesmeten :( :( Moet 't nu doen met maar 40K hp
Met 4 freeze Wizards moet MPL10 ook wel te doen zijn, ook binnen een redelijke tijd. :)

MPL6 is inderdaad een cakewalk, maar ubers en keywarden act II zijn een ander verhaal.
pi_119186734
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 23:02 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Met 4 freeze Wizards moet MPL10 ook wel te doen zijn, ook binnen een redelijke tijd. :)

MPL6 is inderdaad een cakewalk, maar ubers en keywarden act II zijn een ander verhaal.
Keywarden act 2 ging redelijk snel neer. Keywarden act 4 was wel irritant en dropte dat fucking plan niet :( Echt geen zin om nog een keer die hele act door te ploegen voor eerst 5 stacks en daarna dat kut beest te zoeken. Act 4 blijft in z'n huidige vorm gewoon echt butt
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_119191078
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 23:02 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Met 4 freeze Wizards moet MPL10 ook wel te doen zijn, ook binnen een redelijke tijd. :)

MPL6 is inderdaad een cakewalk, maar ubers en keywarden act II zijn een ander verhaal.
Ik blijf het raar vinden dat Act 2 zo'n probleem is, en act 3 daarna een walk in the park is. :D
pi_119191157
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:53 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik blijf het raar vinden dat Act 2 zo'n probleem is, en act 3 daarna een walk in the park is. :D
Act 2 is ook een walk in the park. Alleen de damage spikes van de keywarden zijn extreem. Daar kan mijn wizard niet tegen.

Gisteren met harlon op MPL6 gespeeld in Act II, en mijn HP is nooit in gevaar geweest. Zelfs niet toen ik opzettelijk in een molten explosie bleef staan. :)
  woensdag 14 november 2012 @ 10:52:07 #258
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_119193674
Wat ik nooit snap is dat mensen eerst 5 stack gaan halen en dan pas die Warden gaan zoeken. Zoek eerst die Warden op en kijk dan hoeveel stacks je nog moet. Zelfs figuren die de halve dag niks anders doen en paragon lvl 30+ zijn lijken dit nog niet te snappen.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_119193886
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:52 schreef jackson het volgende:
Wat ik nooit snap is dat mensen eerst 5 stack gaan halen en dan pas die Warden gaan zoeken. Zoek eerst die Warden op en kijk dan hoeveel stacks je nog moet. Zelfs figuren die de halve dag niks anders doen en paragon lvl 30+ zijn lijken dit nog niet te snappen.
Ach, ik heb nooit zo de behoefte om een optimale tijd / warden ratio te halen. Wij lopen vaak een bepaald gebied even door voor 3/4 stacks en gaan dan warden zoeken. Kom je hem gelijk tegen, dan haal je ergens anders even stacks.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_119194007
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach, ik heb nooit zo de behoefte om een optimale tijd / warden ratio te halen. Wij lopen vaak een bepaald gebied even door voor 3/4 stacks en gaan dan warden zoeken. Kom je hem gelijk tegen, dan haal je ergens anders even stacks.
Same here, en alle elites brengen wat op, dus meer is altijd leuk.
  woensdag 14 november 2012 @ 13:14:12 #261
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_119198213
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach, ik heb nooit zo de behoefte om een optimale tijd / warden ratio te halen. Wij lopen vaak een bepaald gebied even door voor 3/4 stacks en gaan dan warden zoeken. Kom je hem gelijk tegen, dan haal je ergens anders even stacks.
Zelfde principe dus... Maar eerst 5 stacks halen begrijp ik nooit zo, zeker niet in act2, daar lopen altijd veel elites in dat Warden gebied. Overigens heb ik ook nooit haast maar onnodig kapot gaan is soms niet fijn met mijn Wizzard.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_119198849
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:14 schreef jackson het volgende:

[..]

Zelfde principe dus... Maar eerst 5 stacks halen begrijp ik nooit zo, zeker niet in act2, daar lopen altijd veel elites in dat Warden gebied. Overigens heb ik ook nooit haast maar onnodig kapot gaan is soms niet fijn met mijn Wizzard.
Ach ja, dan hoef je niet weer ergens anders heen te lopen als je de warden tegenkomt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_119225497
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:57 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Act 2 is ook een walk in the park. Alleen de damage spikes van de keywarden zijn extreem. Daar kan mijn wizard niet tegen.

Gisteren met harlon op MPL6 gespeeld in Act II, en mijn HP is nooit in gevaar geweest. Zelfs niet toen ik opzettelijk in een molten explosie bleef staan. :)
Dat dus. Voor de verandering is een keer act 2 ipv de hele tijd act 3 maar het ging wel erg soepeltjes op MP6. Ik heb net trouwens even act 4 op Mp1 gespeeld. Da's gewoon niet grappig meer zo simpel. Ik snap nu wel waarom mensen zeggen dat je het beste op MP lvl 0 kan farmen, alles is in een klap dood. Zelfs Leablo had ik minder dan 5 min voor nodig. Denk dat 't zelfs maar 2-3 min was, phase 2 ging helemaal snel geen shadow clone of wat dan ook gewoon constant frozen en daarna ff snel het karwei afmaken. Zo fucking easy... Maar als je gaat kijken naar tempo waarop je er doorheen ploegt en dus dingen vind en de hogere MF door hoger MP denk ik dat je inderdaad effectiever bent op MP0. Alleen is er geen zak aan :{
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_119229117
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 00:44 schreef Harlon het volgende:

[..]

Dat dus. Voor de verandering is een keer act 2 ipv de hele tijd act 3 maar het ging wel erg soepeltjes op MP6. Ik heb net trouwens even act 4 op Mp1 gespeeld. Da's gewoon niet grappig meer zo simpel. Ik snap nu wel waarom mensen zeggen dat je het beste op MP lvl 0 kan farmen, alles is in een klap dood. Zelfs Leablo had ik minder dan 5 min voor nodig. Denk dat 't zelfs maar 2-3 min was, phase 2 ging helemaal snel geen shadow clone of wat dan ook gewoon constant frozen en daarna ff snel het karwei afmaken. Zo fucking easy... Maar als je gaat kijken naar tempo waarop je er doorheen ploegt en dus dingen vind en de hogere MF door hoger MP denk ik dat je inderdaad effectiever bent op MP0. Alleen is er geen zak aan :{
Klopt wel ja. Alles instant dood, enkel AOE spells gebruiken om er zsm doorheen te gaan, maar saai als de pest.
pi_119229190
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:10 schreef Murdera het volgende:

[..]

Klopt wel ja. Alles instant dood, enkel AOE spells gebruiken om er zsm doorheen te gaan, maar saai als de pest.
Ik gebruik liever spells met een grote AOE en het liefste ranged.
Alle spells hebben een AOE. ;)
pi_119229243
ranged daar heb ik echt niets mee :D
pi_119229387
quote:
2s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:17 schreef Pvoesss het volgende:
ranged daar heb ik echt niets mee :D
Mijn melee wizard is het daarmee eens. Maar voor snelle runs heb je toch echt wel ranged nodig, daarom speel ik dan liever met mijn WD die alleen maar ranged spells gebruikt. :P
pi_119229440
Hehehe ik speel ook melee met wiz als ik met mijn wiz speel.
Ik kan gewoon niet ranged spelen :X
pi_119231022
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 00:44 schreef Harlon het volgende:

[..]

Dat dus. Voor de verandering is een keer act 2 ipv de hele tijd act 3 maar het ging wel erg soepeltjes op MP6. Ik heb net trouwens even act 4 op Mp1 gespeeld. Da's gewoon niet grappig meer zo simpel. Ik snap nu wel waarom mensen zeggen dat je het beste op MP lvl 0 kan farmen, alles is in een klap dood. Zelfs Leablo had ik minder dan 5 min voor nodig. Denk dat 't zelfs maar 2-3 min was, phase 2 ging helemaal snel geen shadow clone of wat dan ook gewoon constant frozen en daarna ff snel het karwei afmaken. Zo fucking easy... Maar als je gaat kijken naar tempo waarop je er doorheen ploegt en dus dingen vind en de hogere MF door hoger MP denk ik dat je inderdaad effectiever bent op MP0. Alleen is er geen zak aan :{
Mwoah, dat zou ik niet direct aannemen. Je moet een balans vinden tussen snelheid en MP level.
Het schiet natuurlijk niet op als je 10 minuten nodig hebt om een pack neer te krijgen.
Hogere MP biedt echter wel een aantal andere voordelen m.b.t. items:
-Bonus MF
-Bonus item drop

Ook die bonus item drop zorgt voor een behoorlijke toename van het aantal legends / sets dat je vindt volgens mij.

Ik heb zelf geen zin om het allemaal uit te gaan rekenen, maar er zijn vast mensen die hier een poging toe gedaan hebben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_119231040
quote:
2s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:26 schreef Pvoesss het volgende:
Hehehe ik speel ook melee met wiz als ik met mijn wiz speel.
Ik kan gewoon niet ranged spelen :X
Ik heb net m'n monk op 60 nu, maar ik moet altijd wel weer erg wennen wanneer ik schakel tussen Monk en DH.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_119231225
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb net m'n monk op 60 nu, maar ik moet altijd wel weer erg wennen wanneer ik schakel tussen Monk en DH.
Daar heb ik gelukkig zo mijn methodes voor. Mijn WD en Wiz kan ik nu op dezelfde manier spelen. :P
pi_119231541
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:37 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Daar heb ik gelukkig zo mijn methodes voor. Mijn WD en Wiz kan ik nu op dezelfde manier spelen. :P
Haha, dat ligt bij Monk en DH toch wat lastiger. Of ik moet een ranged monk of tank DH gaan maken, maar die zijn beiden toch beduidend minder effectief.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_119231985
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:14 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik gebruik liever spells met een grote AOE en het liefste ranged.
Alle spells hebben een AOE. ;)
Je snapt wel wat ik bedoel. ;)
pi_119232074
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

Je snapt wel wat ik bedoel. ;)
Helaas wel. Maar ik irriteer me er aan dat het verkeerd gebruikt wordt. AOE = Area of Effect, en dat heeft gewoon elke spell...
pi_119232293
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:01 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Helaas wel. Maar ik irriteer me er aan dat het verkeerd gebruikt wordt. AOE = Area of Effect, en dat heeft gewoon elke spell...
AOE (area of effect) gebruikt men om te omschrijven dat het een spel is die dmg doet op een gebied.
Itt Single-target spells, die niet gericht zijn op een gebied, maar op een enkele vijand.

Lijkt me logisch, en niet zo zeer verkeerd gebruik.
pi_119232387
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:01 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Helaas wel. Maar ik irriteer me er aan dat het verkeerd gebruikt wordt. AOE = Area of Effect, en dat heeft gewoon elke spell...
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Area of effect geeft aan dat een spell een bepaald gebied als target heeft. Een spell kan ook een specifieke vijand in plaats van een gebied als doelwit hebben. Daarom wordt vaak een onderscheid gemaakt tussen single-target spells / skills een AoE spells / skills.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 15 november 2012 @ 11:50:11 #277
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_119233598
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat ben ik niet helemaal met je eens. Area of effect geeft aan dat een spell een bepaald gebied als target heeft. Een spell kan ook een specifieke vijand in plaats van een gebied als doelwit hebben. Daarom wordt vaak een onderscheid gemaakt tussen single-target spells / skills een AoE spells / skills.
Lijkt me inderdaad ook! Eens dus :)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_119233862
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mwoah, dat zou ik niet direct aannemen. Je moet een balans vinden tussen snelheid en MP level.
Het schiet natuurlijk niet op als je 10 minuten nodig hebt om een pack neer te krijgen.
Hogere MP biedt echter wel een aantal andere voordelen m.b.t. items:
-Bonus MF
-Bonus item drop

Ook die bonus item drop zorgt voor een behoorlijke toename van het aantal legends / sets dat je vindt volgens mij.

Ik heb zelf geen zin om het allemaal uit te gaan rekenen, maar er zijn vast mensen die hier een poging toe gedaan hebben.
Ja ze hebben het uitgerekend, in geen enkel geval was het voor een item run interessanter om de MP hoger te zetten dan 3 en dat ging er dan vanuit dat je ruim meer dan 250K dps deed, onder de 150K dps was hoger dan MP0 niet meer efficiënt. Inclusief volledige wiskundige berekeningen etc. Voor een keyfarm gold dan weer dan des te hoger het MP des te beter.

Ik kon net trouwens ff hard lachen :D Ik dacht laat ik voor de grap weer ff met die kut DH van me verder gaan, ff beetje aankutten in Act 1. Eerste pack dat neergaat dropped slorak's madness _O- _O- _O-
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_119233872
Dus een skill met een AoE van 20 yard maar die slechts aan 1 target damage kan doen, waar valt dat dan onder?

En ja, die skill bestaat, dat heet storm armor. Die kan elke keer toch echt maar 1 target raken. ;)
pi_119233988
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dus een skill met een AoE van 20 yard maar die slechts aan 1 target damage kan doen, waar valt dat dan onder?

En ja, die skill bestaat, dat heet storm armor. Die kan elke keer toch echt maar 1 target raken. ;)
ST AoE
Maar ik geloof dat het eerder onder single target skill valt, waarbij het AoE element enkel simpelweg range is. Dus Ranged ST
pi_119234004
Overigens realiseer ik me nu net dat er op die slorak's magic missile ipv twister zit. That one goes to the smith :{
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_119234668
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:58 schreef Harlon het volgende:

[..]

Ja ze hebben het uitgerekend, in geen enkel geval was het voor een item run interessanter om de MP hoger te zetten dan 3 en dat ging er dan vanuit dat je ruim meer dan 250K dps deed, onder de 150K dps was hoger dan MP0 niet meer efficiënt. Inclusief volledige wiskundige berekeningen etc. Voor een keyfarm gold dan weer dan des te hoger het MP des te beter.

Waar is die berekening te vinden? Is die 150k dps buffed? Ben wel benieuwd want mijn mf runs mogen wel iets effectiever.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_119236030
hier Al komt het er eigenlijk op neer: des te hoger je paragon/MF gear des te lager wil je het MP level hebben. Tenzij je echt tot de godly DPS'rs behoort is alles boven 4 de moeite niet waard. Voor WW barbs werkt het anders, omdat je op een te laat MP je berserk niet aan kan houden, die hebben meestal MP4 nodig. In dat draadje gaan ze overigens niet in op hoeveel DPS exact, die waarden las ik op het d3 forum. Maar in die link hebben ze het gewoon mathematisch onderzocht :)
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  donderdag 15 november 2012 @ 13:26:50 #284
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_119236453
Als ik dit zo lees is er fucking veel veranderd sinds ik gestopt ben, want veel termen zijn nieuw voor me.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_119237835
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
Als ik dit zo lees is er fucking veel veranderd sinds ik gestopt ben, want veel termen zijn nieuw voor me.
In principe zouden alleen de termen MP (monster power) en paragon nieuw moeten zijn. De rest van de termen zijn niet nieuw. Maar misschien zijn het wel termen die alleen diablo-addicten gebruiken ;).

Maar je hebt wel gelijk dat er dingen veranderd zijn. Ik zou zeggen, check de 1.0.4 en 1.0.5 patch notes even ;).
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_119238051
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:13 schreef Harlon het volgende:
hier Al komt het er eigenlijk op neer: des te hoger je paragon/MF gear des te lager wil je het MP level hebben. Tenzij je echt tot de godly DPS'rs behoort is alles boven 4 de moeite niet waard. Voor WW barbs werkt het anders, omdat je op een te laat MP je berserk niet aan kan houden, die hebben meestal MP4 nodig. In dat draadje gaan ze overigens niet in op hoeveel DPS exact, die waarden las ik op het d3 forum. Maar in die link hebben ze het gewoon mathematisch onderzocht :)
Daar mis ik nog steeds het bonus item in. Puur vanuit het perspectief van MF is het met hoge paragon / gear weinig zinvol inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 15 november 2012 @ 14:20:15 #287
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_119238198
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:09 schreef Timm-E het volgende:

[..]

In principe zouden alleen de termen MP (monster power) en paragon nieuw moeten zijn. De rest van de termen zijn niet nieuw. Maar misschien zijn het wel termen die alleen diablo-addicten gebruiken ;).

Maar je hebt wel gelijk dat er dingen veranderd zijn. Ik zou zeggen, check de 1.0.4 en 1.0.5 patch notes even ;).
Ja en uber bosses, die is ook nieuw.

En ik was addict, was de eerste hier die inferno gecleared had maar daarna was er geen reet te doen en daarbij t grote nadeel dat goede gear alleen te vinden was via AH en niet via grinden (0.0000000000001% kans) en dus zat ik de AH te campen en dat was wel leuk maar toen ik inferno makkelijk aan kon (nog voor de nerf) was er eigenlijk ook geen reden meer om dat te doen.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_119238564
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:20 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Ja en uber bosses, die is ook nieuw.

En ik was addict, was de eerste hier die inferno gecleared had maar daarna was er geen reet te doen en daarbij t grote nadeel dat goede gear alleen te vinden was via AH en niet via grinden (0.0000000000001% kans) en dus zat ik de AH te campen en dat was wel leuk maar toen ik inferno makkelijk aan kon (nog voor de nerf) was er eigenlijk ook geen reden meer om dat te doen.
Ik ruik iets, maar wat? ....
pi_119238649
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:20 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Ja en uber bosses, die is ook nieuw.

En ik was addict, was de eerste hier die inferno gecleared had maar daarna was er geen reet te doen en daarbij t grote nadeel dat goede gear alleen te vinden was via AH en niet via grinden (0.0000000000001% kans) en dus zat ik de AH te campen en dat was wel leuk maar toen ik inferno makkelijk aan kon (nog voor de nerf) was er eigenlijk ook geen reden meer om dat te doen.
Oja hoe kon ik die vergeten... Maar inderdaad, nu is er een iets grotere kans op goede gear-drops dus dat AH-campen hoeft niet meer en er zijn nu gewoon meer dingen te doen.

En je moet het ook gewoon leuk maken voor jezelf. Als je het saai begint te worden, verander dan iets in je build of ga een andere class levelen. Of begin een HC-char. Ik verveel me nog niet in ieder geval.
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
  donderdag 15 november 2012 @ 14:35:33 #290
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_119238753
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:32 schreef Timm-E het volgende:

[..]

Oja hoe kon ik die vergeten... Maar inderdaad, nu is er een iets grotere kans op goede gear-drops dus dat AH-campen hoeft niet meer en er zijn nu gewoon meer dingen te doen.

En je moet het ook gewoon leuk maken voor jezelf. Als je het saai begint te worden, verander dan iets in je build of ga een andere class levelen. Of begin een HC-char. Ik verveel me nog niet in ieder geval.
Ja wat je zegt klopt hoor, en ik ben destijds ook een HC char begonnen maar die ging op lvl 59 dood doordat de server opeens een lagspike van 30 seconden had, daarna had ik 't wel gehad met het spel. Ik zal het denk pas weer vanaf de expension oppakken.

@Egberts moest je huilen van mijn post jongen? Fanboy :')
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_119238994
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:20 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Ja en uber bosses, die is ook nieuw.

En ik was addict, was de eerste hier die inferno gecleared had maar daarna was er geen reet te doen en daarbij t grote nadeel dat goede gear alleen te vinden was via AH en niet via grinden (0.0000000000001% kans) en dus zat ik de AH te campen en dat was wel leuk maar toen ik inferno makkelijk aan kon (nog voor de nerf) was er eigenlijk ook geen reden meer om dat te doen.
Ja, er is eindelijk fatsoenlijke end-game content. :P
Je hebt nu al 100 'paragon levels'. Dat zijn levels die je per stuk een kleine stat boost en 3% gf/mf geven.
Daarnaast heb je MP level dat van 0 t/m 10 gaat (0 = uit), waarbij de monsters op hogere MP steeds sterker worden, maar je ook meer GF / MF / Exp en kans op extra item drops krijgt.
Ubers zijn nog weer een toevoeging waarbij je eerst 3 keys moet farmen, dan 3 organs van überbosses moet krijgen (voor elke überboss portal heb je de 3 verschillende keys nodig) en tenslotte een ring kunt craften met 35% bonus exp, leuke vuurbal chance voor normal / nightmare / hell, 170-200 main stat + 4 random properties.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_119239026
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:35 schreef Salt_Seafood het volgende:
@Egberts moest je huilen van mijn post jongen? Fanboy :')
Ik gok dat hij het niet had over kritiek op Diablo / Blizzard, maar over je niet al te bescheiden post.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_119239043
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik gok dat hij het niet had over kritiek op Diablo / Blizzard, maar over je niet al te bescheiden post.
  donderdag 15 november 2012 @ 14:48:28 #294
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_119239144
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:35 schreef Salt_Seafood het volgende:
@Egberts moest je huilen van mijn post jongen? Fanboy :')
_O-, ouwe inferno eindbaas. Mooi dat je het zelf niet snapt :D
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 15 november 2012 @ 14:52:49 #295
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_119239302
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja, er is eindelijk fatsoenlijke end-game content. :P
Je hebt nu al 100 'paragon levels'. Dat zijn levels die je per stuk een kleine stat boost en 3% gf/mf geven.
Daarnaast heb je MP level dat van 0 t/m 10 gaat (0 = uit), waarbij de monsters op hogere MP steeds sterker worden, maar je ook meer GF / MF / Exp en kans op extra item drops krijgt.
Ubers zijn nog weer een toevoeging waarbij je eerst 3 keys moet farmen, dan 3 organs van überbosses moet krijgen (voor elke überboss portal heb je de 3 verschillende keys nodig) en tenslotte een ring kunt craften met 35% bonus exp, leuke vuurbal chance voor normal / nightmare / hell, 170-200 main stat + 4 random properties.
Nou dat klinkt in ieder geval een stuk beter, nu is er tenminste end-game (en nog redelijke leuk uitdagende zo te horen), dat in tegenstelling tot het geheel ontbreken ervan bij release :')

En zo arrogant was mijn post echt niet, alleen dat ik inferno als een van de eerste gecleared had hier, nou nou..
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_119239417
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:52 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Nou dat klinkt in ieder geval een stuk beter, nu is er tenminste end-game (en nog redelijke leuk uitdagende zo te horen), dat in tegenstelling tot het geheel ontbreken ervan bij release :')

En zo arrogant was mijn post echt niet, alleen dat ik inferno als een van de eerste gecleared had hier, nou nou..
Coole boy, doet je niets. :7
  donderdag 15 november 2012 @ 14:58:16 #297
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_119239501
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:52 schreef Salt_Seafood het volgende:
En zo arrogant was mijn post echt niet
Dat bepalen wij wel 8-)

:7
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 15 november 2012 @ 14:59:05 #298
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_119239531
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

Coole boy, doet je niets. :7
:')
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_119244240
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daar mis ik nog steeds het bonus item in. Puur vanuit het perspectief van MF is het met hoge paragon / gear weinig zinvol inderdaad.
hoe bedoel je bonus item? Krijg je bij een hoger MP level automatisch bonus items? want dat hebben ze niet meegenomen in de berekeningen idd. Net trouwens nog even een Natalya's cloack, grand vizier en een burning axe of sankis gevonden.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_119244709
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:09 schreef Harlon het volgende:

[..]

hoe bedoel je bonus item? Krijg je bij een hoger MP level automatisch bonus items? want dat hebben ze niet meegenomen in de berekeningen idd. Net trouwens nog even een Natalya's cloack, grand vizier en een burning axe of sankis gevonden.
De MP levels leveren van 0 t/m 100% (op MP10) kans op een extra item op van elk monster. Dat vergroot natuurlijk de kans op legends / sets behoorlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')