Ik ren er eerst op af om SH te activeren, eventueel in Spirit Walk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is leuk en aardig, maar ik sta meestal te ver af om die te gebruiken.
En het is overigens 10% per stack. Hetzelfde als Greusome Feast. Als je beide op de max hebt staan, dan heb je dubbele intel. Pas dan verdubbelt je DPS ook. Als je 1 van beide gebruikt en die op de max hebt staan, dan heb je 50% meer damage.
Volgens de game guide 130.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:02 schreef Valandil het volgende:
[..]
Ik ren er eerst op af om SH te activeren, eventueel in Spirit Walk.
Het is 135 per stack dus max 675 en da's over het algemeen minder dan 50% helaas![]()
Gruesome is weer afhankelijk van de health globes en duurt veel korter, zo heeft ook dat weer z'n nadeel
Volgens mij niet of dat is weer veranderd. Volgens mij was het eerst wel toen weer niet... Heb ook mijn meeste legendaries en sets van normale monsters en kistjes.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wtf? Er dropt een set item uit een doodnormale kist?!?Uit een resplendent chest met 5 stacks NV en MF gear heb ik nog nooit zelfs een legendary gehad.
MF bonus en NV hebben toch geen invloed meer op de drops uit gewone chests ed?
wat is het?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hij ziet er wel weer erg crap uit overigens.
Blabla king blabla belt. Rolls zien er weinig bijzonder uit volgens mij.quote:
Straks eerst eens kijken wat hij doet op de AH. Maar ik zeg al, de rolls lijken crap te zijn. 185 str oid. bonus voor cleave (gebruikt iemand dat?), armor iets van 360. Op het eerste gezicht niks waarvan ik zeg, verdomme, dat wil ik ook op mijn belt!quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
Immortal King's belt. Die kan genoeg opleveren. Je moet namelijk niet alleen naar stats kijken bij een set item.
Maar als je hem kwijt wilt, je mag hem altijd wel aan mij geven hoor.
Ik ken wel iemand die cleave gebruiktquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Straks eerst eens kijken wat hij doet op de AH. Maar ik zeg al, de rolls lijken crap te zijn. 185 str oid. bonus voor cleave (gebruikt iemand dat?), armor iets van 360. Op het eerste gezicht niks waarvan ik zeg, verdomme, dat wil ik ook op mijn belt!
Nou, deze methode ook maar eens toegepast en het heeft gewerkt. Ik heb al 2 spullen voor het dubbele van de vendor-prijs verkochtquote:Op woensdag 7 november 2012 08:57 schreef Egberts het volgende:
tegenwoordig zet ik alle items waarvan ik denk dat ze wat waard zijn voor 5k op AH zonder buyout
Vorige week verkocht ik zo een armor waar ik niet zo bijster veel aan vond voor 30m
Tja als je ziet hoeveel vergelijkbare items er op staan dan verbaast het mij niets. Kan best dat de items het waard zijn maar hoeveel kopers zijn er? Zeker de mainstream items die hebben mensen vaak al.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:00 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Nou, deze methode ook maar eens toegepast en het heeft gewerkt. Ik heb al 2 spullen voor het dubbele van de vendor-prijs verkocht. En de rest verkocht niet eens voor 5000. Volgens mij ben ik gewoon droevig slecht in AH-en.
Zo heb ik een handschoen met 85 int, 73 allres, 49 chd, 8.5 chc voor 8M buyout gezet. Was ruim goedkoper dan de goedkoopste die ik kon vinden. Verkoopt alleen voor geen meter.
Gebruik je de 'search for similar items' optie? Die zoekt namelijk op alles wat gelijk of beter is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:00 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Nou, deze methode ook maar eens toegepast en het heeft gewerkt. Ik heb al 2 spullen voor het dubbele van de vendor-prijs verkocht. En de rest verkocht niet eens voor 5000. Volgens mij ben ik gewoon droevig slecht in AH-en.
Zo heb ik een handschoen met 85 int, 73 allres, 49 chd, 8.5 chc voor 8M buyout gezet. Was ruim goedkoper dan de goedkoopste die ik kon vinden. Verkoopt alleen voor geen meter.
Jah doe ik meestal wel. Ik verlaag inderdaad wel de stats, maar niet zo erg als jij in je voorbeeld doet. Kzal straks eens zoeken op die stats. Of ik kom straks thuis en hij is toch nog verkochtquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gebruik je de 'search for similar items' optie? Die zoekt namelijk op alles wat gelijk of beter is.
Als je b.v. gloves hebt met 85 int, 73 allres, 49 chd, 8.5 chc, dan moet je ook eens kijken wat er te vinden is met stats die iets lager zijn. Denk dan bijvoorbeeld aan 60 int, 60 all res, 40 chd en 7 chc ofzo. Het kan best zijn dat betere items rond de 8m zitten, maar dat iets mindere items als voor 4m te koop zijn. De meeste mensen gaan natuurlijk niet 4m extra betalen voor 1% chc of 10 all res meer.
Waar zit die optie? Nog nooit gebruikt eigenlijk. Was vergeten dat die er zou komen, typ nu alles nog handmatig in.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gebruik je de 'search for similar items' optie? Die zoekt namelijk op alles wat gelijk of beter is.
Rechtsklik op het item wat je wilt verkopen. Werkt overigens niet op set en legendaries.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:46 schreef ssebass het volgende:
[..]
Waar zit die optie? Nog nooit gebruikt eigenlijk. Was vergeten dat die er zou komen, typ nu alles nog handmatig in.
Ah ok thanks. Zo maar weer naar huis en kijken of ik nog even een rondje kan doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Rechtsklik op het item wat je wilt verkopen. Werkt overigens niet op set en legendaries.
Het werkt in die zin dat hij gewoon zoekt op naam in plaats van stats.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Rechtsklik op het item wat je wilt verkopen. Werkt overigens niet op set en legendaries.
Ik kan heel diablo niet meer in dus ik gok dat het zo wel weer plat gaat ofzo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:02 schreef So_Surreal het volgende:
Is de partychat bij jullie ook kapot ?
Op battle.net forums: We're restarting the services at the moment to get everything back online, I don't have an ETA just yet and I'll let you know as soon as we have one or futher news.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:05 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik kan heel diablo niet meer in dus ik gok dat het zo wel weer plat gaat ofzo.
Ik denk al, die is opeens weg. Denk dat de Diablo-op-laptop test niet geslaagd is?quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:24 schreef Murdera het volgende:
Hier een laptop crash toen ik even met timme mee probeerde te doen.
Vroeger runde hij wel prima, alleen moesten de settings laag, dus ik weet niet echt wat nu het probleem is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:38 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Ik denk al, die is opeens weg. Denk dat de Diablo-op-laptop test niet geslaagd is?
Europe wel, Americas niet.quote:
Vertel...quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:37 schreef TC_Artemis het volgende:
Nu weet ik weer na een weekje spelen waarom ik gestopt was met diablo..
AH ligt er dan nu ook helemaal uit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:25 schreef So_Surreal het volgende:
Ja net nog gespeeld, alles werkt
Alleen zoeken in de AH lijkt wat vertraging te hebben.
8 van mijn 10 auctions zijn verdwenen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:25 schreef So_Surreal het volgende:
Ja net nog gespeeld, alles werkt
Alleen zoeken in de AH lijkt wat vertraging te hebben.
Same, plus driekwart van mijn unsold items die nog in de AH 'cache' zaten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
8 van mijn 10 auctions zijn verdwenen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Same, plus driekwart van mijn unsold items die nog in de AH 'cache' zaten.
Ik verwacht dat het wel weer goed komt, anders ben ik wel voor een miljoentje of 10 genaaidquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:36 schreef Murdera het volgende:
[..]dat zou ook kut zijn, die zat bijna helemaal vol.
Daar heb ik niet naar gekeken.
Nasty shit!quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het wel weer goed komt, anders ben ik wel voor een miljoentje of 10 genaaid
Het ligt geregeld plat en natuurlijk net als ik wil spelenquote:
Dit is echt voor het eerst sinds 2 maanden ofzo dat ik inlogproblemen heb.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:23 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Het ligt geregeld plat en natuurlijk net als ik wil spelen. Nu na een paar tellen spelen loopt het hele spel vast en kan ik niets meer.
De eerste keer in zeker 4 maanden...quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:23 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Het ligt geregeld plat en natuurlijk net als ik wil spelen. Nu na een paar tellen spelen loopt het hele spel vast en kan ik niets meer.
Op mijn macbook pro of game pc werkt het beide nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De eerste keer in zeker 4 maanden...
Dus dat geregeld klopt absoluut niet. En ik heb in totaal 3 crashes gehad, dat was een fout in 1.0.5 wat na een week opgelost was. Misschien ligt het dus aan je eigen systeem.
Mijn iMac 2012 draait alles op de hoogste setting zonder moeite. Geen last van lag en DC's.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:22 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Op mijn macbook pro of game pc werkt het beide niet
Niet dat ik weet. Net de hele tijd gespeeld, 10 minuten geleden wel uitgelogd...quote:Op zondag 11 november 2012 16:35 schreef So_Surreal het volgende:
Ligt de hele zooi er weer eens uit?
crit is meestal handig voor resources etc (weet niet of het bij WD zo is) zoals bv disc voor een DH of arcane power voor een wizard en dat is meer dps uiteindelijk dan iets meer intquote:Op zondag 11 november 2012 16:43 schreef TC_Artemis het volgende:
Yay nieuwe mojo.. 1k dps minder en 4k hp meer dus ik kan nu mp4 gaan doen op inferno. Omdat die damage intelligence based is heb ik ook een hogere res. Crit is dus niet altijd beter dan int. Zie maar weer dat het allemaal aan balans ligt.
ASOquote:Op zondag 11 november 2012 16:53 schreef Timm-E het volgende:
Voordat iedereen denkt dat ik een aso ben die nooit reageert, ik kan geen whispers meer ontvangen en ik kan geen games meer joinen. Dus het valt best mee hoe aso ik ben :p. Schijnen meer mensen last van te hebben:
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5847637099
En ik speel het liefst met anderen, dus een oproep aan iedereen: gewoon mijn game joinen.
Klinkt goed... Heb er zelf ook éénquote:Op zondag 11 november 2012 19:41 schreef So_Surreal het volgende:
Wie heeft er zin om uberbosses te doen?
We hebben nu al 2 portals.
Klopt.quote:Op zondag 11 november 2012 16:43 schreef TC_Artemis het volgende:
Yay nieuwe mojo.. 1k dps minder en 4k hp meer dus ik kan nu mp4 gaan doen op inferno. Omdat die damage intelligence based is heb ik ook een hogere res. Crit is dus niet altijd beter dan int. Zie maar weer dat het allemaal aan balans ligt.
.quote:Op zondag 11 november 2012 23:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb een mooie legendary 1handed axe gevonden,
1150 DMG
wat life on kill, en 18% kans op fear on hit.
Ik heb alleen geen zin om nou te kijken wat beter is, want dan moet ik niet alleen mijn wapen veranderen, maar mijn hele gear omgooien.
Ik heb MF eigenlijk al gedropt.quote:Op maandag 12 november 2012 07:37 schreef Egberts het volgende:
[..]
.
Ik begin langzaam wat te twijfelen aan de MF voor het vinden van legends en set items ....
Begin steeds vaker het idee te krijgen dat mensen met minder mf en een lager paragon lvl vaker legends/sets vinden dan mensen met hoge mf en parag
Nice.quote:Op maandag 12 november 2012 08:37 schreef Harlon het volgende:
Gaat nu de goede kant op met mijn wiz, nu een base attack speed van 2.08
characters Al is die nog niet geupdate, m'n nieuwe chest armour en oude skills staan er nog op.
Hmm ik juist niet. M'n main heeft op mp4 nu ruim 350mf. M'n nieuwe WD heeft maar 150 en ik heb dan ook nog niks waardevols met haar gevonden. Daarom zou ik nooit zoveel runnen met m'n WD als met m'n DH.quote:Op maandag 12 november 2012 07:37 schreef Egberts het volgende:
[..]
.
Ik begin langzaam wat te twijfelen aan de MF voor het vinden van legends en set items ....
Begin steeds vaker het idee te krijgen dat mensen met minder mf en een lager paragon lvl vaker legends/sets vinden dan mensen met hoge mf en parag
WD opgegeven of wilde je m alleen maar naar 60 brengen?quote:Op maandag 12 november 2012 09:33 schreef So_Surreal het volgende:
Meh, mijn wizard heeft te weinig HP en gaat te vaak dood
Maar nu maar een 2e Hellfire ring halen en dan mijn DH levelen
Ach, tal rasha's armour was uiteindelijk wel een redelijke upgrade ^^ Zit nu op 75K dps, maar met dat nieuwe wapen dat later vandaag binnenkomt ga ik daar heel erg dik overheen. Allres zit met prismatic tussen de 700 en de 800, armour 4300. Later vandaag komt er ook nog eens een kleine 13k HP bij. Ik wandel nu echt door MP6 heen, vanavond maar 'ns MP7 gaan proberen en de items voor de hellfire ring farmenquote:Op maandag 12 november 2012 08:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nice.
Op hoeveel DPS zit je nu?
En heb je nog genoeg All Res en armor over?
Heb hem nu een beetje redelijk gegeared en leren spelenquote:Op maandag 12 november 2012 09:39 schreef Timm-E het volgende:
[..]
WD opgegeven of wilde je m alleen maar naar 60 brengen?
MP7 en ubers lukt mij niet. 6 is de max. en 5 is eigenlijk weer net te eenvoudig...quote:Op maandag 12 november 2012 09:41 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ach, tal rasha's armour was uiteindelijk wel een redelijke upgrade ^^ Zit nu op 75K dps, maar met dat nieuwe wapen dat later vandaag binnenkomt ga ik daar heel erg dik overheen. Allres zit met prismatic tussen de 700 en de 800, armour 4300. Later vandaag komt er ook nog eens een kleine 13k HP bij. Ik wandel nu echt door MP6 heen, vanavond maar 'ns MP7 gaan proberen en de items voor de hellfire ring farmen
6 was anders ook behoorlijk irritant.quote:Op maandag 12 november 2012 09:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
MP7 en ubers lukt mij niet. 6 is de max. en 5 is eigenlijk weer net te eenvoudig...
Ik heb gisteren op MPL5 gespeeld met een AR van ongeveer 800 en rond de 6k armor. Daar ging ik toch zo nu en dan eens plat (met 2,3 aps). Ik zie in je character profiel dat je altijd met storm armor ipv prismatic speelt, hoe vaak ga je dan dood, of beter hoe zorg je dat je met deze lage AR en armor niet dood gaat?quote:Op maandag 12 november 2012 09:41 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ach, tal rasha's armour was uiteindelijk wel een redelijke upgrade ^^ Zit nu op 75K dps, maar met dat nieuwe wapen dat later vandaag binnenkomt ga ik daar heel erg dik overheen. Allres zit met prismatic tussen de 700 en de 800, armour 4300. Later vandaag komt er ook nog eens een kleine 13k HP bij. Ik wandel nu echt door MP6 heen, vanavond maar 'ns MP7 gaan proberen en de items voor de hellfire ring farmen
Volgens mij kan je maar 1 hellfire ring tegelijk dragenquote:Op maandag 12 november 2012 09:33 schreef So_Surreal het volgende:
Meh, mijn wizard heeft te weinig HP en gaat te vaak dood
Maar nu maar een 2e Hellfire ring halen en dan mijn DH levelen
Hij heeft nu een ring met int, en wil een tweede met dex maken.quote:Op maandag 12 november 2012 10:24 schreef Egberts het volgende:
[..]
Volgens mij kan je maar 1 hellfire ring tegelijk dragen
Dus tenzij je het belangrijk vindt dat je een dex main stat erop hebt zou ik die tweede ring vergeten
Dat klinkt verstandigquote:Op maandag 12 november 2012 10:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Die met int blijft op zijn WD, die met dex gaat naar zijn DH.
Alleen voor het tot 60 lvlen?quote:Op maandag 12 november 2012 10:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij heeft nu een ring met int, en wil een tweede met dex maken.
Ik heb ondertussen al 5 int hellfire ringen, en nog geen enkele waar mijn Wiz profijt van heeft.quote:Op maandag 12 november 2012 10:29 schreef Egberts het volgende:
[..]
Alleen voor het tot 60 lvlen?
ik zou liever pogen een heel toffe hellfire ring te craften voor mijn main dan voor een alt. char een ring te maken enkel om hem te lvlen
Een tweede optie is trouwens een leorics signet bijkopen die hebben ook een exp bonus
(als ik mpl1 speel gebruik ik een hellfire ring, een leorics en dan een rode gem in mn helm. Dat is snel lvlen ^^
hehe,quote:Op maandag 12 november 2012 10:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen al 5 int hellfire ringen, en nog geen enkele waar mijn Wiz profijt van heeft.
Ik denk dat ik dat ook weer ga doen als mijn WD Diablo heeft verslagen op Inferno. Die zit nu op Act III.quote:Op maandag 12 november 2012 10:36 schreef Egberts het volgende:
[..]
hehe,
Ik heb het al opgegeven
Ik farm tegenwoordig weer gewoon wat voor set en legends. En stiekem hoop ik dat ik ook nog een nat's reflection vind (of 2) of een tal rasha's amulet
Nee heb er nu 1 met dex.quote:Op maandag 12 november 2012 10:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij heeft nu een ring met int, en wil een tweede met dex maken.
Oh.quote:Op maandag 12 november 2012 10:48 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee heb er nu 1 met dex.
Dus dan wordt de volgende misschien met strength.
Gisteravondquote:Op maandag 12 november 2012 10:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh.
Wanneer heb je die dan gemaakt?
ik heb wizard chest voor op mijn monk is ook wel grappigquote:Op maandag 12 november 2012 09:41 schreef Harlon het volgende:
[..]
Jij, je vriendin....en de hond ofzo?quote:Op maandag 12 november 2012 10:57 schreef Egberts het volgende:
Opzicht is het wel leuk zo, met zn 3en thuis spelen we alle 3 een ander character en zodoende kan je bijna elk item dat je vindt wel ergens gebruiken. Ook kan je zo eens af en toe een andere class spelen met een beetje fatsoendelijke gear
tis nu alleen vechten om de int gear met een wizzard en een wd
m'n broertje ^^quote:Op maandag 12 november 2012 14:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij, je vriendin....en de hond ofzo?
Het stoort me dat ik op mijn werk geen Diablo kan spelen...quote:Op maandag 12 november 2012 16:45 schreef Timm-E het volgende:
Het stoort me een beetje dat als ik op m'n werk achter de pc zit en even niet typ, mijn linkerhand vanzelf op de linksbovenhoek van het toetsenbord gaat liggen...
Da's omdat mijn profiel het niet correct weergeeft en ik inmiddels met energy armour + prismatic speel. Ik ga overigens bijna niet dood op MP6, alleen als ik soms even wat pech heb of niet goed oplet.quote:Op maandag 12 november 2012 10:21 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik heb gisteren op MPL5 gespeeld met een AR van ongeveer 800 en rond de 6k armor. Daar ging ik toch zo nu en dan eens plat (met 2,3 aps). Ik zie in je character profiel dat je altijd met storm armor ipv prismatic speelt, hoe vaak ga je dan dood, of beter hoe zorg je dat je met deze lage AR en armor niet dood gaat?
Ik heb gisteren nog een set pants gekocht met 1% chc en 5% attack speed increase, inclusief wat vitality en wat AR.
@DA wanneer zou jij die gems eens voor mij willen combinen?
Ja ik zag het gisteren :/ Een monk die met tal rasha's rondlooptquote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb wizard chest voor op mijn monk is ook wel grappig![]()
wel 6k dps upgrade^^
50,5% plus nog 8% voor energy twistersquote:Op maandag 12 november 2012 17:29 schreef Harlon het volgende:
[..]
Da's omdat mijn profiel het niet correct weergeeft en ik inmiddels met energy armour + prismatic speel. Ik ga overigens bijna niet dood op MP6, alleen als ik soms even wat pech heb of niet goed oplet.
Wat voor crit chance heb je trouwens?
met al res is het 50 mil dus niet waard maar 3.5 mil is wel okquote:Op maandag 12 november 2012 17:31 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ja ik zag het gisteren :/ Een monk die met tal rasha's rondloopt
Hmm maar je hebt beduidend minder vit en int. Ik heb ruim 30k DPS meer en 10K health meer. Daarnaast heb ik door evocation een nog kortere cooldown en kan ik ze dus meer frozen houden en ga er daarom dan denk ik weer iets sneller doorheen. Qua DPS en vit ga ik vanavond nog veel meer omhoog dus dan zal MP6 echt goed te doen zijn, momenteel moet ik bij sommige packs inderdaad goed uitkijken.quote:Op maandag 12 november 2012 17:37 schreef Egberts het volgende:
[..]
50,5% plus nog 8% voor energy twisters
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Atlan-2912/hero/9308278
Dat inderdaad, ik was er gisteren naar aan het zoeken en die prijzen voor met AR zijn echt te belachelijk.quote:Op maandag 12 november 2012 17:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
met al res is het 50 mil dus niet waard maar 3.5 mil is wel ok
en als het aan mij lag had ik ook natalya 2 set ^^
Over een half uurtje doe ik meequote:
Voor al je characters apart gearen.quote:Op maandag 12 november 2012 20:06 schreef So_Surreal het volgende:
Moet je op lvl 60 trouwens met elke char al die followers appart gearen, of gebruikt elke level 60 follower dezelfde gear ?
je hebt maar 10 apoc of is je gear niet up to date?quote:Op maandag 12 november 2012 19:10 schreef Harlon het volgende:
[..]
Hmm maar je hebt beduidend minder vit en int. Ik heb ruim 30k DPS meer en 10K health meer. Daarnaast heb ik door evocation een nog kortere cooldown en kan ik ze dus meer frozen houden en ga er daarom dan denk ik weer iets sneller doorheen. Qua DPS en vit ga ik vanavond nog veel meer omhoog dus dan zal MP6 echt goed te doen zijn, momenteel moet ik bij sommige packs inderdaad goed uitkijken.
Freeze is geen probleem, dat kost geen AP. En inderdaad maar 10 Apoc, maar eigenlijk nooit dat ik langer dan een halve seconde zonder zit omdat er dus continu crits binnen komen, vooral door de chain reaction. Sowieso is een single enemy wat meer opletten, zorgen dat je behalve freeze niet alle over elkaar heen cast en lukraak op de knoppen aan het rammen bent dan kom ik ook nooit zonder te zitten. Maar single gaat wel trager dan dat ik er een groepje omheen heb staan ja.quote:Op maandag 12 november 2012 20:43 schreef Egberts het volgende:
[..]
je hebt maar 10 apoc of is je gear niet up to date?
Ik heb met mijn 19 apoc soms al moeite om zat Ap te krijgen om te blijven casten, hoe doe je dat tegen single enemies?
Toch wel leuk om zo builts te zien die ergens op elkaar lijken en tegelijk toch weer veel verschillen.
Hmm ik heb nu alle buffs van Tal rasha's. Ook de belt erbij. Met dank aan de gast die m'n chantando's voor 11 mil en m'n oculus voor 32 mil heeft gekocht ^^quote:Op maandag 12 november 2012 22:14 schreef TC_Artemis het volgende:
Jeuj door de 100k dps grens gebeukt met mn buffswel maar 22k hp
ik ga nieuwe boots en belt scoren. 2900 int is misschien wat overkill
. Unbuffed heb ik nu 74k dps.
Met 4 freeze Wizards moet MPL10 ook wel te doen zijn, ook binnen een redelijke tijd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:35 schreef Harlon het volgende:
[..]
Hmm ik heb nu alle buffs van Tal rasha's. Ook de belt erbij. Met dank aan de gast die m'n chantando's voor 11 mil en m'n oculus voor 32 mil heeft gekocht ^^
Maar nu 14 AP per sec erbij. over een uurtje de rest van m'n nieuwe gear binnen, ben heel benieuwd hoe hoog ik ga komen met m'n damage. 100k moet makkelijk haalbaar zijn, maar dan wel met 60k HP![]()
Edit: GRRRRRR outbid op m'n amulet op het laatste moment en die lul heeft er meer dan 30 mil tegen aan gesmeten![]()
Moet 't nu doen met maar 40K hp
Keywarden act 2 ging redelijk snel neer. Keywarden act 4 was wel irritant en dropte dat fucking plan nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met 4 freeze Wizards moet MPL10 ook wel te doen zijn, ook binnen een redelijke tijd.
MPL6 is inderdaad een cakewalk, maar ubers en keywarden act II zijn een ander verhaal.
Ik blijf het raar vinden dat Act 2 zo'n probleem is, en act 3 daarna een walk in the park is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met 4 freeze Wizards moet MPL10 ook wel te doen zijn, ook binnen een redelijke tijd.
MPL6 is inderdaad een cakewalk, maar ubers en keywarden act II zijn een ander verhaal.
Act 2 is ook een walk in the park. Alleen de damage spikes van de keywarden zijn extreem. Daar kan mijn wizard niet tegen.quote:Op woensdag 14 november 2012 08:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden dat Act 2 zo'n probleem is, en act 3 daarna een walk in the park is.
Ach, ik heb nooit zo de behoefte om een optimale tijd / warden ratio te halen. Wij lopen vaak een bepaald gebied even door voor 3/4 stacks en gaan dan warden zoeken. Kom je hem gelijk tegen, dan haal je ergens anders even stacks.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:52 schreef jackson het volgende:
Wat ik nooit snap is dat mensen eerst 5 stack gaan halen en dan pas die Warden gaan zoeken. Zoek eerst die Warden op en kijk dan hoeveel stacks je nog moet. Zelfs figuren die de halve dag niks anders doen en paragon lvl 30+ zijn lijken dit nog niet te snappen.
Same here, en alle elites brengen wat op, dus meer is altijd leuk.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, ik heb nooit zo de behoefte om een optimale tijd / warden ratio te halen. Wij lopen vaak een bepaald gebied even door voor 3/4 stacks en gaan dan warden zoeken. Kom je hem gelijk tegen, dan haal je ergens anders even stacks.
Zelfde principe dus... Maar eerst 5 stacks halen begrijp ik nooit zo, zeker niet in act2, daar lopen altijd veel elites in dat Warden gebied. Overigens heb ik ook nooit haast maar onnodig kapot gaan is soms niet fijn met mijn Wizzard.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, ik heb nooit zo de behoefte om een optimale tijd / warden ratio te halen. Wij lopen vaak een bepaald gebied even door voor 3/4 stacks en gaan dan warden zoeken. Kom je hem gelijk tegen, dan haal je ergens anders even stacks.
Ach ja, dan hoef je niet weer ergens anders heen te lopen als je de warden tegenkomt.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelfde principe dus... Maar eerst 5 stacks halen begrijp ik nooit zo, zeker niet in act2, daar lopen altijd veel elites in dat Warden gebied. Overigens heb ik ook nooit haast maar onnodig kapot gaan is soms niet fijn met mijn Wizzard.
Dat dus. Voor de verandering is een keer act 2 ipv de hele tijd act 3 maar het ging wel erg soepeltjes op MP6. Ik heb net trouwens even act 4 op Mp1 gespeeld. Da's gewoon niet grappig meer zo simpel. Ik snap nu wel waarom mensen zeggen dat je het beste op MP lvl 0 kan farmen, alles is in een klap dood. Zelfs Leablo had ik minder dan 5 min voor nodig. Denk dat 't zelfs maar 2-3 min was, phase 2 ging helemaal snel geen shadow clone of wat dan ook gewoon constant frozen en daarna ff snel het karwei afmaken. Zo fucking easy... Maar als je gaat kijken naar tempo waarop je er doorheen ploegt en dus dingen vind en de hogere MF door hoger MP denk ik dat je inderdaad effectiever bent op MP0. Alleen is er geen zak aanquote:Op woensdag 14 november 2012 08:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Act 2 is ook een walk in the park. Alleen de damage spikes van de keywarden zijn extreem. Daar kan mijn wizard niet tegen.
Gisteren met harlon op MPL6 gespeeld in Act II, en mijn HP is nooit in gevaar geweest. Zelfs niet toen ik opzettelijk in een molten explosie bleef staan.
Klopt wel ja. Alles instant dood, enkel AOE spells gebruiken om er zsm doorheen te gaan, maar saai als de pest.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:44 schreef Harlon het volgende:
[..]
Dat dus. Voor de verandering is een keer act 2 ipv de hele tijd act 3 maar het ging wel erg soepeltjes op MP6. Ik heb net trouwens even act 4 op Mp1 gespeeld. Da's gewoon niet grappig meer zo simpel. Ik snap nu wel waarom mensen zeggen dat je het beste op MP lvl 0 kan farmen, alles is in een klap dood. Zelfs Leablo had ik minder dan 5 min voor nodig. Denk dat 't zelfs maar 2-3 min was, phase 2 ging helemaal snel geen shadow clone of wat dan ook gewoon constant frozen en daarna ff snel het karwei afmaken. Zo fucking easy... Maar als je gaat kijken naar tempo waarop je er doorheen ploegt en dus dingen vind en de hogere MF door hoger MP denk ik dat je inderdaad effectiever bent op MP0. Alleen is er geen zak aan
Ik gebruik liever spells met een grote AOE en het liefste ranged.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Alles instant dood, enkel AOE spells gebruiken om er zsm doorheen te gaan, maar saai als de pest.
Mijn melee wizard is het daarmee eens. Maar voor snelle runs heb je toch echt wel ranged nodig, daarom speel ik dan liever met mijn WD die alleen maar ranged spells gebruikt.quote:
Mwoah, dat zou ik niet direct aannemen. Je moet een balans vinden tussen snelheid en MP level.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:44 schreef Harlon het volgende:
[..]
Dat dus. Voor de verandering is een keer act 2 ipv de hele tijd act 3 maar het ging wel erg soepeltjes op MP6. Ik heb net trouwens even act 4 op Mp1 gespeeld. Da's gewoon niet grappig meer zo simpel. Ik snap nu wel waarom mensen zeggen dat je het beste op MP lvl 0 kan farmen, alles is in een klap dood. Zelfs Leablo had ik minder dan 5 min voor nodig. Denk dat 't zelfs maar 2-3 min was, phase 2 ging helemaal snel geen shadow clone of wat dan ook gewoon constant frozen en daarna ff snel het karwei afmaken. Zo fucking easy... Maar als je gaat kijken naar tempo waarop je er doorheen ploegt en dus dingen vind en de hogere MF door hoger MP denk ik dat je inderdaad effectiever bent op MP0. Alleen is er geen zak aan
Ik heb net m'n monk op 60 nu, maar ik moet altijd wel weer erg wennen wanneer ik schakel tussen Monk en DH.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:26 schreef Pvoesss het volgende:
Hehehe ik speel ook melee met wiz als ik met mijn wiz speel.
Ik kan gewoon niet ranged spelen
Daar heb ik gelukkig zo mijn methodes voor. Mijn WD en Wiz kan ik nu op dezelfde manier spelen.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb net m'n monk op 60 nu, maar ik moet altijd wel weer erg wennen wanneer ik schakel tussen Monk en DH.
Haha, dat ligt bij Monk en DH toch wat lastiger. Of ik moet een ranged monk of tank DH gaan maken, maar die zijn beiden toch beduidend minder effectief.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig zo mijn methodes voor. Mijn WD en Wiz kan ik nu op dezelfde manier spelen.
Je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik gebruik liever spells met een grote AOE en het liefste ranged.
Alle spells hebben een AOE.![]()
Helaas wel. Maar ik irriteer me er aan dat het verkeerd gebruikt wordt. AOE = Area of Effect, en dat heeft gewoon elke spell...quote:
AOE (area of effect) gebruikt men om te omschrijven dat het een spel is die dmg doet op een gebied.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Helaas wel. Maar ik irriteer me er aan dat het verkeerd gebruikt wordt. AOE = Area of Effect, en dat heeft gewoon elke spell...
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Area of effect geeft aan dat een spell een bepaald gebied als target heeft. Een spell kan ook een specifieke vijand in plaats van een gebied als doelwit hebben. Daarom wordt vaak een onderscheid gemaakt tussen single-target spells / skills een AoE spells / skills.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Helaas wel. Maar ik irriteer me er aan dat het verkeerd gebruikt wordt. AOE = Area of Effect, en dat heeft gewoon elke spell...
Lijkt me inderdaad ook! Eens dusquote:Op donderdag 15 november 2012 11:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Area of effect geeft aan dat een spell een bepaald gebied als target heeft. Een spell kan ook een specifieke vijand in plaats van een gebied als doelwit hebben. Daarom wordt vaak een onderscheid gemaakt tussen single-target spells / skills een AoE spells / skills.
Ja ze hebben het uitgerekend, in geen enkel geval was het voor een item run interessanter om de MP hoger te zetten dan 3 en dat ging er dan vanuit dat je ruim meer dan 250K dps deed, onder de 150K dps was hoger dan MP0 niet meer efficiënt. Inclusief volledige wiskundige berekeningen etc. Voor een keyfarm gold dan weer dan des te hoger het MP des te beter.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, dat zou ik niet direct aannemen. Je moet een balans vinden tussen snelheid en MP level.
Het schiet natuurlijk niet op als je 10 minuten nodig hebt om een pack neer te krijgen.
Hogere MP biedt echter wel een aantal andere voordelen m.b.t. items:
-Bonus MF
-Bonus item drop
Ook die bonus item drop zorgt voor een behoorlijke toename van het aantal legends / sets dat je vindt volgens mij.
Ik heb zelf geen zin om het allemaal uit te gaan rekenen, maar er zijn vast mensen die hier een poging toe gedaan hebben.
ST AoEquote:Op donderdag 15 november 2012 11:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dus een skill met een AoE van 20 yard maar die slechts aan 1 target damage kan doen, waar valt dat dan onder?
En ja, die skill bestaat, dat heet storm armor. Die kan elke keer toch echt maar 1 target raken.
Waar is die berekening te vinden? Is die 150k dps buffed? Ben wel benieuwd want mijn mf runs mogen wel iets effectiever.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:58 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ja ze hebben het uitgerekend, in geen enkel geval was het voor een item run interessanter om de MP hoger te zetten dan 3 en dat ging er dan vanuit dat je ruim meer dan 250K dps deed, onder de 150K dps was hoger dan MP0 niet meer efficiënt. Inclusief volledige wiskundige berekeningen etc. Voor een keyfarm gold dan weer dan des te hoger het MP des te beter.
In principe zouden alleen de termen MP (monster power) en paragon nieuw moeten zijn. De rest van de termen zijn niet nieuw. Maar misschien zijn het wel termen die alleen diablo-addicten gebruikenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
Als ik dit zo lees is er fucking veel veranderd sinds ik gestopt ben, want veel termen zijn nieuw voor me.
Daar mis ik nog steeds het bonus item in. Puur vanuit het perspectief van MF is het met hoge paragon / gear weinig zinvol inderdaad.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:13 schreef Harlon het volgende:
hier Al komt het er eigenlijk op neer: des te hoger je paragon/MF gear des te lager wil je het MP level hebben. Tenzij je echt tot de godly DPS'rs behoort is alles boven 4 de moeite niet waard. Voor WW barbs werkt het anders, omdat je op een te laat MP je berserk niet aan kan houden, die hebben meestal MP4 nodig. In dat draadje gaan ze overigens niet in op hoeveel DPS exact, die waarden las ik op het d3 forum. Maar in die link hebben ze het gewoon mathematisch onderzocht![]()
Ja en uber bosses, die is ook nieuw.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:09 schreef Timm-E het volgende:
[..]
In principe zouden alleen de termen MP (monster power) en paragon nieuw moeten zijn. De rest van de termen zijn niet nieuw. Maar misschien zijn het wel termen die alleen diablo-addicten gebruiken.
Maar je hebt wel gelijk dat er dingen veranderd zijn. Ik zou zeggen, check de 1.0.4 en 1.0.5 patch notes even.
Ik ruik iets, maar wat? ....quote:Op donderdag 15 november 2012 14:20 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja en uber bosses, die is ook nieuw.
En ik was addict, was de eerste hier die inferno gecleared had maar daarna was er geen reet te doen en daarbij t grote nadeel dat goede gear alleen te vinden was via AH en niet via grinden (0.0000000000001% kans) en dus zat ik de AH te campen en dat was wel leuk maar toen ik inferno makkelijk aan kon (nog voor de nerf) was er eigenlijk ook geen reden meer om dat te doen.
Oja hoe kon ik die vergeten... Maar inderdaad, nu is er een iets grotere kans op goede gear-drops dus dat AH-campen hoeft niet meer en er zijn nu gewoon meer dingen te doen.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:20 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
En ik was addict, was de eerste hier die inferno gecleared had maar daarna was er geen reet te doen en daarbij t grote nadeel dat goede gear alleen te vinden was via AH en niet via grinden (0.0000000000001% kans) en dus zat ik de AH te campen en dat was wel leuk maar toen ik inferno makkelijk aan kon (nog voor de nerf) was er eigenlijk ook geen reden meer om dat te doen.
Ja wat je zegt klopt hoor, en ik ben destijds ook een HC char begonnen maar die ging op lvl 59 dood doordat de server opeens een lagspike van 30 seconden had, daarna had ik 't wel gehad met het spel. Ik zal het denk pas weer vanaf de expension oppakken.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:32 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Oja hoe kon ik die vergeten... Maar inderdaad, nu is er een iets grotere kans op goede gear-drops dus dat AH-campen hoeft niet meer en er zijn nu gewoon meer dingen te doen.
En je moet het ook gewoon leuk maken voor jezelf. Als je het saai begint te worden, verander dan iets in je build of ga een andere class levelen. Of begin een HC-char. Ik verveel me nog niet in ieder geval.
Ja, er is eindelijk fatsoenlijke end-game content.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:20 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik gok dat hij het niet had over kritiek op Diablo / Blizzard, maar over je niet al te bescheiden post.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:35 schreef Salt_Seafood het volgende:
@Egberts moest je huilen van mijn post jongen? Fanboy
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik gok dat hij het niet had over kritiek op Diablo / Blizzard, maar over je niet al te bescheiden post.
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:35 schreef Salt_Seafood het volgende:
@Egberts moest je huilen van mijn post jongen? Fanboy
Nou dat klinkt in ieder geval een stuk beter, nu is er tenminste end-game (en nog redelijke leuk uitdagende zo te horen), dat in tegenstelling tot het geheel ontbreken ervan bij releasequote:Op donderdag 15 november 2012 14:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, er is eindelijk fatsoenlijke end-game content.
Je hebt nu al 100 'paragon levels'. Dat zijn levels die je per stuk een kleine stat boost en 3% gf/mf geven.
Daarnaast heb je MP level dat van 0 t/m 10 gaat (0 = uit), waarbij de monsters op hogere MP steeds sterker worden, maar je ook meer GF / MF / Exp en kans op extra item drops krijgt.
Ubers zijn nog weer een toevoeging waarbij je eerst 3 keys moet farmen, dan 3 organs van überbosses moet krijgen (voor elke überboss portal heb je de 3 verschillende keys nodig) en tenslotte een ring kunt craften met 35% bonus exp, leuke vuurbal chance voor normal / nightmare / hell, 170-200 main stat + 4 random properties.
Coole boy, doet je niets.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:52 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nou dat klinkt in ieder geval een stuk beter, nu is er tenminste end-game (en nog redelijke leuk uitdagende zo te horen), dat in tegenstelling tot het geheel ontbreken ervan bij release
En zo arrogant was mijn post echt niet, alleen dat ik inferno als een van de eerste gecleared had hier, nou nou..
Dat bepalen wij welquote:Op donderdag 15 november 2012 14:52 schreef Salt_Seafood het volgende:
En zo arrogant was mijn post echt niet
quote:
hoe bedoel je bonus item? Krijg je bij een hoger MP level automatisch bonus items? want dat hebben ze niet meegenomen in de berekeningen idd. Net trouwens nog even een Natalya's cloack, grand vizier en een burning axe of sankis gevonden.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar mis ik nog steeds het bonus item in. Puur vanuit het perspectief van MF is het met hoge paragon / gear weinig zinvol inderdaad.
De MP levels leveren van 0 t/m 100% (op MP10) kans op een extra item op van elk monster. Dat vergroot natuurlijk de kans op legends / sets behoorlijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:09 schreef Harlon het volgende:
[..]
hoe bedoel je bonus item? Krijg je bij een hoger MP level automatisch bonus items? want dat hebben ze niet meegenomen in de berekeningen idd. Net trouwens nog even een Natalya's cloack, grand vizier en een burning axe of sankis gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |