LOLquote:
Ik zou het wel doen, je kunt toch vriendelijk vertellen dat het best wel heel erg zonde is?quote:Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het echt van de zotte, ik ben aan het denken of ik er over ga mailen of niet...
Ja, gewoon even doen!quote:Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het echt van de zotte, ik ben aan het denken of ik er over ga mailen of niet...
Ik heb binnenkort een Percy in bodywarmerquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil ook een Chico in bodywarmer, wat een snoesje
Hallo. Hey, ik zoek voor boe zoeen jas die water afstotend is en ook zijn heupen/knieën bedekt. Snap je wat ik bedoel? Ooit eens gepost in een topic, heb jij een idee?quote:
dies leukquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een hele leuke erbij gekocht bij Zooplus voor niet veel .
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik er nog twee van bestel!
joyquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Dat wordt nu minstens 7 uur reizen op 1 dag, ff op kraamvisite
pff lijkt me niets met alle honden en spul enzo de touringbus in te moetenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Normaal installeer ik me lekker in de trein met de honden en een koffie en mn e-reader, en nu moet ik er na een kwartier uit, dan in de bus, dan weer in de trein, dan van Weert naar Utrecht, dan weer overstappen, blablabla
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt je vanaf nu op die ellende instellen, scheelt alweer iets.
Nou ja spullen neem ik niet mee, ik overnacht niet, maar idd, tis een gehannesquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
pff lijkt me niets met alle honden en spul enzo de touringbus in te moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |