Hier is het wel gezellig! En je hoort ook als outsider nog wel eens wat inside info. Over minnaressen en gevangenisverkeringen.quote:
Hoorde dat ie tegen Miranda zei "Type het dan in PM..............quote:Op maandag 5 november 2012 17:24 schreef mootie het volgende:
Op zich vind ik het een kwalijke zaak dat een eventuele nieuwe chatmod zich hier niet even komt voorstellen.
Dat lijkt me zo klaar als een klontjequote:Op maandag 5 november 2012 17:27 schreef pos het volgende:
[..]
Hoorde dat ie tegen Miranda zei "Type het dan in PM..............
Gevangenisverkeringen??quote:Op maandag 5 november 2012 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier is het wel gezellig! En je hoort ook als outsider nog wel eens wat inside info. Over minnaressen en gevangenisverkeringen.
Oop's innige relatie met Bubba! In het begin ging het wat stroef tussen die twee, maar toen Oop wat meer loskwam, stelde hij zich ook wat opener op.quote:Op maandag 5 november 2012 17:28 schreef Coos het volgende:
Gevangenisverkeringen??
Wat heb ik gemist?
Amerikaanse bikergangs, jeweetzquote:Op maandag 5 november 2012 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oop's innige relatie met Bubba! In het begin ging het wat stroef tussen die twee, maar toen Oop wat meer loskwam, stelde hij zich ook wat opener op.
Waarom die vroegoude man precies in de bak zat, weet ik niet meer. Iets met een laffe moord, geloof ik.
maar daar weten Moots en Scrut alles van!
Een pot vaseline doet natuurlijk wonderen in deze.quote:Op maandag 5 november 2012 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oop's innige relatie met Bubba! In het begin ging het wat stroef tussen die twee, maar toen Oop wat meer loskwam, stelde hij zich ook wat opener op.
Wat een narigheidquote:Op maandag 5 november 2012 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo klaar als een klontje![]()
Sorry Poezewoes, je bent gedumpt.
Ho ho ho! De saus is van echte tomaten gemaakt! Ooit.quote:Op maandag 5 november 2012 17:38 schreef beequeen het volgende:
Als ik het goed begrijp eet hij pizza, zonder groenvoer uiteraard. Zijn vrouw is ruim op tijd ivm zijn diabetes.
Zoiets wenst hij mij altijd toe. De man is de goedheid zelve.quote:Op maandag 5 november 2012 17:38 schreef Coos het volgende:
Daar is de kans gewoon veel kleiner dat ie op een 'amsterdammertje' gaat zitten.
Oh ja, das waar. Ik vergeet ook de ananas op de pizza Hawai.quote:Op maandag 5 november 2012 17:41 schreef Coos het volgende:
Ho ho ho! De saus is van echte tomaten gemaakt! Ooit.Dus wat nou geen vitaminen?
Klinkt goed, smakelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 17:47 schreef Coos het volgende:
Ik ga maar eens even de soep afmaken. Verse kippensoep met ook levertjes en knapperige taugé d'r in.
Op de levertjesquote:Op maandag 5 november 2012 17:47 schreef Coos het volgende:
Ik ga maar eens even de soep afmaken. Verse kippensoep met ook levertjes en knapperige taugé d'r in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |