En een bord en een mok. Zou wel grappig zijn dat wanneer hij de volgende keer weer een vitamineloze maaltijd zit weg te kanen, op zijn bord langzaam maar zeker het portret van mootie tevoorschijn zou komen.quote:Op maandag 5 november 2012 14:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan heb je, gezien de prestaties van Ajax, ook kans dat hij er een dekbed van laat maken.
quote:Op maandag 5 november 2012 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En een bord en een mok. Zou wel grappig zijn dat wanneer hij de volgende keer weer een vitamineloze maaltijd zit weg te kanen, op zijn bord langzaam maar zeker het portret van mootie tevoorschijn zou komen.
Als-ie dan zijn bord maar niet met een bronstige blik schoon gaat zitten likken.quote:Op maandag 5 november 2012 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En een bord en een mok. Zou wel grappig zijn dat wanneer hij de volgende keer weer een vitamineloze maaltijd zit weg te kanen, op zijn bord langzaam maar zeker het portret van mootie tevoorschijn zou komen.
Is dat de Amerikaanse neef?quote:
Barry Corbin is oops broertje ?quote:
Ik moet dit even verwerken.quote:
Snap ik, neem je tijd!quote:
Het is weer eens tijd voor kipachtige stukjes met pureequote:Op maandag 5 november 2012 15:29 schreef pos het volgende:
[..]
Snap ik, neem je tijd!
btw...wat zal ie eten, vanavond?
Ben echt benieuwdquote:Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is weer eens tijd voor kipachtige stukjes met puree
Nu ben ik een beetje bangquote:Op maandag 5 november 2012 14:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Als-ie dan zijn bord maar niet met een bronstige blik schoon gaat zitten likken.
Of over Miranda....quote:Op maandag 5 november 2012 15:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu ben ik een beetje bang![]()
Kunnen we het gewoon weer over de tetten van Cc hebben?
Of kipachtige puree met stukjes en brokjes.quote:Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is weer eens tijd voor kipachtige stukjes met puree
ja dat is me nog een beetje onduidelijk waar die nu ineens vandaan kwam.quote:
Zolang het maar lekker schuiftquote:Op maandag 5 november 2012 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of kipachtige puree met stukjes en brokjes.
Stukjes en brokjes.....je bedoeld toch geen groente he????quote:Op maandag 5 november 2012 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of kipachtige puree met stukjes en brokjes.
Het kwam op mij erg over als de jaloezie van een aan de kant gezette minnares. Dus ik denk dat de poes van woes is ingeruild voor de muffin van Miranda.quote:Op maandag 5 november 2012 15:56 schreef pullup het volgende:
ja dat is me nog een beetje onduidelijk waar die nu ineens vandaan kwam.
Poezewoes wist dat het een moderator was en de veronderstelling dat het het geheime vriendinnetje van opa was leek me ook wel terecht maar daar wilde pozewoes het niet verder over hebben geloof ik.
Ditquote:Op maandag 5 november 2012 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het kwam op mij erg over als de jaloezie van een aan de kant gezette minnares. Dus ik denk dat de poes van woes is ingeruild voor de muffin van Miranda.
quote:Op maandag 5 november 2012 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het kwam op mij erg over als de jaloezie van een aan de kant gezette minnares. Dus ik denk dat de poes van woes is ingeruild voor de muffin van Miranda.
Oop, ehhh ik bedoel Noopquote:
Weet je niet...misschien lekkerder dan zn exquote:Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
de muffin van Miranda
klinkt goed
alleen niet echt fris
Hoorde dat je gisteren werd geband door Miranda verklaard een hoopquote:Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef pos het volgende:
[..]
Weet je niet...misschien lekkerder dan zn ex
Nee hoor, kwam er gewoon niet op.quote:Op maandag 5 november 2012 17:10 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hoorde dat je gisteren werd geband door Miranda verklaard een hoop
Ow ok ken hun regels niet!quote:
8 tot10 mensen schat ikquote:Op maandag 5 november 2012 17:13 schreef Copycat het volgende:
Die ouwe gek heeft echt een heel modteam?
Hoeveel mensen chatten daar gemiddeld op een avondje?
Een beter compliment kun je niet krijgen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:15 schreef pos het volgende:
Weet je...ben er een beetje klaar mee....Oop wil me niet leren kennen
Van mij zou je zo mogen op die chat maar ik heb niks te vertellen daar!quote:Op maandag 5 november 2012 17:15 schreef pos het volgende:
Weet je...ben er een beetje klaar mee....Oop wil me niet leren kennen
Wil gewoon gezellig met Oop kletsenquote:Op maandag 5 november 2012 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een beter compliment kun je niet krijgen.
Vraag het PB die kan potje breken bij opa!quote:
Gezellig ... Oop. Does not compute.quote:
Weet je....wat doe ik hier eigenlijk.....quote:Op maandag 5 november 2012 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gezellig ... Oop. Does not compute.
Hier is het wel gezellig! En je hoort ook als outsider nog wel eens wat inside info. Over minnaressen en gevangenisverkeringen.quote:
Hoorde dat ie tegen Miranda zei "Type het dan in PM..............quote:Op maandag 5 november 2012 17:24 schreef mootie het volgende:
Op zich vind ik het een kwalijke zaak dat een eventuele nieuwe chatmod zich hier niet even komt voorstellen.
Dat lijkt me zo klaar als een klontjequote:Op maandag 5 november 2012 17:27 schreef pos het volgende:
[..]
Hoorde dat ie tegen Miranda zei "Type het dan in PM..............
Gevangenisverkeringen??quote:Op maandag 5 november 2012 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier is het wel gezellig! En je hoort ook als outsider nog wel eens wat inside info. Over minnaressen en gevangenisverkeringen.
Oop's innige relatie met Bubba! In het begin ging het wat stroef tussen die twee, maar toen Oop wat meer loskwam, stelde hij zich ook wat opener op.quote:Op maandag 5 november 2012 17:28 schreef Coos het volgende:
Gevangenisverkeringen??
Wat heb ik gemist?
Amerikaanse bikergangs, jeweetzquote:Op maandag 5 november 2012 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oop's innige relatie met Bubba! In het begin ging het wat stroef tussen die twee, maar toen Oop wat meer loskwam, stelde hij zich ook wat opener op.
Waarom die vroegoude man precies in de bak zat, weet ik niet meer. Iets met een laffe moord, geloof ik.
maar daar weten Moots en Scrut alles van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |