En een bord en een mok. Zou wel grappig zijn dat wanneer hij de volgende keer weer een vitamineloze maaltijd zit weg te kanen, op zijn bord langzaam maar zeker het portret van mootie tevoorschijn zou komen.quote:Op maandag 5 november 2012 14:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan heb je, gezien de prestaties van Ajax, ook kans dat hij er een dekbed van laat maken.
quote:Op maandag 5 november 2012 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En een bord en een mok. Zou wel grappig zijn dat wanneer hij de volgende keer weer een vitamineloze maaltijd zit weg te kanen, op zijn bord langzaam maar zeker het portret van mootie tevoorschijn zou komen.
Als-ie dan zijn bord maar niet met een bronstige blik schoon gaat zitten likken.quote:Op maandag 5 november 2012 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En een bord en een mok. Zou wel grappig zijn dat wanneer hij de volgende keer weer een vitamineloze maaltijd zit weg te kanen, op zijn bord langzaam maar zeker het portret van mootie tevoorschijn zou komen.
Is dat de Amerikaanse neef?quote:
Barry Corbin is oops broertje ?quote:
Ik moet dit even verwerken.quote:
Snap ik, neem je tijd!quote:
Het is weer eens tijd voor kipachtige stukjes met pureequote:Op maandag 5 november 2012 15:29 schreef pos het volgende:
[..]
Snap ik, neem je tijd!
btw...wat zal ie eten, vanavond?
Ben echt benieuwdquote:Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is weer eens tijd voor kipachtige stukjes met puree
Nu ben ik een beetje bangquote:Op maandag 5 november 2012 14:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Als-ie dan zijn bord maar niet met een bronstige blik schoon gaat zitten likken.
Of over Miranda....quote:Op maandag 5 november 2012 15:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu ben ik een beetje bang![]()
Kunnen we het gewoon weer over de tetten van Cc hebben?
Of kipachtige puree met stukjes en brokjes.quote:Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is weer eens tijd voor kipachtige stukjes met puree
ja dat is me nog een beetje onduidelijk waar die nu ineens vandaan kwam.quote:
Zolang het maar lekker schuiftquote:Op maandag 5 november 2012 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of kipachtige puree met stukjes en brokjes.
Stukjes en brokjes.....je bedoeld toch geen groente he????quote:Op maandag 5 november 2012 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of kipachtige puree met stukjes en brokjes.
Het kwam op mij erg over als de jaloezie van een aan de kant gezette minnares. Dus ik denk dat de poes van woes is ingeruild voor de muffin van Miranda.quote:Op maandag 5 november 2012 15:56 schreef pullup het volgende:
ja dat is me nog een beetje onduidelijk waar die nu ineens vandaan kwam.
Poezewoes wist dat het een moderator was en de veronderstelling dat het het geheime vriendinnetje van opa was leek me ook wel terecht maar daar wilde pozewoes het niet verder over hebben geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |