Ja, Scrut we beginnen bij je hand...quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 23:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent bevriend met Knalkontje, dan ben je waarschijnlijk sowieso niet welkom.
Jij Scrut??quote:Op zondag 4 november 2012 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Zeg kikkerbil, moet ik opa een foto van jou sturen?
Hmm je bent mn enige vriend hier....wie is dan Knalkontje???quote:
Niemand is Knalkontje. Elders stond ik wel bekend als Kees Knalpiemel maar dat is een heel ander verhaal.quote:Op zondag 4 november 2012 23:31 schreef pos het volgende:
[..]
Hmm je bent mn enige vriend hier....wie is dan Knalkontje???
Laat ook maar....;(...begrijp in ieder geval dat ik niet welkom ben op Oops chat...best sip...quote:Op zondag 4 november 2012 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niemand is Knalkontje. Elders stond ik wel bekend als Kees Knalpiemel maar dat is een heel ander verhaal.
Vrijwel niemand van FOK! mag daar chatten.quote:Op zondag 4 november 2012 23:34 schreef pos het volgende:
[..]
Laat ook maar....;(...begrijp in ieder geval dat ik niet welkom ben op Oops chat...best sip...
Dacht gewoon dat we 1 familie waren....;(quote:Op zondag 4 november 2012 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vrijwel niemand van FOK! mag daar chatten.
Gekkerdquote:Op zondag 4 november 2012 23:39 schreef pos het volgende:
[..]
Dacht gewoon dat we 1 familie waren....;(
Nee, opa vindt de meeste FOK!kers "zwaar gestoord."quote:Op zondag 4 november 2012 23:39 schreef pos het volgende:
[..]
Dacht gewoon dat we 1 familie waren....;(
Misschien omdat we kritisch zijn...maar dat komt alleen maar omdat we het beste met hem voorhebbenquote:Op zondag 4 november 2012 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, opa vindt de meeste FOK!kers "zwaar gestoord."
Precies, maar hij blijft wantrouwig.quote:Op zondag 4 november 2012 23:44 schreef pos het volgende:
[..]
Misschien omdat we kritisch zijn...maar dat komt alleen maar omdat we het beste met hem voorhebben
Hij heeft wel een hekel aan vrouwen hoor. PB accepteert hij omdat hij haar als kerel beschouwt.quote:Op zondag 4 november 2012 23:51 schreef pos het volgende:
Jaen kom niet op zn chat.....zou gewoon heel graag een "vriend" van Oop zijn...zoals Pb...
Weet je Scrut....hij wil me niet eens leren kennen.....quote:Op zondag 4 november 2012 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft wel een hekel aan vrouwen hoor. PB accepteert hij omdat hij haar als kerel beschouwt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |