Ja, Scrut we beginnen bij je hand...quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 23:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent bevriend met Knalkontje, dan ben je waarschijnlijk sowieso niet welkom.
Jij Scrut??quote:Op zondag 4 november 2012 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Zeg kikkerbil, moet ik opa een foto van jou sturen?
Hmm je bent mn enige vriend hier....wie is dan Knalkontje???quote:
Niemand is Knalkontje. Elders stond ik wel bekend als Kees Knalpiemel maar dat is een heel ander verhaal.quote:Op zondag 4 november 2012 23:31 schreef pos het volgende:
[..]
Hmm je bent mn enige vriend hier....wie is dan Knalkontje???
Laat ook maar....;(...begrijp in ieder geval dat ik niet welkom ben op Oops chat...best sip...quote:Op zondag 4 november 2012 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niemand is Knalkontje. Elders stond ik wel bekend als Kees Knalpiemel maar dat is een heel ander verhaal.
Vrijwel niemand van FOK! mag daar chatten.quote:Op zondag 4 november 2012 23:34 schreef pos het volgende:
[..]
Laat ook maar....;(...begrijp in ieder geval dat ik niet welkom ben op Oops chat...best sip...
Dacht gewoon dat we 1 familie waren....;(quote:Op zondag 4 november 2012 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vrijwel niemand van FOK! mag daar chatten.
Gekkerdquote:Op zondag 4 november 2012 23:39 schreef pos het volgende:
[..]
Dacht gewoon dat we 1 familie waren....;(
Nee, opa vindt de meeste FOK!kers "zwaar gestoord."quote:Op zondag 4 november 2012 23:39 schreef pos het volgende:
[..]
Dacht gewoon dat we 1 familie waren....;(
Misschien omdat we kritisch zijn...maar dat komt alleen maar omdat we het beste met hem voorhebbenquote:Op zondag 4 november 2012 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, opa vindt de meeste FOK!kers "zwaar gestoord."
Precies, maar hij blijft wantrouwig.quote:Op zondag 4 november 2012 23:44 schreef pos het volgende:
[..]
Misschien omdat we kritisch zijn...maar dat komt alleen maar omdat we het beste met hem voorhebben
Hij heeft wel een hekel aan vrouwen hoor. PB accepteert hij omdat hij haar als kerel beschouwt.quote:Op zondag 4 november 2012 23:51 schreef pos het volgende:
Jaen kom niet op zn chat.....zou gewoon heel graag een "vriend" van Oop zijn...zoals Pb...
Weet je Scrut....hij wil me niet eens leren kennen.....quote:Op zondag 4 november 2012 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft wel een hekel aan vrouwen hoor. PB accepteert hij omdat hij haar als kerel beschouwt.
Terwijl hij anders zo open-minded isquote:Op zondag 4 november 2012 23:55 schreef pos het volgende:
[..]
Weet je Scrut....hij wil me niet eens leren kennen.....
Iddquote:
Precies. En waarom denk je dat opa de stream nooit aanzet als oma naar haar werk is?quote:Op maandag 5 november 2012 00:13 schreef pos het volgende:
[..]
Idd...Oma naar bed....je weet wel....
Daar doet ie het mee als Oma naar bed isquote:
Huh...?????? Is de de pensioengerechtigde leeftijd niet 67? Waarom werkt ze dan nog????quote:Op maandag 5 november 2012 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. En waarom denk je dat opa de stream nooit aanzet als oma naar haar werk is?
Die twee zijn nog lang niet pensioengerechtigdquote:Op maandag 5 november 2012 00:20 schreef pos het volgende:
[..]
Huh...?????? Is de de pensioengerechtigde leeftijd niet 67? Waarom werkt ze da nog????
Hoezo dan Opa en Oma????quote:Op maandag 5 november 2012 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die twee zijn nog lang niet pensioengerechtigd
Ze is 56quote:Op maandag 5 november 2012 00:20 schreef pos het volgende:
[..]
Huh...?????? Is de de pensioengerechtigde leeftijd niet 67? Waarom werkt ze dan nog????
Kan je wel zeggen, jah..quote:
Zolang je niet door de ballotagecommissie bent gehoord en zij niet allerlei schakelaars omgezet hebben, kom je er echt niet in.quote:Op maandag 5 november 2012 00:27 schreef pos het volgende:
Ben zn chat weer aan het proberen maar staat al 15 min op Connecting ...
Oma is 35 en opa 37. Dat zie je toch zo!quote:Op maandag 5 november 2012 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die twee zijn nog lang niet pensioengerechtigd
Twee kratten bier per week laat zo z'n sporen na.quote:Op maandag 5 november 2012 00:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Oma is 35 en opa 37. Dat zie je toch zo!
En als ik zo het weekmenu eens bekijk krijgt het lijf ook de kans niet zich te herstellen.quote:Op maandag 5 november 2012 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Twee kratten bier per week laat zo z'n sporen na.
Ja man....en als je dan nog diabetes hebt en Oma komt steeds een kwartier te laat met het eten.....quote:Op maandag 5 november 2012 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Twee kratten bier per week laat zo z'n sporen na.
Dus oma is eigenlijk een vermomde wijkzuster?quote:Op maandag 5 november 2012 00:43 schreef pos het volgende:
[..]
Ja man....en als je dan nog diabetes hebt en Oma komt steeds een kwartier te laat.....
Ik heb er wel eens iets over gezegd hier, dat als je een kind zo'n weekmenu voor zou zetten dat de kinderbescherming het kind uit huis zou plaatsen, maar ik hoorde dat opa dat niet een erg leuke opmerking vond.quote:Op maandag 5 november 2012 00:42 schreef Coos het volgende:
[..]
En als ik zo het weekmenu eens bekijk krijgt het lijf ook de kans niet zich te herstellen.
mantelverzorgsterquote:Op maandag 5 november 2012 00:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus oma is eigenlijk een vermomde wijkzuster?
Hij snapt gewoon niet dat we het beste met hem voor hebben. Waarom zijn we anders hier, Oop??quote:Op maandag 5 november 2012 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens iets over gezegd hier, dat als je een kind zo'n weekmenu voor zou zetten dat de kinderbescherming het kind uit huis zou plaatsen, maar ik hoorde dat opa dat niet een erg leuke opmerking vond.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 5 november 2012 00:50 schreef mootie het volgende:
Niet zo zeuren, die 30 pillen per dag lossen die miniscule probleempjes wel op.
Daar neemt de kinderbescherming geen genoegen mee.quote:Op maandag 5 november 2012 00:50 schreef mootie het volgende:
Niet zo zeuren, die 30 pillen per dag lossen die miniscule probleempjes wel op.
Jaloers op Miranda?quote:
Wie niet ?quote:
Nee, Opa doet wel wat anders met Miranda dan haar streamen.quote:
Maar nu de belangrijke vraag natuurlijk; is die Miranda een beetje lekker ?quote:Op maandag 5 november 2012 09:28 schreef Poezewoes het volgende:
Wat een lol, nee ik vind dat Miranda er niets mee te maken heeft!
Opa streamt Miranda niet!
Oh ja was jij erbij?quote:Op maandag 5 november 2012 09:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, Opa doet wel wat anders met Miranda dan haar streamen.
Ben jij lekker?quote:Op maandag 5 november 2012 09:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar nu de belangrijke vraag natuurlijk; is die Miranda een beetje lekker ?
Ik vind zelf van welquote:
Ik denk dat Opa Miranda wel een lekker snoepje vindt. Ze zal wel wat jonger zijn dan oma. Een jaartje of 54?quote:
Lees het mee in de Privë, klopt niks dan dit verhaalquote:Op maandag 5 november 2012 09:33 schreef Copycat het volgende:
Ik ken heel die Miranda niet. En ook integere moderators kunnen sletjes zijn. Vraag maar aan Gert. Lees hier in dit topic dat Miranda de minnares is van die vroegoude man. Zou niet mijn keuze zijn, maar ieder het hare. En dus hoort ze nu ook bij de familie.
Zou het niet weten en eerlijk gezegt boeit mij dat niet, heb liever een lelijke vent dan een knappe vrouw!quote:Op maandag 5 november 2012 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Opa Miranda wel een lekker snoepje vindt. Ze zal wel wat jonger zijn dan oma. Een jaartje of 54?
Als er niks klopt dan dit verhaal, dan klopt het toch?quote:Op maandag 5 november 2012 09:34 schreef Poezewoes het volgende:
Lees het mee in de Privë, klopt niks dan dit verhaal
Heb jij iets tegen potten?quote:Op maandag 5 november 2012 09:35 schreef Poezewoes het volgende:
Zou het niet weten en eerlijk gezegt boeit mij dat niet, heb liever een lelijke vent dan een knappe vrouw!
Nee maar Opa was wel te zien in VI oranje en stond in de digitale telegraaf.quote:Op maandag 5 november 2012 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als er niks klopt dan dit verhaal, dan klopt het toch?
En persoonlijk denk ik dat je Opa net iets te veel BN-erschap toedicht. Ik denk niet dat Privé in zijn buitenechtelijke relaties is geinteresseerd. Of is Miranda een BN-Er? Frans en Miranda? Oh nee, dat was Mirella. En ook al zo has been.
Zo dan! De publiekstrekker!quote:Op maandag 5 november 2012 09:40 schreef Poezewoes het volgende:
Nee maar Opa was wel te zien in VI oranje en stond op de digitale telegraaf.
quote:Op maandag 5 november 2012 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo dan! De publiekstrekker!
Des te meer reden om zijn schimmige privéleven verder uit te pluizen. Wat dat betreft opteer ik eigenlijk ook wel voor een vernieuwing van de OP.
Dat PR-praatje dat er nu staat is al zo lang achterhaald door de vuige waarheid.
Het blijkt steeds meer dat jij helemaal niet bent beseft wat zich achter die kleinburgerlijke façade allemaal voltrekt. Opa kan wel eens van zijn voetstukje vallen. Of uit zijn stoel.quote:Op maandag 5 november 2012 09:44 schreef Poezewoes het volgende:
Denk dat de waarheid over opa's leven saaier is dan je denk.
Wil ik dat weten dan?quote:Op maandag 5 november 2012 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het blijkt steeds meer dat jij helemaal niet bent beseft wat zich achter die kleinburgerlijke façade allemaal voltrekt. Opa kan wel eens van zijn voetstukje vallen. Of uit zijn stoel.
Ik weet niet of je het wil, maar de deksel is van de beerput af. We kunnen niet meer terug naar onschuldige, onwetende tijden.quote:Op maandag 5 november 2012 09:49 schreef Poezewoes het volgende:
Wil ik dat weten dan?
Nou die stoel er wel erg groot
quote:Op maandag 5 november 2012 09:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, Opa doet wel wat anders met Miranda dan haar streamen.
Je doelt hiermee op je eigen blauwe tijd?quote:Op maandag 5 november 2012 09:33 schreef Copycat het volgende:
Ik ken heel die Miranda niet. En ook integere moderators kunnen sletjes zijn. Vraag maar aan Gert.
Nee, op die slettenperiode van jouw medemodje Pietje, waardoor jij steeds alle kastanjes uit het vuur moest halen.quote:Op maandag 5 november 2012 11:39 schreef Gert het volgende:
Je doelt hiermee op je eigen blauwe tijd?
Ik weet niet eens wat dat woord betekent.quote:
"Slettenperiode"quote:Op maandag 5 november 2012 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, op die slettenperiode van jouw medemodje Pietje, waardoor jij steeds alle kastanjes uit het vuur moest halen.
Pietje en Miranda klinkt wel als een goed koppel.quote:Op maandag 5 november 2012 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn deerne heet niet toevallig Miranda?
quote:Op maandag 5 november 2012 09:33 schreef Copycat het volgende:
En ook integere moderators kunnen sletjes zijn. Vraag maar aan Gert.
Vind ik wel. En aangezien ik hier een belangrijke spil ben.quote:Op maandag 5 november 2012 14:16 schreef mootie het volgende:
Anyway, we krijgen een nieuwe OP? About time!!!
En over de foto's boven opa's bed?quote:Op maandag 5 november 2012 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik wel. En aangezien ik hier een belangrijke spil ben.
Tijd voor een OP die de echte waarheid vertelt, Ook over de papegaai.
Ik ben het helemaal met je eens. En Miranda is ook hard toe aan haar 15 minutes of fame.quote:Op maandag 5 november 2012 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik wel. En aangezien ik hier een belangrijke spil ben.
Tijd voor een OP die de echte waarheid vertelt, Ook over de papegaai.
Aan die matige actie van de PR-pot wil ik niet herinnerd worden.quote:Op maandag 5 november 2012 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
En over de foto's boven opa's bed?
Ik heb opa nu ook een foto van mootie gestuurd. Een hele grote, waarschijnlijk heeft-ie die over de jouwe moeten plakken.quote:Op maandag 5 november 2012 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aan die matige actie van de PR-pot wil ik niet herinnerd worden.
Dan heb je, gezien de prestaties van Ajax, ook kans dat hij er een dekbed van laat maken.quote:Op maandag 5 november 2012 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb opa nu ook een foto van mootie gestuurd. Een hele grote, waarschijnlijk heeft-ie die over de jouwe moeten plakken.
En een bord en een mok. Zou wel grappig zijn dat wanneer hij de volgende keer weer een vitamineloze maaltijd zit weg te kanen, op zijn bord langzaam maar zeker het portret van mootie tevoorschijn zou komen.quote:Op maandag 5 november 2012 14:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan heb je, gezien de prestaties van Ajax, ook kans dat hij er een dekbed van laat maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |