abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118847732
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:26 schreef Copthorne het volgende:
Eindelijk ergens uitgenodigd om op gesprek te komen! Het is helaas pas over twee weken (dinsdag 20 november), het kantoor schijnt het erg druk te hebben. In de tussentijd blijf ik gewoon door solliciteren.
Sinds het telefoongesprek van vanochtend, waarin ik werd uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek, heb ik ook alweer drie afwijzingen van andere kantoren gehad. Normaal gesproken vind ik dat heel vervelend, zeker als ik er drie op een ochtend krijg, maar nu doet het me op de een of andere manier niks. ;)

Ik blijf wel keihard doorgaan met zoeken.
Copthorne 2.0
  FOK!fotograaf maandag 5 november 2012 @ 14:24:54 #102
148247 taxibabe
pi_118847897
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 13:26 schreef caroline88 het volgende:

[..]

Denk dat het vooral je faalangst is die je in de weg zit. Ontspanningsoefeningen?
Ik heb inderdaad faalangst. Ontspanningsoefeningen krijg ik niet onder knie, maar blijf het proberen.
In dit geval zal ook de faalangst meespelen, maar ik krijg wel het gevoel dat deze baan misschien toch te hoog gegrepen is.

Tijdens mijn lunch even in gesprek gegaan met het uitzendbureau, vrijdag word ik teruggebeld over wat we kunnen gaan doen. Waar het mij normaal wel lukt om verbanden te leggen tussen verschillende zaken en onderwerpen, krijg ik het hier niet voor elkaar. Dit veroorzaakt veel onzekerheid bij mij.
  Moderator / Redactie FP maandag 5 november 2012 @ 14:24:57 #103
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_118847899
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:20 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Sinds het telefoongesprek van vanochtend, waarin ik werd uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek, heb ik ook alweer drie afwijzingen van andere kantoren gehad. Normaal gesproken vind ik dat heel vervelend, zeker als ik er drie op een ochtend krijg, maar nu doet het me op de een of andere manier niks. ;)

Ik blijf wel keihard doorgaan met zoeken.
Ik heb een nieuwe recordtijd in afwijzingen. Gisterennacht een sollicitatie naar Atos gedaan, en vandaag om 11 uur de afwijzing per mail :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP maandag 5 november 2012 @ 14:25:57 #104
Brabo Bastard
pi_118847943
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:24 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad faalangst. Ontspanningsoefeningen krijg ik niet onder knie, maar blijf het proberen.
In dit geval zal ook de faalangst meespelen, maar ik krijg wel het gevoel dat deze baan misschien toch te hoog gegrepen is.

Tijdens mijn lunch even in gesprek gegaan met het uitzendbureau, vrijdag word ik teruggebeld over wat we kunnen gaan doen. Waar het mij normaal wel lukt om verbanden te leggen tussen verschillende zaken en onderwerpen, krijg ik het hier niet voor elkaar. Dit veroorzaakt veel onzekerheid bij mij.
Ik heb het misschien gemist, maar waar solliciteer je op?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  FOK!fotograaf maandag 5 november 2012 @ 14:31:33 #105
148247 taxibabe
pi_118848146
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik heb het misschien gemist, maar waar solliciteer je op?
Op dit moment heb ik een baan als management assistente (sinds juli dit jaar, na 6 maanden ww). Bij het voortgangsgesprek met mijn leidinggevende en het uitzendbureau bleek dat de aangegeven taakomschrijving niet overeen komt met het daadwerkelijke niveau van de functie (deze ligt veel hoger).

Ik heb zelf dus het gevoel dat ik het niet aankan en het kwartje rond de organisatie en werkzaamheden van het bedrijf valt niet. Gezien het feit dat de banen niet voor het oprapen liggen, weet ik dus niet zo goed wat ik moet doen.
  Moderator / Redactie FP maandag 5 november 2012 @ 14:34:33 #106
Brabo Bastard
pi_118848278
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:31 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Op dit moment heb ik een baan als management assistente (sinds juli dit jaar, na 6 maanden ww). Bij het voortgangsgesprek met mijn leidinggevende en het uitzendbureau bleek dat de aangegeven taakomschrijving niet overeen komt met het daadwerkelijke niveau van de functie (deze ligt veel hoger).

Ik heb zelf dus het gevoel dat ik het niet aankan en het kwartje rond de organisatie en werkzaamheden van het bedrijf valt niet. Gezien het feit dat de banen niet voor het oprapen liggen, weet ik dus niet zo goed wat ik moet doen.
Ik zeg altijd: bij twijfel niet doen. Straks heb je de baan en dan vind je het te moeilijk en zit je niet lekker in je vel bijvoorbeeld. Soms zijn de keuzes erg lastig om te maken. Ik moet er soms ook een paar verstek laten gaan omdat het net te moeilijk is.

Hoelang werk je er nu?
"Omae wa mou shindeiru."
  FOK!fotograaf maandag 5 november 2012 @ 14:38:13 #107
148247 taxibabe
pi_118848411
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:34 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik zeg altijd: bij twijfel niet doen. Straks heb je de baan en dan vind je het te moeilijk en zit je niet lekker in je vel bijvoorbeeld. Soms zijn de keuzes erg lastig om te maken. Ik moet er soms ook een paar verstek laten gaan omdat het net te moeilijk is.

Hoelang werk je er nu?
Het gaat dus om mijn huidige baan wat ik voor mijn gevoel niet aankan. Ik twijfel dus om toch weer te gaan solliciteren...
  Moderator / Redactie FP maandag 5 november 2012 @ 14:44:20 #108
Brabo Bastard
pi_118848577
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:38 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Het gaat dus om mijn huidige baan wat ik voor mijn gevoel niet aankan. Ik twijfel dus om toch weer te gaan solliciteren...
Ah ok, snap het nu. Kunnen ze je niet assisteren in dat opzicht, of wil het echt niet vallen?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_118848712
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:38 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe moeilijk het is om in jouw branche weer snel aan het werk te komen. Waarschijnlijk best moeilijk, anders zou je niet zo twijfelen.

Kun je niet de baan voorlopig even houden (en proberen het beste er van te maken), terwijl je ondertussen door solliciteert?
Copthorne 2.0
  FOK!fotograaf maandag 5 november 2012 @ 14:52:21 #110
148247 taxibabe
pi_118848849
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ah ok, snap het nu. Kunnen ze je niet assisteren in dat opzicht, of wil het echt niet vallen?
Dat proberen ze wel, ook mijn collega-assistentes hebben wel het een en ander uitgelegd. Het is een vrij complex systeem en complexe organisatie.
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:48 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe moeilijk het is om in jouw branche weer snel aan het werk te komen. Waarschijnlijk best moeilijk, anders zou je niet zo twijfelen.

Kun je niet de baan voorlopig even houden (en proberen het beste er van te maken), terwijl je ondertussen door solliciteert?
Mijn functie, secretaresse/managementassistente is niet echt branche gebonden, helaas liggen deze banen ook niet voor het oprapen (ga maar uit van +/- 200+ reacties op een vacature). Voor mijn inkomen zal ik de baan wel moeten houden en inderdaad rustig aan eens rondkijken naar wat anders. Dat was dus ook mijn idee.
  Moderator / Redactie FP maandag 5 november 2012 @ 14:59:34 #111
Brabo Bastard
pi_118849127
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:52 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Dat proberen ze wel, ook mijn collega-assistentes hebben wel het een en ander uitgelegd. Het is een vrij complex systeem en complexe organisatie.
Soms is er wat meer tijd nodig, en als het al complex in elkaar steekt dan maakt het er dat niet makkelijker op. Heb je een probleem om de bedrijfsprocessen te zien zeg maar?
"Omae wa mou shindeiru."
  FOK!fotograaf maandag 5 november 2012 @ 15:06:10 #112
148247 taxibabe
pi_118849389
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Soms is er wat meer tijd nodig, en als het al complex in elkaar steekt dan maakt het er dat niet makkelijker op. Heb je een probleem om de bedrijfsprocessen te zien zeg maar?
Dat onder andere, daarbij is het allemaal in het Engels, dus ook het notuleren en het uitwerken van de verslagen. Normaal gesproken heb ik geen moeite met Engels. Maar dit is zulke specifieke kennis dat het in het Nederlands al moeilijk is.

Mijn collega's gaven al eerder aan dat het zeker een jaar duurt voordat je alles in de gaten hebt en ik heb maar een jaarcontract (wel met kans op 1 jaar verlenging bij goed functioneren).
  Moderator / Redactie FP maandag 5 november 2012 @ 15:10:52 #113
Brabo Bastard
pi_118849561
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:06 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Dat onder andere, daarbij is het allemaal in het Engels, dus ook het notuleren en het uitwerken van de verslagen. Normaal gesproken heb ik geen moeite met Engels. Maar dit is zulke specifieke kennis dat het in het Nederlands al moeilijk is.

Mijn collega's gaven al eerder aan dat het zeker een jaar duurt voordat je alles in de gaten hebt en ik heb maar een jaarcontract (wel met kans op 1 jaar verlenging bij goed functioneren).
Ik snap het. Dus het in kaart brengen voor jezelf is ook een lastige klus?
"Omae wa mou shindeiru."
  FOK!fotograaf maandag 5 november 2012 @ 15:23:29 #114
148247 taxibabe
pi_118850052
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik snap het. Dus het in kaart brengen voor jezelf is ook een lastige klus?
Zeker. Zoals mijn contactpersoon van het uitzendbureau zei: 'Ik heb niemand in het bestand die, op het aangegeven niveau, zulke zware en moeilijke taken moet doen' :o

Het wordt aangegeven als een MBO-niveau functie. Maar je hebt ook zulke specifieke kennis nog van bv. Excel dat deze functie meer richting HBO-niveau gaat.
  Moderator / Redactie FP maandag 5 november 2012 @ 15:31:36 #115
Brabo Bastard
pi_118850350
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:23 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Zeker. Zoals mijn contactpersoon van het uitzendbureau zei: 'Ik heb niemand in het bestand die, op het aangegeven niveau, zulke zware en moeilijke taken moet doen' :o

Het wordt aangegeven als een MBO-niveau functie. Maar je hebt ook zulke specifieke kennis nog van bv. Excel dat deze functie meer richting HBO-niveau gaat.
Meer denken dan doen. Lijkt ook meer op een HBO-functie als ik het zo zie. Die specifieke kennis, kan je daar een voorbeeld van geven?
"Omae wa mou shindeiru."
  FOK!fotograaf maandag 5 november 2012 @ 15:55:16 #116
148247 taxibabe
pi_118851198
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Meer denken dan doen. Lijkt ook meer op een HBO-functie als ik het zo zie. Die specifieke kennis, kan je daar een voorbeeld van geven?
Ze willen bv een overzicht waarin men uiteindelijk de tijdsdruk en -verdeling van de afdeling kunnen zien per week (per medewerker). Het is een academische onderwijsinstelling.
  Moderator / Redactie FP maandag 5 november 2012 @ 16:06:41 #117
Brabo Bastard
pi_118851671
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:55 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Ze willen bv een overzicht waarin men uiteindelijk de tijdsdruk en -verdeling van de afdeling kunnen zien per week (per medewerker). Het is een academische onderwijsinstelling.
Hmm, ik kan me er wel een beeld bij vormen. Misschien samen met een collega eens voor gaan zitten om te kijken hoe hij/zij het doet, zodat ze je wat tips kan geven. Is dat een optie?
"Omae wa mou shindeiru."
  FOK!fotograaf maandag 5 november 2012 @ 16:15:20 #118
148247 taxibabe
pi_118852034
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:06 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hmm, ik kan me er wel een beeld bij vormen. Misschien samen met een collega eens voor gaan zitten om te kijken hoe hij/zij het doet, zodat ze je wat tips kan geven. Is dat een optie?
Naar mijn weten hoeft mijn meest directe collega dit niet te ontwikkelen voor haar afdeling, dat is dus ook zo moeilijk.

1 van de medewerkers van die afdeling heeft zelf iets ontwikkeld (waar ik uberhaupt niks van snap, zo ver reikt mijn excel-kennis dus niet). 'Mijn' afdeling heeft een aantal keer zelf een poging gewaagd om iets dergelijks te ontwikkelen, maar krijgt er niks goeds uit en nu wordt het dus bij mij neergelegd..
  Moderator / Redactie FP maandag 5 november 2012 @ 16:27:16 #119
Brabo Bastard
pi_118852595
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:15 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Naar mijn weten hoeft mijn meest directe collega dit niet te ontwikkelen voor haar afdeling, dat is dus ook zo moeilijk.

1 van de medewerkers van die afdeling heeft zelf iets ontwikkeld (waar ik uberhaupt niks van snap, zo ver reikt mijn excel-kennis dus niet). 'Mijn' afdeling heeft een aantal keer zelf een poging gewaagd om iets dergelijks te ontwikkelen, maar krijgt er niks goeds uit en nu wordt het dus bij mij neergelegd..
Misschien zou je je eens kunnen verdiepen in die Excel kennis? En dan eens kijken naar wat die medewerker gefabriceerd heeft. Misschien kan je zijn versie gebruiken om gegevens van jouw afdeling erin te plaatsen.
"Omae wa mou shindeiru."
  FOK!fotograaf maandag 5 november 2012 @ 16:31:51 #120
148247 taxibabe
pi_118852847
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:27 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Misschien zou je je eens kunnen verdiepen in die Excel kennis? En dan eens kijken naar wat die medewerker gefabriceerd heeft. Misschien kan je zijn versie gebruiken om gegevens van jouw afdeling erin te plaatsen.
Ik ben inderdaad al bezig met een cursus Excel voor gevorderden.
Die versie heb ik in mijn bezit, voorbeeld van een formule die hij gebruikt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt geheimtaal voor mij.
  Moderator / Redactie FP maandag 5 november 2012 @ 16:39:55 #121
Brabo Bastard
pi_118853241
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:31 schreef taxibabe het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wil in ieder geval de waarde van cel B4 x uren per jaar doen als ik het zo lees, maar alleen als B4 een bepaalde waarde heeft.

Hij heeft een macro geschreven zo te zien.
"Omae wa mou shindeiru."
  FOK!fotograaf maandag 5 november 2012 @ 18:00:05 #122
148247 taxibabe
pi_118856720
Zoveel kennis heb ik dus niet van excel dat ik dat snap of zou kunnen.
pi_118857404
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:00 schreef taxibabe het volgende:
Zoveel kennis heb ik dus niet van excel dat ik dat snap of zou kunnen.
een macro schrijven is niet zo lastig maar het implementeren en het ook daadwerkelijk laten werken.
ik zou zeggen giybf en dan hoef je misschien het wiel niet opnieuw uit te vinden
pi_118857447
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:15 schreef marcosta het volgende:

[..]

een macro schrijven is niet zo lastig maar het implementeren en het ook daadwerkelijk laten werken.
ik zou zeggen giybf(http://www.giybf.com) en dan hoef je misschien het wiel niet opnieuw uit te vinden
  FOK!fotograaf maandag 5 november 2012 @ 18:33:06 #125
148247 taxibabe
pi_118858090
daar heb je op zich gelijk in, maar als niet je weet waar je mee bezig (het uiteindelijk doel) bent hoe kun je dan iets toepassen en implementeren als je die kennis (van excel) ook niet hebt.
Dit behoort niet meer tot de basiskennis van excel.

Daarbij vraag ik mij of dergelijke taken en ontwikkelen van een multifunctioneel excel-bestand wel bij een managementassistent, gewaardeerd op MBO-niveau, hoort (een wat simpeler bestand bijwerken is een ander verhaal).
  Moderator / Redactie FP maandag 5 november 2012 @ 19:58:16 #126
Brabo Bastard
pi_118862237
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:33 schreef taxibabe het volgende:
daar heb je op zich gelijk in, maar als niet je weet waar je mee bezig (het uiteindelijk doel) bent hoe kun je dan iets toepassen en implementeren als je die kennis (van excel) ook niet hebt.

Daarbij vraag ik mij of dergelijke taken en ontwikkelen van een multifunctioneel excel-bestand wel bij een managementassistent, gewaardeerd op MBO-niveau, hoort (een wat simpeler bestand bijwerken is een ander verhaal).
Misschien een open deur intrappen, maar overleg het eens met je directe leidinggevende of het uitzendbureau.
"Omae wa mou shindeiru."
  FOK!fotograaf maandag 5 november 2012 @ 20:04:12 #127
148247 taxibabe
pi_118862568
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:58 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Misschien een open deur intrappen, maar overleg het eens met je directe leidinggevende of het uitzendbureau.
Ik ben vanmiddag bij het uitzendbureau geweest. Degene die ik heb gesproken werkt er nog niet zo lang, dus zij neemt contact op met haar collega die bij het voortgangsgesprek is geweest. Vrijdag word ik teruggebeld over hoe nu verder.

Het is wel moeilijk om dat besluit te nemen, zeker omdat er niet veel is aan andere banen.
pi_118862980
Zo vacaturesites waren weer lekker gevuld. Dus weer 6 7 8 sollicitaties de deur uit!

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2012 20:58:20 ]
  maandag 5 november 2012 @ 20:57:07 #129
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_118865827
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:33 schreef taxibabe het volgende:

Mja als je op MBO niveau betaald wordt zou ik zeker eens een balletje over loonsverhoging opgooien. :P
Hallon!
  maandag 5 november 2012 @ 21:11:08 #130
57497 happyme28
I'm so happy
pi_118866670
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo vacaturesites waren weer lekker gevuld. Dus weer 6 7 8 sollicitaties de deur uit!
^O^
  Moderator / Redactie FP maandag 5 november 2012 @ 21:15:35 #131
Brabo Bastard
pi_118866938
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:04 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Ik ben vanmiddag bij het uitzendbureau geweest. Degene die ik heb gesproken werkt er nog niet zo lang, dus zij neemt contact op met haar collega die bij het voortgangsgesprek is geweest. Vrijdag word ik teruggebeld over hoe nu verder.

Het is wel moeilijk om dat besluit te nemen, zeker omdat er niet veel is aan andere banen.
Voor alles is een oplossing. Ik hoop dat het goed komt! Succes ermee iig!
quote:
Yo go girl!
"Omae wa mou shindeiru."
  FOK!fotograaf maandag 5 november 2012 @ 21:21:47 #132
148247 taxibabe
pi_118867372
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 20:57 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Mja als je op MBO niveau betaald wordt zou ik zeker eens een balletje over loonsverhoging opgooien. :P
Dat gaat niet lukken, lonen liggen vast in de functieschalen..
  maandag 5 november 2012 @ 21:22:20 #133
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_118867405
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:21 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Dat gaat niet lukken, lonen liggen vast in de functieschalen..
Ga dan zeggen dat je voortaan alleen nog maar werk op MBO niveau wil doen. :D
Hallon!
  maandag 5 november 2012 @ 23:07:01 #134
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_118873388
quote:
Niet slecht ... ! Hier vandaag weer 3 sollicitaties op administratieve betrekkingen.
  Moderator / Redactie FP maandag 5 november 2012 @ 23:48:08 #135
Brabo Bastard
pi_118875094
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 23:07 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Niet slecht ... ! Hier vandaag weer 3 sollicitaties op administratieve betrekkingen.
Goed bezig! Ik heb er ook twee de deur uit na telefonisch contact.
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 6 november 2012 @ 00:35:16 #136
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118876179
Jij had toch eigenlijk al een baan Thijs?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_118881967
Ik wil ook nog steeds een nieuwe baan ;(
Gister 50 mensen op LinkedIn een bericht gestuurd, 1 reactie :')
Lekkere connecties weer.
pi_118881997
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 23:07 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Ja die van mij ook allemaal administratief.
Net weer 2 verzonden. Maar de sites zijn nog niet bijgevuld. Dus vanmiddag weer kijken :P
pi_118882217
quote:
Als je zoveel sollicitaties verstuurd, kijk je dan ook nog naar of je het leuk vindt of dat het bedrijf je ligt? Of is dit echt solliciteren om maar aan werk te komen?? Lijkt me moeilijk hoor.

Ik weet nog steeds niet welk voorwerp ik moet meenemen naar mijn voorstelrondje.......
  Moderator dinsdag 6 november 2012 @ 11:28:17 #140
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118882544
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:31 schreef taxibabe het volgende:

[..]

SPOILER
als B4 niets is vul dan niets in, als er wel iets staat dan moet er B4 maal uren per jaar (afgerond op 0 decimalen) in dit vakje komen te staan.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_118883315
quote:
Ik kan het me enigszins moeilijk voorstellen, maar het zal wel komen omdat ik in een lastige regio woon wat dat betreft. Want hier zijn dus helemaal geen vacatures bijgekomen waar ik wat aan heb. Alleen maar technisch, IT-specialistisch en callcenterpersoneel gevraagd. -O-

En van al mijn eerdere sollicitaties heb ik niks meer gehoord. Mijn opties zijn zo goed als uitgeput nu...
pi_118886084
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:53 schreef Balisto het volgende:

[..]

Ik kan het me enigszins moeilijk voorstellen, maar het zal wel komen omdat ik in een lastige regio woon wat dat betreft. Want hier zijn dus helemaal geen vacatures bijgekomen waar ik wat aan heb. Alleen maar technisch, IT-specialistisch en callcenterpersoneel gevraagd. -O-

En van al mijn eerdere sollicitaties heb ik niks meer gehoord. Mijn opties zijn zo goed als uitgeput nu...
welke regio woon je dan?
pi_118886114
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:15 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

welke regio woon je dan?
Groningen.
pi_118886142
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:15 schreef Koningin het volgende:

[..]

Als je zoveel sollicitaties verstuurd, kijk je dan ook nog naar of je het leuk vindt of dat het bedrijf je ligt? Of is dit echt solliciteren om maar aan werk te komen?? Lijkt me moeilijk hoor.

Ik weet nog steeds niet welk voorwerp ik moet meenemen naar mijn voorstelrondje.......
Je sleutelbos (over iedere sleutel kan je wat vertellen en meestal heb je dan een beeld wat voor een persoon erbij hoort, of ze getrouwd zijn, vaak bij de AH bonusshoppen of ze voor hun ouders zorgen etc :))
pi_118886192
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:15 schreef Koningin het volgende:

[..]

De helft omdat ik ze echt leuk vind, de andere helft omdat het MOET. Eind januari loopt mijn WW af, en ik heb geen recht op bijstand, omdat mijn man genoeg verdient.

Van het salaris van mijn man kunnen wij onze vaste lasten betalen. (ben al bezig met veel onnodige dingen aan het opzeggen, loterijen, pathe passen, etc etc) Dus we hebben wel een dak boven ons hoofd. Maar geld voor eten is er dan niet. Dus ik moet zeker een parttime baan hebben voor eind januari ;) (liefst fulltime, maar ik solliciteer op parttime en fulltime)

Edit: ik had op nog meer vacatures kunnen solliciteren, maar niet gedaan omdat de tekst mij niet aansprak. Of het bedrijf TE groot was :) Dus eigenlijk zijn de meeste vacatures die ik echt leuk vind :)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2012 13:22:14 ]
pi_118886229
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:16 schreef Balisto het volgende:

[..]

Groningen.
Ik regio Rotterdam, dus heeeeeeel veel vacatures, maar ook heeeeeel veel sollicitanten ;)
pi_118886307
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:19 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik regio Rotterdam, dus heeeeeeel veel vacatures, maar ook heeeeeel veel sollicitanten ;)
Hier weinig vacatures, maar veel sollicitanten. :')
pi_118886337
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:22 schreef Balisto het volgende:

[..]

Hier weinig vacatures, maar veel sollicitanten. :')
Waarom niet in een callcenter dan? Volgens mij heb je ook vrij veel inbound call centers in Groningen.
pi_118886422
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:23 schreef lost95 het volgende:

[..]

Waarom niet in een callcenter dan? Volgens mij heb je ook vrij veel inbound call centers in Groningen.
Niet iedereen kan op een callcenter werken he ;)
Voor mij zou het helemaal niks zijn, anders had ik inderdaad zo aan de slag gekund :) (gekund.... is dat goed? Beetje vaag staat het)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2012 13:26:44 ]
pi_118886529
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:23 schreef lost95 het volgende:

[..]

Ik heb een soort telefoonangst, kan niet goed met weerstandsgesprekken omgaan. En ook bij inbound heb je te maken met targets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')