abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 november 2012 @ 09:22:31 #51
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_118837958
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:17 schreef tcr het volgende:

[..]

Tja opzich is het voor mij ook een "no-go", maar in mijn leeftijds-categorie is het wat lastiger er eentje te vinden zonder...

Of je komt er een tegen die te graag er een wil en dus bij een fout antwoord je gelijk blocked hahahaha.
Euuh wacht even. Je schrijft toch dat ze 20 is?? Lijkt me dat er genoeg moppies rondlopen van 20 zonder bebe, of ik word echt heel oud.
  maandag 5 november 2012 @ 09:28:29 #52
248821 Rauw.
op je bord.
pi_118838105
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:22 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Euuh wacht even. Je schrijft toch dat ze 20 is?? Lijkt me dat er genoeg moppies rondlopen van 20 zonder bebe, of ik word echt heel oud.
Op de "online-vrijgezelle vrouwen van rond de 20/25"-markt zijn de verhoudingen volgens mij wel 50/50 qua moeders/niet moeders.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 5 november 2012 @ 09:29:38 #53
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118838133
Op knuz ja, maar natuuriljk niet op een site als e-matching.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 5 november 2012 @ 09:36:19 #54
248821 Rauw.
op je bord.
pi_118838281
Want daar zijn ze op hun 20e nog volop aan het studeren.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_118838600
Ik weet niet hoor, doe ff rustig aan, die datingsites vind ik maar niks. Veel vooroordelen ook. Heb nog wel paiq maar zit er bijna nooit op , vind het niks aan :P Zoosk heb ik ook maar alleen om te kijken. Contact leggen lukt toch niet (geen betalend lid).
pi_118838621
Dit weekend een onverwachte date gehad via Pepper. Was ontzettend leuk, volgende date is al gepland en we zien elkaar wel zitten. Ze is uiterlijk niet helemaal volgens mijn verwachting/standaard, maar ik knap er niet op af en verder is ze wel heel erg wat ik zoek, volgens mij.

Ik vind het dan ook erg oppervlakkig om iemand enkel op uiterlijk af te wijzen als het verder helemaal klikt. Andersom heb ik vaker meegemaakt en dat is veel meer een breekpunt.
  maandag 5 november 2012 @ 10:13:45 #57
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118839186
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:49 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik weet niet hoor, doe ff rustig aan, die datingsites vind ik maar niks. Veel vooroordelen ook. Heb nog wel paiq maar zit er bijna nooit op , vind het niks aan :P Zoosk heb ik ook maar alleen om te kijken. Contact leggen lukt toch niet (geen betalend lid).
Jij bent toch niet toevallig dat contact van mij dat niks meer van zich laat horen he? ;)
  maandag 5 november 2012 @ 10:23:23 #58
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_118839408
quote:
wat valt er je dan aan tegen? :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 5 november 2012 @ 10:26:19 #59
242666 BeamofLight
pi_118839482
quote:
Jij was toch juist diegene met die vooroordelen? Dat iedereen alleen maar met jou sprak vanwege je looks of wat was dat laatst?
pi_118840016
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:49 schreef Mystikvm het volgende:

Ik vind het dan ook erg oppervlakkig om iemand enkel op uiterlijk af te wijzen als het verder helemaal klikt. Andersom heb ik vaker meegemaakt en dat is veel meer een breekpunt.
Iets kan in mijn optiek niet 'helemaal klikken' als het uiterlijk niet goed zit.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  maandag 5 november 2012 @ 10:46:37 #61
12621 tcr
*nix 4ever
pi_118840083
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:22 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ik ben de 20 al een hele tijd voorbij... Ik zit in de 30+ pool. Je haalt me door elkaar met een andere 'poster'.
pi_118840168
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:44 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Iets kan in mijn optiek niet 'helemaal klikken' als het uiterlijk niet goed zit.
Ja, dat zou kunnen, maar ik zou me niet schamen om hiermee over straat te gaan. Ze voldoet gewoon niet aan mijn normale standaard, maar dat kan ook komen omdat ik de lat te hoog leg.
  maandag 5 november 2012 @ 11:17:11 #63
242666 BeamofLight
pi_118840929
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:46 schreef tcr het volgende:

[..]

Ik ben de 20 al een hele tijd voorbij... Ik zit in de 30+ pool. Je haalt me door elkaar met een andere 'poster'.
Sorry, verkeerde gequote. Moest rauw zijn.
pi_118841837
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:49 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ja, dat zou kunnen, maar ik zou me niet schamen om hiermee over straat te gaan. Ze voldoet gewoon niet aan mijn normale standaard, maar dat kan ook komen omdat ik de lat te hoog leg.
Maar na een tijd ben je er toch snel op uitgekeken en bij een ruzie ga je je dan irriteren dat ze eigenlijk niet jouw type is qua uiterlijk.
pi_118842040
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:49 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je niet schamen om naast iemand over straat te lopen of iemand woest aantrekkelijk vinden zijn natuurlijk wel 2 verschillende dingen... Ik bedoel, je kunt iemand aantrekkelijk vinden die niet je type is, maar door het gebrek aan enthousiasme over haar uiterlijk vraag ik me af of je haar echt leuk vindt of dat je gewoon niet oppervlakkig wilt zijn?
Sarcasme. Herken het.
pi_118842057
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 11:45 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Maar na een tijd ben je er toch snel op uitgekeken en bij een ruzie ga je je dan irriteren dat ze eigenlijk niet jouw type is qua uiterlijk.
Dat weet ik niet. Nogmaals, ik vind haar absoluut niet onaantrekkelijk. Het klinkt raar, maar ik ben 'beter' gewend als het om relatiemateriaal gaat, als je puur naar uiterlijkheden alleen kijkt. Maar daar mankeert innerlijk altijd wel wat aan wat mij heel snel gaat irriteren. Nu tref ik iemand waarbij alle seinen op groen springen, behalve uiterlijk. Die staat op oranje.

Ik ben een persoon die meestal na een eerste date een heel boekje vol kan schrijven met mogelijke breekpunten. Als dit het 'beste' en het enige is wat ik nu kan verzinnen dan scoort ze al hoger dan alle andere dates en relaties die ik tot op heden heb gehad.

Vandaar dat ik zeker nog door wil daten om te kijken of het zo positief blijft. Ik ben in elk geval blij dat er na al die dates en scharrels een soort van 'potentieeltje' uit komt rollen. Het bestaat dus toch.
pi_118842131
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je niet schamen om naast iemand over straat te lopen of iemand woest aantrekkelijk vinden zijn natuurlijk wel 2 verschillende dingen... Ik bedoel, je kunt iemand aantrekkelijk vinden die niet je type is, maar door het gebrek aan enthousiasme over haar uiterlijk vraag ik me af of je haar echt leuk vindt of dat je gewoon niet oppervlakkig wilt zijn?
Nee, ik vind haar wel leuk. Als ik iemand maar 'zo-zo' vind dan wil ik nog wel een keer afspreken maar dan maakt het me niet veel uit of het volgende week is of over twee weken. Nu moet ik een paar dagen wachten door volle agenda's en daar baal ik toch wel een beetje van.

Maar goed, eerlijk is eerlijk. Toen ik haar zag was ik niet op slag verliefd ofzo. Maar ik begon haar gaandeweg de date wel steeds leuker te vinden.
pi_118842149
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ben in elk geval blij dat er na al die dates en scharrels een soort van 'potentieeltje' uit komt rollen.
Verkapte ziemijeensdehosselkoningzijn-post!
Sarcasme. Herken het.
pi_118842206
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee, ik vind haar wel leuk. Als ik iemand maar 'zo-zo' vind dan wil ik nog wel een keer afspreken maar dan maakt het me niet veel uit of het volgende week is of over twee weken. Nu moet ik een paar dagen wachten door volle agenda's en daar baal ik toch wel een beetje van.

Maar goed, eerlijk is eerlijk. Toen ik haar zag was ik niet op slag verliefd ofzo. Maar ik begon haar gaandeweg de date wel steeds leuker te vinden.
Nou dan hopen we gewoon op het beste voor je natuurlijk! Uiterlijk is voor mij wel altijd een breekpunt geweest. Ik bedoel, je moet het er wel op kunnen en dan niet zo van "vlag eroverheen en gaan voor het vaderland".
Sarcasme. Herken het.
pi_118842207
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Verkapte ziemijeensdehosselkoningzijn-post!
Geloof me, voor een echte hosselkoning is mijn date-naar-neuken-conversieratio toch echt beschamend laag ;) Ik ben geen Adonis, helaas ;(
pi_118842261
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:56 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nou dan hopen we gewoon op het beste voor je natuurlijk! Uiterlijk is voor mij wel altijd een breekpunt geweest. Ik bedoel, je moet het er wel op kunnen en dan niet zo van "vlag eroverheen en gaan voor het vaderland".
Zak over het hoofd is ook wel heel overdreven :') Als ik mijzelf er echt niet bovenop zie liggen dan gaat het gewoon niet gebeuren. Nee, ik vind haar wel aantrekkelijk, anders was het ook nooit van een date gekomen.

Het zal wel zijn dat ik gewend ben om altijd iets te zeiken te hebben en dat ik dan maar hiermee kom.
pi_118842286
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:58 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Zak over het hoofd is ook wel heel overdreven :') Als ik mijzelf er echt niet bovenop zie liggen dan gaat het gewoon niet gebeuren. Nee, ik vind haar wel aantrekkelijk, anders was het ook nooit van een date gekomen.

Het zal wel zijn dat ik gewend ben om altijd iets te zeiken te hebben en dat ik dan maar hiermee kom.
Naja, aan de andere kant, als dit alles is wat je te zeiken hebt dan valt het ook nog wel mee ;)
Sarcasme. Herken het.
  maandag 5 november 2012 @ 12:06:12 #73
242666 BeamofLight
pi_118842600
Nou ik snap het wel hoor. Of eigenlijk niet. Als ze uiterlijk-technisch niet klopt, dan geen relatiemateriaal. Al klopt de rest wel. Noem het kortzichtig/oppervlakkig. Ik moet er toch langslopen.
  maandag 5 november 2012 @ 12:08:14 #74
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118842680
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:06 schreef BeamofLight het volgende:
Nou ik snap het wel hoor. Of eigenlijk niet. Als ze uiterlijk-technisch niet klopt, dan geen relatiemateriaal. Al klopt de rest wel. Noem het kortzichtig/oppervlakkig. Ik moet er toch langslopen.
Naast lopen. Langslopen is geen probleem lijkt me ;)

Maar er is een mooi grijs gebied tussen (voor mij dan) ik word er niet nat van of ik schaam me voor hem.
En als het zo'n grijs gebied is, dan kan het dus beide kanten nog op. Dan kan het uiterlijk nog een stuk mooier worden in je ogen omdat je de persoon steeds leuker vindt. Of het wordt minder en het gaat je tegenstaan.

Maar dat heeft altijd wel een tweede date nodig.
  maandag 5 november 2012 @ 12:10:59 #75
242666 BeamofLight
pi_118842778
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Naast lopen. Langslopen is geen probleem lijkt me ;)

Maar er is een mooi grijs gebied tussen (voor mij dan) ik word er niet nat van of ik schaam me voor hem.
En als het zo'n grijs gebied is, dan kan het dus beide kanten nog op. Dan kan het uiterlijk nog een stuk mooier worden in je ogen omdat je de persoon steeds leuker vindt. Of het wordt minder en het gaat je tegenstaan.

Maar dat heeft altijd wel een tweede date nodig.
Nee. Als je het nu niks vindt dan later ook niet. Dit gaat je op een gegeven moment tegenstaan. Jezelf dus niet voor de gek houden, I say.

Maar ik ben hier misschien wel heel erg in. In al dat soort dingen trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')