Eens. Ik vind zelfspot ook enorm aantrekkelijk. Gezonde zelfspot danquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik vind het één van de beste vormen van humor en het relativeert zo lekker
Moet je wel kunnen overbrengen natuurlijk, altijd een kans dat je volledig verkeerd begrepen wordt en juist als een triest geval wordt gezien
Geef geen fuck en wees niet zo uitkomst gericht. Ga er vanuit dat ze je al leuk vind. Als je er al als een lulletje rozenwater naartoe gaat, is de kans groot dat ze je ook zo ziet. Vrouwen nemen je gevoel, dus doe wat aan die onzekere houding.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:27 schreef Idioteque het volgende:
Ik ben 28 en heb het al zo lang ik het me kan herinneren. Misschien heeft het inderdaad met ervaring te maken. Ik heb niet veel dates gehad en misschien komt het daar dan door.
Ik had dit ook met sollicitatiegesprekken voorheen, maar dat is helemaal weg doordat ik dat op een andere manier ben gaan aanpakken. Nu ik er zo over nadenk is dat waarschijnlijk ook wat ik met dates moet doen. Ik wil te graag dat het een succes wordt, ongeacht of het een perfecte match is of niet.
Van te voren eerst bellen lijkt me in ieder geval wel een erg goed idee. De stap tussen whatsapp/chat en ontmoeting is toch best groot. Door eerst even te bellen krijg je al een betere indruk van hoe die persoon echt is. Ook hoe de zinnen die ze schrijft nou eigenlijk bedoelt (je kan een zin op veel verschillende manieren/tonen lezen).
Bij een eerste date ben ik wat terughoudend. Ik maak bijvoorbeeld niet zo snel een sarcastische opmerking o.i.d. omdat ik bang ben dat het verkeerd wordt begrepen. En zo zijn er nog wel een paar dingetjes. Dit soort dingen kunnen denk ik goed verholpen worden door eerst te bellen of door me simpelweg niet van te voren al druk te maken over hoe de reactie eventueel zou kunnen zijn. Ik hou altijd iets te veel rekening met de 'worst case scenario'.
quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 23:33 schreef Andromache het volgende:
[..]
Was gezellig, paar uurtjes zitten te kletsen. Hij ziet er goed uit, denkt na over de dingen des levens en is ook grappig. Ja, graag nog een keer.
Ik kom niet, ik hou niet van meetsquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:01 schreef eefje801 het volgende:
****Newsflash*****
Het zou leuk zijn als er nog wat meer dames op de aankomende meet zijn, hoe zit het met Andromache en Minthy bijvoorbeeld? Hebben jullie zin om te komen? De meet staat gepland op zaterdag 24 november (zie ook OP)
****Newsflash******
[..]
[..]
En ook niet van eten? Zo laagdrempelig vind je het nergens hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kom niet, ik hou niet van meets![]()
Wel tof dat je het vraagt![]()
Ligt eraan of de date leuk genoeg is. En ik zou niet 4 uur in de auto/trein gaan zitten voor alleen een drankje. Heb wel eens totaal 6 uur gereisd voor een dagje-efteling-date...en die was het wel waard!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:32 schreef xApples het volgende:
Is dat voor jullie een big issue? De afstand?
Haha hij woonde in Utrechtquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef An_awesome_wave het volgende:
Als ze echt 'the one' is dan interesseert afstand met niet zoveel. Binnen Nederland valt het sowieso wel mee, helemaal als je in Utrecht woont.
Sommige mannen waarderen het juist enorm, sommige vinden het prettiger om zelf het eerste initiatief te nemen. Maar natuurlijk kan het op een dating-site. In het ergste geval krijg je niks terug...maar dat hoort erbij, weet je ook hoe de meeste mannen zich voelenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef xApples het volgende:
Maarre om nog een paar irritante vragen te stellen,
ik vind het een beetje apart om jongens/mannen berichtjes enz.
te sturen. Irl stap ik al nooit op iemand af omdat ik gewend ben
(wauw dit gaat beroerd overkomen) dat ze wel naar mij toekomen..
Maar op een dating site is dat best wel iets dat kan toch.. ?
(ja sorry ik ben niet zo ervaren)
Volgens mij is dit juist wel handig op een site als Pepper. Ik weet niet zeker of jouw matches ook jou als match hebben (beetje rare zinquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef xApples het volgende:
Oh, ik ben dol op eten! Zag al foto's op FB van de meest lekkere gerechtenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En ook niet van eten? Zo laagdrempelig vind je het nergens hoor
Tuurlijk!Je ziet de foto's wel op de facebookgroep verschijnen dan
Als er meer dames zijn: aanmelden bij Perzephone of mij
een vrouw die de 1e zet doet, heeft bij mij juist een streepje voor. En verder wat Sekhmet schrijf... het ergste is dat je geen berichtje terug krijgt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef xApples het volgende:
ja leuk, hangt er wel van af waar het is. en waar vind ik de facebook-pagina?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:01 schreef eefje801 het volgende:
****Newsflash*****
Het zou leuk zijn als er nog wat meer dames op de aankomende meet zijn, hoe zit het met Andromache en Minthy bijvoorbeeld? Hebben jullie zin om te komen? De meet staat gepland op zaterdag 24 november (zie ook OP)
****Newsflash******
[..]
[..]
Kun je mij even een dm of pm voor sturen. Tis in Amersfoort. Leuk!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:24 schreef Andromache het volgende:
[..]
ja leuk, hangt er wel van af waar het is. en waar vind ik de facebook-pagina?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |