Ik ook met een van 23 !!. Zullen we elkaar aanraken??quote:Op zondag 4 november 2012 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
Ik was gisteren met een dame van 23. De oudste tot nu toe.
Wie wil mij aanraken? Mag ook beneden de gordel.
Je hebt 'm er zeker alleen maar lafjes tegenaan gehangenquote:Op zondag 4 november 2012 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
Ik was gisteren met een dame van 23. De oudste tot nu toe.
Wie wil mij aanraken? Mag ook beneden de gordel.
Ja heb hem helaas te vaak nodig. Lijk wel een emotioneel wrak af en toequote:Op zondag 4 november 2012 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat ik hem wel kon maken![]()
Maar we staan altijd voor je klaar als je een dagboek nodig hebt hoor
Goed plan.quote:Op zondag 4 november 2012 22:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik ook met een van 23 !!. Zullen we elkaar aanraken??
Niet eens. Meer door de broek vegen. Mijn geslacht tegen spijkerstof tegen zachte zijde tegen haar geslacht. Je kent het werk.quote:Op zondag 4 november 2012 22:07 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Je hebt 'm er zeker alleen maar lafjes tegenaan gehangen
Ach, iedereen heeft weleens wat shit. De een kropt het liever op, de ander praat er liever over en weer een ander schrijft het liever van zich af..prima toch.quote:Op zondag 4 november 2012 22:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja heb hem helaas te vaak nodig. Lijk wel een emotioneel wrak af en toe.
Had hem misschien zelf ook wel gemaakt
Ja idd, ik speel meer casual, care niet zo superveel om per sé winnen ofzo. Vind friendlies veel leukerquote:Op zondag 4 november 2012 22:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]DAt is wel best slecht, maar ik speel ook wel serieus om te winnen. Geen fouten maken enzo.
quote:Op zondag 4 november 2012 22:08 schreef Fuszy het volgende:
Ja heb hem helaas te vaak nodig. Lijk wel een emotioneel wrak af en toe.
quote:Op zondag 4 november 2012 22:09 schreef poker4lifee het volgende:
Beelden van kleine GJE gevonden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha die kop ookquote:Op zondag 4 november 2012 22:09 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
''HERE YOU CAN HAVE IT ALL MONEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH''quote:Op zondag 4 november 2012 22:09 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
Die is kapot hierquote:Op zondag 4 november 2012 22:10 schreef Lindgren. het volgende:
haha gje lekker voetballen
[ afbeelding ]
van funnyjunk kunde nie hotlinken jongeuhquote:Op zondag 4 november 2012 22:10 schreef Lindgren. het volgende:
haha gje lekker voetballen
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
van funnyjunk kunde nie hotlinken jongeuh
Ik heb vidjoos van mezelf in blote pen0r met al m'n buurmeisjes in bad. Toen rolde ik al smooth.quote:Op zondag 4 november 2012 22:11 schreef vandermar het volgende:
Ik kijk weleens films van mijzelf. Mijn ouders vonden het leuk zodat ik later kon zien wat voor zorgeloos leven ik had.
Ik mis die tijd
Maakt puussie dan,quote:
Gok op een gifjequote:
Ik recycle hem even:quote:
Photo lapse ervan makenquote:
Neequote:Op zondag 4 november 2012 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
http://static.fjcdn.com/gifs/Fat_a92df9_1485876.gif
Kun je 'm zo wel zien?
Nee, redirect naar funnyjunkquote:Op zondag 4 november 2012 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
http://static.fjcdn.com/gifs/Fat_a92df9_1485876.gif
Kun je 'm zo wel zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |