Nou ja het zal je verbazen hoe vaak het gebeurdquote:

Dat ligt aan jezelf. Dames zijn vaak veel gezelliger in mijn optiek om mee te praten dan mannen, de gesprekken lopen bij mij daar ook meestal vloeiender.quote:Op zondag 4 november 2012 23:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, stukken moeilijker. Alles gaat moeilijker en ongemakkelijker.

Bij deze beweer dat voor mij persoonlijk het tegendeel waar is. Met de meeste vrouwen heb ik vrij weinig maar als ik er geen praatje mee maak dan zou ik dat ook niet kunnen weten.quote:Op maandag 5 november 2012 11:51 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat ligt aan jezelf. Dames zijn vaak veel gezelliger in mijn optiek om mee te praten dan mannen, de gesprekken lopen bij mij daar ook meestal vloeiender.

Dat is natuurlijk heel goed mogelijk, maar dat ligt natuurlijk aan jezelf (niet persé negatief) en niet persé aan het vrouwelijk volk.quote:Op maandag 5 november 2012 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bij deze beweer dat voor mij persoonlijk het tegendeel waar is. Met de meeste vrouwen heb ik vrij weinig maar als ik er geen praatje mee maak dan zou ik dat ook niet kunnen weten.

Ik zette er dan ook persoonlijk bij. Zelf ben ik vrij kieskeurig en haak ik bij de meeste vrouwen al vrij snel af. Echter het punt waar ik op doel is dat wanneer ik geen praatje maak ik dit niet zou weten.quote:Op maandag 5 november 2012 14:33 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk heel goed mogelijk, maar dat ligt natuurlijk aan jezelf (niet persé negatief) en niet persé aan het vrouwelijk volk.
Bedoeling was meer om het wat meer in perspectief te zetten.

Ben zelf ook vrij kieskeurig, maar daarnaast heb ik wel een aantal vriendinnen waar ik erg goed mee kan opschieten alleen niet als relatiemateriaal zie. Af en toe willen ze dan wat meer, maar dan komen ze er al snel achter dat ik ze in de friendzone heb gedeponeerd.quote:Op maandag 5 november 2012 15:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zette er dan ook persoonlijk bij. Zelf ben ik vrij kieskeurig en haak ik bij de meeste vrouwen al vrij snel af. Echter het punt waar ik op doel is dat wanneer ik geen praatje maak ik dit niet zou weten.

Misschien probeert hij een nieuwe versiertrucopening.. hij heeft direct je aandacht/beet zo te zienquote:

Nou om het maar een beetje on-topic te houden dan.quote:Op maandag 5 november 2012 15:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Misschien probeert hij een nieuwe versiertrucopening.. hij heeft direct je aandacht/beet zo te zien

Ligt eraan hoe je je scorelijst bijhoudt. Gaat het om het aantal uiteindelijke dates dat mislukt is dan scoor ik best goed, slechts 2 dates van de 12 zijn geeindigd met niks.quote:Op zondag 4 november 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou geen score lijst bij, daar word ik depri van
 )
 )

Fout. Die dames hebben vriendinnen die misschien weer vrijgezel zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 00:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was de hele dag weg manMaar geen leuke dames tegengekomen. Mja een paar met hun vriend, dus daar heb je verder niet veel aan
 .
. .
.

Dat weet ik wel, maar ik ga me niet bemoeien met stelletjes die te druk met zichzelf bezig zijnquote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fout. Die dames hebben vriendinnen die misschien weer vrijgezel zijn..
Niet alleen maar aanpappen omdat je een relatie wil, aanpappen omdat het leuk is en omdat je iemand oprecht wil leren kennen. Hoe meer mensen je leert kennen hoe groter de kans dat je een vrijgezel tegen het lijf loopt of dat 1 van de dames vrijgezel word.

Ik heb een keer een date geregeld voor een vriend van mij met een vriendin van mijn (toenmalige) vriendin. Dat ging niet helemaal volgens plan, die vriendin zat meer met mij te flirten dan met die vriend van mequote:Op maandag 5 november 2012 16:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar ik ga me niet bemoeien met stelletjes die te druk met zichzelf bezig zijn
Overigens heb ik wel 2 keer een dame leren kennen via vriendinnen hoor, maar dat heeft slechts geresulteerd in weer een afwijzing
Of ik kom die andere vriendinnen maar 1 keer tegen, waarna ik ze nooit meer zie. En ik ben dus niet zo'n type die op 1 avond zichzelf interessant genoeg weet over te laten komen om gelijk daarna iets af te spreken...
 Gevolg: vriend niet blij, mijn vriendin boos op mij en andere vriendin nog steeds single
 Gevolg: vriend niet blij, mijn vriendin boos op mij en andere vriendin nog steeds single  

Zul je net zien jaquote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een date geregeld voor een vriend van mij met een vriendin van mijn (toenmalige) vriendin. Dat ging niet helemaal volgens plan, die vriendin zat meer met mij te flirten dan met die vriend van meGevolg: vriend niet blij, mijn vriendin boos op mij en andere vriendin nog steeds single

Ze hebben teveel aanbod van jongens daar. Hoeven ze geen moeite te doen. Worden ze zo saai als een druif van. Dat is het wel zo'n beetjequote:Op maandag 5 november 2012 16:07 schreef kree het volgende:
[..]
Nou om het maar een beetje on-topic te houden dan.
Mijn versier pogingen beperken zich tot paiq op het moment.
En dat snap ik dan niet, zit je uurtje beetje te chatten ofzo met een meid, allemaal heel gezellig en leuk.
Ok dan is het een keer van ok we kappen, ja was gezellig blabla.
Volgende dag offline ofzo, dus stel ik een simpele vraag of iets over waar we het over hadden.
Niks terug.
Ok dan zijn ze weer een keer online en dan lukt een gesprekje best, maar oh oh wat zijn ze passief allemaal daar, je moet echt gewoon vaak je best doen om een gesprekje op gang te houden door maar te blijven vragen.
Dan denk ik kan zo'n meid niet zelf eens wat vragen ofzo???
Tis meer dat ik echt een soort van opzetje moet geven door iets te vertellen waar ze makkelijk wat over kunnen vragen.
Er zijn trouwens wel uitzonderingen, en die had ik laatst maar dat was er 1 waarmee ik echt botste qua ideeen enzo, nog leuk om daar dan een beetje met elkaar over te discussiëren trouwens.
Maar ik wist al na regel 10 dat dat noooooooooit wat zou worden hahaha

Paiq heb ik ook nooit goede ervaringen mee gehad. Teveel aanbod en te oppervlakkig. Meeste succes heb ik via knuz gehad en via internetfora over zweverige dingenquote:Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ze hebben teveel aanbod van jongens daar. Hoeven ze geen moeite te doen. Worden ze zo saai als een druif van. Dat is het wel zo'n beetje
 (helpt als je daar zelf ook in geinteresseerd bent, veel vrouwen die into paganisme, hekserij en esoterie tc geinteresseerd zijn en weinig mannen
 (helpt als je daar zelf ook in geinteresseerd bent, veel vrouwen die into paganisme, hekserij en esoterie tc geinteresseerd zijn en weinig mannen  )
 )

Ah ja net zoals dingen als vampirefreaks e.d. Eigenlijk zijn daar wel de spontanere mensen maar ja je moet ervan houdenquote:Op maandag 5 november 2012 16:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Paiq heb ik ook nooit goede ervaringen mee gehad. Teveel aanbod en te oppervlakkig. Meeste succes heb ik via knuz gehad en via internetfora over zweverige dingen(helpt als je daar zelf ook in geinteresseerd bent, veel vrouwen die into paganisme, hekserij en esoterie tc geinteresseerd zijn en weinig mannen
)

I love it !quote:Op maandag 5 november 2012 16:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ah ja net zoals dingen als vampirefreaks e.d. Eigenlijk zijn daar wel de spontanere mensen maar ja je moet ervan houden

Dit ja. Ik heb me ooit eens ingeschreven op paiq, en heb er misschien 3 keer gekeken. En dat word je overladen met nieuwe contacten, fotobewonderaars en van die speeddate verzoeken. Dan geef je soms 1 of 2 jongens een kans, maar ik ben zelf nogal snel afgekickt in zulke "chatdates". Altijd dezelfde standaard vragen, en meestal was ik het al na 5 zinnen zat zodra ik erachter kwam dat ze simpel volk waren "eeejjjj, hoest". Of omdat ik gewoon geen zin had om weer dezelfde dingen te moeten vertellen.quote:Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ze hebben teveel aanbod van jongens daar. Hoeven ze geen moeite te doen. Worden ze zo saai als een druif van. Dat is het wel zo'n beetje

Ik dans eigenlijk alleen als ik aangeschoten ben en als ik aangeschoten ben vind ik vrouwen niet zo heel boeiend.quote:Op maandag 5 november 2012 01:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
Weet je, ik was laatst nog afgewezen door iemand waar ik op verliefd was, niets is kutter dan dat, maar daar moet je je overheen zetten. Meestal als ik in de club ben begint het niet eens met praten, vaak begint het met dansen, dan wordt er soms iets gezegd, en anders gaat het over tot zoenen etc. .
Probeer het eens met dansen, hoef je ook niet bang te zijn dat je wat verkeerd zegt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |