abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 november 2012 @ 11:07:47 #151
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118840640
Ik ben een paar maanden terug ook nog afgewezen door een meisje waar ik stiekem verliefd op was. Leuk? Nee. Nu heeft ze een ander vriendje. Maar ben heel blij dat ik tijdig een poging heb gewaagd. Anders was het nog veel zuurder geweest.
  maandag 5 november 2012 @ 11:08:30 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118840660
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:04 schreef AlexanderC het volgende:
Overdreven zeg :')
Nou ja het zal je verbazen hoe vaak het gebeurd :o
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 5 november 2012 @ 11:39:08 #153
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118841619
Afgewezen worden we allemaal wel een keer. Gewoon zorgen dat het gebeurd als je drank op hebt en meiden probeert te versieren tijdens uitgaan. Een afwijzing bij een meid waar je echt wat mee wil lijkt me kut. Gewoon eerst oefenen op meiden die wat minder uitmaken (beetje voor het zoenen e.d.) en dan is de afwijzing ook minder erg. Niet teveel druk op zetten
we dan
  maandag 5 november 2012 @ 11:51:47 #154
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118842044
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:43 schreef benzin het volgende:

[..]

Ja, stukken moeilijker. Alles gaat moeilijker en ongemakkelijker.
Dat ligt aan jezelf. Dames zijn vaak veel gezelliger in mijn optiek om mee te praten dan mannen, de gesprekken lopen bij mij daar ook meestal vloeiender.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_118848156
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:51 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat ligt aan jezelf. Dames zijn vaak veel gezelliger in mijn optiek om mee te praten dan mannen, de gesprekken lopen bij mij daar ook meestal vloeiender.
Bij deze beweer dat voor mij persoonlijk het tegendeel waar is. Met de meeste vrouwen heb ik vrij weinig maar als ik er geen praatje mee maak dan zou ik dat ook niet kunnen weten.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  maandag 5 november 2012 @ 14:33:35 #156
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118848240
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2012 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Bij deze beweer dat voor mij persoonlijk het tegendeel waar is. Met de meeste vrouwen heb ik vrij weinig maar als ik er geen praatje mee maak dan zou ik dat ook niet kunnen weten.
Dat is natuurlijk heel goed mogelijk, maar dat ligt natuurlijk aan jezelf (niet persé negatief) en niet persé aan het vrouwelijk volk.

Bedoeling was meer om het wat meer in perspectief te zetten.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_118849551
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:33 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk heel goed mogelijk, maar dat ligt natuurlijk aan jezelf (niet persé negatief) en niet persé aan het vrouwelijk volk.

Bedoeling was meer om het wat meer in perspectief te zetten.
Ik zette er dan ook persoonlijk bij. Zelf ben ik vrij kieskeurig en haak ik bij de meeste vrouwen al vrij snel af. Echter het punt waar ik op doel is dat wanneer ik geen praatje maak ik dit niet zou weten.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  maandag 5 november 2012 @ 15:33:26 #158
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118850396
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2012 15:10 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik zette er dan ook persoonlijk bij. Zelf ben ik vrij kieskeurig en haak ik bij de meeste vrouwen al vrij snel af. Echter het punt waar ik op doel is dat wanneer ik geen praatje maak ik dit niet zou weten.
Ben zelf ook vrij kieskeurig, maar daarnaast heb ik wel een aantal vriendinnen waar ik erg goed mee kan opschieten alleen niet als relatiemateriaal zie. Af en toe willen ze dan wat meer, maar dan komen ze er al snel achter dat ik ze in de friendzone heb gedeponeerd.

Kieskeurigheid sluit dus niet persé goed contact met dames uit.
pi_118850921
goeie middag :)
Do what you love, love what you do!
  maandag 5 november 2012 @ 15:52:34 #160
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118851093
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:48 schreef kree het volgende:
goeie middag :)
Tis geen SC
  maandag 5 november 2012 @ 15:54:53 #161
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118851179
quote:
4s.gif Op maandag 5 november 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tis geen SC
Misschien probeert hij een nieuwe versiertrucopening.. hij heeft direct je aandacht/beet zo te zien ;)
we dan
pi_118851425
quote:
4s.gif Op maandag 5 november 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tis geen SC
Owh oeps :)
Oude gewoonte sorry
pi_118851698
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2012 15:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Misschien probeert hij een nieuwe versiertrucopening.. hij heeft direct je aandacht/beet zo te zien ;)
Nou om het maar een beetje on-topic te houden dan.
Mijn versier pogingen beperken zich tot paiq op het moment.

En dat snap ik dan niet, zit je uurtje beetje te chatten ofzo met een meid, allemaal heel gezellig en leuk.
Ok dan is het een keer van ok we kappen, ja was gezellig blabla.
Volgende dag offline ofzo, dus stel ik een simpele vraag of iets over waar we het over hadden.
Niks terug.
Ok dan zijn ze weer een keer online en dan lukt een gesprekje best, maar oh oh wat zijn ze passief allemaal daar, je moet echt gewoon vaak je best doen om een gesprekje op gang te houden door maar te blijven vragen.

Dan denk ik kan zo'n meid niet zelf eens wat vragen ofzo???
Tis meer dat ik echt een soort van opzetje moet geven door iets te vertellen waar ze makkelijk wat over kunnen vragen.

Er zijn trouwens wel uitzonderingen, en die had ik laatst maar dat was er 1 waarmee ik echt botste qua ideeen enzo, nog leuk om daar dan een beetje met elkaar over te discussiëren trouwens.

Maar ik wist al na regel 10 dat dat noooooooooit wat zou worden hahaha :P
  maandag 5 november 2012 @ 16:22:24 #164
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_118852358
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik hou geen score lijst bij, daar word ik depri van :')
Ligt eraan hoe je je scorelijst bijhoudt. Gaat het om het aantal uiteindelijke dates dat mislukt is dan scoor ik best goed, slechts 2 dates van de 12 zijn geeindigd met niks.
In de aanloop naar dates zijn er altijd wel wat meer afgevallen bij bv internetdaten is denk ik ongeveer een kwart ofzo geeindigd in uiteindelijke dates. De rest is bij het msnen ed afgevallen (of ik voor hun :P )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_118852730
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 00:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik was de hele dag weg man :') Maar geen leuke dames tegengekomen. Mja een paar met hun vriend, dus daar heb je verder niet veel aan :')
Fout. Die dames hebben vriendinnen die misschien weer vrijgezel zijn. :).

Niet alleen maar aanpappen omdat je een relatie wil, aanpappen omdat het leuk is en omdat je iemand oprecht wil leren kennen. Hoe meer mensen je leert kennen hoe groter de kans dat je een vrijgezel tegen het lijf loopt of dat 1 van de dames vrijgezel word :).
pi_118853437
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Fout. Die dames hebben vriendinnen die misschien weer vrijgezel zijn. :).

Niet alleen maar aanpappen omdat je een relatie wil, aanpappen omdat het leuk is en omdat je iemand oprecht wil leren kennen. Hoe meer mensen je leert kennen hoe groter de kans dat je een vrijgezel tegen het lijf loopt of dat 1 van de dames vrijgezel word :).
Dat weet ik wel, maar ik ga me niet bemoeien met stelletjes die te druk met zichzelf bezig zijn ;)

Overigens heb ik wel 2 keer een dame leren kennen via vriendinnen hoor, maar dat heeft slechts geresulteerd in weer een afwijzing :')

Of ik kom die andere vriendinnen maar 1 keer tegen, waarna ik ze nooit meer zie. En ik ben dus niet zo'n type die op 1 avond zichzelf interessant genoeg weet over te laten komen om gelijk daarna iets af te spreken...
  maandag 5 november 2012 @ 16:45:54 #167
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_118853541
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat weet ik wel, maar ik ga me niet bemoeien met stelletjes die te druk met zichzelf bezig zijn ;)

Overigens heb ik wel 2 keer een dame leren kennen via vriendinnen hoor, maar dat heeft slechts geresulteerd in weer een afwijzing :')

Of ik kom die andere vriendinnen maar 1 keer tegen, waarna ik ze nooit meer zie. En ik ben dus niet zo'n type die op 1 avond zichzelf interessant genoeg weet over te laten komen om gelijk daarna iets af te spreken...
Ik heb een keer een date geregeld voor een vriend van mij met een vriendin van mijn (toenmalige) vriendin. Dat ging niet helemaal volgens plan, die vriendin zat meer met mij te flirten dan met die vriend van me :') Gevolg: vriend niet blij, mijn vriendin boos op mij en andere vriendin nog steeds single :')
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_118853636
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik heb een keer een date geregeld voor een vriend van mij met een vriendin van mijn (toenmalige) vriendin. Dat ging niet helemaal volgens plan, die vriendin zat meer met mij te flirten dan met die vriend van me :') Gevolg: vriend niet blij, mijn vriendin boos op mij en andere vriendin nog steeds single :')
Zul je net zien ja :')
  maandag 5 november 2012 @ 16:49:15 #169
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118853692
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:07 schreef kree het volgende:

[..]

Nou om het maar een beetje on-topic te houden dan.
Mijn versier pogingen beperken zich tot paiq op het moment.

En dat snap ik dan niet, zit je uurtje beetje te chatten ofzo met een meid, allemaal heel gezellig en leuk.
Ok dan is het een keer van ok we kappen, ja was gezellig blabla.
Volgende dag offline ofzo, dus stel ik een simpele vraag of iets over waar we het over hadden.
Niks terug.
Ok dan zijn ze weer een keer online en dan lukt een gesprekje best, maar oh oh wat zijn ze passief allemaal daar, je moet echt gewoon vaak je best doen om een gesprekje op gang te houden door maar te blijven vragen.

Dan denk ik kan zo'n meid niet zelf eens wat vragen ofzo???
Tis meer dat ik echt een soort van opzetje moet geven door iets te vertellen waar ze makkelijk wat over kunnen vragen.

Er zijn trouwens wel uitzonderingen, en die had ik laatst maar dat was er 1 waarmee ik echt botste qua ideeen enzo, nog leuk om daar dan een beetje met elkaar over te discussiëren trouwens.

Maar ik wist al na regel 10 dat dat noooooooooit wat zou worden hahaha :P
Ze hebben teveel aanbod van jongens daar. Hoeven ze geen moeite te doen. Worden ze zo saai als een druif van. Dat is het wel zo'n beetje
we dan
  maandag 5 november 2012 @ 16:53:41 #170
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_118853883
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ze hebben teveel aanbod van jongens daar. Hoeven ze geen moeite te doen. Worden ze zo saai als een druif van. Dat is het wel zo'n beetje
Paiq heb ik ook nooit goede ervaringen mee gehad. Teveel aanbod en te oppervlakkig. Meeste succes heb ik via knuz gehad en via internetfora over zweverige dingen :P (helpt als je daar zelf ook in geinteresseerd bent, veel vrouwen die into paganisme, hekserij en esoterie tc geinteresseerd zijn en weinig mannen :P )
  maandag 5 november 2012 @ 16:59:49 #171
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118854159
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:53 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Paiq heb ik ook nooit goede ervaringen mee gehad. Teveel aanbod en te oppervlakkig. Meeste succes heb ik via knuz gehad en via internetfora over zweverige dingen :P (helpt als je daar zelf ook in geinteresseerd bent, veel vrouwen die into paganisme, hekserij en esoterie tc geinteresseerd zijn en weinig mannen :P )
Ah ja net zoals dingen als vampirefreaks e.d. Eigenlijk zijn daar wel de spontanere mensen maar ja je moet ervan houden :P
we dan
  maandag 5 november 2012 @ 17:01:30 #172
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_118854231
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ah ja net zoals dingen als vampirefreaks e.d. Eigenlijk zijn daar wel de spontanere mensen maar ja je moet ervan houden :P
I love it ! :)
En ach het scheelt als je ene beetje vreemd bent. Dan heb je gelijk een gespreksonderwerp en ben je vrijwel direct niet meer saai ;)
pi_118861773
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dit ja. Ik heb me ooit eens ingeschreven op paiq, en heb er misschien 3 keer gekeken. En dat word je overladen met nieuwe contacten, fotobewonderaars en van die speeddate verzoeken. Dan geef je soms 1 of 2 jongens een kans, maar ik ben zelf nogal snel afgekickt in zulke "chatdates". Altijd dezelfde standaard vragen, en meestal was ik het al na 5 zinnen zat zodra ik erachter kwam dat ze simpel volk waren "eeejjjj, hoest". Of omdat ik gewoon geen zin had om weer dezelfde dingen te moeten vertellen.
  maandag 5 november 2012 @ 20:20:27 #174
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_118863686
Paiq :')

Internetdaten werkt voor geen meter, of je moet echt geluk hebben.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  maandag 5 november 2012 @ 21:49:10 #175
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118869133
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 01:18 schreef Drinky het volgende:

[..]

Weet je, ik was laatst nog afgewezen door iemand waar ik op verliefd was, niets is kutter dan dat, maar daar moet je je overheen zetten. Meestal als ik in de club ben begint het niet eens met praten, vaak begint het met dansen, dan wordt er soms iets gezegd, en anders gaat het over tot zoenen etc. .

Probeer het eens met dansen, hoef je ook niet bang te zijn dat je wat verkeerd zegt.
Ik dans eigenlijk alleen als ik aangeschoten ben en als ik aangeschoten ben vind ik vrouwen niet zo heel boeiend. _O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')