Is het dan anders om aan een meisje te vragen wat voor studie ze doet dan aan een man?quote:Op zondag 4 november 2012 23:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat klinkt makkelijker dan het is, zeker met meisjes ipv mannen.
Ja, stukken moeilijker. Alles gaat moeilijker en ongemakkelijker.quote:Op zondag 4 november 2012 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het dan anders om aan een meisje te vragen wat voor studie ze doet dan aan een man?
En ligt dat aan jou of aan het meisje?quote:Op zondag 4 november 2012 23:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, stukken moeilijker. Alles gaat moeilijker en ongemakkelijker.
Maar waarom?quote:Op zondag 4 november 2012 23:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, stukken moeilijker. Alles gaat moeilijker en ongemakkelijker.
Via internet is het anders. Dan blijven meisjes anders en lastiger, maar het is echt al 20.000 keer makkelijker.quote:Op zondag 4 november 2012 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar waarom?
Kun je hier ook moeilijk converseren met Strawberry dan met Faxie?
Haa, dat ken ik wel goed, iedereen wel volgens mij. Een beetje het idee dat je dan toch niet te goed zou zijn voor iemand, en waarom dan, stel dat.quote:
dit dusquote:Op maandag 5 november 2012 00:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Haa, dat ken ik wel goed, iedereen wel volgens mij. Een beetje het idee dat je dan toch niet te goed zou zijn voor iemand, en waarom dan, stel dat.
Maar geloof me, de eerste keer afgewezen worden valt echt reuze mee, en als je het achter de rug hebt denk je bij jezelf: " was dat het nou? "
Wat heb je te verliezen? Als je het nooit vraagt zul je het nooit weten. Die nee heb je sowieso, maar het kan altijd een ja worden.
Dat zegt mijn beste vriend ook altijd.quote:Op maandag 5 november 2012 00:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Haa, dat ken ik wel goed, iedereen wel volgens mij. Een beetje het idee dat je dan toch niet te goed zou zijn voor iemand, en waarom dan, stel dat.
Maar geloof me, de eerste keer afgewezen worden valt echt reuze mee, en als je het achter de rug hebt denk je bij jezelf: " was dat het nou? "
Wat heb je te verliezen? Als je het nooit vraagt zul je het nooit weten. Die nee heb je sowieso, maar het kan altijd een ja worden.
Probeer maar optimistisch te blijven als je niet beter weet dan afgewezen worden...quote:Op maandag 5 november 2012 00:27 schreef ook_gek het volgende:
anders praten jullie elkaar lekker in de put. Dat jullie nog geen clubje oprichten om met z'n allen te gaan janken over hoe kut het allemaal niet is.
Iedereen loopt blauwtjes op, mannen en vrouwen. Zo wat? Fuck it en op naar de volgende. Lach er om als je zelf debiel gedragen hebt met als gevolg dat je op je bek bent gegaan. En door gaan!
Ik heb hier hele topics over vol geschreven, te vinden over versierblunders. En velen met mij.
Benzin kap nou eens met dat gejank van je over dat je iets zo graag wilt en er alles voor over hebt.
Je voert geen flikker uit dus zoveel heb je er niet voor over! Sterker nog, je hebt er zo te lezen niks voor over want je voert geen flikker uit. Je bent wat dat betreft extreem lui.
Voor de rest van de mensen.
Neem de stap en ga op je bek, keer op keer op keer. De kans dat het wel een keer goed gaat is er dan teminste. Die is er niet als je blijft afwachen of thuis blijft zitten. En met ze alleen gaan miepen over hoe vaak je een blauwtje gelopen heeft helpen jullie ook niet verder.
Ik kan niet eens meer tellen hoeveel blauwtjes ik gelopen heb. Maar de successen zijn er ook meer en meer dan genoeg.
Gewoon door blijven pushen, het gaat vanzelf een keer goed.quote:Op maandag 5 november 2012 00:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Probeer maar optimistisch te blijven als je niet beter weet dan afgewezen worden...
En tja, dan bouw je weer wat zelfvertrouwen op ja, en dan probeer je het weer, en word je weer afgewezen, enz enz.
Op een gegeven moment zie je niks meer zitten
Ja over 100 jaarquote:Op maandag 5 november 2012 00:44 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Gewoon door blijven pushen, het gaat vanzelf een keer goed.
Zo lelijk ben je anders niet (gezien je FoBo). Wellicht dat het ergens anders fout gaat?quote:Op maandag 5 november 2012 00:42 schreef Faxie het volgende:
Probeer maar optimistisch te blijven als je niet beter weet dan afgewezen worden...
En tja, dan bouw je weer wat zelfvertrouwen op ja, en dan probeer je het weer, en word je weer afgewezen, enz enz.
Als je op dit forum blijft harken wel jah.quote:
Ja die heb ik vaker gehoord. Zal vast wel iets anders zijn ja. Ik kan wat verlegen zijn, maar verder ben ik prima in de omgang voor zover ik weet.quote:Op maandag 5 november 2012 00:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo lelijk ben je anders niet (gezien je FoBo). Wellicht dat het ergens anders fout gaat?
voor je kon lopen ben je ook vaak op je bek gegaan. Voor je goed kon fietsen het zelfde. Gewoon blijven door gaan! 1 op de 100 zal vast leuk reagerenquote:Op maandag 5 november 2012 00:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
met deze instelling ga je het niet redden nee.quote:
Ik was de hele dag weg manquote:Op maandag 5 november 2012 00:45 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als je op dit forum blijft harken wel jah.
Omdat je het niet redt krijg je zo'n instellingquote:Op maandag 5 november 2012 00:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
voor je kon lopen ben je ook vaak op je bek gegaan. Voor je goed kon fietsen het zelfde. Gewoon blijven door gaan! 1 op de 100 zal vast leuk reagerenEn als dat gebeurd vallen alle blauwtjes opeens in het niets
[..]
met deze instelling ga je het niet redden nee.
hoe wel dan denk je?quote:Op maandag 5 november 2012 00:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat je het niet redt krijg je zo'n instelling
Dat weet ik niet, daarom zit ik hierquote:
Weet je, ik was laatst nog afgewezen door iemand waar ik op verliefd was, niets is kutter dan dat, maar daar moet je je overheen zetten. Meestal als ik in de club ben begint het niet eens met praten, vaak begint het met dansen, dan wordt er soms iets gezegd, en anders gaat het over tot zoenen etc. .quote:Op maandag 5 november 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zegt mijn beste vriend ook altijd.Ik ben al afgewezen trouwens daardoor werd die angst nog groter. Dus ik ben een beetje in de weer hoe ik daar uit moet komen.
Fok dat, iedereen kan dansen, je moet alleen je style even te pakken krijgen. De een heeft een wilde foxtrot en de ander een zieke robot.quote:Op maandag 5 november 2012 01:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb je mij al eens zien dansen?
Als je dat had gezien, zou je zeggen: praat maar gewoon. En sta verdomme stil.
Nou die kans is er deels wel. Als je alles er van laat afhangen en het gaat mis kan het tot de dood lopen.... Genoeg voorbeelden van mensen die dat gedaan hebbenquote:Op maandag 5 november 2012 08:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Fok dat, iedereen kan dansen, je moet alleen je style even te pakken krijgen. De een heeft een wilde foxtrot en de ander een zieke robot.
En afwijzingen... Tja, vallen en proberen op te staan, dat gaat de ene keer makkelijker en sneller als de andere, maar dood zou je er niet aan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |