6 keer?quote:
Ik kom al op 3 friendzoners, 2 mislukte dates, en 4 afwijzingen voor een date... zo even snel uit m'n hoofd... en dan nog een paar twijfelgevalletjes...quote:
Ik hou geen score lijst bij, daar word ik depri vanquote:Op zondag 4 november 2012 23:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom al op 3 friendzoners, 2 mislukte dates, en 4 afwijzingen voor een date... zo even snel uit m'n hoofd... en dan nog een paar twijfelgevalletjes...
Ik wil er verder niet over nadenken... dan kom ik nog wel wat hoger...quote:Op zondag 4 november 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou geen score lijst bij, daar word ik depri van
Ik zou willen dat meisjes dat eens zagen. Sowieso zou ik eens willen dat contact met meisjes leuk was.quote:
Ik heb het nog bonter gemaakt dan jijquote:Op zondag 4 november 2012 23:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil er verder niet over nadenken... dan kom ik nog wel wat hoger...
Ow dat heb ik ook een paar keer gehad, maarja dat bleek achteraf allemaal weerquote:Op zondag 4 november 2012 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb het nog bonter gemaakt dan jij
3 dames waarvan ik weet dat ze me zagen zitten laten gaan, en ja ik vond ze ook leuk
Lekkere zelfmarteling
Niks achteraf, ik wist het alquote:Op zondag 4 november 2012 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat heb ik ook een paar keer gehad, maarja dat bleek achteraf allemaal weer
Ik had een vermoeden, maar ik durfde weer niets te doen enzoquote:
Daar gaat het hier toch ook niet overquote:Op zondag 4 november 2012 23:20 schreef Gatenkaas het volgende:
Wat is dat voor gehuil over afwijzingen hier. Op een gemiddelde uitgaansavond loop ik ook rond de 2/3 blauwtjes voordat het lukt, lekker boeiend.
Dingen voor een avondje boeien me niet.quote:Op zondag 4 november 2012 23:20 schreef Gatenkaas het volgende:
Wat is dat voor gehuil over afwijzingen hier. Op een gemiddelde uitgaansavond loop ik ook rond de 2/3 blauwtjes voordat het lukt, lekker boeiend.
Mwah, ik vermaak me er wel prima mee, hoewel er niet heel vaak date-materiaal bij zit.quote:Op zondag 4 november 2012 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dingen voor een avondje boeien me niet.
Waarom lukt mij dat dan wel, op regelmatige basis?quote:Op zondag 4 november 2012 23:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou willen dat meisjes dat eens zagen. Sowieso zou ik eens willen dat contact met meisjes leuk was.
Geen idee. Ik zou het graag willen. Gewoon contact dat voor zowel het meisje als mij leuk is. Vertel me je geheimen.quote:Op zondag 4 november 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom lukt mij dat dan wel, op regelmatige basis?
Goh, dat jij daar geen problemen hebt betekent niet dat de rest van de wereld er ook geen moeite mee heeft.quote:Op zondag 4 november 2012 23:20 schreef Gatenkaas het volgende:
Veel oefenen, meer is het niet. Blijven proberen en als het niet lukt doorgaan naar een ander meisje. Doen doen doen doen.quote:Op zondag 4 november 2012 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou het graag willen. Gewoon contact dat voor zowel het meisje als mij leuk is. Vertel me je geheimen.
Leuk is het niet, maar het lijkt mij vrij normaal om een keer afgewezen te worden. Niet iedere meid zit op een adonis als ik te wachten.quote:Op zondag 4 november 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Goh, dat jij daar geen problemen hebt betekent niet dat de rest van de wereld er ook geen moeite mee heeft.
Nou, ik ben niet superknap, ik ben niet supergrappig, ik doe geen spannende dingen, ik ben een nerd, ik ben chubby, ik ben lief.quote:Op zondag 4 november 2012 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou het graag willen. Gewoon contact dat voor zowel het meisje als mij leuk is. Vertel me je geheimen.
Is het ook, mijn hersenen zijn het daar mee eens.quote:Op zondag 4 november 2012 23:30 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Leuk is het niet, maar het lijkt mij vrij normaal om een keer afgewezen te worden. Niet iedere meid zit op een adonis als ik te wachten.
Ben je al vaak afgewezen, of is het meer het idee dat je niet aanstaat?quote:Op zondag 4 november 2012 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Is het ook, mijn hersenen zijn het daar mee eens.
Alleen de rest niet.
Dat klinkt makkelijker dan het is, zeker met meisjes ipv mannen.quote:Op zondag 4 november 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het maakt niet uit hoe je er uit ziet, het maakt niet uit wat je doet voor werk of hobby. Je kunt altijd met mensen praten over dingen. Je kunt interesse tonen, luisteren, attent zijn, grapjes maken.
Hoppakee! Je hebt vriendelijk contact met meisjes.
Misschien moet je ze ook zien als mensen, dat zijn het tenslotte ook.quote:Op zondag 4 november 2012 23:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat klinkt makkelijker dan het is, zeker met meisjes ipv mensen.
Dat tweede.quote:Op zondag 4 november 2012 23:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ben je al vaak afgewezen, of is het meer het idee dat je niet aanstaat?
Is het dan anders om aan een meisje te vragen wat voor studie ze doet dan aan een man?quote:Op zondag 4 november 2012 23:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat klinkt makkelijker dan het is, zeker met meisjes ipv mannen.
Ja, stukken moeilijker. Alles gaat moeilijker en ongemakkelijker.quote:Op zondag 4 november 2012 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het dan anders om aan een meisje te vragen wat voor studie ze doet dan aan een man?
En ligt dat aan jou of aan het meisje?quote:Op zondag 4 november 2012 23:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, stukken moeilijker. Alles gaat moeilijker en ongemakkelijker.
Maar waarom?quote:Op zondag 4 november 2012 23:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Via internet is het anders. Dan blijven meisjes anders en lastiger, maar het is echt al 20.000 keer makkelijker.quote:Op zondag 4 november 2012 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar waarom?
Kun je hier ook moeilijk converseren met Strawberry dan met Faxie?
Haa, dat ken ik wel goed, iedereen wel volgens mij. Een beetje het idee dat je dan toch niet te goed zou zijn voor iemand, en waarom dan, stel dat.quote:
dit dusquote:Op maandag 5 november 2012 00:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Haa, dat ken ik wel goed, iedereen wel volgens mij. Een beetje het idee dat je dan toch niet te goed zou zijn voor iemand, en waarom dan, stel dat.
Maar geloof me, de eerste keer afgewezen worden valt echt reuze mee, en als je het achter de rug hebt denk je bij jezelf: " was dat het nou? "
Wat heb je te verliezen? Als je het nooit vraagt zul je het nooit weten. Die nee heb je sowieso, maar het kan altijd een ja worden.
Dat zegt mijn beste vriend ook altijd.quote:Op maandag 5 november 2012 00:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Haa, dat ken ik wel goed, iedereen wel volgens mij. Een beetje het idee dat je dan toch niet te goed zou zijn voor iemand, en waarom dan, stel dat.
Maar geloof me, de eerste keer afgewezen worden valt echt reuze mee, en als je het achter de rug hebt denk je bij jezelf: " was dat het nou? "
Wat heb je te verliezen? Als je het nooit vraagt zul je het nooit weten. Die nee heb je sowieso, maar het kan altijd een ja worden.
Probeer maar optimistisch te blijven als je niet beter weet dan afgewezen worden...quote:Op maandag 5 november 2012 00:27 schreef ook_gek het volgende:
anders praten jullie elkaar lekker in de put. Dat jullie nog geen clubje oprichten om met z'n allen te gaan janken over hoe kut het allemaal niet is.
Iedereen loopt blauwtjes op, mannen en vrouwen. Zo wat? Fuck it en op naar de volgende. Lach er om als je zelf debiel gedragen hebt met als gevolg dat je op je bek bent gegaan. En door gaan!
Ik heb hier hele topics over vol geschreven, te vinden over versierblunders. En velen met mij.
Benzin kap nou eens met dat gejank van je over dat je iets zo graag wilt en er alles voor over hebt.
Je voert geen flikker uit dus zoveel heb je er niet voor over! Sterker nog, je hebt er zo te lezen niks voor over want je voert geen flikker uit. Je bent wat dat betreft extreem lui.
Voor de rest van de mensen.
Neem de stap en ga op je bek, keer op keer op keer. De kans dat het wel een keer goed gaat is er dan teminste. Die is er niet als je blijft afwachen of thuis blijft zitten. En met ze alleen gaan miepen over hoe vaak je een blauwtje gelopen heeft helpen jullie ook niet verder.
Ik kan niet eens meer tellen hoeveel blauwtjes ik gelopen heb. Maar de successen zijn er ook meer en meer dan genoeg.
Gewoon door blijven pushen, het gaat vanzelf een keer goed.quote:Op maandag 5 november 2012 00:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Probeer maar optimistisch te blijven als je niet beter weet dan afgewezen worden...
En tja, dan bouw je weer wat zelfvertrouwen op ja, en dan probeer je het weer, en word je weer afgewezen, enz enz.
Op een gegeven moment zie je niks meer zitten
Ja over 100 jaarquote:Op maandag 5 november 2012 00:44 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Gewoon door blijven pushen, het gaat vanzelf een keer goed.
Zo lelijk ben je anders niet (gezien je FoBo). Wellicht dat het ergens anders fout gaat?quote:Op maandag 5 november 2012 00:42 schreef Faxie het volgende:
Probeer maar optimistisch te blijven als je niet beter weet dan afgewezen worden...
En tja, dan bouw je weer wat zelfvertrouwen op ja, en dan probeer je het weer, en word je weer afgewezen, enz enz.
Als je op dit forum blijft harken wel jah.quote:
Ja die heb ik vaker gehoord. Zal vast wel iets anders zijn ja. Ik kan wat verlegen zijn, maar verder ben ik prima in de omgang voor zover ik weet.quote:Op maandag 5 november 2012 00:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo lelijk ben je anders niet (gezien je FoBo). Wellicht dat het ergens anders fout gaat?
voor je kon lopen ben je ook vaak op je bek gegaan. Voor je goed kon fietsen het zelfde. Gewoon blijven door gaan! 1 op de 100 zal vast leuk reagerenquote:Op maandag 5 november 2012 00:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
met deze instelling ga je het niet redden nee.quote:
Ik was de hele dag weg manquote:Op maandag 5 november 2012 00:45 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als je op dit forum blijft harken wel jah.
Omdat je het niet redt krijg je zo'n instellingquote:Op maandag 5 november 2012 00:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
voor je kon lopen ben je ook vaak op je bek gegaan. Voor je goed kon fietsen het zelfde. Gewoon blijven door gaan! 1 op de 100 zal vast leuk reagerenEn als dat gebeurd vallen alle blauwtjes opeens in het niets
[..]
met deze instelling ga je het niet redden nee.
hoe wel dan denk je?quote:Op maandag 5 november 2012 00:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat je het niet redt krijg je zo'n instelling
Dat weet ik niet, daarom zit ik hierquote:
Weet je, ik was laatst nog afgewezen door iemand waar ik op verliefd was, niets is kutter dan dat, maar daar moet je je overheen zetten. Meestal als ik in de club ben begint het niet eens met praten, vaak begint het met dansen, dan wordt er soms iets gezegd, en anders gaat het over tot zoenen etc. .quote:Op maandag 5 november 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zegt mijn beste vriend ook altijd.Ik ben al afgewezen trouwens daardoor werd die angst nog groter. Dus ik ben een beetje in de weer hoe ik daar uit moet komen.
Fok dat, iedereen kan dansen, je moet alleen je style even te pakken krijgen. De een heeft een wilde foxtrot en de ander een zieke robot.quote:Op maandag 5 november 2012 01:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb je mij al eens zien dansen?
Als je dat had gezien, zou je zeggen: praat maar gewoon. En sta verdomme stil.
Nou die kans is er deels wel. Als je alles er van laat afhangen en het gaat mis kan het tot de dood lopen.... Genoeg voorbeelden van mensen die dat gedaan hebbenquote:Op maandag 5 november 2012 08:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Fok dat, iedereen kan dansen, je moet alleen je style even te pakken krijgen. De een heeft een wilde foxtrot en de ander een zieke robot.
En afwijzingen... Tja, vallen en proberen op te staan, dat gaat de ene keer makkelijker en sneller als de andere, maar dood zou je er niet aan gaan.
Nou ja het zal je verbazen hoe vaak het gebeurdquote:
Dat ligt aan jezelf. Dames zijn vaak veel gezelliger in mijn optiek om mee te praten dan mannen, de gesprekken lopen bij mij daar ook meestal vloeiender.quote:Op zondag 4 november 2012 23:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Bij deze beweer dat voor mij persoonlijk het tegendeel waar is. Met de meeste vrouwen heb ik vrij weinig maar als ik er geen praatje mee maak dan zou ik dat ook niet kunnen weten.quote:Op maandag 5 november 2012 11:51 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat ligt aan jezelf. Dames zijn vaak veel gezelliger in mijn optiek om mee te praten dan mannen, de gesprekken lopen bij mij daar ook meestal vloeiender.
Dat is natuurlijk heel goed mogelijk, maar dat ligt natuurlijk aan jezelf (niet persé negatief) en niet persé aan het vrouwelijk volk.quote:Op maandag 5 november 2012 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bij deze beweer dat voor mij persoonlijk het tegendeel waar is. Met de meeste vrouwen heb ik vrij weinig maar als ik er geen praatje mee maak dan zou ik dat ook niet kunnen weten.
Ik zette er dan ook persoonlijk bij. Zelf ben ik vrij kieskeurig en haak ik bij de meeste vrouwen al vrij snel af. Echter het punt waar ik op doel is dat wanneer ik geen praatje maak ik dit niet zou weten.quote:Op maandag 5 november 2012 14:33 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk heel goed mogelijk, maar dat ligt natuurlijk aan jezelf (niet persé negatief) en niet persé aan het vrouwelijk volk.
Bedoeling was meer om het wat meer in perspectief te zetten.
Ben zelf ook vrij kieskeurig, maar daarnaast heb ik wel een aantal vriendinnen waar ik erg goed mee kan opschieten alleen niet als relatiemateriaal zie. Af en toe willen ze dan wat meer, maar dan komen ze er al snel achter dat ik ze in de friendzone heb gedeponeerd.quote:Op maandag 5 november 2012 15:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zette er dan ook persoonlijk bij. Zelf ben ik vrij kieskeurig en haak ik bij de meeste vrouwen al vrij snel af. Echter het punt waar ik op doel is dat wanneer ik geen praatje maak ik dit niet zou weten.
Misschien probeert hij een nieuwe versiertrucopening.. hij heeft direct je aandacht/beet zo te zienquote:
Nou om het maar een beetje on-topic te houden dan.quote:Op maandag 5 november 2012 15:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Misschien probeert hij een nieuwe versiertrucopening.. hij heeft direct je aandacht/beet zo te zien
Ligt eraan hoe je je scorelijst bijhoudt. Gaat het om het aantal uiteindelijke dates dat mislukt is dan scoor ik best goed, slechts 2 dates van de 12 zijn geeindigd met niks.quote:Op zondag 4 november 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou geen score lijst bij, daar word ik depri van
Fout. Die dames hebben vriendinnen die misschien weer vrijgezel zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 00:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was de hele dag weg manMaar geen leuke dames tegengekomen. Mja een paar met hun vriend, dus daar heb je verder niet veel aan
Dat weet ik wel, maar ik ga me niet bemoeien met stelletjes die te druk met zichzelf bezig zijnquote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fout. Die dames hebben vriendinnen die misschien weer vrijgezel zijn..
Niet alleen maar aanpappen omdat je een relatie wil, aanpappen omdat het leuk is en omdat je iemand oprecht wil leren kennen. Hoe meer mensen je leert kennen hoe groter de kans dat je een vrijgezel tegen het lijf loopt of dat 1 van de dames vrijgezel word.
Ik heb een keer een date geregeld voor een vriend van mij met een vriendin van mijn (toenmalige) vriendin. Dat ging niet helemaal volgens plan, die vriendin zat meer met mij te flirten dan met die vriend van mequote:Op maandag 5 november 2012 16:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar ik ga me niet bemoeien met stelletjes die te druk met zichzelf bezig zijn
Overigens heb ik wel 2 keer een dame leren kennen via vriendinnen hoor, maar dat heeft slechts geresulteerd in weer een afwijzing
Of ik kom die andere vriendinnen maar 1 keer tegen, waarna ik ze nooit meer zie. En ik ben dus niet zo'n type die op 1 avond zichzelf interessant genoeg weet over te laten komen om gelijk daarna iets af te spreken...
Zul je net zien jaquote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een date geregeld voor een vriend van mij met een vriendin van mijn (toenmalige) vriendin. Dat ging niet helemaal volgens plan, die vriendin zat meer met mij te flirten dan met die vriend van meGevolg: vriend niet blij, mijn vriendin boos op mij en andere vriendin nog steeds single
Ze hebben teveel aanbod van jongens daar. Hoeven ze geen moeite te doen. Worden ze zo saai als een druif van. Dat is het wel zo'n beetjequote:Op maandag 5 november 2012 16:07 schreef kree het volgende:
[..]
Nou om het maar een beetje on-topic te houden dan.
Mijn versier pogingen beperken zich tot paiq op het moment.
En dat snap ik dan niet, zit je uurtje beetje te chatten ofzo met een meid, allemaal heel gezellig en leuk.
Ok dan is het een keer van ok we kappen, ja was gezellig blabla.
Volgende dag offline ofzo, dus stel ik een simpele vraag of iets over waar we het over hadden.
Niks terug.
Ok dan zijn ze weer een keer online en dan lukt een gesprekje best, maar oh oh wat zijn ze passief allemaal daar, je moet echt gewoon vaak je best doen om een gesprekje op gang te houden door maar te blijven vragen.
Dan denk ik kan zo'n meid niet zelf eens wat vragen ofzo???
Tis meer dat ik echt een soort van opzetje moet geven door iets te vertellen waar ze makkelijk wat over kunnen vragen.
Er zijn trouwens wel uitzonderingen, en die had ik laatst maar dat was er 1 waarmee ik echt botste qua ideeen enzo, nog leuk om daar dan een beetje met elkaar over te discussiëren trouwens.
Maar ik wist al na regel 10 dat dat noooooooooit wat zou worden hahaha
Paiq heb ik ook nooit goede ervaringen mee gehad. Teveel aanbod en te oppervlakkig. Meeste succes heb ik via knuz gehad en via internetfora over zweverige dingenquote:Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ze hebben teveel aanbod van jongens daar. Hoeven ze geen moeite te doen. Worden ze zo saai als een druif van. Dat is het wel zo'n beetje
Ah ja net zoals dingen als vampirefreaks e.d. Eigenlijk zijn daar wel de spontanere mensen maar ja je moet ervan houdenquote:Op maandag 5 november 2012 16:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Paiq heb ik ook nooit goede ervaringen mee gehad. Teveel aanbod en te oppervlakkig. Meeste succes heb ik via knuz gehad en via internetfora over zweverige dingen(helpt als je daar zelf ook in geinteresseerd bent, veel vrouwen die into paganisme, hekserij en esoterie tc geinteresseerd zijn en weinig mannen
)
I love it !quote:Op maandag 5 november 2012 16:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ah ja net zoals dingen als vampirefreaks e.d. Eigenlijk zijn daar wel de spontanere mensen maar ja je moet ervan houden
Dit ja. Ik heb me ooit eens ingeschreven op paiq, en heb er misschien 3 keer gekeken. En dat word je overladen met nieuwe contacten, fotobewonderaars en van die speeddate verzoeken. Dan geef je soms 1 of 2 jongens een kans, maar ik ben zelf nogal snel afgekickt in zulke "chatdates". Altijd dezelfde standaard vragen, en meestal was ik het al na 5 zinnen zat zodra ik erachter kwam dat ze simpel volk waren "eeejjjj, hoest". Of omdat ik gewoon geen zin had om weer dezelfde dingen te moeten vertellen.quote:Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ze hebben teveel aanbod van jongens daar. Hoeven ze geen moeite te doen. Worden ze zo saai als een druif van. Dat is het wel zo'n beetje
Ik dans eigenlijk alleen als ik aangeschoten ben en als ik aangeschoten ben vind ik vrouwen niet zo heel boeiend.quote:Op maandag 5 november 2012 01:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
Weet je, ik was laatst nog afgewezen door iemand waar ik op verliefd was, niets is kutter dan dat, maar daar moet je je overheen zetten. Meestal als ik in de club ben begint het niet eens met praten, vaak begint het met dansen, dan wordt er soms iets gezegd, en anders gaat het over tot zoenen etc. .
Probeer het eens met dansen, hoef je ook niet bang te zijn dat je wat verkeerd zegt.
Vind je mannen dan meer boeiend?quote:Op maandag 5 november 2012 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dans eigenlijk alleen als ik aangeschoten ben en als ik aangeschoten ben vind ik vrouwen niet zo heel boeiend.
Nee dan vind ik hele vreemde dansjes doen boeiender.quote:Op maandag 5 november 2012 21:56 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Vind je mannen dan meer boeiend?
Dat is toch dronken zijn? Bij aangeschoten juist meiden nog wel, althans ik. Bij dronken dan maakt het niks meer uitquote:Op maandag 5 november 2012 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dan vind ik hele vreemde dansjes doen boeiender.
Oh dat heb ik al bij aangeschoten, hoe meer alcohol hoe minder interesse voor vrouwen.quote:Op maandag 5 november 2012 22:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is toch dronken zijn? Bij aangeschoten juist meiden nog wel, althans ik. Bij dronken dan maakt het niks meer uit
Dames zijn toch echt veel lastiger. Ik zou willen dat ik leuke ontspannen gesprekken kon hebben.quote:Op maandag 5 november 2012 11:51 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat ligt aan jezelf. Dames zijn vaak veel gezelliger in mijn optiek om mee te praten dan mannen, de gesprekken lopen bij mij daar ook meestal vloeiender.
Wat had je dan wel leuk gevonden? Geef ons eens tips zodat we jullie wel kunnen vermakenquote:Op maandag 5 november 2012 19:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit ja. Ik heb me ooit eens ingeschreven op paiq, en heb er misschien 3 keer gekeken. En dat word je overladen met nieuwe contacten, fotobewonderaars en van die speeddate verzoeken. Dan geef je soms 1 of 2 jongens een kans, maar ik ben zelf nogal snel afgekickt in zulke "chatdates". Altijd dezelfde standaard vragen, en meestal was ik het al na 5 zinnen zat zodra ik erachter kwam dat ze simpel volk waren "eeejjjj, hoest". Of omdat ik gewoon geen zin had om weer dezelfde dingen te moeten vertellen.
Nou ja dat hangt natuurlijk ook van jezelf af en je verwachtingen toch. Of het ontspannen is en leuk e.d. Als ik voor mezelf spreek kan ik het best wel met meiden vinden en wel normale tot leuke gesprekken mee voeren maar toch zoals met mijn vriendengroep is daar nog wel heel wat boven.. Maar als je bijvoorbeeld geen vaste vriendengroep hebt maar wel contact met meiden kan ik me voorstellen dat je de meiden weer gezelliger vindt, wat dan ook best zo voor die persoon kan zijn. Maar ik denk dat het met mannen onderling vaak leuker is en bij vrouwen je het leuker vindt omdat het in je zit om vrouwen leuk te vinden.. maar qua humor en praten verkies ik zeker mijn vriendengroep boven vrouwen en vrouwen weer boven genoeg willekeurige mannen waar je contact mee hebt... situatieafhankelijk gewoonquote:Op maandag 5 november 2012 23:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Dames zijn toch echt veel lastiger. Ik zou willen dat ik leuke ontspannen gesprekken kon hebben.
[..]
Wat had je dan wel leuk gevonden? Geef ons eens tips zodat we jullie wel kunnen vermaken
Vroeg jij dan zelf wel eens wat ook?quote:Op maandag 5 november 2012 19:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit ja. Ik heb me ooit eens ingeschreven op paiq, en heb er misschien 3 keer gekeken. En dat word je overladen met nieuwe contacten, fotobewonderaars en van die speeddate verzoeken. Dan geef je soms 1 of 2 jongens een kans, maar ik ben zelf nogal snel afgekickt in zulke "chatdates". Altijd dezelfde standaard vragen, en meestal was ik het al na 5 zinnen zat zodra ik erachter kwam dat ze simpel volk waren "eeejjjj, hoest". Of omdat ik gewoon geen zin had om weer dezelfde dingen te moeten vertellen.
Ik was al bang dat ik de enige was. Het gemis van een vrouw is er meestal pas als ik thuis in bed lig.quote:Op maandag 5 november 2012 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dans eigenlijk alleen als ik aangeschoten ben en als ik aangeschoten ben vind ik vrouwen niet zo heel boeiend.
Bij mij werkte het altijd prima anders. Misschien licht het aan jou? Ik vind een date zoeken in het uitgaansleven weer een grote faal. Vooral omdat daar weinig vrouwen komen die ik interessant vind.quote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef Drinky het volgende:
Paiq
Internetdaten werkt voor geen meter, of je moet echt geluk hebben.
Dit is voor mij een ook een reden om ze niet in het uitgaancircuit te zoekenquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bij mij werkte het altijd prima anders. Misschien licht het aan jou? Ik vind een date zoeken in het uitgaansleven weer een grote faal. Vooral omdat daar weinig vrouwen komen die ik interessant vind.
Zeur niet manquote:Op dinsdag 6 november 2012 01:16 schreef kree het volgende:
[..]
Vroeg jij dan zelf wel eens wat ook?
Of eigen initiatief van jou, of dacht je van er staan er nog tig in m'n lijstje waarom zou ik er moeite voor doen, laat hun maar lullen?
Ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:46 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Zeur niet man
Als je niks leuks te vertellen hebt, heb je niks leuk te vertellen. Serieus gaan janken over iets oppervlakkigs als Paiq verraadt wellicht wel een instellingsprobleem. Wellicht moet je het daar zoeken?
Soms klikt het, soms niet. Klikt het nooit? Ligt het aan jou.
Leuke meisjes wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
En trouwens meiden kunnen toch ook wel eens wat leuks vertellen???
Misschien vinden ze wat jij vertelt wel niet zo boeiend?quote:Of is het altijd maar wachten, dat is dus iets waar ik dan op afknap.
Dan vindt ze het blijkbaar niet boeiend.quote:Bedoel ladingen verhalen vertellen, en alleen "OK" "OH" "leuk" "grappig" terug.
Klinkt alsof de vonken eraf vliegen ja.quote:En nee aan de verhalen ligt het niet, ze vragen trouwens wel maar dan moet ik het zo neerzetten dat het bijna een open deur is om wat te vragen voor hun.
Doe dat dan ook.quote:Bedoel als een meid zo op me reageert in het echt dan zou ik al snel verderop gaan.
Hahaha, maar ik loop hier niet te janken dat ik godverdomme nog geen gesprek met een meisje kan voerenquote:Trouwens je lijkt wel een wijf zo met je reactie haha precies het type meiden wat daar zit blijkbaar
Wat seksgod_beta_v1 zegt ben ik het wel mee eens en stel jezelf eens de vraag gezien vanuit het perspectief van de vrouw in kwestie. Waarom zou een vrouw JOU kiezen. Is jouw leven interessant genoeg om daar deel van uit te gaan maken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:49 schreef kree het volgende:
[..]
En trouwens meiden kunnen toch ook wel eens wat leuks vertellen???
Of is het altijd maar wachten, dat is dus iets waar ik dan op afknap.
Bedoel ladingen verhalen vertellen, en alleen "OK" "OH" "leuk" "grappig" terug.
En nee aan de verhalen ligt het niet, ze vragen trouwens wel maar dan moet ik het zo neerzetten dat het bijna een open deur is om wat te vragen voor hun.
Bedoel als een meid zo op me reageert in het echt dan zou ik al snel verderop gaan.
Trouwens je lijkt wel een wijf zo met je reactie haha precies het type meiden wat daar zit blijkbaar
Kun je net zo goed omdraaien toch??quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat seksgod_beta_v1 zegt ben ik het wel mee eens en stel jezelf eens de vraag gezien vanuit het perspectief van de vrouw in kwestie. Waarom zou een vrouw JOU kiezen. Is jouw leven interessant genoeg om daar deel van uit te gaan maken.
Je moet eerst zelf zorgen dat je een interessant leven hebt en dat daar eventueel een vrouw bij kan komen is mooi meegenomen. het moet niet zo zijn dat je interessante leven afhangt van het wel of niet hebben van een vrouw.
Naar mijn idee reageren dames veel sterker op zelfvertrouwen, misschien moet je daar wat meer aan gaan werken.quote:Op maandag 5 november 2012 23:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Dames zijn toch echt veel lastiger. Ik zou willen dat ik leuke ontspannen gesprekken kon hebben.
Met het juiste aas vang je de juiste vis. En aangezien je in de eerste instantie alleen voor het aas kan zorgen...quote:
Heb trouwens nu een leuk gesprekje, maarja ok dat heb ik meer gehad.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:47 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Met het juiste aas vang je de juiste vis. En aangezien je in de eerste instantie alleen voor het aas kan zorgen...
Geldt beide kanten op iddquote:
Maar ligt wel buiten je invloedsfeer. Jezelf kan je nog beïnvloeden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:52 schreef kree het volgende:
[..]
Heb trouwens nu een leuk gesprekje, maarja ok dat heb ik meer gehad.
Vraag is nu, komt zij ook met dingen en lijkt er wel op, maar het is 1 uit 10 ofzo die dat doen, dus mijn klacht is wel terecht.
De zeldzame mensen die op een vraag in gaan in plaats van meteen de volgende vraag te stellen. Ik ga een gesprek eigenlijk nooit in met interesse, dus mijn antwoorden zijn vaak kortaf en ik stel eigenlijk ook nooit vragen. Omdat het me simpelweg niets kan boeien, maar nogmaals, ik heb daar nooit echt gezeten om iemand te zoeken.quote:Op maandag 5 november 2012 23:10 schreef benzin het volgende:
Wat had je dan wel leuk gevonden? Geef ons eens tips zodat we jullie wel kunnen vermaken
Zodra een jongen ook maar enige interesse van mij had opgewekt, dan begon ik wel te praten. Maar in een standaard interview, waarbij elk antwoord dat vanaf zijn kant komt mij eigenlijk alleen maar afkickt, zoals afschuwelijke chattaal of horen dat ze mbo houtbewerking of iets doen, val ik gewoon stil en komt er vanaf mijn kant helemaal niets meer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 01:16 schreef kree het volgende:
[..]
Vroeg jij dan zelf wel eens wat ook?
Of eigen initiatief van jou, of dacht je van er staan er nog tig in m'n lijstje waarom zou ik er moeite voor doen, laat hun maar lullen?
Een gesprek is een wissel werking tussen 2 of meerdere mensen. Begin jij een leuk onderwerp dan kan zij er leuk op inhaken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:49 schreef kree het volgende:
[..]
En trouwens meiden kunnen toch ook wel eens wat leuks vertellen?
Als je zulke reacties terug krijg is het dus kennelijk geen leuk verhaal!quote:Bedoel ladingen verhalen vertellen, en alleen "OK" "OH" "leuk" "grappig" terug.
En waarom zijn het volgens jou niet de verhalen het probleem dan? Als ik zo de bovenstaande reacties lees is het kennelijk een saai verhaal.quote:En nee aan de verhalen ligt het niet, ze vragen trouwens wel maar dan moet ik het zo neerzetten dat het bijna een open deur is om wat te vragen voor hun.
En is zij blij dat je dat doet, want is zij van je saaie verhalen afquote:Bedoel als een meid zo op me reageert in het echt dan zou ik al snel verderop gaan.
ligt niet aan mijn verhalen, want ok heb nu 2 uurtjes zitten chatten met iemand die het wel leuk vindt en tada ook nog eens zelf wat vraagt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een gesprek is een wissel werking tussen 2 of meerdere mensen. Begin jij een leuk onderwerp dan kan zij er leuk op inhaken.
[..]
Als je zulke reacties terug krijg is het dus kennelijk geen leuk verhaal!
[..]
En waarom zijn het volgens jou niet de verhalen het probleem dan? Als ik zo de bovenstaande reacties lees is het kennelijk een saai verhaal.
[..]
En is zij blij dat je dat doet, want is zij van je saaie verhalen af
Je reinste machtsgeilheid zeg maar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
De zeldzame mensen die op een vraag in gaan in plaats van meteen de volgende vraag te stellen. Ik ga een gesprek eigenlijk nooit in met interesse, dus mijn antwoorden zijn vaak kortaf en ik stel eigenlijk ook nooit vragen. Omdat het me simpelweg niets kan boeien, maar nogmaals, ik heb daar nooit echt gezeten om iemand te zoeken.
Een jongen moest dus proberen om uit het "interview" te komen en een echt gesprek te beginnen. Als ik een antwoord geef, moeten ze proberen daarop in te gaan en niet meteen door te gaan met de volgende vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |