Wegdrinken en -snuiven!quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En kaneel, wat ga jij doen met je leven?
Geen idee, daarom snap ik niet dat je op zo'n vage site blijft hangen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:51 schreef kree het volgende:
[..]
*Pling lokasanna is online.....
[ok wat zou ik dan moeten zeggen ervan uitgaande dat ik je niet ken je hobbys niet weet, werk niet, geen foto helemaal niks..]
????
was ook meer in het algemeenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik piep niet hoor, ik heb gewoon besloten dat het niks voor mij was
Ga jij altijd standaard een week na je vakantie op paiq zitten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:53 schreef Mystikvm het volgende:
Leugentje om bestwil. Op Paiq kwam ik altijd een week langer net terug van vakantie. Heb je gelijk iets om over te praten. Als je op een dag niks leuks mee hebt gemaakt noem je toch gewoon een gebeurtenis van gisteren of het weekend ervoor? Alsof iemand over de chronologie zou vallen.
Ik heb gisteren de kinderen van mijn baas geholpen met koekjes bakken in de zaakquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Nog wat leuks gedaan?"
"Ja joh, vandaag op mijn werk zomaar per ongeluk satésaus op de frikandel speciaal gedaan in plaats van mayo!"
Vakantie liefdes zjin niet aan hem besteedquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ga jij altijd standaard een week na je vakantie op paiq zitten?
Nouja dat is het inderdaad.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee, daarom snap ik niet dat je op zo'n vage site blijft hangen.
Als er niet geneukt was op vakantie welquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ga jij altijd standaard een week na je vakantie op paiq zitten?
Godverdommequote:Op dinsdag 6 november 2012 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Nog wat leuks gedaan?"
"Ja joh, vandaag op mijn werk zomaar per ongeluk satésaus op de frikandel speciaal gedaan in plaats van mayo!"
Probeer je me nou te versieren?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En kaneel, wat ga jij doen met je leven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil de rest van mijn leven meehelpen aan de vorming van nieuwe generaties door ze geestelijk uit te dagen. Ook wil ik graag ooit een uitstapje maken in verschillende kunstvormen zoals schrijven en schilderen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik ben eigenlijk zo slecht in dat soort dingen on the spot te bedenkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:54 schreef ook_gek het volgende:
Stel je voor, jij bepaalt nu waar we heen gaan of wat we gaan doen. Alles is mogelijk, geen beperkingen! Waar neem je mij mee naar toe en waarom!
Leuk idee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:54 schreef ook_gek het volgende:
Opening vraag kan je brutaal beginnen.
Hey, we slaan die standaard opening vragen over hoor. Mijn antwoorden zijn,
Hoi
Goed
Ja
Mooi
Oke
Heb ik ook ja
Uit nederland.
Goed nu we dat achter de rug hebben.....
Stel je voor, jij bepaalt nu waar we heen gaan of wat we gaan doen. Alles is mogelijk, geen beperkingen! Waar neem je mij mee naar toe en waarom!
Bovenstaande is een voorbeeld van vleugje humor, durf, origineel en je kan veel te weten komen met 1 vraag.
Begint ze met een land kan je over reizen hebben, waar wil je heen, wat wil je zien. Je hebt een leuk onderwerp, van uit daar kan je vaak door gaan naar dingen die zij leuk vind om te doen. Jup verkapte hobby vraag dus.
haha battledatequote:Op dinsdag 6 november 2012 11:55 schreef twi het volgende:
Dan kun je er alsnog over doorvragen, door het breder te trekken of wat ze anders zouden hebben willen doen. In de kroeg ben ik één op één ook best een stuntel met gesprekken op gang brengen, maar zo moeilijk is het toch niet om dat op een Paiq te doen? En is dat het wel, dan doe je een Battle Date, dan heb je nog iemand die je een beetje voor paal kunt zetten en waar je het over kunt hebben.
Ik zou dan zelf denken "godverdomme, weer een overenthousiaste date-muts die 'we gaan op reis en nemen mee' wil spelen".quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:54 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben er daarnaast ook veel te paranoia voor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:55 schreef Myraela het volgende:
Die hele datingsites zijn gewoon niets voor sommige mensen, voor mij overigens ook niet.
Ook_gek je hebt mijn interessequote:Op dinsdag 6 november 2012 11:54 schreef ook_gek het volgende:
Opening vraag kan je brutaal beginnen.
Hey, we slaan die standaard opening vragen over hoor. Mijn antwoorden zijn,
Hoi
Goed
Ja
Mooi
Oke
Heb ik ook ja
Uit nederland.
Goed nu we dat achter de rug hebben.....
Bovenstaande is een voorbeeld van vleugje humor, durf, origineel en je kan veel te weten komen met 1 vraag.
Begint ze met een land kan je over reizen hebben, waar wil je heen, wat wil je zien. Je hebt een leuk onderwerp, van uit daar kan je vaak door gaan naar dingen die zij leuk vind om te doen. Jup verkapte hobby vraag dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probeer je me nou te versieren?Ik zou niet durvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil de rest van mijn leven meehelpen aan de vorming van nieuwe generaties door ze geestelijk uit te dagen. Ook wil ik graag ooit een uitstapje maken in verschillende kunstvormen zoals schrijven en schilderen.
Je levensdoel is heel nobel![]()
Maar met een beetje hulp kom je op de gekste dingen en heb je een goed begin van een gesprekquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk zo slecht in dat soort dingen on the spot te bedenken![]()
Maar als je het erover hebt, gewoon met z'n tweeen kan ik op de gekste dingen uitkomen.
Ik krijg altijd een "like" oid op mijn foto, en dan wachten ze tot ik wat ga sturen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:55 schreef Myraela het volgende:
Die hele datingsites zijn gewoon niets voor sommige mensen, voor mij overigens ook niet.
Zou het wel leuk vinden, hoe iemand in het leven staat is 100x interessanter dan wat voor hobby's hij heeft of wat voor werk hij doetquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:48 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Wil je zo quasi-filosofisch benaderd worden dan? Ik zou als vrouw de longen uit m'n lijf kotsen denk ik.
Ik dacht dat jij het juist andersom wilde...quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:57 schreef Cassandra87 het volgende:
En dan zouden we naar marokko gaan, omdat ik daar altijd al heen heb gewild, en polygynie is toegestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |