SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Waarom vind je dat ik zeur? Ik zeg ook alleen maar wat ik voel en zie. Kun je nagaan hoe dat voor mijzelf is.quote:Op zondag 4 november 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij kan immers ook een stevig potje zeiken.![]()
Kut.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ben ik ook niet. Is meer een gegeven. Maar ligt er wel een beetje aan wat je al een afwijzing vindt natuurlijkquote:Op zondag 4 november 2012 21:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar wel trots op moet zijn![]()
![]()
Omdat het nogal veel van hetzelfde is. En nogal overtrokken.quote:Op zondag 4 november 2012 21:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom vind je dat ik zeur? Ik zeg ook alleen maar wat ik voel en zie. Kun je nagaan hoe dat voor mijzelf is.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Het is zoals het is. Was het maar overtrokken.quote:Op zondag 4 november 2012 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat het nogal veel van hetzelfde is. En nogal overtrokken.![]()
In mijn geval is dat iets anders.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Verliefd op een anderquote:
Zag me niet zitten 2x
Lesbisch
Dat was het wel.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Jij zorgt er voor dat het zo is, je creëert je eigen waarheid.quote:Op zondag 4 november 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is zoals het is. Was het maar overtrokken.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Liever niet.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Je mist er één.quote:Op zondag 4 november 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Verliefd op een ander
Zag me niet zitten 2x
Lesbisch
Dat was het wel.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik mis de mogelijkheid 'Omdat ze al bezet was en uiteindelijk toch voor dr vriendje koos'.quote:Op zondag 4 november 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Verliefd op een ander
Zag me niet zitten 2x
Lesbisch
Dat was het wel.![]()
Jij hebt het zo extreem zwaar in dit leven. Ik vind het echt gewoon niet normaal.quote:Op zondag 4 november 2012 21:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom vind je dat ik zeur? Ik zeg ook alleen maar wat ik voel en zie. Kun je nagaan hoe dat voor mijzelf is.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Morgen ben ik succesvolle miljonair en versier de liefste vrouw ter wereldquote:Op zondag 4 november 2012 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij zorgt er voor dat het zo is, je creëert je eigen waarheid.![]()
![]()
Hier moest ik toch een beetje om lachen.quote:Op zondag 4 november 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Verliefd op een ander
Zag me niet zitten 2x
Lesbisch
Dat was het wel.!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Als je met die gedachte zou leven, zou je al wel meer zelfvertrouwen hebben. Maar jij maakt het wel heel zwartgallig voor jezelf, terwijl het allemaal best wel mee valt.quote:Op zondag 4 november 2012 21:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Morgen ben ik succesvolle miljonair en versier de liefste vrouw ter wereldA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Zo grappig is het niet voor de man in kwestiequote:Op zondag 4 november 2012 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hier moest ik toch een beetje om lachen.!
Ik heb dat al een paar keer meegemaakt. Leuk vrouwtje, blijkt ze lesbisch te zijn.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
Ja, dat maak ik ook heel vaak mee, hoor, maar dan omgekeerd.quote:Op zondag 4 november 2012 21:55 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Zo grappig is het niet voor de man in kwestie
Ik heb dat al een paar keer meegemaakt. Leuk vrouwtje, blijkt ze lesbisch te zijn.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Succesvolle miljonairs hangen niet rond op een forum. Die streven een doel achterna en de vrouwen komen vanzelf.quote:Op zondag 4 november 2012 21:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Morgen ben ik succesvolle miljonair en versier de liefste vrouw ter wereld
Daarom zit ik ook vanuit een achterstandsbuurt te fokken
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
He?quote:C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Dat heb ik niet meegemaakt.quote:Op zondag 4 november 2012 21:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik mis de mogelijkheid 'Omdat ze al bezet was en uiteindelijk toch voor dr vriendje koos'.
C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |