Was ook mijn eerste gedachte.quote:
Op de foto is ie ook nog maar 89quote:Op zondag 4 november 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Even oefenen dan maar he
Jeetje! Die man lijkt ECHT geen 93wat een held.
Je krijgt iig een strakke huid. Hij heeft ook zo'n leuk hoofd. Vind je niet ?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:36 schreef zakelijkeman het volgende:
hij lijkt wel 70 joh
maar ze zeggen ook als je sport krijg je een jongere huid en zie je er jonger uit
en niet sporters zien er snel oud uit
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:17 schreef Maron het volgende:
Volgens mij is Jack Lalanne ouder (geworden)..hij is in 1914 geboren, en is vorig jaar januari overleden..en heeft tot op late leeftijd heel wat sterke staaltjes uigevoerd..
Wie kent hem (niet)
Desalniettemin een knappe prestatie van Charles Eugster..![]()
http://www.liveyoungwithjacklalanne.com/index.html
Hup aan de gewichten jij!quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:11 schreef Karina het volgende:
Jack Lalanne ken ik nietmaar wel heel stoer om op hoge leeftijd nog te bodybuilden, ik zie het mezelf niet zo snel doen.
Zal ook totaal niet gebeuren karina...quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah waarom, ik hoef niet zo nodig 100 te worden of gespierd
Energiek worden gaat niet zo snel gebeuren ben ik bang. Ben ik momenteel even te lamlendig voor.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zal ook totaal niet gebeuren karina...
het ergste wat er gebeurt is dat je energiek wordt..
Ik bedoel ik zie jou er niet voor aan om vaker dan 1x in de week krachttraining te doen
DAT doe ik wel, niet veel, maar wel wat en af en toe yoghurt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)latere-leeftijd.html
En veel melk drinken Karina.
Nu nog krachttraining erbij.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Energiek worden gaat niet zo snel gebeuren ben ik bang. Ben ik momenteel even te lamlendig voor.
[..]
DAT doe ik wel, niet veel, maar wel wat en af en toe yoghurt.
Helaas kan ik dat nu even niet opbrengen. Sowieso altijd al een hekel aan sport gehad trouwens.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu nog krachttraining erbij.
Vrouwen worden niet breed overigens, dat is echt alleen weggelegd voor de fanatiekste van de fanatiekste vrouwen...
2x in de week relatief intensieve krachttraining bij vrouwen is gewoon mooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |