Dus in je hoofd maak je er óf een heilig princesje óf een gebruiksvoorwerp van?quote:Op zondag 4 november 2012 20:15 schreef Smack10 het volgende:
Hallo,
Het klinkt misschien raar en hoort ook bij het onderwerp seks.
Het gaat om het volgende:
Ik ben nogal een uitbundig persoon qua seksualiteit en heb met nogal wat dames het bed gedeeld. Ik heb één serieuze relatie gehad en heel veel losse contacten (ben zelf 25) en heb met 50 dames seks gehad ongeveer.
Ik merk echter dat als ik over een dame ga fantaseren en masturberen ik bij bepaalde dames niet kan klaarkomen.![]()
Dan trek ik hieruit de conclusie dat ik verliefd ben op de dame in kwestie.
Hebben jullie dit ook?
Share your experiences
Was er dan uberhaupt wel sprake van respect? Of voldeed het meisje in kwestie dan ineens niet meer aan de fantasie/eisen die jij in je hoofd over diegene had?quote:Op zondag 4 november 2012 20:29 schreef Smack10 het volgende:
Ik verlies meestal het respect dan, dus ik wil als ik echt verliefd ben niet meteen het bed induiken.
Ongeveer zoiets ja.quote:Op maandag 5 november 2012 09:22 schreef Canillas het volgende:
[..]
Was er dan uberhaupt wel sprake van respect? Of voldeed het meisje in kwestie dan ineens niet meer aan de fantasie/eisen die jij in je hoofd over diegene had?
Daar komt bij dat als je op die manier 'respect' verliest voor een meisje omdat ze sex heeft gehad waarschijnlijk in jouw ogen sex iets is voor 'vieze' meiden, die vies zijn omdat ze sex willen/hebben; dat komt dan voort uit het idee wat jij hebt over sex en de ideeën die jij hebt over de meiden waarmee je sex hebt.
Gebruik je vrouwen voor sex en zie je ze daarna als sletten en niet meer als gewoon een vrouw die sex hebt gehad dan verbind je aan het hebben van sex nogal wat negatieve eigenschappen etc; je projecteert de beelden die jij hebt over vrouwen die je voor sex gebruikt op alle vrouwen. Klinkt nogal ongezond allemaal.
Ik snap niet zo goed wat er dan minder/slechter zou worden aan een vrouw waar je seks mee hebt gehad. Waarom wordt ze dan minder mooi, leuk en lief?quote:Op maandag 5 november 2012 09:07 schreef zarGon het volgende:
Jezus, wat overdrijven jullie. Mannen en vrouwen werken anders, het is leuk dat je er rationeel over wil praten, maar 'liefde' is niet rationeel.
[..]
Zie het als het tegenkomen van een enorm mooie betoverende bloem. Je wil 'm meenemen, maar dat kan alleen als je het losplukt. Maar... je weet ook dat wanneer je hem losplukt, je 'm zal laten verwelken. En dat wil je niet, want het is een prachtig iets. Dus, alhoewel je hem zo graag wil, wil je er ook niet aanzitten, om het in zijn optimale staat te laten. Je wil niets doen wat haar natuurlijke schoonheid gaat afbreken. Omdat-ie zo machtigprachtig is.
Zo'n vergelijking kan raar en overdreven overkomen, maar even om duidelijk te maken waarom je er soms niet aan wil zitten al is het onder handbereik en zo mooi.
En natuurlijk, wanneer de liefde wederzijds blijkt, groeien de gevoelens en neemt lust over. Je denkt en handelt anders over bepaalde dingen, omdat er net zoals bij alles 'voortgang' geboekt wordt.
Hm, het kan inderdaad zo overkomen in mijn tekst, maar dat bedoelde ik niet. De vrouw wordt er niet minder van. Het is slechts een drempel die even genomen moet worden.quote:Op maandag 5 november 2012 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat er dan minder/slechter zou worden aan een vrouw waar je seks mee hebt gehad. Waarom wordt ze dan minder mooi, leuk en lief?
Als je dat weet en erkend kan je daar iets mee doen he, het is ook geen verwijt oid, het is jezelf leren kennen, dat is niet altijd even mooi maar het kan tot moois leiden.quote:
Het komt er denk ik op neer dat ik de afgelopen 25 jaar nooit een serieuze relatie heb gehad (ja 1 van 3 jaar, maar was a hole lot of sex haha).. en alleen maar met oppervlakkige sletten heb kennis gemaaktquote:Op maandag 5 november 2012 19:03 schreef Canillas het volgende:
[..]
Als je dat weet en erkend kan je daar iets mee doen he, het is ook geen verwijt oid, het is jezelf leren kennen, dat is niet altijd even mooi maar het kan tot moois leiden.
Als je dat anders wil dan is het een kwestie van anders doen, en dus vooral hoe jij je open en op stelt, jezelf durft te laten zien en uit te spreken wat je wil. Grote kans dat anderen dat dan ook (durven) doen en je eerder echt de persoon gaat zien en niet alleen het beeld van wel of geen princes/slet op basis van of ze wel of niet sex heeftquote:Op maandag 5 november 2012 19:08 schreef Smack10 het volgende:
Het komt er denk ik op neer dat ik de afgelopen 25 jaar nooit een serieuze relatie heb gehad (ja 1 van 3 jaar, maar was a hole lot of sex haha).. en alleen maar met oppervlakkige sletten heb kennis gemaakt
Nu wil ik iets serieus en dat is iets heel anders waar ik denk ik gewoon aan moet wennen, andere mindset creëren..
Maar het was allemaal zo makkelijk..
Maar leeg![]()
Ik voel me net charlie sheen
WTFquote:
Het is gewoon de constante kick van het veroveren, maar uiteindelijk kan je nog geen gesprek met de vrouw in bed praten..quote:Op maandag 5 november 2012 19:11 schreef Canillas het volgende:
[..]
Als je dat anders wil dan is het een kwestie van anders doen, en dus vooral hoe jij je open en op stelt, jezelf durft te laten zien en uit te spreken wat je wil. Grote kans dat anderen dat dan ook (durven) doen en je eerder echt de persoon gaat zien en niet alleen het beeld van wel of geen princes/slet op basis van of ze wel of niet sex heeft
Tuurlijk is dat leeg, het is weglopen in oppervlakkigheid uit angst voor iets van diepgang en echte gevoelens, kan je lang doen alsof je zogenaamd zo bent maar wie neem je dan in de maling?
Wat is die kick? Wat geloof jij dat het over jou zegt als het je 'lukt'? Wat vertel je jezelf in je hoofd daarover? En belangrijker, en neem hier even de tijd voor, hoe waar is dat allemaal? En is dat werkelijk waar je voor wilt gaan in je leven?quote:Op maandag 5 november 2012 19:24 schreef Smack10 het volgende:
Het is gewoon de constante kick van het veroveren, maar uiteindelijk kan je nog geen gesprek met de vrouw in bed praten..
Maar als het zo makkelijk al zo lang gaat, is het moeilijk om te veranderen..
Ik wil geen relatie met iemand waar ik geen normaal gesprek kan voeren.
Het is complex zolang je niet eerlijk naar je eigen beweegredenen durft te kijken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 05:41 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Apart fenomeen... Heb persoonlijk liever ook geen seks met iemand waar ik geen gesprek mee kan voeren. Anderzijds is een gesprek voeren met een pijpende dame ook bepaald geen sinecure.
Complexe kwestie TS.
Ik vind dat ook leuk, alleen ik respecteer een meisje er eerder meer om dan minder. Dus in mijn ogen is dit een complex fenomeen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:23 schreef Canillas het volgende:
[..]
Het is complex zolang je niet eerlijk naar je eigen beweegredenen durft te kijken.
Als jij geen respect kunt hebben voor een vrouw omdat ze iets seksueel doet dan komt dat waarschijnlijk omdat jij dr in gedachten aan het vernederen bent om wat ze doet. Vervolgens is dan de vraag waarom je dat zo 'wil' zien, geeft het je een kick diegene te zijn voor wie zij zich vernedert? Kick jij erop degene te zijn die haar zo kan zien, alsof jij daarmee de macht hebt. Voel jij je groter door een vrouw als slet te bestempelen?
Dan heeft die kick ook niks te maken met sex, of dat je gewoon geil zou zijn, je kickt er dan op dat jij met iemand zo gaat, en volgens mij kan je dan eens beter goed kijken naar of je wel iemand wil zijn die zo doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |