Nou, dat je zeg maar teveel respect hebt voor de vrouw waar je gevoelens voor hebt om op te kunnen klaarkomen.quote:
Ja, dat zou kunnen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou, dat je zeg maar teveel respect hebt voor de vrouw waar je gevoelens voor hebt om op te kunnen klaarkomen.
Ik geloof je ook wel hoorquote:Op zondag 4 november 2012 20:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen.
Maar zo weet ik gelijk of ik iemand echt leuk vind.
Ik ben een rare soms en vroeg me af of andere dit ook hebben. Ik ben daar gewoon eerlijk over en dit is geen troll-shit ofzo..
Ik verlies meestal het respect dan, dus ik wil als ik echt verliefd ben niet meteen het bed induiken.quote:Op zondag 4 november 2012 20:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik geloof je ook wel hoor![]()
Maar als je seks hebt met iemand die je echt leuk vind, kan je dan wel klaarkomen? Zo ja is dat dan ook intenser?
Hmm, dat klinkt dan wel weer logisch ergens.quote:Op zondag 4 november 2012 20:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou, dat je zeg maar teveel respect hebt voor de vrouw waar je gevoelens voor hebt om op te kunnen klaarkomen.
Nee, wel fantaseren maar niet klaarkomen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Betekent het niet gewoon dat je de dame in kwestie niet aantrekkelijk/geil genoeg vindt?
Verklaar dat laatste is, want ik vind het interessant wat je zegt maar snap het niet helemaal..quote:Op zondag 4 november 2012 20:29 schreef Seven. het volgende:
TS, je hebt jezelf geconditioneerd en je hebt inderdaad een madonna/hoercomplex. Aan de ene kant wil je een vuige slet, aan de andere kant kun je daar niet op klaarkomen. Het is zeg maar het extreme van een vent die afknapt op een vrouw nadat er geneukt is. Stop gewoon met die fantasieen (je kunt jezelf best onderbreken), dan kom je ook niet meer tot de conclusie dat je verliefd bent. En dan kom je tot de kern van wat jij aantrekkelijk vindt in vrouwen, en dus de juiste partnerkeus uiteindelijk.
Of, als je niet wenst te settelen: stop met die fantasieen want iedere keer breek je een klein beetje je hart zodra een meisje je wel kan laten komen.
Hoezo een probleem? Ik heb wel degelijk met dames seks gehad voordat ik er eerst niet op kon klaarkomen tijdens masturberen..quote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef Seven. het volgende:
Jij hebt een probleem. Je kunt namelijk alleen gevoelens ontwikkelen voor vrouwen die je om welke reden dan ook niet kunt krijgen (niet op kunt klaarkomen).
Waarom knap je af op vrouwen waarop je bent klaargekomen?
Ja ik kan wel klaarkomen dan..quote:Op zondag 4 november 2012 20:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik geloof je ook wel hoor![]()
Maar als je seks hebt met iemand die je echt leuk vind, kan je dan wel klaarkomen? Zo ja is dat dan ook intenser?
Nu val je alleen op de fantasie omdat je niet kunt klaarkomen bij zo'n meisje, dat is het onbereikbare aspect zeg maar. Maar meisjes waar je wel op klaar kunt komen, laat je links liggen omdat je die al hebt gehad.quote:Op zondag 4 november 2012 20:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Verklaar dat laatste is, want ik vind het interessant wat je zegt maar snap het niet helemaal..
En toen je eenmaal was klaargekomen, toen hielden de fantasieen op en toen was de verliefdheid over?quote:Op zondag 4 november 2012 20:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoezo een probleem? Ik heb wel degelijk met dames seks gehad voordat ik er eerst niet op kon klaarkomen tijdens masturberen..
Ik weet het niet, heeft iets met respect te maken?
Ik fantaseer ook over meisjes waar ik wel mee naar bed ga in de toekomst zeg maar en kom dan wel makkelijk klaar.quote:Op zondag 4 november 2012 20:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nu val je alleen op de fantasie omdat je niet kunt klaarkomen bij zo'n meisje, dat is het onbereikbare aspect zeg maar. Maar meisjes waar je wel op klaar kunt komen, laat je links liggen omdat je die al hebt gehad.
Ik snap die neiging zelf niet helemaal maar volgens mij heeft het vooral te maken met bereikbaarheid van zo'n meisje. En laat me raden: deze fantasietjes hebben altijd nagenoeg dezelfde strekking, maar de hoofdpersoon verandert naar gelang wie jou als laatst onbevredigd heeft achtergelaten?
En ondertussen kun je je kwakje wel kwijt bij geile sletten die makkelijker te scoren zijn.
Ik kan wel verder speculeren over waarom je niet valt op geile sletten en juist wel op onbereikbare vrouwen, maar ik weet niets over je verleden. Maar jij hebt het mannelijke equivalent van wat we bij vrouwen het klootzakkencomplex noemen. Vrouwen vallen op onbereikbare klootzakken en laten de lieve jongens die goed voor ze willen zorgen links liggen, dat hangt vaak samen met willen compenseren voor afwijzing in de jeugd maar ik heb geen idee of dat voor jou ook opgaat.
Zoiets.quote:Op zondag 4 november 2012 20:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
En toen je eenmaal was klaargekomen, toen hielden de fantasieen op en toen was de verliefdheid over?
Heb wel een verleden dat ik altijd met meiden ging die een relatie hadden. Stukje uitdaging denk ik zo.. en was altijd heel makkelijk.quote:Op zondag 4 november 2012 21:02 schreef Seven. het volgende:
Ik zeg ook niet dat het met afwijzing in je jeugd te maken heeft. Maar dit soort dingen hangen wel vaak samen met een stukje zelfacceptatie.
Dus tot bepaalde hoogte zijn ze onbereikbaar danwel bezet. Waarom val jij dan steevast op vrouwen waarvan jij eigenlijk het gevoel hebt dat je ze niet kunt krijgen?
En voor de duidelijkheid, ik bedoel iets anders met 'vallen voor'.
Vallen voor = verliefd.
Jagen op sletten voor een paar leuke nachten = geilheid.
Dan gaat ze naar de categorie "geen relatie materiaal" ja.quote:Op zondag 4 november 2012 21:05 schreef Seven. het volgende:
Verdwijnt jouw 'respect' als sneeuw voor de zon als je klaar bent gekomen op een vrouw? Valt ze dan een beetje van haar voetstuk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |