Ik zou Lex thuis laten dan!quote:Op zondag 11 november 2012 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week Feyenoord - Willem II. Doelpuntenfestijn.
![]()
![]()
Ik mis Bakkalquote:Op zondag 11 november 2012 19:44 schreef Grifte het volgende:
Bakkal miste ook veel, maar dit slaat wel alles.
Er is niemand in de Eredivisie die zoveel goede ballen krijgt als Immers.quote:Op zondag 11 november 2012 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Immers staat als middenvelder wel altijd op de juiste plek. Hij wordt gewoon niet goed ingespeeld
quote:
Niet goed genoeg klaarblijkelijkquote:Op zondag 11 november 2012 19:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er is niemand in de Eredivisie die zoveel goede ballen krijgt als Immers.
Die kunnen met zijn 3en degraderenquote:Op zondag 11 november 2012 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]beter dan NAC of Stillem II
Mee eens. PEC en RKC moeten blijvenquote:Op zondag 11 november 2012 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kunnen met zijn 3en degraderen
Wijnaldum misschien wel.quote:Op zondag 11 november 2012 19:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er is niemand in de Eredivisie die zoveel goede ballen krijgt als Immers.
Ja, door wie weet ik niet maar er zullen vast mensen bestaan met armen van 3 meter.quote:Op zondag 11 november 2012 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon houdbaar die bal... zo mooi was hij niet.
Eerst lopen dan pas duiken. Iets wat bijv v.d. Sar goed deed.quote:Op zondag 11 november 2012 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, door wie weet ik niet maar er zullen vast mensen bestaan met armen van 3 meter.
Tja, maar om nou elke keeper met vd Sar te vergelijken....?quote:Op zondag 11 november 2012 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerst lopen dan pas duiken. Iets wat bijv v.d. Sar goed deed.
Het gaat om de essentie, niet om de kwaliteit. Veel keepers duiken meteen waar je eerst nog een stap moet zetten want dan haal je zo'n bal wel. Deze was gewoon houdbaar, niet makkelijk, maar wel houdbaar.. Maar als je meteen duikt ben je kansloos.quote:Op zondag 11 november 2012 19:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja, maar om nou elke keeper met vd Sar te vergelijken....?
Ik ben het wel met je eens hoor. Ik heb ook ooit keeperstraining gehad.quote:Op zondag 11 november 2012 19:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het gaat om de essentie, niet om de kwaliteit. Veel keepers duiken meteen waar je eerst nog een stap moet zetten want dan haal je zo'n bal wel. Deze was gewoon houdbaar, niet makkelijk, maar wel houdbaar.. Maar als je meteen duikt ben je kansloos.
Inderdaad.. vloog er met 300km/u langs afquote:Op zondag 11 november 2012 19:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hoor. Ik heb ook ooit keeperstraining gehad.
Daarom erger ik me ook altijd aan die idiote uitkomacties van Waterman. Vandaag ook weer, te erg gewoon.
ach dat fietstas - nek leeft alleen in bijna-Duitslandquote:
Wat heeft Twente er nou weer mee te maken.quote:Op zondag 11 november 2012 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach dat fietstas - nek leeft alleen in bijna-Duitsland
Wedstrijd boeit werkelijk niemand wat, behalve als je in Almere of Nijmegen woont.quote:
Almere?quote:Op zondag 11 november 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wedstrijd boeit werkelijk niemand wat, behalve als je in Almere of Nijmegen woont.
Wel aandoenlijk.
Almere?quote:Op zondag 11 november 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wedstrijd boeit werkelijk niemand wat, behalve als je in Almere of Nijmegen woont.
Wel aandoenlijk.
In Almere is iedereen voor Ajax toch?quote:Op zondag 11 november 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel aandoenlijk.
Almerequote:Op zondag 11 november 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel aandoenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |