Die 422 houdt toch zo van kool heb ik begrepen? Misschien kan hij nog wat met die kools die zijn weggegeven.quote:Op zondag 11 november 2012 19:32 schreef Muto het volgende:
Onnodige kools weggeeft.
Alle goals die je weggeeft, zijn onnodig.
Hij heeft er ook wel aardig wat in liggen toch?quote:Op zondag 11 november 2012 19:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
Pelle scoort misschien niet veel, maar als hij scoort zijn ze wel lekker.
5quote:Op zondag 11 november 2012 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft er ook wel aardig wat in liggen toch?
Het gaat aardig, maar over zijn hele loopbaan scoort hij te weinig voor een spits.quote:Op zondag 11 november 2012 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft er ook wel aardig wat in liggen toch?
Nu wel.quote:
Dat dit nog niemand is opgevallenquote:Op zondag 11 november 2012 19:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het gaat aardig, maar over zijn hele loopbaan scoort hij te weinig voor een spits.
Ja, maar ik wilde niet spoileren.quote:Op zondag 11 november 2012 19:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
6. 2x NEC, 2x Roda, 1x VVV, 1x Ajax.
Is ook voor mij nieuw.quote:Op zondag 11 november 2012 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat dit nog niemand is opgevallenOp zich best een risico geweest om hem te huren dan.
Dit is het eerste seizoen waarin hij meer dan 4 goals in 1 jaar heeft gemaakt.quote:Op zondag 11 november 2012 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat dit nog niemand is opgevallenOp zich best een risico geweest om hem te huren dan.
quote:Op zondag 11 november 2012 19:38 schreef Grifte het volgende:
Rubinho legt ze op een presenteerblaadje
He assists when he wants to assistquote:Op zondag 11 november 2012 19:38 schreef Grifte het volgende:
Rubinho legt ze op een presenteerblaadje
http://nl.wikipedia.org/wiki/Graziano_Pell%C3%A8quote:Op zondag 11 november 2012 19:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit is het eerste seizoen waarin hij meer dan 4 goals in 1 jaar heeft gemaakt.
Op Joden jagen.quote:
Feyenoord onwaardig idd.quote:
Maar ik wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |