Dus je bent gewoon aan het trollen dus. Duidelijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die zichzelf op de schouder kloppende humane voorvechters.
Dat ben ik van plan. Stem tot die tijd op een partij die een menselijk gezicht heeft. Spreek je steun uit voor mijn plan!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:01 schreef Voszje het volgende:
[..]
Verander jij dan even de hele wet anders?
Dat zijn asielzoekers? Je zit voor het gemak twee totaal verschillende situaties door elkaar te halen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:03 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Ik bedoelde o.a. noord Afrikaanse bontkraagjes die volkomen losgeslagen zijn.
Niet zo verheven doen als de posts je niet aan staan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus je bent gewoon aan het trollen dus. Duidelijk.
Kom je weer met die vooroordeel? Uit onderzoek blijkt dat roomblanke nederlanders veel crimineler zijn dan marokkanen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:03 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: Jouw idee is dus dat alle asielzoekers hier mogen blijven?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:04 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Dat ben ik van plan. Stem tot die tijd op een partij die een menselijk gezicht heeft. Spreek je steun uit voor mijn plan!
Ik heb cijfers van het CBS voor je, moment.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:05 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Kom je weer met die vooroordeel? Uit onderzoek blijkt dat roomblanke nederlanders veel crimineler zijn dan marokkanen.
Welk onderzoek?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:05 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Kom je weer met die vooroordeel? Uit onderzoek blijkt dat roomblanke nederlanders veel crimineler zijn dan marokkanen.
Alle vluchtelingen noem ik ze liever. Asielzoekers vind ik zo negatief klinken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:05 schreef Voszje het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: Jouw idee is dus dat alle asielzoekers hier mogen blijven?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:05 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Ach, natuurlijk. Plaats zat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:06 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Alle vluchtelingen noem ik ze liever. Asielzoekers vind ik zo negatief klinken.
Dat heeft hier toch geen kloot mee te maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:03 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, jij echter wel. Mensen die een mening hebben die jou niet aanstaan betitelen als "wij-werken-niet-maar-vinden-wel-dat-werkend-volk-het-moet-betalen"-club getuigt niet echt van gelijkwaardige behandeling.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet zo verheven doen als de posts je niet aan staan.
De PVV ook niet. Deed je ook niet moeilijk over. Je deed zelfs mee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heeft hier toch geen kloot mee te maken.
Haha leuke woordgrap. Maar ik ben echt serieus in mijn kruistocht tegen onrecht. Kinderen die uit gezinnen worden weggetrokken, op straat als vuil worden gegooid. Ik krijg er tranen van in mijn ogen wanneer ik hier aan denk. Ik kan me niet voorstellen dat jij hier anders over denkt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:06 schreef Copycat het volgende:
Het wordt tijd dat die niet zo Good_geluckte-troll wordt uitgezet.
Krijgen ze ook niet. Lijkt me helder.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, jij echter wel. Mensen die een mening hebben die jou niet aanstaan betitelen als "wij-werken-niet-maar-vinden-wel-dat-werkend-volk-het-moet-betalen"-club getuigt niet echt van gelijkwaardige behandeling.
PVV en Mauro zijn inherentquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De PVV ook niet. Deed je ook niet moeilijk over. Je deed zelfs mee.
Rij maar eens door Friesland, Drenthe ofzo. Kilometers gebied dat leeg staat. Er is ruimte genoeg. Alleen een gebrek aan barmhartigheid.quote:
Dus we moeten alles vol gaan bouwen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:11 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Rij maar eens door Friesland, Drenthe ofzo. Kilometers gebied dat leeg staat. Er is ruimte genoeg. Alleen een gebrek aan barmhartigheid.
Het is wezenlijk incorrect. Volgens jou zijn de voorstanders van het pardon allemaal uitkeringtrekkers, dat is wat er staat. En de tegenstanders zijn allemaal werkende mensen. Dat slaat nerdens op, en dat weet je. Maar ik had al begrepen dat je er een aparte kijk op de realiteit op na houdt. Dat mag. Het is een vrij land.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Krijgen ze ook niet. Lijkt me helder.
Wel het hardst schreeuwen met opgehouden handje.
Als je dat niet bevalt: jammer.
Dat is dan een verkeerde interpretatie van jou geweest. Jij beweerde dat ik niet geloofwaardig overkwam. Ik stuurde je alleen een bericht van iemand die mijn wel geloofwaardig vond overkomen. Puur om jouw ongelijk te bewijzen. Niets meer, niets minder. Van een toll is zeker geen sprake.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:10 schreef Copycat het volgende:
Je hebt in een ongevraagde PM aan me toegegeven dat je trollt. Remember?
Daarbij is het zo opzichtig.
Je haalde zelf de PVV erbij, held.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De PVV ook niet. Deed je ook niet moeilijk over. Je deed zelfs mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |