Nee. Want dat trekt alleen maar meer economische vluchtelingen aan die het systeem verstoppen voor de mensen die het echt nodig hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:37 schreef KoosVogels het volgende:
En dat zou moeten gelden voor alle kinderen die hier na verloop van tijd geworteld zijn.
Dat dus. En dan ga ik nu genieten van een heerlijk zonnetje door op een terrasje te gaan zitten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:37 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, Mauro mag blijven. Heel goed. En dat zou moeten gelden voor alle kinderen die hier na verloop van tijd geworteld zijn.
Tuurlijk, wat weet je het allemaal goed!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:38 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Zal ik je eens vertellen wat het verschil is tussen de Volkskrant en het CBS? Ik de Volkskrant staat wat mensen meemaken. Het CBS publiceert cijfers die hun het beste uitkomt.
Neem nou de werkeloosheidscijfers. Geloof je het CBS? Die de werkeloze ZZP'er niet meetelt om zo een positief mogelijk resultaat te kunnen publiceren?
Met jou kan ik praten. Geen mens is illegaal!!!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat had al lang geleden moeten gebeuren. Maar ik vind het niet rechtvaardig om de mensen die zolang vastzitten in een niet goed functionerende bureaucratische molen slachtoffer te laten worden van later genomen besluitvorming door ze na 10 jaar in Nederland terug te sturen. En al helemaal niet als ze als kind hier zijn gekomen en hier zijn opgegroeid.
Sorry DS, zo denk ik er nou eenmaal over.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee. Want dat trekt alleen maar meer economische vluchtelingen aan die het systeem verstoppen voor de mensen die het echt nodig hebben.
Trolls moet je negeren. Niet feeden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:39 schreef Voszje het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat weet je het allemaal goed!
Hmmm ben je door je argumenten heen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:39 schreef Voszje het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat weet je het allemaal goed!
Goede voeding is een grondrecht!!quote:
En dat wortelen (in het geval van onterechte binnenkomers) moet tegengegaan worden. Kortere procedures en sneller terugsturen. Systeem updaten dus.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:37 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, Mauro mag blijven. Heel goed. En dat zou moeten gelden voor alle kinderen die hier na verloop van tijd geworteld zijn.
Dat mag, maar je kan niet ontkennen dat economische vluchtelingen het aardig verpesten voor de echte vluchtelingen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
Sorry DS, zo denk ik er nou eenmaal over.
Met jou kan ik praten. Heb je die belachelijke reacties van die racisten hier gelezen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:43 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldig nieuws. Het heeft lang geduurd, maar dit is natuurlijk de enig juiste afloop, die getuigt van menselijkheid. Die jongen kan nu eindelijk écht aan z'n toekomst in Nederland gaan bouwen.
Jouw argument raakt ook kant noch wal. Je hebt geen bewijzen voor gesjoemel met statistieken. Maar goed je wilt het niet zien, dat dat nu eenmaal de statistieken zijn. De Volkskrant is naar mijn inziens in geen geval gegronder dan statistieken van het CBS.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:40 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Hmmm ben je door je argumenten heen?
Ik geef je toch net een voorbeeld? Als je een werkeloze ZZP'er niet meeneemt in de werkeloosheidscijfers dan ben je gewoon aan het sjoemelen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:45 schreef Voszje het volgende:
[..]
Jouw argumenten raakt ook kant noch wal. Je hebt geen bewijzen voor gesjoemel met statistieken. Maar goed je wilt het niet zien, dat dat nu eenmaal de statistieken zijn. De Volkskrant is naar mijn inziens in geen geval gegronder dan statistieken van het CBS.
Overigens, dit is ook niet het doel van dit topic. Het topic gaat over Mauro, en al het bovenstaande is volledig off-topic. Het feit dat Mauro nu dan mag blijven, is natuurlijk mooi.
Die jongen had ook aan zijn toekomst kunnen bouwen bij zijn familie...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:43 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldig nieuws. Het heeft lang geduurd, maar dit is natuurlijk de enig juiste afloop, die getuigt van menselijkheid. Die jongen kan nu eindelijk écht aan z'n toekomst in Nederland gaan bouwen.
Ach, het is niet alsof half Afrika hierheen komt wanneer je je enigszins coulant opstelt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat mag, maar je kan niet ontkennen dat economische vluchtelingen het aardig verpesten voor de echte vluchtelingen.
Niet gegrond, er is geen bron.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:47 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Ik geef je toch net een voorbeeld? Als je een werkeloze ZZP'er niet meeneemt in de werkeloosheidscijfers dan ben je gewoon aan het sjoemelen.
Ik weet niet precies wat de mogelijkheden tot maatwerk zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die jongen had ook aan zijn toekomst kunnen bouwen bij zijn familie...
Je houdt hiermee een van de meest smerige criminaliteit in stand, te weten mensensmokkel. En ja, die heeft weer een boost te pakken nu NL aantoont dat je om de zoveel tijd een pardon krijgt. Gewoon volhouden!
Nee, omdat de meesten de mensenhandelaren niet kunnen betalen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, het is niet alsof half Afrika hierheen komt wanneer je je enigszins coulant opstelt.
Waarom niet? Omdat hij hier geworteld zou zijn? Nou, dat was ook geen probleem toen hij kwam. En dan nog... dat wortelen komt doordat hij hier illegaal is gekomen. Eigen schuld (al is die schuld in zijn geval een kwestie van schuld van zijn ouders).quote:Ik vind het verder prima om bepaalde lieden bij de grens tegen te houden, maar als zo'n Mauro het voor elkaar heeft gekregen om hier al die tijd te blijven, dan hoeft hij wat mij betreft niet weg.
Je moet het gewoon niet meer doen. Het zal je verbazen hoeveel asielzoekers nog gewoon naar eigen land terug gaan om familie te bezoeken...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
Ik weet niet precies wat de mogelijkheden tot maatwerk zijn.
Juist vanwege dat laatste moet maatwerk mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, omdat de meesten de mensenhandelaren niet kunnen betalen.
[..]
Waarom niet? Omdat hij hier geworteld zou zijn? Nou, dat was ook geen probleem toen hij kwam. En dan nog... dat wortelen komt doordat hij hier illegaal is gekomen. Eigen schuld (al is die schuld in zijn geval een kwestie van schuld van zijn ouders).
Is al 37x aangedragen. Wordt toch ontweken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:50 schreef DS4 het volgende:
Waarom niet? Omdat hij hier geworteld zou zijn? Nou, dat was ook geen probleem toen hij kwam. En dan nog... dat wortelen komt doordat hij hier illegaal is gekomen. Eigen schuld (al is die schuld in zijn geval een kwestie van schuld van zijn ouders).
Tsja, kan me goed voorstellen dat je die ellende daar wilt ontsnappen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je moet het gewoon niet meer doen. Het zal je verbazen hoeveel asielzoekers nog gewoon naar eigen land terug gaan om familie te bezoeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |