Isner idd altijdquote:
Ik bedoelde eigenlijk dat Isner dat gebaar maakte na het punt.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Isner idd altijd
maar ook een '' voor The X!
Ook zoquote:Op woensdag 12 december 2012 12:44 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat Isner dat gebaar maakte na het punt.
Tof! Maradona die weer lekker loopt te spacen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:45 schreef detennismaster het volgende:
FEDERER vs. DEL POTRO, Argentina 12/13
quote:Mannenfinale US Open in 2013 op maandag
De US Open, de vierde en laatste grand slam van het seizoen, zal volgend jaar een dag langer duren. De mannenfinale zal op maandag getennist worden, meerbepaald 9 september. Ook de vrouwenfinale in New York schuift een dagje op naar de zondag. De halve finales zijn op vrijdag bij de vrouwen, en blijven op zaterdag voor de mannen.
Behalve de aangepaste kalender maakte de organisatie vrijdag ook bekend dat het prijzengeld met 4 miljoen dollar wordt opgetrokken, tot 29,5 miljoen dollar (22,5 miljoen euro).
Met de extra wedstrijddag komen de organisatoren tegemoet aan de vraag van de spelers. Die wilden graag een dag rust tussen de halve finales en de finale in het enkelspel. 'Ik ben blij met het aangepaste schema en de rustdag tussen halve finales en finales', reageert de Schot Andy Murray, dit jaar de beste in New York. 'Het is goed dat ze rekening hebben gehouden met de vragen van de spelers, net als bij de verhoging van het prijzengeld.'
Ook titelverdedigster bij de vrouwen Serena Williams is opgetogen. 'Dit is super voor de spelers, en het maakt het toernooi beter dan ooit, voor alle spelers', aldus de Amerikaanse.
Omdat het risico aan het einde zit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:29 schreef franklop het volgende:
En waarom beginnen ze niet gewoon op zondag dan?
Zeker, kan niet wachten wat het nieuwe seizoen gaat brengen.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:14 schreef TheGeneral het volgende:
De tennisvrije dagen mogen nu wel weer klaar zijn..
Omdat ze natuurlijk niet hun super-saturday willen kwijtraken....quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat het risico aan het einde zit.
Het is bijna vakantie, dus leef je uitquote:Op woensdag 19 december 2012 19:24 schreef TheGeneral het volgende:
Ik zou ook eigenlijk mijn OP eens moeten updaten. Die klopt van geen kant meer.. hehe.
quote:Op donderdag 20 december 2012 02:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat ze natuurlijk niet hun super-saturday willen kwijtraken....
quote:Op zaterdag 22 december 2012 04:12 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |