quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dit toch ook niet..zo heb ik hem ook weleens geslagen en ik ben echt baggerslecht
neequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hebt geen KNLTB pasje meer toch?
nicequote:Op woensdag 9 januari 2013 19:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Doet hij ook:
[ afbeelding ]
Ik sloeg er één a la Fed in de training binnen een maand geleden. Ik kon ze door het glas heen in het clubhuis zien staan applaudisseren. Dat was wel koningquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:18 schreef Tim86 het volgende:
Nou, die tweeners van Fed vind ik technisch echt perfect en die zijn echt niet heel makkelijk te slaan. Het heeft mij al menig blauwe plek opgeleverd in ieder geval. Zo'n tweener recht vooruit met 1 been in spreidstand lukt iedereen wel. Sure, niet iedereen doet het/durft het te doen, maar dat is weer iets anders.
In ieder geval leuk dat je ze steeds meer ziet showboaten, ik kan het wel waarderen
Hij geniet van het thuisvoordeel. Vorig jaar rond deze tijd was hij ook goed bezig, verloor hij alleen van Murray in de aanloop naar de Australian Open, waar hij nog in de vierde ronde kwam.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:25 schreef Norrage het volgende:
Tomic heeft wel wat goeds gedaan in de off-season zeg
Finale nu.
Maar toen presteerde hij in de maanden daaraan voorafgaand niet 0,0 helemaal nietsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:43 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hij geniet van het thuisvoordeel. Vorig jaar rond deze tijd was hij ook goed bezig, verloor hij alleen van Murray in de aanloop naar de Australian Open, waar hij nog in de vierde ronde kwam.
Ha ja da's waar, in z'n laatste twee wedstrijden van vorig seizoen won hij maar vier games ofzo. Werd-ie gebageld door Youzh en Florian Mayer.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar toen presteerde hij in de maanden daaraan voorafgaand niet 0,0 helemaal niets
Tomicquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:25 schreef Norrage het volgende:
Tomic heeft wel wat goeds gedaan in de off-season zeg
Finale nu.
Ze lieten hem winnen, stond in het contract.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:35 schreef Rosario het volgende:
Hewitt verslaat gewoon even Raonic, Berdych en Del Potro in vier dagen tijd.![]()
En nou niet miepen over Exhibitions.
Idd, dan heeft ook direct een mooi schema. Om ver te komen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:42 schreef Norrage het volgende:
Laten we hopen dat Hewitt ook tipsy nog verslaat
Elke dag de wekker om 01:00?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar verder zal ik ook gewoon verschrikkelijk veel gaan kijken
Nee joh, zeker in de ochtend zijn er altijd van die damespartijen.quote:
Waarom sloot 'ie zich niet gewoon op in de panic room? Crazy fan no?quote:Op woensdag 16 januari 2013 02:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Spelers worden in competitie pas getest nadat ze verloren hebben geloof ik? Dan zou de upset van Rosol dus de timing van Nadal zijn bloedwaarden overhoop hebben gegooid?
Tja, het zou best kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |