Raonic en Isner hebben nog geen pot gewonnen dit jaar.. Isner heeft zelfs nog geen set gewonnen, ging er vannacht in twee sets af tegen Harrison.quote:
Wat wil dat zeggen volgens jou?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:03 schreef wimderon het volgende:
Nadalletje is eind december schijnbaar 4x getest in 2 weken
Raonic heeft ook pas 1 pot gespeeld. Isner trouwens ook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:48 schreef Rosario het volgende:
[..]
Raonic en Isner hebben nog geen pot gewonnen dit jaar.. Isner heeft zelfs nog geen set gewonnen, ging er vannacht in twee sets af tegen Harrison.
Eind vorig seizoen ging het ook al niet zo best.
Raonic heeft er twee gespeeld, vannacht tegen Hewitt. Verloren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Raonic heeft ook pas 1 pot gespeeld. Isner trouwens ook.
Raonic verloor van een Dimi in vorm. Hij haalde niet voor niks de finale. Vervolgens tankte Dimi wel Sidney tegen 'the Fog'
Vannacht tegen Hewitt = exhibition = telt nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:57 schreef Rosario het volgende:
[..]
Raonic heeft er twee gespeeld, vannacht tegen Hewitt. Verloren.
Isner heeft drie wedstrijden gespeeld, ook nog Hopman Cup.
Ja, zul je zeggen, dat zijn Exhibitions. Maar toch. Winnen levert geld op dus ze zullen heus hun best wel doen.
Oh ja, dat kan wel, dat zou dat rare voetenwerk verklaren. Qua punten tellen exhibitions inderdaad niet, maar je kan toch wel iemands vorm daaraan afzien. Maar misschien heeft hij inderdaad getankt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Isner was geblesseerd, en is dat nog steeds. Hij zou bijna niet meedoen aan AO
Jij kijkt toch wel lang genoeg tennis om te weten dat je aan een exhibition echt niks kan af zien. Het is gewoon zoveel anders.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:57 schreef Rosario het volgende:
[..]
Raonic heeft er twee gespeeld, vannacht tegen Hewitt. Verloren.
Isner heeft drie wedstrijden gespeeld, ook nog Hopman Cup.
Ja, zul je zeggen, dat zijn Exhibitions. Maar toch. Winnen levert geld op dus ze zullen heus hun best wel doen.
Iddquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:15 schreef Norrage het volgende:
Djokovic heeft bij de hopman cup van Tomic verloren.
Dat zegt genoeg
Hmja, blijkbaar niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij kijkt toch wel lang genoeg tennis om te weten dat je aan een exhibition echt niks kan af zien. Het is gewoon zoveel anders.
Raonic en Isner vind ik allebei erg leuk om naar te kijken. Ik hou wel van zo'n 'biggame'. Raonic is ook nog gewoon best jong dus die heeft ontzettend veel potentie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:19 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hmja, blijkbaar niet.
Maar we gaan het zien. Dat Isner maar ver mag komen!
(Raonic vind ik maar niks)
Vond dit een mooier puntquote:
quote:Balend als een stekker stapte Jesse Huta Galung de baan af na zijn pijnlijke nederlaag tegen de Duitser Jan-Lennard Struff in het kwalificatietoernooi van de Australian Open. Hij had een 4-2 voorsprong verspeeld in de derde set en bij 5-5 een dramatische servicegame met drie dubbele fouten afgeleverd: 2-6, 6-3, 7-5.
"Die jongen nam veel risico en dat pakte in de laatste game erg goed uit’’, meende Huta Galung. ,"En het is ook bijzonder lastig tennissen met die harde wind. Dit is echt balen, want ik heb prima getraind en sterke oefensetjes gespeeld. Maar ja, hij speelde zo’n beetje alles-of-niets en dat pakte goed voor hem uit. Terwijl ik er toch zo dicht bij was. Het scheelde maar een haar of ik had voor de wedstrijd kunnen serveren. Dat is een vervelend gevoel. Maar het is niet anders.’’
Nederlandse tennissers tegenwoordigquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:13 schreef wimderon het volgende:
'Lastige omstandigheden, dubbele fouten op cruciale momenten, prima getraind, alles-of-niets bij die andere jongen, sterke oefensetjes, scheelde niets.'
Was het niet toevallig een interview met Robin?
Koning Martin kan gewoon beter zelf weer gaan tennissenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nederlandse tennissers tegenwoordigZe moeten eens bij Koning Martin op bezoek.
Doet hij ook:quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Koning Martin kan gewoon beter zelf weer gaan tennissen
Het ging een beetje om de move en niet om de rallyquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vond dit een mooier punt![]()
Ook afgekeken van Malisse trouwens![]()
Zo bijzonder is dit toch ook niet..zo heb ik hem ook weleens geslagen en ik ben echt baggerslechtquote:
Tsja ik zeg dat ook altijd bij een willekeurige tweener, eigenlijk. Maar ik vond de timing in de rally ook vetquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dit toch ook niet..zo heb ik hem ook weleens geslagen en ik ben echt baggerslecht
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Doet hij ook:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |