abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121358148
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Wie/waar doel je op?
Raonic en Isner hebben nog geen pot gewonnen dit jaar.. Isner heeft zelfs nog geen set gewonnen, ging er vannacht in twee sets af tegen Harrison.

Eind vorig seizoen ging het ook al niet zo best.
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:49:07 #252
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_121358180
Komt vanzelf wel weer bij die mannen... Isner is afgelopen jaar ook meer een gravelaar geworden ;)
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_121358232
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:03 schreef wimderon het volgende:
Nadalletje is eind december schijnbaar 4x getest in 2 weken :')
Wat wil dat zeggen volgens jou?
pi_121358431
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:48 schreef Rosario het volgende:

[..]

Raonic en Isner hebben nog geen pot gewonnen dit jaar.. Isner heeft zelfs nog geen set gewonnen, ging er vannacht in twee sets af tegen Harrison.

Eind vorig seizoen ging het ook al niet zo best.
Raonic heeft ook pas 1 pot gespeeld. Isner trouwens ook.

Raonic verloor van een Dimi in vorm. Hij haalde niet voor niks de finale. Vervolgens tankte Dimi wel Sidney tegen 'the Fog' :')
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_121358517
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:54 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Raonic heeft ook pas 1 pot gespeeld. Isner trouwens ook.

Raonic verloor van een Dimi in vorm. Hij haalde niet voor niks de finale. Vervolgens tankte Dimi wel Sidney tegen 'the Fog' :')
Raonic heeft er twee gespeeld, vannacht tegen Hewitt. Verloren.
Isner heeft drie wedstrijden gespeeld, ook nog Hopman Cup.

Ja, zul je zeggen, dat zijn Exhibitions. Maar toch. Winnen levert geld op dus ze zullen heus hun best wel doen.
pi_121358660
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:57 schreef Rosario het volgende:

[..]

Ja, zul je zeggen, dat zijn Exhibitions. Maar toch. Winnen levert geld op dus ze zullen heus hun best wel doen.
Vannacht tegen Hewitt = exhibition = telt niet
Hopman Cup = ook soort van exhibition = telt niet
Isner was geblesseerd, en is dat nog steeds. Hij zou bijna niet meedoen aan AO

We gaan het zien :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121358706
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:01 schreef Norrage het volgende:

[..]
Isner was geblesseerd, en is dat nog steeds. Hij zou bijna niet meedoen aan AO
Oh ja, dat kan wel, dat zou dat rare voetenwerk verklaren. Qua punten tellen exhibitions inderdaad niet, maar je kan toch wel iemands vorm daaraan afzien. Maar misschien heeft hij inderdaad getankt.
pi_121359130
Djokovic heeft bij de hopman cup van Tomic verloren.

Dat zegt genoeg :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121359240
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:57 schreef Rosario het volgende:

[..]

Jij kijkt toch wel lang genoeg tennis om te weten dat je aan een exhibition echt niks kan af zien. Het is gewoon zoveel anders.

We zullen het zien op de AO en het rest van het seizoen. Ik denk persoonlijk dat Raonic dit jaar de top10 induikt. Ben benieuwd. :)
pi_121359254
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:15 schreef Norrage het volgende:
Djokovic heeft bij de hopman cup van Tomic verloren.

Dat zegt genoeg :P
Idd _O-
pi_121361330
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:17 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Jij kijkt toch wel lang genoeg tennis om te weten dat je aan een exhibition echt niks kan af zien. Het is gewoon zoveel anders.
Hmja, blijkbaar niet. :P
Maar we gaan het zien. Dat Isner maar ver mag komen!
(Raonic vind ik maar niks)
pi_121361451
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 18:19 schreef Rosario het volgende:

[..]

Hmja, blijkbaar niet. :P
Maar we gaan het zien. Dat Isner maar ver mag komen!
(Raonic vind ik maar niks)
Raonic en Isner vind ik allebei erg leuk om naar te kijken. Ik hou wel van zo'n 'biggame'. Raonic is ook nog gewoon best jong dus die heeft ontzettend veel potentie. :Y
  woensdag 9 januari 2013 @ 19:08:53 #264
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_121363345
Het kon al bijna niet triester met Jesse Huta Galung, maar hij presteert het toch nog :')

quote:
Balend als een stekker stapte Jesse Huta Galung de baan af na zijn pijnlijke nederlaag tegen de Duitser Jan-Lennard Struff in het kwalificatietoernooi van de Australian Open. Hij had een 4-2 voorsprong verspeeld in de derde set en bij 5-5 een dramatische servicegame met drie dubbele fouten afgeleverd: 2-6, 6-3, 7-5.

"Die jongen nam veel risico en dat pakte in de laatste game erg goed uit’’, meende Huta Galung. ,"En het is ook bijzonder lastig tennissen met die harde wind. Dit is echt balen, want ik heb prima getraind en sterke oefensetjes gespeeld. Maar ja, hij speelde zo’n beetje alles-of-niets en dat pakte goed voor hem uit. Terwijl ik er toch zo dicht bij was. Het scheelde maar een haar of ik had voor de wedstrijd kunnen serveren. Dat is een vervelend gevoel. Maar het is niet anders.’’
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_121363495
Zoek de verschillen ja. :{
pi_121363560
'Lastige omstandigheden, dubbele fouten op cruciale momenten, prima getraind, alles-of-niets bij die andere jongen, sterke oefensetjes, scheelde niets.'

Was het niet toevallig een interview met Robin :') ?
pi_121363930
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:13 schreef wimderon het volgende:
'Lastige omstandigheden, dubbele fouten op cruciale momenten, prima getraind, alles-of-niets bij die andere jongen, sterke oefensetjes, scheelde niets.'

Was het niet toevallig een interview met Robin :') ?
Nederlandse tennissers tegenwoordig :') Ze moeten eens bij Koning Martin op bezoek.
pi_121364002
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:21 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Nederlandse tennissers tegenwoordig :') Ze moeten eens bij Koning Martin op bezoek.
Koning Martin kan gewoon beter zelf weer gaan tennissen _O_
pi_121364167
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:23 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Koning Martin kan gewoon beter zelf weer gaan tennissen _O_
Doet hij ook:

pi_121364279
_O-
pi_121364441
quote:
Het ging een beetje om de move en niet om de rally :P en paire doet deze move wel vaker :D
pi_121366043
quote:
Zo bijzonder is dit toch ook niet..zo heb ik hem ook weleens geslagen en ik ben echt baggerslecht :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_121366505
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zo bijzonder is dit toch ook niet..zo heb ik hem ook weleens geslagen en ik ben echt baggerslecht :D
Tsja ik zeg dat ook altijd bij een willekeurige tweener, eigenlijk. Maar ik vond de timing in de rally ook vet :D gewoon de 2e bal :P
pi_121366582
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:26 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Doet hij ook:

[ afbeelding ]
:D
U MAD?
pi_121366661
Nou, die tweeners van Fed vind ik technisch echt perfect en die zijn echt niet heel makkelijk te slaan. Het heeft mij al menig blauwe plek opgeleverd in ieder geval. Zo'n tweener recht vooruit met 1 been in spreidstand lukt iedereen wel. Sure, niet iedereen doet het/durft het te doen, maar dat is weer iets anders.

In ieder geval leuk dat je ze steeds meer ziet showboaten, ik kan het wel waarderen :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')