Ik denk dat dat het risico juist is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:14 schreef gohan16 het volgende:
Bij die veiling van Mycom voor die cinemadisplay staat dat het een retourproduct is met beperkte garantie (3 maanden). In hun voorwaarde staat dat je dit niet mag retourneren.
Stel dat je een afgerafeld scherm krijgt met deuken in het aluminium..... ken toch nie?
Dat is het risico van deze veilingen. Ik heb er eentje gekocht, en ik moet zeggen dat de staat prima is. Er zit wel een klein deukje in de aluminium behuizing, maar ja, daarom betaal je er ook zo weinig voor.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:14 schreef gohan16 het volgende:
Bij die veiling van Mycom voor die cinemadisplay staat dat het een retourproduct is met beperkte garantie (3 maanden). In hun voorwaarde staat dat je dit niet mag retourneren.
Stel dat je een afgerafeld scherm krijgt met deuken in het aluminium..... ken toch nie?
van te voren bekijken kan dus niet? hoeveel heb jij ervoor betaald?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:02 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat is het risico van deze veilingen. Ik heb er eentje gekocht, en ik moet zeggen dat de staat prima is. Er zit wel een klein deukje in de aluminium behuizing, maar ja, daarom betaal je er ook zo weinig voor.
Maar dit is weer een andere, en misschien is deze qua staat veel slechter, of juist beter.
Nee. Kan niet. 550.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:05 schreef gohan16 het volgende:
[..]
van te voren bekijken kan dus niet? hoeveel heb jij ervoor betaald?
Is altijd zo. Laatste seconde moet je bieden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:16 schreef DaMook het volgende:
Ik zag zojuist een thunderbolt scherm daar (eerste keer dat ik er kijk) , denk ik bied, maar in de laatste secondes overboden, jammer.
Mjah ik was 15 seconde voor het eindequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:17 schreef iFok. het volgende:
[..]
Is altijd zo. Laatste seconde moet je bieden.
Morgen een nieuwe kans, dan komt er een nieuwe.
Wil wel een thunderbolt versiequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:18 schreef gohan16 het volgende:
hij is voor 538 verkocht, jammer dat je dan niet je bod hebt kunnen doen. Er staat nu ook een cinema display, de niet-thunderbolt editie.
Jammer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah ik was 15 seconde voor het einde.
Ik zal dat onthoudenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:20 schreef iFok. het volgende:
[..]
Jammer.
Je moet tot ongeveer 5 seconden voor het einde wachten, en dan meteen 50 euro extra erop bieden. Dan is hij zo goed als zeker binnen.
Die hoef ik ook niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:18 schreef gohan16 het volgende:
hij is voor 538 verkocht, jammer dat je dan niet je bod hebt kunnen doen. Er staat nu ook een cinema display, de niet-thunderbolt editie.
Had jij eigenlijk een gebruikte of een demo?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:20 schreef iFok. het volgende:
[..]
Jammer.
Je moet tot ongeveer 5 seconden voor het einde wachten, en dan meteen 50 euro extra erop bieden. Dan is hij zo goed als zeker binnen.
Gebruikte.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:36 schreef blow... het volgende:
[..]
Had jij eigenlijk een gebruikte of een demo?
Klopt. Vaak is de staat wel beter.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:44 schreef iFok. het volgende:
[..]
Gebruikte.
Een demo gaat gemiddeld voor een hogere prijs weg.
Waarom heb jij een tb kabel liggen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:54 schreef iFok. het volgende:
Zat er niet bij, maar die hand ik nog liggen.
Paar maandjes geleden voor een prikkie overgenomen van een vriend.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:59 schreef blow... het volgende:
[..]
Waarom heb jij een tb kabel liggen?
waarom?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:02 schreef iFok. het volgende:
[..]
Paar maandjes geleden voor een prikkie overgenomen van een vriend.
Er zit een 'ingebouwde' tb kabel en magsafe bij mocht blow dat bedoelen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:13 schreef gohan16 het volgende:
Zit de tb kabel en de magsafe er niet gewoon standaard in?? (dat ze dus uit het scherm zelf komen).
Ooh, ingebouwd. Magsafe of magsafe 2?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:22 schreef iFok. het volgende:
[..]
Er zit een 'ingebouwde' tb kabel en magsafe bij mocht blow dat bedoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |