Ja die van mij ook niet, maar van de week kon ik dus bij fullscreen schakelen WEL zien dat de ipad foto gewoon altijd beeldvullend was op de UK site, in tegenstelling tot de andere sites die het doen zoals in de screenshots hierboven. Groter scherm > meer informatie op het scherm zichtbaar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Misschien is mijn scherm gewoon niet groot genoeg.
Heb maar even mijn monitor gedraaid in software. Het lijkt erop dat de code nog wel actief is op de nl site maar niet op de uk site. Dit is wat ik bedoel met responsive site design, en het lijkt uitgezet op de uk site, in plaats van daar geimplementeerd en vervolgens weer weggehaald.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Zie hier de uk website
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu is er bij een groter scherm meer informatie zichtbaar. Van de week was dat dus NIET zo.
Je bent ook niet eigenwijs hequote:Op zaterdag 10 november 2012 16:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Heb maar even mijn monitor gedraaid in software. Het lijkt erop dat de code nog wel actief is op de nl site maar niet op de uk site. Dit is wat ik bedoel met responsive site design, en het lijkt uitgezet op de uk site, in plaats van daar geimplementeerd en vervolgens weer weggehaald.
Dit is trouwens wel op limiet genomen, het venster nog langer maken op de nl-site maakt wel de footer zichtbaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okequote:Op zaterdag 10 november 2012 15:54 schreef blow... het volgende:
Of het lekker draait weet ik dus niet he.
In goede staat makkelijk 6-700quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:32 schreef iFok. het volgende:
Hoeveel zou ik voor een tweede hands Apple TFT Thunderbolt Display 27 kunnen krijgen?
850 in goede staat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:32 schreef iFok. het volgende:
Hoeveel zou ik voor een tweede hands Apple TFT Thunderbolt Display 27 kunnen krijgen?
Zelf vind ik dit aan de hoge kant, want de nieuwprijs is 1000 euro, dan zal men wel 150 euro over hebben voor de garantie die je krijgt bij aankoop van een nieuwe.quote:
Heb jij geen garantie meer dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:37 schreef iFok. het volgende:
[..]
Zelf vind ik dit aan de hoge kant, want de nieuwprijs is 1000 euro, dan zal men wel 150 euro over hebben voor de garantie die je krijgt bij aankoop van een nieuwe.
minimaal 600, maximaal 800. denk ik.
Het is die ene van MyCom. Daar zit 3 maanden garantie op, maar de officiële garantie van Apple is verlopen, dus denk dat een Apple care niks uithaalt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:39 schreef blow... het volgende:
[..]
Heb jij geen garantie meer dan?
Tevens,
Alsnog goedkoper dan 1000.
http://store.apple.com/nl(...)an-for-apple-display
Hoezo is de apple garantie verlopen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:40 schreef iFok. het volgende:
[..]
Het is die ene van MyCom. Daar zit 3 maanden garantie op, maar de officiële garantie van Apple is verlopen, dus denk dat een Apple care niks uithaalt.
Welke?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:44 schreef Wells.p het volgende:
Hallo iedereen,
Heb nu ook een macbook gekocht dus even een tvptje.
Apple 13" MacBook Pro-3rd i7-2.9GHz.quote:
Geluid van de fans ook zekerquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:50 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Apple 13" MacBook Pro-3rd i7-2.9GHz.
Het is allemaal flink wennen moet ik zeggen. Heb al die beginner filmpjes zitten kijken op youtubeMaar ben er wel wijzer van geworden.
De accu is trouwens echt enorm goed vergeleken met me hp laptop.
Hahaha nu je het zegt. Hij maakt geen geluidquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:55 schreef blow... het volgende:
[..]
Geluid van de fans ook zeker.
Het is even wennen, maar na een tijdje werkt het echt fijn. Wat je moet vermijden is dat je het na een dag niet fijn vindt en hem weer verkoopt.
OS X 10.8.2quote:
Staat hij niet uit?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:56 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Hahaha nu je het zegt. Hij maakt geen geluid
Klopt. Voordeel van de mac tov windows is ook nog eens dat de harde schijf stilvalt als je hem dichtklapt. Dan verbruikt hij minder energie en hij kan niet kapot gaan..quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:56 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Hahaha nu je het zegt. Hij maakt geen geluid
[..]
OS X 10.8.2
Als je hem gewoon standaard hebt, zonder zware processen zit hij op 5400 rpm hdd ( vast) en 2000 rpm fans. Dat hoor je nauwelijks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |