quote:
Die manager is toch gauw 1kquote:Op zondag 4 november 2012 17:49 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
drie bazen. dit moet hem worden.
[ afbeelding ]
Je kan toch Lewandowskiquote:Op zondag 4 november 2012 17:51 schreef zerokil het volgende:
[..]
Kan nu even niet anders![]()
Normaal heb ik Arnautovic.
Ga hem niet voor 1weds kopen.quote:
Jawel, of je tegenstander krijgt in ieder geval geen win/wedstrijd eraf.quote:
grapjasquote:Op zondag 4 november 2012 18:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
Net van dit team gewonnen
http://www.futhead.com/fifa/squads/860941/
Hoeveel coins is dat team wel niet waard? Werd 3-2 en dat kwam alleen door die IF Messi die soms niet te stoppen was
quote:
7 ton staat er toch, IF Messi kost niks jonguhquote:Op zondag 4 november 2012 18:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Team is van een Nederlander heet SC nieuwe sloten
Nee. Als je weggaat wint hij 3-0quote:Op zondag 4 november 2012 18:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jawel, of je tegenstander krijgt in ieder geval geen win/wedstrijd eraf.
Ik doe nog 1 potje FUT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Okee roep jij de rest ook even ????? iedereen adoreert jou dus regel iedereen even.!!!!!quote:Op zondag 4 november 2012 18:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik doe nog 1 potje FUT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewonnen met mijn team: (en dan klagen ze over mijn voorhoede weinig pace)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 november 2012 18:19 schreef Anonymous61 het volgende:
div 1 en 10k coins + 1 rotzooi premium pakket..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewonnen met mijn team: (en dan klagen ze over mijn voorhoede weinig pace)
Goed gepaint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |