quote:Op zondag 4 november 2012 18:19 schreef Anonymous61 het volgende:
div 1 en 10k coins + 1 rotzooi premium pakket..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewonnen met mijn team: (en dan klagen ze over mijn voorhoede weinig pace)
Goed gepaint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Dat is het denk ik ook, maar de wet is nog niet klaar dusja. Stond volgens mij niet precies in het regeerakkoord.quote:Op zondag 4 november 2012 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe zit dat alcohol naar 18 nou?
Sommigen zeggen dat als je uit 96 komt, dat je door mag drinken vanaf 16
Hoe dom zou dat zijn. Geloof je dat echt?quote:Op zondag 4 november 2012 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe zit dat alcohol naar 18 nou?
Sommigen zeggen dat als je uit 96 komt, dat je door mag drinken vanaf 16
Dacht ik ook al, maarjaquote:Op zondag 4 november 2012 18:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe dom zou dat zijn. Geloof je dat echt?
Als het naar 18 gaat, dan is alcohol onder de 18 verboden.
quote:Op zondag 4 november 2012 18:21 schreef Thorb het volgende:
Mijn pa kwam net met deze cabaretier, wel oud filmpje, was gewoon de eerste van youtube
Hoezo is het dan lastig? Als je zegt vanaf 1 januari 1996 hoeven ze alleen maar te kijken of iemand in 1995 of eerder is geboren...quote:Op zondag 4 november 2012 18:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe dom zou dat zijn. Geloof je dat echt?
Als het naar 18 gaat, dan is alcohol onder de 18 verboden. Lijkt mij dan. Anders is het wel verdomd lastig voor die cassieres
Regeerakkoord zegt dus weinig.quote:Overmatig alcoholgebruik door met name jongeren is zeer zorgelijk en leidt tot grote
schade. De minimumleeftijd voor de verstrekking van alcohol gaat naar 18 jaar. Dit
gaat gepaard met intensieve voorlichting en adequate handhaving.
mijn moeder... oh wachtquote:Op zondag 4 november 2012 18:28 schreef pascal08 het volgende:
Ik moet een kadootje verzinnen voor 5 december tot 25 euro. Wat zal ik vragen?
Dat probleem heb ik ook elk jaar, vind met suprises en gedichten wel gezellig en leuk altijd maar kan nooit cadeautje verzinnenquote:Op zondag 4 november 2012 18:28 schreef pascal08 het volgende:
Ik moet een kadootje verzinnen voor 5 december tot 25 euro. Wat zal ik vragen?
Ik heb geen PS3...quote:Op zondag 4 november 2012 18:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
mijn moeder... oh wacht.
PSN kaart van ¤ 20 euro + 5 euro aan snoep
grote doos condooms
vibrator voor je vriendin of jezelf
Ik haat gezelligheid, vooral als het me ook nog geld kost.quote:Op zondag 4 november 2012 18:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook elk jaar, vind met suprises en gedichten wel gezellig en leuk altijd maar kan nooit cadeautje verzinnen
Omdat iemand uit 1996 pas 16 of 17 is? Zelfs als je uit 1995 komt, dan ben je nog geen 18. (ligt aan de tijd in 2013 danquote:Op zondag 4 november 2012 18:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoezo is het dan lastig? Als je zegt vanaf 1 januari 1996 hoeven ze alleen maar te kijken of iemand in 1995 of eerder is geboren...
[..]
Regeerakkoord zegt dus weinig.
oh... dan geef je het maar aan mijquote:
Oordopjes heb ik al. Budget game, welke? Ik heb al tering veel games.quote:Op zondag 4 november 2012 18:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
oh... dan geef je het maar aan mij
Vraag een boek ofzo
oordopjes?
een budget game
geen idee verder. Ik moet ook al bezig zijn met een verlanglijst.
bioscoopbon anders?
Ik betwijfel of het in 2013 al ingaat. Als je het op 1 januari 2014 invoert en dan zegt dat iedereen die voor 1 januari 1996 is geworden mag drinken is het toch geen probleem?quote:Op zondag 4 november 2012 18:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat iemand uit 1996 pas 16 of 17 is? Zelfs als je uit 1995 komt, dan ben je nog geen 18. (ligt aan de tijd in 2013 dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |