Dan moet ik weer zoeken. Kwam dit in elk geval veel tegen. Om de twee weken was op 95 graden met soda of azijn. En azijn met wasverzachter is om wasverzachter te besparen en het nare geurtje wat azijn achter laat ook kwijt te raken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
linkje naar website anders dan deze waar dit als beste wasmethode staat (ik heb er nog nooit van gehoord nml)
ow kay ik dacht van dreft en wasverzachter en azijn. prima ik begrijp umquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan moet ik weer zoeken. Kwam dit in elk geval veel tegen. Om de twee weken was op 95 graden met soda of azijn. En azijn met wasverzachter is om wasverzachter te besparen en het nare geurtje wat azijn achter laat ook kwijt te raken.
Nouja wasmiddel kan best iets anders zijn maar die vriend van mij gebruik klein en krachtig van Robijn dus dat gebruik ik dan ook maar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow kay ik dacht van dreft en wasverzachter en azijn. prima ik begrijp um
slim bedacht. is de was al droog (voor de finale check)?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nouja wasmiddel kan best iets anders zijn maar die vriend van mij gebruik klein en krachtig van Robijn dus dat gebruik ik dan ook maar.
Nog niet. Die is net opgehangen dus ik zal morgen het resultaat weten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
slim bedacht. is de was al droog (voor de finale check)?
Nee, Alleen mijn kleren zaten erin en niet zoveel kleren. Ook maar op 800 toeren gezet en niet op 1300 toeren om pullen en beschadiging te voorkomen. Ik was ook voortaan alleen mijn kleren dus ik bepaal zelf hoeveel erin gaat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:58 schreef matthijst het volgende:
Zat de machine nu wel vol?
Die nieuwe LG machines gebruiken nauwelijks water. Kan me zo voorstellen dat een volle machine minder goed wast dan een minder volle machine?
Oftewel: misschien moeten je ouders die machine gewoon minder vol doen.
lijkt mij sterkquote:Op zondag 11 november 2012 00:05 schreef Dimens het volgende:
Ik kreeg ook als tip van de Sting, waar ik het vest heb gekocht, om binnen en buiten te strijken. Dit zou ook voor meer verzachting zorgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |