quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 13:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://www.wiet-zaden.nl/indica-of-sativa.htm
quote:Op zondag 4 november 2012 13:40 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hoe weet je of bijv AK-47 sativa of indica is?
A woman let me put my penis inside herquote:
Ja daar zijn ze voor he.quote:Op zondag 4 november 2012 14:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
A woman let me put my penis inside her
playahquote:Op zondag 4 november 2012 14:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
A woman let me put my penis inside her
Alleen op zondagquote:
wat een dijenkletser zegquote:Op zondag 4 november 2012 16:17 schreef Nestalgie het volgende:
dus ik was met de klan ( kkk ) in frankrijk en toen kwamen we zo'n neger tegen en wij zo van moeten we je in de fik steken?
Hij zo van nee nee nee, maar we waren in frankrijk dus hij zei van no no no.
Wij zo van oui oui oui, opeens pakt hij een wii tevoorschijn en gingen we een middagje lekker bowlen.
Heb je niks aan, die mogen nog niet van Godquote:
Schuddenbuiken nu.quote:
Mooi topic iddquote:Op zondag 4 november 2012 17:49 schreef Chai het volgende:
Kleding komt hard uit de wasmachine
Voor je een topic opent google je toch eerst even.
Motor staat onder zn kleedje, want koud en vochtig weerquote:Op zondag 4 november 2012 16:56 schreef Salatrel het volgende:
zo de motor is ook weer door de wasstraat geweest
Whehe.quote:Op zondag 4 november 2012 17:49 schreef Chai het volgende:
Kleding komt hard uit de wasmachine
Voor je een topic opent google je toch eerst even.
die van mij staat gewoon binnenquote:Op zondag 4 november 2012 17:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Motor staat onder zn kleedje, want koud en vochtig weer
ja, binnen onder zn kleedje.. Mn pa wil zijn cirkelzaag namelijk vaak aanslingeren in de garagequote:
das zonde van je motor ja zon cirkelzaagquote:Op zondag 4 november 2012 17:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, binnen onder zn kleedje.. Mn pa wil zijn cirkelzaag namelijk vaak aanslingeren in de garage
quote:Op zondag 4 november 2012 19:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee. Noem het seksistisch, maar het is gebaseerd op jarenlange ervaring. Ik bedoel het niet slecht, ik hecht niet eens per se een waardeoordeel. Ik observeer en zie dat vrouwen altijd uiteindelijk leiden tot emotionele pijn.
Kan ik me lekker ergeren aan van die zielepietjes.quote:Op zondag 4 november 2012 21:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Vanwaar jouw fascinatie () voor dat topic?
De passie droop ervan af.quote:
Ik probeerde dat programma eik te vermijden.quote:Op zondag 4 november 2012 21:58 schreef Chai het volgende:
Heb je dat hierbij ook?
[ afbeelding ]
Bij bewegend beeld misschien wat eerder dan bij een plaatje
waarom draag tie een blauwe majożquote:
Knoflooksausquote:
Bizar lelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 07:42 schreef Mozy het volgende:
Ik ga even varen ltr gr gr
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen idee, maar qua vormgeving past het wel bij de apple producten. dus als je er een apple sticker op plakt vinden mensen het misschien wel mooiquote:Op maandag 5 november 2012 08:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja want op de yachten van bill gates staat ook het windows/microsoft logo?
ik voel me ook niet helemaal lekkerquote:Op maandag 5 november 2012 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iedereen hier op de werkvloer janken dat ze ziek zijn..
Ahum..quote:Op maandag 5 november 2012 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik voel me ook niet helemaal lekker
dankje, maar ik heb net verse koffiequote:Op maandag 5 november 2012 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahum..![]()
Nou ja, kopje koffie of iets anders dan maar?
Morningquote:Op maandag 5 november 2012 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dankje, maar ik heb net verse koffie
goeiemorgen 4ebe
why not?quote:Op maandag 5 november 2012 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morning![]()
Heb expres maar even geen koffie genomen![]()
mensen die 130km/h nog steeds niet snappenquote:Op maandag 5 november 2012 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die btw al een km van te voren gaan remmen en zo nog meer file veroorzaken![]()
The fuck._
Pitjes in Opel Corsa's![]()
Mja, ik voel wel aan dat ik het vandaag bij Sterrenmuntthee moet houdenquote:
ja, best goed.quote:Op maandag 5 november 2012 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ik voel wel aan dat ik het vandaag bij Sterrenmuntthee moet houden![]()
Anders stuiter ik zo het pand door.. niet zo heel goed.
Ja, leuk weekend gehad
Zaterdag was wat minder, want toen regende het met post lopen.
Mensen kijken dan altijd naar me alsof ik een gewond dier ben???
Bovendien moest ik 3 Duitse en Belgische toeristen de weg wijzen_
Ik kan het nog steeds niet over mn hart verkrijgen om ze de verkeerde kant op te sturen
Jij een leuk weekend gehad?
Goede samenvattingquote:
nieuwe ergernis: kia eco troep rijders. Lekker standaard 10km onder de toegestane snelheid rijden.quote:Op maandag 5 november 2012 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die btw al een km van te voren gaan remmen en zo nog meer file veroorzaken![]()
The fuck._
Pitjes in Opel Corsa's![]()
Sowieso Kia Picantoquote:Op maandag 5 november 2012 08:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nieuwe ergernis: kia eco troep rijders. Lekker standaard 10km onder de toegestane snelheid rijden.
nee want zulke mensen remmen ook voor overstekende bladeren en dat vind ik zonde van mijn auto.quote:Op maandag 5 november 2012 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso Kia Picanto_
Ga je dan niet bumperkleven?
stiekem vind ik een kia c'eed of een hyundai I30 nog niet eens lelijk, maar ik koop ze toch nietquote:Op maandag 5 november 2012 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso Kia Picanto_
Ga je dan niet bumperkleven?
ik denk het ja. Gezellig allemaal bij dezelfde deur instappen want stel je voor dat je30m extra moet lopen op je bestemmingquote:Op maandag 5 november 2012 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het was rustig op de weg, die zitten dus allemaal in de trein
Lekker spitsrijden, you gotta love itquote:
mensenquote:Op maandag 5 november 2012 08:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik denk het ja. Gezellig allemaal bij dezelfde deur instappen want stel je voor dat je30m extra moet lopen op je bestemming
quote:Op maandag 5 november 2012 08:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee want zulke mensen remmen ook voor overstekende bladeren en dat vind ik zonde van mijn auto.
Die zal ik ook nooit kopen, neequote:Op maandag 5 november 2012 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stiekem vind ik een kia c'eed of een hyundai I30 nog niet eens lelijk, maar ik koop ze toch niet
Wat ik ook niet snap is dat mensen niet bij de dichtstbijzijnde deur instappen, maar drie deuren verder hollen, terwijl de trein net op het punt staat van vertrekkenquote:Op maandag 5 november 2012 08:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik denk het ja. Gezellig allemaal bij dezelfde deur instappen want stel je voor dat je30m extra moet lopen op je bestemming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |