Teringeind scrollen elke keer.quote:Op zondag 4 november 2012 14:06 schreef Vault-Boy het volgende:
Misschien een leuke OP maken zoiets als dit: http://plazilla.com/steam-wat-is-het-en-wat-kan-je-ermee-doen.
quote:Op zondag 4 november 2012 14:11 schreef tuut-chips het volgende:
Meh, iedereen weet inmiddels toch wel wat steam is
Heb je dat stukje zelf gelezen?quote:
quote:Steam is een gratis online gaming-community voor je PC, waar je met je vrienden online kan gamen en voice-gesprekken starten
Soldenquote:Tweemaal per jaar, in de zomer en in de winter, heeft Steam Super Solden
Ik heb games gekocht die maar 10% korting hadden.quote:De prijsverschillen zijn hoog. Van 33 % tot 95 % korting
Klopt natuurlijk ook niet..quote:Een groot voordeel ten opzichte van fysieke games, waar je meestal het spel maar op 1 computer mag installeren.
Bullshit natuurlijk, LOTRO en Eve Online e.d zijn niet exclusief voor Steam.quote:Deze F2P Games zijn exclusief verkrijgbaar bij Steam.
Heeft wel voice gesprekken.quote:Op zondag 4 november 2012 18:53 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Heb je dat stukje zelf gelezen?
[..]
[..]
Solden
[..]
Ik heb games gekocht die maar 10% korting hadden.
[..]
Klopt natuurlijk ook niet..
[..]
Bullshit natuurlijk, LOTRO en Eve Online e.d zijn niet exclusief voor Steam.
OP is simpelweg gedateerd en niet uitnodigend voor nieuwe users (zelfs wegjagend...)quote:Op zondag 4 november 2012 23:20 schreef Marnixos het volgende:
op is prima
wel grappig trouwens dat ik bij postal 2 geen geboortedatum hoef in te vullen en bij hotline miami wel
quote:Op zondag 4 november 2012 23:49 schreef The_Substitute het volgende:
Mijn OP![]()
Je had Spank's originele moeten zien. Alleen (dezelfde) 2 foto's.
Rond kerst.quote:
quote:
Topquote:Op maandag 5 november 2012 11:36 schreef Eenskijken het volgende:
van 17 tot 31 december. vorige keer was het ook twee weken dacht ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |