abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 november 2012 @ 16:02:10 #76
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118810454
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:13 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is iets anders. Jij zegt "het zal nog moeten blijken" als antwoord op een post waarin o.a. gesteld wordt dat hij al eerder veroordeeld is. Nou, ik kan je bij deze verklappen: hij IS eerder veroordeeld.
Er ging nog een reactie aan vooraf, waarin ik stelde dat waar rook is, is vuur principe voor een rechter gelukkig niet genoeg is.

Ik weet dat hij eerder veroordeeld is, omdat hij opkwam voor een kind die door een volwassen persoon in elkaar geslagen was.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 16:05:14 #77
249559 crew  Lavenderr
pi_118810588
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:02 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Er ging nog een reactie aan vooraf, waarin ik stelde dat waar rook is, is vuur principe voor een rechter gelukkig niet genoeg is.

Ik weet dat hij eerder veroordeeld is, omdat hij opkwam voor een kind die door een volwassen persoon in elkaar geslagen was.
goeie gast eigenlijk wel O~)
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 16:05:38 #78
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_118810605
quote:

[..]

De precieze toedracht ken ik niet, wel meen ik me te herinneren dat hij destijds een celstraf heeft gekregen.
Ik vermoed dus dat "opkomen voor" nogal een understatement is, zo dat überhaupt al de aanleiding was.
Maar we zijn het er dus over eens dat hij al eerder wegens een geweldsmisdrijf veroordeeld is en dat dit niet "nog moet blijken".
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 4 november 2012 @ 16:05:38 #79
16305 Jappie
parttime reverend
pi_118810606
quote:
5s.gif Op zondag 4 november 2012 15:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Dus jij vindt dat men de kijker die zich een oordeel wil vormen, de beelden moet onthouden waarop te zien is dat Badr als professionele vechtsporter soms ernstig uit de bocht vliegt c.q.een probleem heeft met de beheersing van zijn agressie?
Ja, de beheersing of liever gezegd het ontbreken daarvan in de ring heeft te maken met de invloed welke spanning en het momentum van de wedstrijd op Badr hebben. Je kunt wel zeggen dat dat garant staat voor misdragingen buiten de ring maar ze zijn dat gewoonweg niet. Het is het verschil tussen soldaten in oorlogstijd en vredestijd zeg maar.
pi_118810700
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:58 schreef ietjefietje het volgende:
Wat ik ervan hoor is die Badr gewoon geprovoceerd...en als je een boxer provoceert kun je weleens een klap verwachten. Eigen schuld dikke bult dus.
Ja man. Wie gaat er nu niet een K1-kampioen provoceren en dan rustig naar de plee? :')

Sp3cs verhaal is een stuk geloofwaardiger: hij ging naar de plee, deed de deur open en die kwam tegen Hari aan. En daar sloopt ie je voor, zo is ie.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_118810780
quote:

[..]

:')

quote:
Hari is in 2006 veroordeeld voor het mishandelen van de buren van een vriendin, die over geluidsoverlast hadden geklaagd. Hij werd in 2008 verdacht van brandstichting in het huis van een kennis, maar justitie kreeg die zaak niet rond.
Wat is dit toch allemaal voor Stockholmsyndroomgedrag? :D
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 4 november 2012 @ 16:10:24 #82
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118810883
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:05 schreef Gert het volgende:

[..]

De precieze toedracht ken ik niet, wel meen ik me te herinneren dat hij destijds een celstraf heeft gekregen.
Ik vermoed dus dat "opkomen voor" nogal een understatement is, zo dat überhaupt al de aanleiding was.
Maar we zijn het er dus over eens dat hij al eerder wegens een geweldsmisdrijf veroordeeld is en dat dit niet "nog moet blijken".
Er was srake van een incident tussen een kind en een volwassen persoon, de moeder belde met de manager van Badr en vertelde wat er was gebeurd, hij zat met Badr in de auto en toen zijn ze naar die kerel heen gereden om verhaal te halen.
Vervolgens kregen ze een grote bek van die vent en is het uit de hand gelopen en zijn er klappen gevallen.
Hij heeft er idd een straf voor gehad en verklaard dat het niet had moeten gebeuren.

Dat laatste heb ik nooit beweerd.
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 16:12:45 #83
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_118810990
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:05 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ja, de beheersing of liever gezegd het ontbreken daarvan in de ring heeft te maken met de invloed welke spanning en het momentum van de wedstrijd op Badr hebben. Je kunt wel zeggen dat dat garant staat voor misdragingen buiten de ring maar ze zijn dat gewoonweg niet. Het is het verschil tussen soldaten in oorlogstijd en vredestijd zeg maar.
Garant staan zou ik niet willen beweren. Verder ben ik het niet met je eens dat zijn problemen met beheersing binnen de ring zo weinig zouden zeggen over hoe deze man zich buiten de ring manifesteert in conflictsituaties. Maar bovenal vind ik dat een kijker zelf die afweging moet kunnen maken. Ik zou het belachelijk vinden als een programmamaker dergelijke beelden niet uit zou zenden omdat hij vermoedt dat sommige kijkers daar weleens een mogelijk verkeerde gevolgtrekking uit zouden kunnen maken.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 4 november 2012 @ 16:13:23 #84
16305 Jappie
parttime reverend
pi_118811014
quote:
10s.gif Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
-knip-
Mooi dat je die nog even voor me naar boven bracht..dan kan ik je eerdere vraag alsnog even beantwoorden:

In een afgetapt gesprek hoort de politie Badr tegen Gwenette zeggen: “Ze heeft haar straf gehad, vriend. Kijk maar op teletekst.” En een sms van Badrs toenmalige vriendin laat ook weinig aan de verbeelding over: “Ga je mijn huis nu ook in de fik steken?”, vraagt Chantal Oornink. Badr antwoordt: “Ik zou maar een emmer water onder je bed klaarleggen.”

;)
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 16:14:38 #85
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_118811067
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:10 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Er was srake van een incident tussen een kind en een volwassen persoon, de moeder belde met de manager van Badr en vertelde wat er was gebeurd, hij zat met Badr in de auto en toen zijn ze naar die kerel heen gereden om verhaal te halen.
Vervolgens kregen ze een grote bek van die vent en is het uit de hand gelopen en zijn er klappen gevallen.
Hij heeft er idd een straf voor gehad en verklaard dat het niet had moeten gebeuren.

Dat laatste heb ik nooit beweerd.
Hij heeft dus iemand zodanig mishandeld dat de rechter een celstraf op zijn plaats vond.
En over dat laatste: jij repliede "dat moet nog blijken" op een post waarin o.a. gesteld werd dat hij al eerder veroordeeld was. Maar dat bedoelde je dan blijkbaar niet zo.
  zondag 4 november 2012 @ 16:18:16 #86
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118811213
quote:
10s.gif Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

:')

[..]

Wat is dit toch allemaal voor Stockholmsyndroomgedrag? :D
quote:
Simon en Badr reden samen in de auto terug van een training in Alkmaar toen zij gebeld werden door een alleenstaande moeder uit hun kennissenkring dat haar kind geslagen zou zijn door een buurman. Logischerwijs kwaad over dit feit reden zij naar de bewuste plaats waar zij aanbelden en een grote mond en agressieve houding tegen zich kregen. Hierbij is een handgemeen geweest. De man in kwestie respecteerde zijn eigen rechten duidelijk meer dan dat van het vijfjarige kind en wist de weg naar het bureau goed te vinden.

Aanklacht: huisvredebreuk en lichte mishandeling. Twee maanden later werden Simon en Badr opgehaald voor dit feit. Justitie laat zwaar wegen dat de mannen uit de vechtsportscene komen en ondanks een bekentenis hebben zij toch verlenging gekregen van 30 dagen, dit vanwege mogelijke represailles, wat natuurlijk onzin is maar wel een mogelijkheid van de rechter om ze nog eens 30 dagen vast te houden.

Aangezien Simon Rutz in de ogen van de officier van justitie een hooggeplaatste man in de vechtsport is, willen zij hem als voorbeeld stellen voor alle andere vechtsporters dat je geen eigen rechter mag spelen. Verder zijn ze vanwege het feit dat het in huis gebeurd is, ook aangeklaagd wegens huisvredebreuk hetgeen zeer zwaar wordt opgenomen door de rechter.
pi_118811301
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:13 schreef Jappie het volgende:

[..]

Mooi dat je die nog even voor me naar boven bracht..dan kan ik je eerdere vraag alsnog even beantwoorden:

In een afgetapt gesprek hoort de politie Badr tegen Gwenette zeggen: “Ze heeft haar straf gehad, vriend. Kijk maar op teletekst.” En een sms van Badrs toenmalige vriendin laat ook weinig aan de verbeelding over: “Ga je mijn huis nu ook in de fik steken?”, vraagt Chantal Oornink. Badr antwoordt: “Ik zou maar een emmer water onder je bed klaarleggen.”

;)
Tel daarbij op dat Badrs auto gezien is daar vlak voor de brand en iemand met zijn omschrijving erin stapte...

Leuke vrienden heeft hij ook:
http://www.misdaadjournal(...)-bloedmooie-vrouwen/

Maar nee, allemaal mediahetze
pi_118811400
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:18 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

[..]

Ongecheckt verhaal: kind is geslagen.
Bewezen verhaal: badr en co dringen woning binnen en slaan erop los.
  zondag 4 november 2012 @ 16:22:11 #89
16305 Jappie
parttime reverend
pi_118811405
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:12 schreef Gert het volgende:
Ik zou het belachelijk vinden als een programmamaker dergelijke beelden niet uit zou zenden omdat hij vermoedt dat sommige kijkers daar weleens een mogelijk verkeerde gevolgtrekking uit zouden kunnen maken.
Eens, mijn probleem is dan ook niet dat deze beelden zijn uitgezonden maar wel de eenzijdigheid waarmee alles gebracht wordt.

Overigens nog even voor de goede orde..ik bevind mij aan deze kant van de discussie omdat ik de heksenjacht en het middeleeuws brandstapel-idee welke m.i. veelvuldig plaatsvind verfoeilijk vind.

In mijn optiek heeft de aanklager steken laten vallen en niet zo zuinig ook, mevr Ficq heeft daar vervolgens melding van gemaakt. Als mensen dat stelselmatig ontkennen dan vraag ik mij dus af in welke realiteit die leven.

Wat ik persoonlijk denk wat er daadwerkelijk is gebeurd in de skybox is verder niet zo interessant.
pi_118811487
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:22 schreef Jappie het volgende:

[..]

Eens, mijn probleem is dan ook niet dat deze beelden zijn uitgezonden maar wel de eenzijdigheid waarmee alles gebracht wordt.

Overigens nog even voor de goede orde..ik bevind mij aan deze kant van de discussie omdat ik de heksenjacht en het middeleeuws brandstapel-idee welke m.i. veelvuldig plaatsvind verfoeilijk vind.

In mijn optiek heeft de aanklager steken laten vallen en niet zo zuinig ook, mevr Ficq heeft daar vervolgens melding van gemaakt. Als mensen dat stelselmatig ontkennen dan vraag ik mij dus af in welke realiteit die leven.

Wat ik persoonlijk denk wat er daadwerkelijk is gebeurd in de skybox is verder niet zo interessant.
Heksenjacht :')
Brandstapel :') :')
Niggah please.

Weet je wat pas een schande is? Dat die schoft van een Hari zo lang met zijn kutgedrag is weggekomen.
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 16:24:48 #91
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_118811528
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:18 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

[..]

Lekker objectief stukje. ;)
Ik denk dat de rechter objectiever is en die heeft celstraf gegeven.

Verder zegt Badr over zichzelf: "Als bij mij de rem eraf gaat, is het gewoon één blok explosie en chaos en ruis en dan hoor en zie ik het ook allemaal niet meer."
Het is daarom mooi dat Badr bereid zegt te zijn om in therapie te gaan.
Wellicht zou de rechter die bereidheid een handje kunnen helpen door TBS op te leggen.
pi_118811569
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Verder zegt Badr over zichzelf: "Als bij mij de rem eraf gaat, is het gewoon één blok explosie en chaos en ruis en dan hoor en zie ik het ook allemaal niet meer."
Wellicht zou de rechter die bereidheid een handje kunnen helpen door TBS op te leggen.
Die maar lobotomie therapie aub.
  zondag 4 november 2012 @ 16:27:11 #93
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118811629
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:14 schreef Gert het volgende:

[..]

En over dat laatste: jij repliede "dat moet nog blijken" op een post waarin o.a. gesteld werd dat hij al eerder veroordeeld was. Maar dat bedoelde je dan blijkbaar niet zo.
Ja er ging nog een reactie aan vooraf en daar doelde ik op met "dat zal nog moeten blijken", dat zei ik je al eerder, maar blijkbaar had je het nog niet gezien ;)
  zondag 4 november 2012 @ 16:31:48 #94
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118811796
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja het is een eerlijk en open jongen en dat kan nu tegen hem gebruikt worden.
Maar hij is onderzocht door een psycholoog en die heeft niet eens een simpele stoornis kunnen ontdekken, dus TBS is een paar bruggen te ver denk ik zomaar.
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 16:33:43 #95
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_118811862
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:22 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik denk dat veel mensen het niet zo'n prettig idee vinden dat iemand met de combinatie verwrongen zelfbeeld + dodelijke vaardigheden + gebrek aan zelfbeheersing + eerdere veroordeling wegens geweldselict gewoon op straat rondloopt. Ze zien hem het liefst lange tijd opgeborgen, maar het is de rechter die dat uiteindelijk bepaalt na weging van de bewijslast. En dat laatste vind ik uiteraard prima. Volksgerichten moeten we niet willen. ;)
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 16:36:48 #96
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_118811973
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:31 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ja het is een eerlijk en open jongen
Van diie eerlijkheid en openheid hebben we onlangs nog een mooi staaltje gezien. "Ik heb er niets van meegekregen, ik stond op het balkon met Estelle. [..] Ik hoop dat de daders van deze laffe daad snel gearresteerd worden. [..] Ja die theedoek, ik had me gesneden aan glas."
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 16:39:39 #97
249559 crew  Lavenderr
pi_118812069
quote:

[..]

Maar hij is onderzocht door een psycholoog en die heeft niet eens een simpele stoornis kunnen ontdekken, dus TBS is een paar bruggen te ver denk ik zomaar.
Met een enorm medeleven voor de slachtoffers en afkeer van de laffe daders :|W .
pi_118812082
quote:

[..]

Het is een kutjoch. Altijd al geweest:
pi_118812126
quote:
10s.gif Op zondag 4 november 2012 16:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Met een enorm medeleven voor de slachtoffers en afkeer van de laffe daders :|W .
Hij geeft nb zelf toe dat hij zo gek als een deur is:
  zondag 4 november 2012 @ 16:42:28 #100
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118812196
quote:
10s.gif Op zondag 4 november 2012 16:36 schreef Gert het volgende:

[..]

Van diie eerlijkheid en openheid hebben we onlangs nog een mooi staaltje gezien. "Ik heb er niets van meegekregen, ik stond op het balkon met Estelle. [..] Ik hoop dat de daders van deze laffe daad snel gearresteerd worden. [..] Ja die theedoek, ik had me gesneden aan glas."
Dat was een paniekreactie omdat hij bang was voor de relatie met zijn sponsors.
Gelukkig kwam hij tot inkeer en biechte zijn aandeel op :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')