Wel gekomen, helaas te laat. Daardoor kan ik de schiftingsvraag niet meetellen, dus is het een easy win voor je.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn die nog gekomen of is het een tank job?
Beide schiftingsvragen!quote:Op zondag 11 november 2012 02:22 schreef APK het volgende:
Ik heb iets doorgegeven, hopelijk mag de schiftingsvraag mbt de finale later maar ik krijg geen antwoord omdat Intel waarschijnlijk op die buitenlandse ligt.
Waarom moet die vraag nu al beantwoord worden?quote:
Nauurlijk weet je dat wel! Of sta je niet achter je eigen keuzes in de halve finale?quote:Op zondag 11 november 2012 14:35 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom moet die vraag nu al beantwoord worden?
We weten nog niet eens wie de finale gaan spelen.
Ik noem het gewoon pure klasse. Gefeliciteerd Norich met de finale!quote:Op zondag 11 november 2012 18:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
De voorspellingen geven alvast één winnaar: norich bereikt door haar gok op Djokovic in 3 de finale!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 november 2012 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je er ook een vrouwelijke comic van maken, als norich wint?
Egal, als Djoko fed laat winnen omdat norich dan het toernooi wint is toch prima... Ik kan me niet voorstellen dat Djoko of Fed voor VerdwaasdeVogel zijnquote:Op maandag 12 november 2012 20:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik hoop dat dit geen effect heeft op Federer en Djokovic, van wie ik weet dat ze hier ook regelmatig meelezen.
norich:
Federer in 3
VerdwaasdeVogel:
Djokovic in 3
Succes, tot nu toe blijkbaar elk jaar een nieuwe winnaarquote:Op maandag 12 november 2012 23:59 schreef detennismaster het volgende:
Zin in komend seizoen. Dit was even een tankjaar.
Valt eigenlijk wel mee toch?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Thanks! We nemen een zware erfenis over.
Ja, ben sinds half september begonnen met WOS de volg nu het tennis sowieso wat beter... Omdat ik er in september zo beroerd voor stond er voor gekozen om niet echt serieus meer mee te doen aan XL. Vanaf 2013 ben ik echter 'Back in business'.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Succes, tot nu toe blijkbaar elk jaar een nieuwe winnaar
Misschien moeten de WOS-ers een keer bijhouden wat de winst of verlies zou zijn geweest als ze echt ingezet zouden hebben op hun picks.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, ben sinds half september begonnen met WOS de volg nu het tennis sowieso wat beter... Omdat ik er in september zo beroerd voor stond er voor gekozen om niet echt serieus meer mee te doen aan XL. Vanaf 2013 ben ik echter 'Back in business'.
Wimderon zou waarschijnlijk best een aardige ROI hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moeten de WOS-ers een keer bijhouden wat de winst of verlies zou zijn geweest als ze echt ingezet zouden hebben op hun picks.
Heeft hij toch alquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:09 schreef detennismaster het volgende:
Wimderon zou waarschijnlijk best een aardige ROI hebben.
Ja, ik verander wat datums, beetje goochelen met punten en dan juich ik volgend jaar weer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee toch?
Gewoon copy / paste wat XL via PM stuurt?
Voor norichquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ik verander wat datums, beetje goochelen met punten en dan juich ik volgend jaar weer.
Tennis has a testosterone problemquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien laat ik haar in de finale wel winnen ofzo.
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:43 schreef franklop het volgende:
Gefeliciteerd gekke vogel en wim!
Intel bedankt voor de organisatieen succes voor het olijke duo norich en Vaduz!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |