Whut. Nee hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 02:39 schreef DaMook het volgende:
Truste fera en gitaar, jullie liggen niet toevallig langs elkaar he ?
. Of op
.
Vanavond naar de bios geweest. En een vriend blijft hier en drinken nog wat biertjes. En Comedy Central staat opquote:
Je weet nooit hierquote:
Welke film heb je gezien?quote:Op zondag 4 november 2012 02:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vanavond naar de bios geweest. En een vriend blijft hier en drinken nog wat biertjes. En Comedy Central staat op
quote:Op zondag 4 november 2012 02:39 schreef DaMook het volgende:
Truste fera en gitaar, jullie liggen niet toevallig langs elkaar he ?
. Of op
.
In de trant van: "Iedereen hier neukt elkaar"?quote:
En toch speciaal hiervoor nog posten. Had je 'm net zo goed wel kunnen maken.quote:Op zondag 4 november 2012 02:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Makkelijke inkopper die ik niet ga maken
Nu echt weg
Ik heb nog steeds nachtmerries van deel één.quote:Op zondag 4 november 2012 02:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Paranormal Activity 4 maar was niet echt leuk. Geen aanrader in ieder geval.
Nee dat niet, want dan had ik ook wel langs iemand gelegen ofzoquote:Op zondag 4 november 2012 02:40 schreef Fera het volgende:
[..]
In de trant van: "Iedereen hier neukt elkaar"?
Jij weet precies wat ik bedoelquote:Op zondag 4 november 2012 02:41 schreef Fera het volgende:
[..]
En toch speciaal hiervoor nog posten. Had je 'm net zo goed wel kunnen maken.
kieksequote:Op zondag 4 november 2012 02:40 schreef DaMook het volgende:
Ik ga nog een serietje kijken. Daarna slapen denk ik, al wil ik er nog een kijken daarna eigenlijk
, ik zie wel
.
Deel 1 is ook de bestequote:Op zondag 4 november 2012 02:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds nachtmerries van deel één.
quote:Op zondag 4 november 2012 02:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee dat niet, want dan had ik ook wel langs iemand gelegen ofzo.
Nee, eigenlijk niet.quote:Op zondag 4 november 2012 02:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij weet precies wat ik bedoel
Ik vond 'm echt doodeng ... Maar pas tegen het einde. In het begin was 'ie saai, maar onopgemerkt bouwde de spanning zich langzaam op. Tot dat ik echt helemaal in het verhaal zat. Ik heb een week slecht geslapen 's nachts.quote:
Slaap lekker.quote:
Hahaha aawhquote:Op zondag 4 november 2012 02:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond 'm echt doodeng ... Maar pas tegen het einde. In het begin was 'ie saai, maar onopgemerkt bouwde de spanning zich langzaam op. Tot dat ik echt helemaal in het verhaal zat. Ik heb een week slecht geslapen 's nachts.
Ik zat in een donkere kamer met een ex, toen vriend, te kijken. Meteen wilde ik naar beneden, naar het licht toe. Om daar bij zijn moeder in de woonkamer te zitten.quote:Op zondag 4 november 2012 02:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hahaha aawhIk was na de 1ste deel alleen een beetje oplettend toen ik alleen naar huis moest fietsen
Hahahaquote:Op zondag 4 november 2012 02:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zat in een donkere kamer met een ex, toen vriend, te kijken. Meteen wilde ik naar beneden, naar het licht toe. Om daar bij zijn moeder in de woonkamer te zitten.Gaf een veilig gevoel.
Dan was het geen goede horror.quote:Op zondag 4 november 2012 02:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hahahamaar de 4de is totaal niet eng. Soms even wat schrik momenten en voor de rest heb ik eigenlijk best gelachen zat soms best wel humor in die film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |