Dat doe ik ook wel eensquote:Op zondag 4 november 2012 00:26 schreef borisz het volgende:
Omdat ik vaak de termen uit de TT in de google afbeeldingen search gooi. Met de hoop op een leuk plaatje
quote:Op zondag 4 november 2012 00:40 schreef Isabeau het volgende:
En mag ik uit de TT opmaken dat jullie de hele nacht wakker blijven?
Ik was op zoek naar een alternatief voor stumbleupon en kwam op snipsnap.com. Wat een bagger zeg
quote:Op zondag 4 november 2012 01:00 schreef freecell het volgende:
ik ben om een uur of.4 wel weer online denk ik?
neh, vooral niet met een randprematuurtjequote:Op zondag 4 november 2012 01:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]het leven van een jonge moeder bestaat vooral niet uit veel nachtrust hè?
Ik heb plaatsvervangende zere tepels.quote:Op zondag 4 november 2012 01:17 schreef freecell het volgende:
neh, vooral niet met een randprematuurtje
3x per nacht aanleggen, fingerfeeden, kolven
En dan voel ik me nu toch een stuk fitter dan 3 weken geleden
Positief dat je je toch fitter voelt?quote:Op zondag 4 november 2012 01:17 schreef freecell het volgende:
neh, vooral niet met een randprematuurtje
3x per nacht aanleggen, fingerfeeden, kolven
En dan voel ik me nu toch een stuk fitter dan 3 weken geleden
Af en toe zie je het dan ff niet zitten, maar dan is er dé manquote:Op zondag 4 november 2012 01:29 schreef Isabeau het volgende:
Positief dat je je toch fitter voelt?Ik zou er volgens mij heel labiel van worden. Weinig slaap en 3 kinderen
Hiernaast bespeuren we ook vrij veel activiteit.. (puberkinderen bij vader) dus die waren ook geschrokken.quote:Op zondag 4 november 2012 01:29 schreef Isabeau het volgende:
Schrikken, Bluezz!!Ik zou em ook rotgeschrokken zijn
En dan die nuchtere post van golfer er onder
Klinkt ook niet tof, maar je weet waar je het voor doet en dat helpt natuurlijk wel bij het doorzetten!quote:Op zondag 4 november 2012 04:12 schreef freecell het volgende:
Waaaah Bluezz, schrikken! Met ozon geurtje?
Isa, ik wil het ff niet wetenlekker coconnetje hier nog.
En ik zet nog ff door, de cijfers zijn in mijn voordeel. 80% van de baby's die zo beginnen kunnen toch binnen 6 weken goed aan de borst als je de productie op peil houdt. Gaan we voor!
Fulltime kolven kan ik nl. niet ivm raynaulds. ik doe het nu dus wel ff, maar echt niet tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |