Ze had met Rokje moeten gaanquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je had moeten gaan, super lekker wijf aan je arm en haar voorstellen als je nieuwe vriendin.
Ik had al zo'n vermoeden toen ik kwam lurken dat ik dit zou treffen.quote:
Goeie ideeen heb je altijdquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je had moeten gaan, super lekker wijf aan je arm en haar voorstellen als je nieuwe vriendin.
ROKJE!quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden toen ik kwam lurken dat ik dit zou treffen.
Nu voel ik me echt een zolderkamerautist.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso zijn je FOK!-vriendjes en vriendinnetjes veel leuker
"O ja, en ik ben lesbisch".quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan was ik met Rokje mee naar huis gegaan denk ik.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze had met Rokje moeten gaan
Zou wel leuke reacties opleverenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu voel ik me echt een zolderkamerautist.
[..]
"O ja, en ik ben lesbisch".![]()
Terecht.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan was ik met Rokje mee naar huis gegaan denk ik.
Moe. Dus mobiel want zo slapenquote:
Tot over 5 minutenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
Ik ga daar nu even aan denken.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze had met Rokje moeten gaan
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die mixte ikquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent gelijk van slag als je iets van Kaneel leest ?
Hoe gaat het nu met je?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
Ik ga daar nu even aan denken.
Uitbrakken van gisteren, wel goed verder. Ik ga ook zo slapenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moe. Dus mobiel want zo slapen
Met jou?
En dan tegen iedereen zeggen: Dankzij deze man weet ik weer wat ik mistequote:Op zaterdag 3 november 2012 23:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu voel ik me echt een zolderkamerautist.
[..]
"O ja, en ik ben lesbisch".![]()
Sorry.quote:
Denken dat ik het 5 minuten vol kan houden.quote:
Nog steeds duizelig. Ik ga maar richting bed denk ik.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je?
Niet duizelig worden van die fijne gedachten.
Was je dronken?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uitbrakken van gisteren, wel goed verder. Ik ga ook zo slapen
Gewerkt vandaag ?
Oke 1 minuutquote:Op zondag 4 november 2012 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Denken dat ik het 5 minuten vol kan houden.
Nah, zo gemeen ben ik niet. Ik heb hem net weer opgebeurd omdat hij zich kut voelde en toen is gaan drinken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan tegen iedereen zeggen: Dankzij deze man weet ik weer wat ik miste.
Beterschap.quote:Op zondag 4 november 2012 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Denken dat ik het 5 minuten vol kan houden.
[..]
Nog steeds duizelig. Ik ga maar richting bed denk ik.
Komt misschien door al dat bloed dat niet meer in mijn hoofd zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |