duurt maar 2 uurquote:Op zondag 4 november 2012 01:55 schreef Rijst het volgende:
Helemaal vergeten TBBT te volgenNog even snel de laatste 6 afleveringen kijken en dan pitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EA app voor iphone heeft dus betere en mooiere foto's van spelers![]()
Jammer we missen wel een goede linkspoot op LWquote:Op zondag 4 november 2012 02:29 schreef Tim86 het volgende:
Urby speelde rw volgens de suggestions thread..lame
kloptquote:Op zondag 4 november 2012 02:29 schreef Tim86 het volgende:
Urby speelde rw volgens de suggestions thread..lame
Is toch niets waard, kan je makkelijk op de markt terugkopen.quote:Op zondag 4 november 2012 10:05 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik heb Astori per ongeluk voor 150 coins te koop gezet. Ging iets fouts op de webapp.![]()
Ik wil hem eigenlijk niet kwijt. Iemand die hem wil kopen van mij? Dan koop ik hem terug voor 100 coins meer.
Ik laat het nooit onder de 87/88 komen..dan merk ik het verschil wel, zeker na rust.quote:Op zondag 4 november 2012 10:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Bij hoeveel fitness begin je echt te merken dat je spelers moe worden?
Gewoon een tof 2e elftal maken, en om en om spelen. Heb je altijd 99 fitnessquote:Op zondag 4 november 2012 10:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Bij hoeveel fitness begin je echt te merken dat je spelers moe worden?
Lekkere vriendenquote:Op zondag 4 november 2012 10:55 schreef Toefjes het volgende:
Mijn vrienden gisteren lekker laten klooien op lexa, hebben ze contact voor mij gelegd met deze dame
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |