duurt maar 2 uurquote:Op zondag 4 november 2012 01:55 schreef Rijst het volgende:
Helemaal vergeten TBBT te volgenNog even snel de laatste 6 afleveringen kijken en dan pitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EA app voor iphone heeft dus betere en mooiere foto's van spelers![]()
Jammer we missen wel een goede linkspoot op LWquote:Op zondag 4 november 2012 02:29 schreef Tim86 het volgende:
Urby speelde rw volgens de suggestions thread..lame
kloptquote:Op zondag 4 november 2012 02:29 schreef Tim86 het volgende:
Urby speelde rw volgens de suggestions thread..lame
Is toch niets waard, kan je makkelijk op de markt terugkopen.quote:Op zondag 4 november 2012 10:05 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik heb Astori per ongeluk voor 150 coins te koop gezet. Ging iets fouts op de webapp.![]()
Ik wil hem eigenlijk niet kwijt. Iemand die hem wil kopen van mij? Dan koop ik hem terug voor 100 coins meer.
Ik laat het nooit onder de 87/88 komen..dan merk ik het verschil wel, zeker na rust.quote:Op zondag 4 november 2012 10:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Bij hoeveel fitness begin je echt te merken dat je spelers moe worden?
Gewoon een tof 2e elftal maken, en om en om spelen. Heb je altijd 99 fitnessquote:Op zondag 4 november 2012 10:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Bij hoeveel fitness begin je echt te merken dat je spelers moe worden?
Lekkere vriendenquote:Op zondag 4 november 2012 10:55 schreef Toefjes het volgende:
Mijn vrienden gisteren lekker laten klooien op lexa, hebben ze contact voor mij gelegd met deze dame
![]()
[ afbeelding ]
wa unne geile slet zegquote:Op zondag 4 november 2012 10:55 schreef Toefjes het volgende:
Mijn vrienden gisteren lekker laten klooien op lexa, hebben ze contact voor mij gelegd met deze dame
![]()
[ afbeelding ]
Dan krijgen ze wel rust. Maar om de wedstrijd een half uur niks doen lijkt me vrij nutteloos. Probeer toch een leuk elftalletje te maken dan zou ik zeggenquote:Op zondag 4 november 2012 10:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Moet je 1e elfal op de bank zitten van het 2e elftal? Dan maak ik gewoon een brons team en doe ik een single player match en doe ik voor de rest niks
Welk tenue had jij gisteren aan? Die waren wel nicequote:Op zondag 4 november 2012 11:06 schreef Toefjes het volgende:
Gisteren na een gewonnen wedstrijd en wat biertjes kreeg ik een berichtje:
"haha, very noob" Ik: "If I am a noob and I win from you, that makes you a super noob, lol lol"
Hij: "bla bla idiot" Ik: "If I am an idiot and I win from you, that makes you a super idiot, lol lol"
Het klinkt nu niet zo grappig als het was, maar we gingen stuk hier
Van P. Warszawa uit Polenquote:Op zondag 4 november 2012 11:09 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Welk tenue had jij gisteren aan? Die waren wel nice
Die ziet eruit alsof ze uit Friesland komtquote:Op zondag 4 november 2012 10:55 schreef Toefjes het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Foutje van EAquote:Op zondag 4 november 2012 11:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom kan je eigelijk geen geblesseerde spelers meer krijgen?
Deze ja, heb m maar genomen omdat het thuisshirt van AZ precies omgekeerd is qua kleuren. Zitten altijd best veel leuke shirts in de Poolse competitiequote:
Ik was lui deze FUT editie met mijn real en barca kits.quote:Op zondag 4 november 2012 11:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Deze ja, heb m maar genomen omdat het thuisshirt van AZ precies omgekeerd is qua kleuren. Zitten altijd best veel leuke shirts in de Poolse competitie
quote:Op zondag 4 november 2012 11:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
15 punten en nog 3 wedstrijden te gaan.
Misschien word ik eindelijk een keer divisie 1 kampioen
je hebt het moeilijker tegen sterrenteams dan tegen budgetteams en dat vind je raar?quote:Op zondag 4 november 2012 11:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat ik trouwens niet snap is dat het altijd veel moeilijker heb tegen sterren teams dan tegen zo'n buget team
Err, ik bedoel het andersom. Moet vaak tegen zo'n Braziliaans budget team en die maken het mij veel moeilijker dan een PL sterrenteamquote:Op zondag 4 november 2012 11:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt het moeilijker tegen sterrenteams dan tegen budgetteams en dat vind je raar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |